Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Értem. Tehát, akkor ha ellenek lant van 5 lapja az asztalon annak elveszi a kör végéig és utána, ha kirak pl.
egy Méregsárkányt, akkor az már nem veszti el a kör végéig?
 
A varázslaoknak nincsenekspeciális képességeik, csak hatásuk.

Csak a asztalon maradókra vonatkozik, és csak azokra, melyek az induló kijátszásakor már az azstalon voltak, az utána kirakottakra nem.
 
Vagy ez csak egyből az asztalon maradókat érinti?
 
Lenne még egy kérdésem:
A Harci induló abban a körben amelyben kijátszom,
elveszi a varázslatok képességét is(tehát, ha kijátszik az ellenfelem egy varázslatot akkor annak létrejön a képessége mert, F.A.Q.-ban ezt nem részletezik)?
 
Értem. Köszi szépen.
 
nem veszi el

ha rákeresel a bűbájra, alatta le is van írva a faq-k közt
 
Egy kérdés:
A Sziránusz bűbáj nem veszi el a varázslatok képességét
is mert, hát végül is azok is lapok?
 
Szia Csabi szerintem nem vitázunk ugyanazt mondjuk csak más szavakkal.
Persze játszottunk eddig is Sötét földdel és termeltünk fattyat és jelöltük valahogy. Most annyi változott hogy kiadták a HKK legeröebb lapját a Molluszkot és faq-zták , hogy minden ilyen "jelző lap " lap kijátszás .
Mint azt előző hozzászolásomban irtam , ésszel minden ilyen szituáciot meg lehet oldani. Viszont szerintem kell ezekre a jelző lapot ado lapokra faq.
 
Mellekhang (valahonnan hatulrol, tavolrol):

Van tobb fontosabb fikazni valo dolog a HKK-ban. Miert pont ezt ragjatok ? En eveken keresztul jatszottam ugy tokentermelo lapokkal (foleg sotet fold), hogy nem volt "token-lapom", hanem a side-bol vagy semmibol kivett keppel lefele forditott lapokkal jeloltem oket. Beholderesen is elofordult tobbszor is. Soha nem lattam meg olyat, hogy valaki ilyenert problemazott volna, pedig meg olyan is elofordult (igaz nem velem), hogy valakinek a termelt es maskeppen bugyizott lapjait visszakevertettek a pakliba. Azaz egyertelmuen latszott, hogy mikor fog fattyat huzni. Es meg abbol sem volt ovas.

Ahogy Janos mondta: felesleges ragni egy kerdest, amit eveken keresztul meg tudtak oldani a jatekosok.

Most utolag rajottem, hogy csak arra vagyok kepes, hogy a vitatok ertelmet vitassam, de erdemben nem tudtam hozzatenni. Ha mar legepeltem, akkor mar hozzaszolok, de inkabb csak mellekhang maradok.
 
Szerintem is kissé meddő ez a beszélgetés mert ,az ilyen "token "lapokra van egyértelmű faq hogy minden szempontbol lapkijátszás. Akkor pedig egyértelmű hogy ami lapod nincs neked azt nem tudod kijátszani .A másik meg hogy amikor összeraksz egy paklit akkor is egyforma bugyit használsz nem ugy hogy egyiken van másikon nincs .
De persze ésszel minden helyzetet meg lehet oldani .
Én csak azért kérdeztem ezt mert azt irták hogy lapkijátszás .és pl az szerintem fontos kérdés hogy ha valami lopo lappal ellopsz az ellenféltől egy lapot ami pl fattyat termel és nálad nincs fatty lap akkor mi van?
Aki "Á-t mond mondjon "B-t is vagyis aki faq-zta hogy lap kijátszás az tegye tisztába ezeket a dolgokat is
 
Az igy játékba hozott lapok semmiben nem különbözhetnek a paklidban lévő többi laptol (pl:védőfolia)


Na ne már, én az ilyen lapokat direkt azért rakom másmilyen fóliába, nehogy véletlenül meccs után a pakliba keverjem vissza...
Ha meg éppen pakliba kell visszakeverni (mert ugye ez volt a fő érv), akkor meg gyorsan fóliát cserélek egy sideban levő lappal. De a gyakorlatban ilyen még nem történt velem, max. visszavetették kézbe.
 
