Vissza a Főoldalra

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City: chipek
HKK online, TF online, Argum City
Argum City trailer

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City
Argum City árverések

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: Az időbeosztás


Az Argum City időbeosztása a játék elsőként kitalált jellemzői közé tartozik, ott volt a sok-sok éve írt legelső doksi első oldaldain, és a megvalósítás nem változott sokat az eredeti ötlethez képest.

A dolog lényege, hogy meghatározhatjuk, a karakterünk mivel tölti a napját, és attól függően, hogy milyen tevékenységeket végez, történnek vele különböző dolgok. A 24 óra 2 órás szakaszokra van bontja. Minden egyes 2 órás szakaszra megadhatjuk, a karakterünk mit csinál akkor. Tehát nem kell 24 órát át a gép előtt ülni, egyszer beállítjuk, mikor mit csinálunk, és azzal készen is vagyunk. A játéknak ez a része tényleg csak néhány kattintást igényel, de persze nem mindegy, hogy mit állítunk be, érdemes azért átgondolni a dolgot. Az előző nap beállított időbeosztásért járó jutalmakat, fejlődést, stat módosulásokat mindig másnap, az első belépéskor kapjuk meg. Miután átvettük a hűségbónuszt és a napi jutalmakat, áttekinthetjük, mit is kaptunk, ezután beállíthatunk új időbeosztást, sőt, ha akarjuk, változatlanul hagyhatjuk (véglegesítés ekkor is szükséges), és akkor ugyanaz marad a napi rutinunk a mai napra.

A 24 órát három 8 órás szakaszra bontottunk: pihenés, szabadidő és munka. Mindegyik szakaszhoz más-más tevékenységeket rendelhetünk. A pihenés szakaszban mindenképpen választanunk kell egyet a 4 óra, a 6 óra és a 8 óra alvás közül. A 8 óra alvás mellé értelemszerűen nem fér más, viszont ez +3 egészséggel jár, tökéletesen kipihenjük magunkat. A kevesebb alvásnak ára van: a 6 órásnál 5-tel, a 4 órásnál 20-szal csökken az egészségünk. (100-as egészség a maximum fitt, 80 alatt van esély, hogy megbetegszünk, minél alacsonyabb, annál több.) A kevesebb alvással „nyert” 2-4 órát extra tevékenységekkel tölthetjük, pl. olvasás (szakértelempontokat ad), éjszakai buli (hírnevet és boldogságot növel), de akár dolgozhatunk is éjszaka (+erőforrások), pókerezhetünk (+szerencse, kredit), vagy meditálhatunk (mélyalvás szakértelem fejlesztése). A 4 órás alvást nyilván nem lehet hosszútávon fenntartani, de a 6 óra egészségvesztését lehet kompenzálni más, egészséget növelő tevékenységekkel.


Nagyon sok olyan tevékenységünk van, amelyekkel egy adott szakértelmet fejleszthetünk. Arról korábban már írtam, hogy szintenként mindig 3 szakértelmet kapunk, és ezek közül egyet tudunk mindig aktívvá tenni. Az időbeosztásban ezt az aktívnak kiválasztott szakértelmet fejleszthetjük. Pl. a bányalátogatás az aktív bánya szakértelmünket, a katonai kiképzés a sebző alkalmazott szakértelmek közül az aktívat, az autóversenyzés az aktív autós szakértelmünket stb. A szakértelmeket emellett szakértelempontokból tudjuk fejleszteni, ami annál drágább, minél magasabb a szakértelem. Az időbeosztásból történő szakértelemfejlesztés óriási előnye ezzel szemben, hogy a szakértelem szintjétől független a fejlődés, tehát az 1. meg az 50. szintű szakértelmen is hasonló százalékot fejleszt, ezért különösen hatékony. Vannak szakértelmek, amelyeket munkaidőben (pl. bányalátogatás), másokat szabadidőben (autóversenyzés) tudunk fejleszteni. Egy-egy szakértelemfejlesztés többször is kiválasztható, akár teljes munkaidőben látogathatjuk a bányát, és akkor négyszeres lesz a fejlődés.

A 8 órás munkaidő ciklusban a szakértelem fejlesztések mellett végezhetünk munkahelyi tornát (+boldogság és egészség), végezhetünk megfeszített munkát (+kredit, -egészség), lehet kávézni (+boldogság, energia), de fókuszálhatunk a kutatásra is. Szabadidős tevékenység lehet olvasás, sport, tv-nézés, masszázs, táncóra, ivás a haverokkal stb, mind ad valamilyen bónuszt, fejlődést, és van, amelyik valami mást pedig csökkent. A játék elején még nem áll rendelkezésedre az összes tevékenység, ahogy a karaktered szintet lép, egyre újabbak fognak megnyílni.

