Vissza a Főoldalra

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City kvíz eredmények
Argum City: Kvíz
Argum City: Mi kell még az induláshoz?
Argum City: chipek

A lista folytatása...
Argum City: Kvíz

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: Robotokról részletesebben




A mai Argum City blogbejegyzés a robotokról szól. A robotodat a játék kezdetétől tudod fejleszteni, a birtokod műhelyében. Kezdetben a legegyszerűbb modelled van meg, az őrszem. Ahogy robotod szintet lép, újabb modelleket tudsz kikutatni és megvásárolni. A robotmodelleknek 2 alapvető jellemzője van: a páncélzat (vagyis egy-egy testrész mennyi sebzést tud elviselni, mielőtt megsemmisül), és a kapacitás. Ahányas a robot kapacitása, annyi szorzót oszthatsz el a testrészek közt: ha 7-es a kapacitás, akkor megteheted, hogy pl. a test sebzéséhez és védekezéséhez 3-szoros szorzót, a karhoz és a fejhez pedig kétszeres szorzót rendelsz. A kapacitás a játék során bármikor szabadon újraosztható. A robotoknak a 3 testrészhez tartozó fegyver és pajzs slot mellett még tartozhat egy vagy két ún. vegyes slot, amibe speciális felszerelést lehet rakni. Modelltől függ, hogy van-e vegyes slot, és ha igen, mennyi. Az összes kifejlesztett és megvásárolt modellt egyszerre birtoklod. Alapvetően mindig a legerősebbet, legújabbat érdemes használni, de előfordulhat, hogy valamilyen okból elő akarsz venni egy régebbit, erre megvan a lehetőséged. A modelleket nem kell külön fejlesztgetni, ha a robotod képességeit fejleszted, az minden modelledre fog vonatkozni.

Ahogy erről már korábban is írtam, a robot 3 leglényegesebb tesztrésze a fej, a test, és a kar. Mindegyikre pontosan 1-1 fegyvert és pajzsot szerelhetsz fel. A fegyver az adott testrész sebzését határozza meg (megszorozva a hozzárendelt kapacitással), a pajzs pedig a sebzésfelfogását. A harc során a robotoknak a feje a fejet, a kar a kart, a test a testet lövi. Az okozott sebzés alapvetően támadó fegyver x kapacitás - védő pajzs x kapacitás, de ezt befolyásolja egy kis random, és van esély kritikus sebzésre és blokkolásra is, ami növelheti ill. csökkentheti a sebzést. Ha egy testrész fegyvere megsemmisíti a neki megfelelő ellenséges testrészt, akkor utána már nem fog a többi testrészre tüzelni. Ha egy robotnak 2 testrésze megsemmisült, akkor harcképtelenné válik, elvesztette a csatát.

Lehetőséged van képességeket fejleszteni a robotod számára. Ezek a támadás (minden fegyver sebzését növeli), a páncélzat (minden testrész „életpontját” növeli), védekezés (növeli a testrészek pajzsát, vagyis csökkenti a kapott sebzést), kritikus lövés (nő az esélye, hogy nagyobb sebzést okozol), blokkolás (nő az esélye, hogy a pajzsot több sebzést fog fel), és a riposzt (csökkenti az ellenfél kritikusának és blokkolásának az esélyét). A szakértelmek maximuma a műhely szintje (ami nem lehet nagyobb, mint a kúriád szintje, ami pedig nem haladhatja meg a karaktered szintjét). A képességeket energiából fejleszted. Mind a 6 képességet azonban igen költséges mindig maximumon tartani, ugyanis a 3. és 4. legnagyobb képesség fejlesztése már dupla, az 5. és 6. képességé pedig négyszeres energiába kerül. Tehát vagy nagyon ráfekszel az energiatermelésre (energiát adó céges épületek, regenerációt növelő szakértelmek és alkalmazottak), vagy pedig eldöntöd, mik a legfontosabbak, és azokra fókuszálsz.

A robot szintlépésével nemcsak új modellek, hanem új felszerelések is jelennek meg. Ezeket mindig ki kell kutatni kutatáspontért, és ezután meg lehet venni kreditért és kommóniumért. Kommónium ércet a robot arénában való harcért kapsz jutalmul, de kisebb mennyiségben lehet máshol is szerezni (pl. még a kertben is ültethetsz olyan növényt, amiből kommóniumot nyerhetsz ki). Az elavult felszereléseket el tudod adni, és így visszaszerezheted a kommónium egy részét. Vannak ritkább robotfelszerelések is, ezek argariumból készülnek. Ezt jóval ritkábban lehet találni, de szerencsére 5 kommóniumot át tudsz váltani egy argariumra. Állítólag léteznek olyan robotfelszerelések is, amelyekhez raritium vagy a legendás epikórium szükséges, de ezekről csak az igazán profi robotépítők álmodozhatnak.