Amíg nincs rá komolyabb igény, addig nem lesz leírva.

Eddig is így volt (így kellett volna lennie), ahogy írod. Ha nincs tóken, nem jön létre a hatás, oszt jóvan.

Mondjuk szerintem senki sem szívózott még azon, hogy egy képpel lefelé fordított lappal, vagy egy másfajta kártyajáték lapjával helyettesített valaki egy tókent. A gond akkor jelentkezik, amikor a lentebb említett spéci esetekben rögtönözni kell a megoldást (kézbe, pakliba, gyűjtőbe kerülés esetére gondolok), és ez már nagyon bírófüggő.
Megtörtént eset a bugyizott pakli-lapok, és a bugyi nélküli tóken esete a kézben. Válassz random... vicces. Nincs leírva a lentebb említett megoldás, mármint hogy kockával kell kidobni a lapot. Ergo: a megoldást rögtönözni kell, ami pedig vitára adhat okot.
De mindezek mellett lásd beköszönő mondatomat. Addig nincs baj, amíg nincs baj.
 
Mondjuk lehetne egy ilyesmi hogy : Ha valaki egy forrással vagy más hatással lapot hoz játékba és nincs nála a játékba hozott lap akkor az a forrás ill hatás nem jön létre.
Az igy játékba hozott lapok semmiben nem különbözhetnek a paklidban lévő többi laptol (pl:védőfolia)
 
Valami olyasmi volt. Hogy azzal hogy eldobattuk automatikusan kisült és így már vége reagálási szakasznak.

vagy valami ilyesmi....

már akkor vége lett amikor még elsem kezdődött Én megakartam fogni zilakkal.

Azt a szar zilakot ott fogtam a kezembe minden meccsen és nem volt más lapjuk amire tudtam volna használni halászatnál meg lefaq-uztak.....
 
Nem emlékszem már pontosan, mi volt bírói döntés indoklása.
 
Az en velemenyem az, hogy az eldobatott Halaszat kepessege kapcsolodo hatas, ahhoz hasonloan ahogy a Manakorall kepessege is az. Szerintem mindkettore lehet reagalni.
Probalok erveket talalni, hogy miert ne lehetne, de nem jarok sikerrel. Ezert mondjatok ti ilyeneket, kerlek !

Miert nem lehet reagalni az eldobatott Halaszatra ?
 
véletlenszerű dobatásra elég jó, ha lerakod képpel lefelé a lapjaidat, beszámozod őket (lehetőleg egymás után következő természetes számokat használva) és dobókockával dobsz egy jót.
 
Az én kedvencem az volt,amikor a fattyat visszaküldték a kezembe,aztán meg véletlenszerű dobatásra került sor.
Remélem érzitek,hogy a fattyamon fekete védőfólia volt a paklim lapjain meg fehér.
 
Szerintem a legegyszerűbb az, ha a versenyszervező gondol erre, és, ha aktív hkk-s, hoz magával token lapokat. Ezt én is mindig megteszem (aztán nem mindenki kér tőlem, de ez más tészta)
 
Visszautalnék a felvetésemre. Nem a moa torpedó egyetlen késleltetett hatás jelzőjéről van szó. De most képzelj egy egy Sötét Földdel és Vezetőkészséggel operáló paklit. Ember legyen atalpán, aki nyomon tudja majd követni, hogy az akármilyen fatty jelző egyikén-másikán hány élet, és hány izomjelző van. Ez még lapok használata esetén is probléma.
És akkor a gyűjtőből, asztalről kézbe/játékba visszavevő lapokról,meg a pakliba visszekeverésről más ne is beszéljünk.
Aki tókenekkel játszik (pl. magiroxozik, SF-ezik, fegyvergyárazik, molluszkozik, stb) attól szerintem az igazán csak az elvárható minimum, hogy legalább 4-5 tókent hozzon a versenyre...
 
szerintem aki nekiáll vmi hasonló miatt parasztkodni az egy féreg arról nem beszélve h örökre elássa magát.. lehet próbálkozni..
 
