Vissza a Főoldalra

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City közös promóciója más játékainkkal
Elindult az Argum City
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2019.11.23. PROGRAMJA
Argum City: éles indulás
Argum City: véget ért a béta teszt

A lista folytatása...
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ PROGRAMJA - HKK miniversenyek
52. Beholder Találkozó - Résztvevők szerinti programlista

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: Az alkalmazottakról részletesebben


Az Argum City alkalmazottainak menedzselése, és a hozzájuk tartozó harcrendszer fontos része a játéknak, ezt szeretném a mai cikkben részletesebben bemutatni.

  • Toborzás
    Az alkalmazottakat a vendégházban található toborzás menüpontban veheted fel. Egyszerre mindig 4 lehetőséget kapsz, és bizonyos időközönként frissítheted a listát. A toborzáskor az alkalmazottakról 3 fontos információt látsz, amelyek alapján dönthetsz a felvételről: milyen a hűségszintje, milyen harci szakértelme van, és milyen egyéb szakértelme. A harci szakértelem lehet gyógyítás, sebzés, vagy a többiek segítése, az egyéb szakértelem pedig hozzáadódik a te szakértelmedhez. A választást itt egyébként nem kell túlstresszelni, a szakértelmek később megváltoztathatók, a hűségszint pedig növelhető.

  • Felszerelés
    A felszereléseket a robotokhoz hasonló módon lehet kikutatni és megvásárolni. A kikutatható tárgyak szintjét a vendégház szintje határozza meg, ezért azt érdemes fejleszteni, ahogy szintet lépsz.
    A legfontosabb felszerelési tárgy természetesen a fegyver, enélkül nem is indulhat harcba az alkalmazott. A fegyverek egy része energiasebzést okoz (pl. elektromos és lézerfegyverek, lángszóró) másik részük kinetikus sebzést (géppuska, golyószóró, miniágyú). Bizonyos ellenfeleknek energiasebzés, másoknak kinetikus sebzés ellen lehet nagyobb a védelmük, te döntöd el, hogy egyes alkalmazottakat az egyikre specializálsz, a másikat a másikra, vagy mindenki ért vegyesen mindenhez.
    Persze emellett van számos más felszerelés slot is, páncél, sisak (ezek vizuálisan is megjelennek az alkalmazottakon), öv, kesztyű, csukló, csizma, egyéb. A tárgyak az alkalmazottak tulajdonságait növelik (ld. alább).
    Lehetőség van a felszerelések fejlesztésére is. Egyrészt, tudod magát a felszerelést tuningolni, ehhez spéci argumötvözeteket (metánium, platinum, karemium, titánium) kell használni. Ezeket elsősorban az aréna csatákért kapod. Másrészt, tudsz chipeket is a felszerelésekbe rakni. A chipekhez szükséges érceket a bányában szerzed, és ott is tudsz chipet gyártani belőlük (erről részletesebben majd a következő blogban írok).
    Ezzel kapcsolatban egyetlen megkötés van csak. Mivel több alkalmazottad van, ugyanabból a felszerelésből akár több darabot is vehetsz. Azért, hogy az inventory ne váljon átláthatatlanul túlburjánzóvá, ezért ugyanannak a tárgynak ugyanolyan fejlesztést és chipet kell adni. Tehát ha van 3 db golyószóród, és szeretnéd tuningolni, akkor a 3-at egyszerre tuningolod, ha chiped raksz bele, akkor ehhez 3 egyforma chip szükséges.

  • A csapat
    Egy játékosnak 3-nál több alkalmazottja is lehet, és mindegyiknek az egyéb szakértelme automatikusan kifejti a hatását, adja a bónuszt, harcolni viszont mindig egyszerre 3-at vihetsz magaddal, ehhez megadhatsz egy csapatot. A szövetségi háborúban lehet egy második és egy harmadik 3 fős csapatod is. A pihenő alkalmazottakat érdemes a szökőkútnál gyakoroltatni, ekkor ők folyamatosan kapják a tapasztalati pontot.
    A játék indulása után majd nyilván lesz igény rá, hogy csapatokat el lehessen menteni és gyorsan cserélni, de az induláskor úgy láttuk, erre még nincs szükség, ezért csak később lesz implementálva.

