Vissza a Főoldalra

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City béta teszt

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: A karakter


Bár az Argum City-ben elsősorban a robotodat, alkalmazottjaidat, kedvenceidet, cégedet stb. fejleszted, van egy konkrét karaktered is, saját magad. Beállíthatod a kinézeted, öltözetet választhatsz, ezeket persze később is módosíthatod. Néhány dolog közvetlenül a karakteredhez köthető:


  • Szakértelmek: Bizonyos szintlépéseknél karaktered kap 3 új szakértelmet. Ezek közül mindig egyet választasz ki, és az lesz aktív. Fejleszteni tudod bármelyiket, és naponta egyszer megváltoztathatsz egy aktív szakértelmet, de a lényeg, hogy döntened kell, mire specializálódsz, nem érthetsz mindenhez. A szakértelmek, mint minden játékban, bónuszt adnak a játék valamelyik aspektusára: a robot fegyverének sebzésére, a kerted termésére, a cég kutatáspont termelésére stb.


  • Időbeosztás: Megadhatod, hogy karaktered mivel foglalkozik pihenés, szabadidő, és munka közben. Pl. beállíthatod, hogy 4, 6, vagy 8 órát akarsz aludni. Ha 4 órát alszol, a maradék időben elmehetsz bulizni, táncolni, a haverokkal pókerezni, sörözni, vagy egyszerűen csak olvashatsz. A szabadidődben sportolhatsz, tv-t nézhetsz, teázhatsz, vagy hódolhatsz kedvenc hobbijaidnak. A munkaidőben is beállíthatod, min legyen a fókusz. Az időbeállítás csak néhány kattintás, minden nap megadhatod, hogy mit akarsz csinálni, de ha akarod, minden maradhat úgy, mint előző nap volt. A beállított cselekvések számos dolgot befolyásolnak. Ha pl. keveset alszol, csökken az egészséged, ha sportolsz, nő. Ha táncolsz, nő a boldogságod, ha túlórát vállalsz, csökken. Stb.


  • Boldogság: a boldogságot számos tényező befolyásolja. Alapvetően törekedni kell a boldogságra, mert aki boldogtalan, annak a szakértelmei kisebb hatékonysággal működnek :)
  • Egészség: ha egészséged lecsökken (mert pl. éjszaka alvás helyett is szakértelempontokat gyűjtögettél) akkor megbetegszel, és a időbeosztásban a munka helyett bizony csak a kórházat választhatod, mint cselekvést...
  • Szerencse: a szerencse egészen trükkösen működik, ez a tulajdonság hivatott kiegyensúlyozni, ha pl. pechsorozatod van. Ha ugyanis nagyon jókat dobsz a kockával egy próba során, akkor a szerencséd csökken, „elhasználod a karmád.” Ha viszont rossz szériát van, kicsiket dobsz, a szerencse nő, és legközelebb jobb esélyeid lesznek.
  • Hírnév: egy ilyen játékban elengedhetetlen, hogy tudjunk hírnevet szerezni, a leghíresebbek lesznek a toplista élén!
  • Szint: karaktered minden nap kap néhány egyszerűen teljesíthető küldetést, pl. etesd meg állatodat, harcolj a robotarénában stb. Ezekért a napi küldetésekért tapasztalati pontot kapsz, és szintet lépsz. A karaktered szintjétől függ, hogy a birtokon az épületeidet meddig fejlesztheted - a különböző játékelemekben pedig sokszor a fejlődés ezektől az épületektől, tehát közvetve a karaktered szintjétől függ. Bizonyos játékelemek elérhetősége is a karaktered szintjéhez van kötve.

  • Az öltözködésről még annyit, hogy azért nem mindegy, hogy néz ki a karaktered: benevezheted ugyanis szépségversenyre. A fiúk közül a legszebbet a női játékosok, a lányok közül pedig természetesen a fiúk választják ki.

    Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
    Nézet:
    Korrigáltuk a dolgot, köszi, hogy jelezted!
     
    Eddig minden blog bejegyzésről kaptam emailt, a most szerdairól valamiért nem. Remélem a jövő heti béta tesztes megjön majd.
     
    Az alfa teszt már egy hónapja meg, a játéknak nagyon sok aspektusa van, és ez rengeteg javítást, finomítást, tökéletesítést igényel, sokkal többet, mint eredetileg gondoltuk! A jó hír viszont, hogy akik most játszanak, azoknak tetszik a játék, tolják ezerrel. Szóval még egy pici türelmet kérünk! A béta tesztet szeptemberre ígértük, reméljük, azt sikerül betartani, ha nem is a hónap elején.
     