Amint látjátok, itt óriási kombinációs lehetőség van, nyilván a legjobb stratégia az, hogyha úgy válogatod össze a tevékenységeket, hogy az egészséged, boldogságod és szerencséd elfogadható szinten maradjon, és eközben azokat az erőforrásokat, fejlesztéseket kapd, amelyekre a legnagyobb szükséged van, és persze a lehető legtöbbet ezekből.

Ha a karakter boldogsága nagyon lecsökken, akkor negatív módosítót kap a szakértelmeire, ezért fontos a boldogságra odafigyelni. Szerencsére, ha nagyon lezuhan pl. hosszú inaktivitás miatt, akkor valamennyi zen elköltésével vissza tudod tornászni 60-as szintre. Ha az egészség 80 alá zuhan, van 80-egészség % esély, hogy megbetegszel. A betegség alatt az időbeosztásban használható tevékenységek erősen korlátozottak, pl. munkaidő alatt az egyetlen végezhető „tevékenység” a 8 órás betegség, ami -10 boldogságot ad, ezért érdemes mihamarabb kilábalni. Szerencsére, vannak speciális, ilyenkor használható tevékenységek (munkaidőben kórházi kezelés, szabadidőben gyógykezelés) aminek ugyan van költsége, de jelentősen növelik az egészséget. Illetve lehet antibiotikumot is vásárolni, ami azonnali gyógyulást eredményez, de ennek nagyon masszív költsége van.


Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van.
 
Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.

Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk.
 
Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki...
 
Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra.
 
Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót.
 
Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát!
 
Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin.
 
Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val.
 
Mondjuk az egy hozzászólás 3 naponta, meg a 70 facebook like is sokat sejtet...
Gagyi mobilos játékokon is van 100.000
 
Ha ez is annyit késik, mint a TF Online az jó lesz?
 
Támogatom!
 
A HKK online sajnos a régi rendszer flashben készült, amit ma már nem támogatnak a böngészők, ezért újraindítani nem lehet, viszont erről volt már szó korábbi fórumokon is, van esély egy teljes újraírásra, van egy csapat, aki ezt szívesen vállalná.
 
Azért mennyivel frankóbb lenn a hkk online-t folytatni, mint ezt!
 
Kiégett argum "viszonylag" könnyen szerezhető, kapsz szintlépésnél, küldetésért, napi belépésért, ültethető kertben, stb. Kell hogy legyen belőle, hogy aki argumot vásárol be tudja váltani.

Ami csöpög, az a valódi argum, ez is szintén több helyről szerezhető, de jóval kevesebb, mint a kiégetettből.

Az aukciós ház szerintem január közepén került be a játékba. Itt mindenféle van, de nem a játékosok tesznek föl dolgokat, hanem egy lista pörög körbe, mint a VÚ-ban. Vannak egyszer megvehető relikviák, és ismétlődő apróságok (pl.: ebben a pillanatban pont van 100 szakértelempont). Spoiler nélkül nem tudok többet mondani, ha Miklós úgy gondolja, ír erről is egy bejegyzést.

A játékban (jelenleg ) nincs tárgy átadásra lehetőség, ilyen jellegű rabszolgázás szerintem nem lesz. Ugyanakkor nagyon sok interakció van, amihez "barátok" kellenek. Például ha egy barátod kertjében kiszárad egy növény te ingyen megöntözheted, nő a barátság szint. A tulajdonosnak kreditbe kerül ugyanez. Vagy megkérsz valakit, vagy fönntartasz egy "kertészt", vagy benyeled azt a pár kredit locsolási költséget.
Én az elmúlt 3,5 év tesztelés során gyakorlatilag szólóban játszottam, volt hogy éreztem a barátok hiányát (néhány küldetés erre épül), de nem létszükséglet. Ugyanakkor a játék tervezésekor az egyik fő szempont a "közösség kovácsoló" élmény kialakítása volt.
 
Ezek a csopogo argumok ezek valodi argumok vagy kiegettek? Ha valodiak akkor a kiegetteket hogy lehet beszereni?

Az aukcioshazrol eddig nem volt szo (vagy csak nem figyeltem). Oda miket lehet felpakolni? Nem lesz ebbol rabszolgazas?
 
Nagyon jó ötlet volt a szerepcsere Charlize Theron is elég menő volt az Atomszőkében
 
Nagyon jó kérdés, annyira jó, hogy megér egy teljes blogbejegyzést! A következő anyag már kész van, de vagy a jövő hetiben vagy az azutániban részletesen írok erről is. Köszi a kérdést!
 