  • Hűség
    Az alkalmazottak hűsége fontos jellemző, ez határozza meg, mennyi tulajdonságpontot kapnak szintlépéskor. A növeléséhez hűségpontokat kell használni, ezek elsődleges forrása a kalandok végi jutalom. A hűségre színkódokat használunk, így az alkalmazott nevére pillantva rögtön látod, mennyire hűséges az illető. Ugyanezek a színkódok egyébként a kedvencek hűségénél is. A toborzásnál, ha szerencséd van, kaphatsz magasabb hűségszintű alkalmazottat is, illetve az aukciós házban lehet venni bronz, ezüst és arany toborzó tókent, aminek felhasználásakor garantáltan megjelenik egy adott hűségű alkalmazott.

  • Alkalmazottak tulajdonságai
    Az alkalmazottak minden szintlépéskor tulajdonságpontokat kapnak, amelyeket elosztásáról szabadon dönthetünk. A kapott tulajdonságpontok száma a hűségtől függ. Ha egy alkalmazott hűségszintje megnő, akkor a korábbi szintekre visszamenőleg is megkapja a tulajdonságpontokat. A tulajdonságok értékét a ráköltött pontok mellett a felszerelések is növelik.
    - E-támadás: ha az alkalmazottad bekészített fegyverének energiasebzése van, akkor ettől a tulajdonságtól függ, hogy mennyit fog sebezni.
    - E-védekezés: ha az ellenfél energiatámadást használ, akkor az a sebzés csökken az e-védekezéstől függő mértékben.
    - K-támadás: ha az alkalmazottad bekészített fegyverének kinetikus sebzése van, akkor ettől a tulajdonságtól függ, hogy mennyit fog sebezni.
    - K-védekezés: ha az ellenfél kinetikus támadást használ, akkor az a sebzés csökken az e-védekezéstől függő mértékben.
    - Kritikus: a kritikus találat esélye attól függ, mennyivel magasabb a kritikusunk, mint az ellenfélé (de akkor is lesz egy minimális esély, ha a mienk kisebb, mint az övé). A kritikus sebzés a normál sebzéshez képest +50-80% sebzést jelent.
    - Életerő: az életerő tulajdonságot növelve, alkalmazottunk életpontját tudjuk növelni. A legtöbb csatában az alkamazottak max életpontról indulnak, még akkor is, ha egy korábbi csatában elájultak. Kivételt jelentenek azok a kalandok, ahol több csata van egymás után, és a történet logikája szerint nincs közben lehetőség pihenésre, gyógyulásra.
    - Átütés: csökkenti az esélyét, hogy az ellenfél sikeresen blokkolja a támadást.
    - Blokkolás: a kritikushoz hasonlóan, van esély rá, hogy a karakterünk sikeresen blokkoljon. A blokkolás nem védi ki teljesen a sebzést, de ha az kritikus lenne, akkor nem lesz kritikus, egyéb esetben pedig csökken a sebzés 25%-kal.
    - Kábítás: esélyt kapsz rá, hogy a megsebzett ellenfél 1 körre elkábul, harcképtelen legyen. Ha egyszerre több ellenfélre támadsz, az esély csökken.
    - Káb. ellenállás: csökkenti az esélyt, hogy elkábulj.

  • Szakértelmek
    A dolgok jelenlegi állása szerint az alkalmazottadnak lehet 1 harci, és 1 egyéb szakértelme, de van rá esély, hogy a harci szakértelmek számát 2-re bővítjük. Az induló szakértelmeket a program egy terjedelmes listából választja ki véletlenszerűen. Nyilván a toborzásnál érdemes odafigyelni erre, de később lesz lehetőség arra, hogy egy alkalmazott a szakértelmét másra cserélje. A szakértelmek magasabb szinten továbbfejleszthetők, ehhez a dexling nevű erőforrás szükséges, amit az arénában lehet szerezni.
    Az egyéb szakértelmek egyszerűen bónuszt adnak egy aktív szakértelmedre. Pl. ha aktív a termelékenységed, és van termelékenység szakértelemmel bíró alkalmazottad, akkor az hozzáadódik a tiedhez. Több azonos közül csak a legmagasabb számít.
    A harci szakértelem egyszerűen plusz egy képesség, amit az az alkalmazott a harcban használhat.