Amúgy ehhez nem lehet hivatalos véleményt formálni.A hivatalos az, hogy kell ilyen lapnak nálad lennie (A nem hivatalos pedig ki nem sz*rja le, ha nincs itt, úgyis tudjuk mi az(bár amikor életjelzőt kap és őrposztba megy, az egy egyensúlyjáték))
 
Versenyen még soha nem láttam, hogy hasonló miatt bárki kekeckedett volna. Elvileg a szabályok értelmében ragaszkodhatna hozzá, de ilyet senki se venne jó néven...
 
( Bocs a viccért ),de frissen bontotton király a Molluszk
Amugy teljesen jogos minden amit irtál, nem ártana tisztába tenni az egészet.
 
Asszem ez teljesen hivatalos. Ha nincs olyan lapod, amit ki akarsz játszani, nem játszhatod ki. A tókentermelő lapok utasítása egyértelmű: használj előre kikészített lapot.
Viszont érthető okokból ez nem mindig teljesíthető. Mi van például a frissen bontott formátumon? Vagy egy ellopott lappal? Nyilván nem készülhetek mindig, minden meccsre úgy, hogy minden tókenből lenni kell nálam. Ezért írtam, hogy az ellenfél jóindulatán múlik. Ha kekec, és ragaszkodik a szabályokhoz, nem nagyon van más út, mint elfogadni.
Hogyan fogod belekeverni a dobókockát a paklidba, ha erre kapsz utasítást? Hogyan fogod kézbevenni a gyufaszálakkal helyettesített fattyakat? Nem véletlen, hogy azt írják a tókentermelő lapok, hogy használj előre kikészített lapokat. Ezért.
 
Ezt már én is kérdeztem ,ha pl Fattyat alakitok át Dobótőrré (fatty lapom van) de dobótőr lapom nincs, (mittomén othonhagytam ,elvesztettem) akkor mi van ? a Fatty leesik de nem kapok tőrt?Ne azt mondjátok hogy az ellenfél joindulatán mulik! hanem mi a hivatalos
 
neked mi a véleményed a témáról, szted lehet zilakozni az épp antimagicnek eldobott pecát?
 
Véleményem szerint, azoknál az eseteknél, amikor tóken jön létre a semmiből (tehát írja a lap, hogy használj előre kikészített ilyen-olyan lapot), akkor ezt nem teheted meg. Viszont megteheted, ha egy akármilyen másik, nem önálló jelzőt hozol játékba. Pl. zöldfülű kalandozókat hozol játékba, akkor nyugoidtan használhatsz bármilyen jelzőt, akár saját készítésű, dekorált, ilusztrált, megvágott, kiszinezett, stb. "majdnem-lapokat" is. Ezek nem kerülhetnek sem a pakliba, sem a gyűjtőbe, sem akezedbe, tehát jelzőként bármilyen "ál-lap" megteszi.
A kérdésre válaszolva tehát: szerintem chd fattyat, és nekro csintit (dobótőrt, moa torpedót, stb) nem helyttesíthetsz mással. Itt lapot kell használnod. Ha nincs, akkor jön az, hogy az ellenfél jóindulatára, vagy a bíróra vagy utalva. Szerintem.
 
Ez erdekes. A Halaszat eldobatasakor kisul neki egy kepessege, aminek koze nincs a Vulkani energia megakadalyozasakor kisulo kepessegnek. Mi alapjan hivatkoztak erre a FAQ-ra ?
 
Oks. Köszi mindkettőtöknek.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.