Lehet mar kerdezte vki, nem olvastam at az osszes hsz-t, de megvan mar a lista, hogy milyen elonyokhoz lehet jutni valos penzbol? Fel tudnad sorolni, hogy mindenki jol eldontse magaban, h f2p vagy p2w?
 
Csináltunk TF játékot is... Két játékot fejlesztettünk az elmúlt években, az egyik az Argum City, a másik a TF online volt. Az utóbbi sajnos azért nem készült el, mert a programozó feladta a dolgot, többévnyi fejlesztés után. Hidd el, én bánom a legjobban, irdatlan tömegű grafikát csináltattam hozzá, és a fejlesztésbe is rengeteg pénzt öltünk bele.

Az eredeti TF egyébként működik most is, folyamatosan fejlesztjük, ha megnézed, nemrégiben készült el hozzá egy olyan automatikus feldolgozó rendszer, amiben bármikor tudsz UL-t küldeni. De persze egy teljesen online verzió sokkal frankóbb lenne.
 
miért nem TF vagy ÖV? hatalmas csalódás........elsők között játszottunk a TF-el.....évtizedek óta várunk egy TF játékot.....erre jön ez a vicc..........
 
A manapság megszokott módon tudsz a játékra regisztrálni facebook, google accounttal, és email címmel is. PC-n, és telefonon is be tudsz jelentkezni mindhárommal, tehát a játékot tetszőleges különböző eszközről fogod tudni használni, az adatok a központi szerveren lesznek tárolva.
 
A böngészős és a telefonos account össze lesz hangolva?
 
A béta, azt akkor szoktuk indítani, amikor szerintünk a játék kész és hibamentes. Az várhatóan 3 hétig fog tartani, és utána éles indulás.
 
A 2-3 honap alatt a beta indulasat erted vagy az eleset?
 
Ez nagyon szuper!
 
Vannak csaták, ahol ez nehezebben megoldható (pl. arénában elkezdesz egy harcot, akkor nem lockolhatod be végtelenségig, hiszen a másik játékos változtathat a csapaton, támadhatja más is stb), van, ahol ennek nincs akadálya (pl. kaland csaták). Egyébként ilyenkor sem vesztesz vagy ilyesmi, egyszerűen csak az AI választ képességet helyetted, mint auto-attacknál. De az abszolút megoldható, hogy a türelmi idő sokkal hosszabb legyen ilyenkor is.
 
Eleg osszetettnek tunnek a harci statok, nagyon sok befolyasolo tenyezo van, nalam ez igen nagy bonusz egy jateknal. Kivancsi leszek mit lehet kihozni belole.

Anno lattam a videoban, hogy a harcban kijelolheto tevekenysegekre idokeret van (szamolt vissza). Lesz lehetoseg, hogy ezt kivegyuk es vegtelen ido legyen minden korben? A munkaidoben jatekra vetemulok nagy problemaja lesz, ha nem tudjak pause-alni a jatekot
 
Igen, ez szuper ötlet, mi is gondolkodunk ilyesmiben, pl. írtam, hogy a játékban gyűjthetsz HKK lapokat is, na lesz olyan, amit igaziból megcsinálunk, és ha a játékban megszerzed, akkor a valódit is megkapod
 
Javasolnám reklámozás és rentabilitás céljából az árukapcsolást.

A mágia mestereinél találkoztam már olyasmivel, hha elérsz x szintig akkor lehetett kapni őskövet, ez meg azt az Ősök városában.
Egy ehhez hasonló dolog könnyen kipróbálásra ösztönözhet pl végzeturas, tfes játékosokat, de vmilyen formában még akár Hkks jutalmat is el tudok képzelni pl ingyen bontott pakli egy versenynevezéskor.

Aki pedig nem játszik mással az meg kaphatna argumos jutalmat vmi tevékenységért. pl-némileg hazagondolva- ha vásárol a régi Behos könyvekből akkor kap vmit, szakértelempontot, teljes kárpótlást kreditet lézerágyút.

Ezek igazából annyira nem drága dolgok a cégnek -csak át kell gondolni h érdemes legyen a játékosnak, de ne túl táp.- pl napi rutin ugyanannyit növel minden szinten, akkor lehet későbbi ajándékvásárlásnál is körbenéz az emberfia a könyvek közt
 
Van egy elég okos algoritmus, ami a szörny életpontját számolja, aktív játékosokból, játékosok szintjéből, elfajzottat ölő játékosok adataiból és hasonlókból. Szerintünk ez elég jó számítás lesz, de legrosszabb esetben ezt lehet még finomhangolni, pl. ha túl lassan ölik meg, legközelebb kevesebb ÉP-je van.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. február 20. 11:29:34Utolsó frissítés: 2019. február 20. 13:34:56 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.