  • Kedvenc hozzárendelése
    Minden egyes alkalmazottunkhoz hozzárendelhetünk egy-egy kedvencet is. Magasabb szinten a kedvenceinknek lesznek harci statjai is, ezek hozzáadódnak az adott alkalmazottéhoz. Itt fontos, hogy a kedvencünk boldog legyen, a boldogtalan kedvenc stat bónuszai ugyanis jelentősen lecsökkennek, akár 0-ra is.

  • A harc menete
    A harc körökre osztott, kiválasztod, hogy melyik alkalmazottad az 5 lehetséges képesség közül melyiket használja, majd végrehajtódik a támadás, ezután jön az ellenfél. Az 5 harci szakértelem közül 2 attól függ, milyen fegyvert használ, 1 az alkalmazott harci szakértelme, és 2 pedig mindenkinek ugyanaz (de ezt lehet, hogy változtatni fogjuk, 2 képességet kap az alkalmazott, és csak 1 default ikon lesz).
    A képességek az ilyen játékokban megszokott dolgokat csinálnak, sebeznek, gyógyítanak, kábítanak, növelik a tulajdonságainkat, csökkentik az ellenfélét stb. Van, amelyik 1 ellenfélre hat, van, amelyik többre. A célpontválasztás alapvetően véletlenszerűen történik, ennek 2 oka volt. Egyrészt, a csatát olyan pörgősre akartuk venni, amennyire csak lehetséges, hosszú távon a rengeteg extra kattintás monotonná tette volna az egészet. Másrészt, a túl tudatos választásnak megvan az a veszélye, hogy aki kezd, rögtön kilövi az ellenfél leggyengébb tagját ill. a gyógyítót. Ezt még egy másik játékosnak talán elnéznénk, de az MI-nek semmiképp sem :)
    A cél az volt, hogy egy hozzánk hasonló erősségű ellenféllel a csata 3-5 körös legyen átlagosan, hogy ne is 1 körös „dps race” legyen a csata, de ne is fulladjon az unalomba. Persze rengeteg dolog módosítja a harc paramétereit, ezért persze azért ezt nehéz ilyen pontosan belőni.
    Mivel a képességeknek nincs mana vagy egyéb költsége, ezért kaptak egy „cooldown”-t, hogy legyen hely még több taktikázásra, ne csak ugyanaz a képességet használd.
    Lesz néhány kényelmi funkció is, előző csata cselekvéseinek ismétlése, és automata harc.

  • Ennyi fért a mai blogbejegyzésbe, fogok írni majd még egy külön bejegyzést az ellenfelekről is, de ha elkészül a chipelős panel designja jövő szerdára, akkor azt szeretném először bemutatni.

    Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
    Nézet:
    Szerintem ne bosszankodj ennyire azon, hogy lemaradtál a béta tesztről, ennyi idegeskedést tényleg nem ér a dolog! Amúgy is zárjuk a héten. Utána hamarosan kipróbálhatod a játékot élesben, ha akarod. Lesz egy nagyon részletes wikipédia is a játékról, tehát elvileg még infóban sem lesz hiány. Természetesen szívesen látjuk a véleményedet a játékról, ha kipróbáltad!
     