    Mi ebben a meglepő?
     
    Még egy hét eltelt Béta nélkül.
     
    Mar szeptember van, a beta meg sehol
     
    Nagyon remelem, hogy lesz IOS-re, nem akarok uj telot venni.

    Az iphone-omrol kuldve.
     
    Egyelőre engedélyezés alatt van, nem volt vele különösebb probléma. IOS verzió lehet mégis lesz, many thx to Erynome
     
    ios verzio nem lesz, csak andoroid?
     
    Nem hinném, hogy attól, mert böngészős app, ne engedélyeznék, több ilyen is fut a telefonomon.
     
    Igy "lassan" július közepén lehet tudni vmit?

    tesztelésre jelentkezés, kezdés...
     
    Igen, nagyjából így!
     
    Akkor ha jol szamolok, 2 het alfa, 3 het bugfix, azaz beta az julius kozepe, az eles jatek meg kb szeptember?
     
    Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van.
     
    Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.

    Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk.
     
    Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
    Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki...
     
    Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra.
     
    Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót.
     
    Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát!
     
    Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
    Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin.
     
    Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
    Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
    Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val.
     
    Mondjuk az egy hozzászólás 3 naponta, meg a 70 facebook like is sokat sejtet...
    Gagyi mobilos játékokon is van 100.000
     
    Ha ez is annyit késik, mint a TF Online az jó lesz?
     
    Támogatom!
     
    A HKK online sajnos a régi rendszer flashben készült, amit ma már nem támogatnak a böngészők, ezért újraindítani nem lehet, viszont erről volt már szó korábbi fórumokon is, van esély egy teljes újraírásra, van egy csapat, aki ezt szívesen vállalná.
     
    Azért mennyivel frankóbb lenn a hkk online-t folytatni, mint ezt!
     
    Kiégett argum "viszonylag" könnyen szerezhető, kapsz szintlépésnél, küldetésért, napi belépésért, ültethető kertben, stb. Kell hogy legyen belőle, hogy aki argumot vásárol be tudja váltani.

    Ami csöpög, az a valódi argum, ez is szintén több helyről szerezhető, de jóval kevesebb, mint a kiégetettből.

    Az aukciós ház szerintem január közepén került be a játékba. Itt mindenféle van, de nem a játékosok tesznek föl dolgokat, hanem egy lista pörög körbe, mint a VÚ-ban. Vannak egyszer megvehető relikviák, és ismétlődő apróságok (pl.: ebben a pillanatban pont van 100 szakértelempont). Spoiler nélkül nem tudok többet mondani, ha Miklós úgy gondolja, ír erről is egy bejegyzést.

    A játékban (jelenleg ) nincs tárgy átadásra lehetőség, ilyen jellegű rabszolgázás szerintem nem lesz. Ugyanakkor nagyon sok interakció van, amihez "barátok" kellenek. Például ha egy barátod kertjében kiszárad egy növény te ingyen megöntözheted, nő a barátság szint. A tulajdonosnak kreditbe kerül ugyanez. Vagy megkérsz valakit, vagy fönntartasz egy "kertészt", vagy benyeled azt a pár kredit locsolási költséget.
    Én az elmúlt 3,5 év tesztelés során gyakorlatilag szólóban játszottam, volt hogy éreztem a barátok hiányát (néhány küldetés erre épül), de nem létszükséglet. Ugyanakkor a játék tervezésekor az egyik fő szempont a "közösség kovácsoló" élmény kialakítása volt.
     
    Ezek a csopogo argumok ezek valodi argumok vagy kiegettek? Ha valodiak akkor a kiegetteket hogy lehet beszereni?

    Az aukcioshazrol eddig nem volt szo (vagy csak nem figyeltem). Oda miket lehet felpakolni? Nem lesz ebbol rabszolgazas?
     
    Nagyon jó ötlet volt a szerepcsere Charlize Theron is elég menő volt az Atomszőkében
     
    Nagyon jó kérdés, annyira jó, hogy megér egy teljes blogbejegyzést! A következő anyag már kész van, de vagy a jövő hetiben vagy az azutániban részletesen írok erről is. Köszi a kérdést!
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2018. augusztus 28. 14:50:03Utolsó frissítés: 2018. augusztus 29. 11:04:44 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2019
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.