    Endyr:Köszönöm hogy hozzászóltál, örülök hogy teljessé tettem életed.(Nem is merek belegondolni milyen lehetett eddig.)Ja,és akkor kéne belebrekegni ebbe a párbeszédbe,ha majd annyi pénzt költesz a beholder játékaira mint én!
    Beholder:Nekem nem jött meghívó, spamba sem volt.(Néztem!)Mellesleg a múltkor elmagyaráztáttok mért öt év egy játékfejlesztés.Oké,igy már csak a maradék 15 évvel kellene valamit kezdeni...(Bár biztos vagyok benne hogy megmagyarázzátok azt is.)Csak ezzel az a gond hogy én vagyok a "Fizető játékos" és játszani akarok a pénzemért!!(Jó tudom hogy én vagyok a kö@ög hogy ezt elvárom,de hát ez van.)Erre mi van?:Csúszás,(Nem kicsit,hónapok/évekröl beszélünk!),más játékoban nerfelések,büntetéssel felérő "hibajavitások"stb.stb..Nem Beholder!Ez nem igy müködik!És tulajdonképpen meghívó ide vagy oda,ezért nem fogok játszani ezzel a játékkal.Remélem levontátok a tanulságokat, (Ti?Kizárt,sosem tanultok!Huszonöt év alatt sem!)én is levontam a magamét.Sok sikert kivánok a játéknak, nélkülem, izgatottan várom a következö játékot amit majd fejlesztettek.(Ami talán kb.30-35 év múlva készen is lesz.)Üdv!Adam.
     
    A béta tesz a jövő héten ér véget, utána kell még valamennyi idő, hogy minden felmerült hibát javítsunk, az éles utána indul (kb. másfél-2 hét).

    Az Argum gólemet úgy tudod megszerezni, ha játszol a játékkal, a konkrét részleteket kiírjuk induláskor!

    Adam: elvlieg küldtünk mindenkinek emailt, amikor elindult a béta, de elképzelhető, hogy volt, akinek a spamban landolt. Aki utólag írt még, a bétába beraktunk mindenkit egyébként.
     
    Koszonjuk, hogy ezt megosztottad velunk, most mar teljes az eletunk
     
    Hello,

    Mikor indul az éles?
    A kiszivárgott Argum gólem lapot, hogy lehet majd megszerezni irl?

    Üdv: Kyb
     
    Nekem nem jött meghívó a bétára,de bezzeg a hírlevek jöttek(az valahogy azok nem keveredtek el...)és valahogy ezt nem érzem korrektnek.Azt sem érzem fairnak hogy mintha Januári indulásról volt szó(tudomásom szerint október van.Boldog új évet beholder!)úgyhogy engem mostantól ez a játék(ami szerintem nem más mint egy sims paródia.)hidegen hagy, felölem már akármikor indulhat én biztos nem fogok erre regelni.
     
    A béta tesztelés már nem tart sokáig, kb. 1 hét múlva lezártjuk, ezért újabb béta teszterek már ne jelentkezzenek. A béta teszt után javitjuk a még felgyűlt hibákat, és indul az éles játék, ott találkozunk
     
    Sziasztok.
    Szeretnék én is kérni 1 meghívót.
    Köszönöm előre is.
     
    Sziasztok,

    Nekem sem jott meghivo, szeretnek kerni.

    Elore is koszonom.
     
    "Én nem kaptam meghívót a bétára, csak a beholder hírleveleket kaptam hetente."

    Ird meg a mail cimedet az argumcity kukac beholder pont hu -ra, és adunk meghivót.

    colby: nem tudom mi lehet a gond, a többieknek működik már, kérlek irj te is emailt, és utánanézek, lehet el van irva az email cimed.

    illetve most csinálunk egy discord csatornát, ott is tudsz irni és megnézem, mi a gond
    https://discord.gg/yhc3jQ
     
    most is ugyanaz...

    A játékba jelenleg csak a bétatesztelők léphetnek be, indulás hamarosan.
     
    Én nem kaptam meghívót a bétára, csak a beholder hírleveleket kaptam hetente. Ezek szerint A blogbejegyzés értesítőre nem iratkoztam fel, ami alapján kimentek a meghívók. Jöttem én blogot nézni külön hírlevél nélkül is, minden héten.
    Kaphatnék meghívót, így utólag?
     
    Kérlek próbáld meg most, elvileg már mennie kell!
     
    hát igen, de ennél én még nem jutottam tovább..

    A játékba jelenleg csak a bétatesztelők léphetnek be, indulás hamarosan.
     
    Azért került pár hozzászólásom törlésre, mert a jelzett hibák javítva lettek?
     
    Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van.


    Látom, mi a hiba, néha, ha regisztrál valaki, ott marad a regisztrációs képernyőn, nem ugrik tovább. A regisztráció azonban ilyenkor is megtörtént, a jelszóval, amit megadtál, be tudsz lépni!
     
    Az utolsó blog bejegyzésről nem küldtünk már mailt, mivel a béta indulásról úgyis ment ugyanazoknak az embereknek.

    A regisztrációval kapcsolatban tudnom kellene, melyik emailről van szó, hogy utána tudjak nézni, ehhez kérlek írd meg emailben, ki vagy, melyik emailről van szó!
     
    Az emailben, és a hírben is leírtam, hogy ios verzió nincs még... A játékot PC-re optimalizáltuk, de androidról is játszható. iosról egyelőre nem.
     
    iOS app nincs?
    Húzd a képernyöt felfelé?
    Három másodpercenként??
     
    A lentiek Firefox-ban voltak. Chrome alatt próbálva egyből beléptetett és feldobta a szakma választást. Kiválasztottam a vendéglátóst, alul elkezdett pörögni a kis piros valami. Pörgött kb. 1 percig, F5 és már bent is vagyok.
     
    Sajnos már a regisztrációnál elakadok. A Regisztráció gombra kattintva három lehetőség van, Google sign in, Facebook, egyéb email cím megadás. Ha a Google sign in-t választom vagy dob egy elég hosszú hibát egy külön böngésző ablakban vagy többszöri nyomkodás után feldobja a gmail account választó boxot ahol kiválasztottam a béta alatt használt gmail-es címet. One moment please, aztán ablak bezárul és nem történik semmi. Facebook regisztrációt választva az alábbi hiba jön fel: App not set up: This app is still in development mode, and you don't have access to it. Switch to a registered test user or ask an app admin for permissions. Ha csak simán regisztrálnám az email címemet, ott meg már kiírja, hogy ez az email cím már használatban van.

    A fórumra egyelőre nem tudok írni, gondolom mert nem vagyok regisztrálva. Illetve az utolsó blog bejegyzésről sajnos megint nem jött email, a béta indításáról viszont igen.
     
    Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van.
     
    Nem tudok a forumba irni csak egy nagy ures feher kepernyot rak ki, ha valaszolok egy hozzaszolasra.
    PC/Firefox
     
    Nagyszerü, jött mail.
    Regisztrálni nemtom milyen telóról lehet, iPhone-al nem sikerült a fenti problémákon kívül a tovább gomb képernyön kívül kerül megjelenítésre
     
    A bétába azokat szeretnénk csak meghívni, akik nyomon követték a játék fejlesztését, és van már valami fogalmuk arról, mi is ez az egész. Ajánlási rendszer egyelőre még nincs, és úgy gondoltuk, rögtön a legelején még nincs is szükség rá, volt ezer fontosabb dolog, de rajta van egyébként a fejlesztendő dolgok listáján.
     
    Lehet majd meghivni ismerosoket a betaba vagy szigoruan csak az vehet reszt, aki itt a blogon jelentkezett?

    Egyebkent van a jatekban ajanlas bonusz? Ha igen, milyen formaban?
     
    Korrigáltuk a dolgot, köszi, hogy jelezted!
     
    Eddig minden blog bejegyzésről kaptam emailt, a most szerdairól valamiért nem. Remélem a jövő heti béta tesztes megjön majd.
     
    Az alfa teszt már egy hónapja meg, a játéknak nagyon sok aspektusa van, és ez rengeteg javítást, finomítást, tökéletesítést igényel, sokkal többet, mint eredetileg gondoltuk! A jó hír viszont, hogy akik most játszanak, azoknak tetszik a játék, tolják ezerrel. Szóval még egy pici türelmet kérünk! A béta tesztet szeptemberre ígértük, reméljük, azt sikerül betartani, ha nem is a hónap elején.
     
    Mi ebben a meglepő?
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2019. március 5. 14:11:52Utolsó frissítés: 2019. március 6. 09:36:25 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2019
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.