A sebzés és sebzéscsökkentés mellett bizonyos robotfelszerelések egyéb jellemzőkkel is felruházhatják a robotot: a kábítás kis eséllyel ugyan, de rövid időre teljesen harcképtelenné teheti az ellenséges robotot; persze van ez ellen védő technológia is; bizonyos hárító eszköz lehetővé tudja tenni, hogy a robot egyes lövéseket teljesen kikerüljön; és van olyan, ami növeli a robot páncélzatát, sőt olyan is, ami intelligens áramkörök révén a szerzett tapasztalati pontot.

Szerencsére, a műhelyed nagyon jól felszerelt, ha szét is lövik a robotodat, a felszerelése nem semmisül meg, és amint a következő csatát kezded, már a páncélzatát is pótolják, így minden csatában maximális „életpontról” indul.

A játék indulásakor a robotod tesztelésére két lehetőséged lesz: az egyik a heti bajnokság, ahol más játékosok robotjaival csatázhatsz. A harc maga automatikusan zajlik, a kezdeményezés után a robotok testrészei addig lövik egymást, amíg az egyik harcképtelen nem lesz. A győzelemért pontokat kapsz, és az ellenfelet mindig a hozzád hasonló pontszámúak közül választhatod. A győztes csatákért a robotod tapasztalati pontot és érceket kap, naponta tízszer tudsz támadni. A heti bajnokságnak hetente lesz eredményhirdetése, ekkor a résztvevők helyezéstől függően kapnak érceket. A taktikázásban nyilván kulcsfontosságú, hogy információd legyen az ellenfelek kapacitás beállításáról: hiszen egy veled azonos erősségű robottal harcolsz, akinek 3-3-3 a kapacitásbeállítása, azt egy 4-4-1-es beállítással le fogod győzni.

A másik robotcsata lehetőség a kihívás. Itt egyre erősebb gépi ellenfelekkel kell megküzdened, ez kvázi a más játékokból ismert végtelenített szörnyaréna megfelelője, jó mérőszám arra, mennyire is erős a robotod. Itt jutalmat csak akkor kapsz a csatáért, ha egy egy új ellenfelet először győzöl le. Viszont a rangodért egyfajta „életjáradék” jár: ha pl. legyőzted az első 3 ellenfelet, attól kezdve minden nap kapsz 3 kommónium jutalmat a belépéskor.

Hosszabb távon tervezünk majd óriásrobot elleni csatát is, ahol több játékos összefogása szükséges (akárcsak az elfajzott kedvencnél) de erre a fejlesztésre már csak jóval a játék indulása után kerülhet sor. És egészen biztosak vagyunk benne, hogy nektek is számos fejlesztési javaslatotok lesz, hogy mit lehet még a robotokkal kezdeni :)

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Igen, nagyjából így!
 
Akkor ha jol szamolok, 2 het alfa, 3 het bugfix, azaz beta az julius kozepe, az eles jatek meg kb szeptember?
 
Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van.
 
Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.

Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk.
 
Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki...
 
Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra.
 
Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót.
 
Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát!
 
Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin.
 
Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val.
 
Mondjuk az egy hozzászólás 3 naponta, meg a 70 facebook like is sokat sejtet...
Gagyi mobilos játékokon is van 100.000
 
Ha ez is annyit késik, mint a TF Online az jó lesz?
 
Támogatom!
 
A HKK online sajnos a régi rendszer flashben készült, amit ma már nem támogatnak a böngészők, ezért újraindítani nem lehet, viszont erről volt már szó korábbi fórumokon is, van esély egy teljes újraírásra, van egy csapat, aki ezt szívesen vállalná.
 
Azért mennyivel frankóbb lenn a hkk online-t folytatni, mint ezt!
 
Kiégett argum "viszonylag" könnyen szerezhető, kapsz szintlépésnél, küldetésért, napi belépésért, ültethető kertben, stb. Kell hogy legyen belőle, hogy aki argumot vásárol be tudja váltani.

Ami csöpög, az a valódi argum, ez is szintén több helyről szerezhető, de jóval kevesebb, mint a kiégetettből.

Az aukciós ház szerintem január közepén került be a játékba. Itt mindenféle van, de nem a játékosok tesznek föl dolgokat, hanem egy lista pörög körbe, mint a VÚ-ban. Vannak egyszer megvehető relikviák, és ismétlődő apróságok (pl.: ebben a pillanatban pont van 100 szakértelempont). Spoiler nélkül nem tudok többet mondani, ha Miklós úgy gondolja, ír erről is egy bejegyzést.

A játékban (jelenleg ) nincs tárgy átadásra lehetőség, ilyen jellegű rabszolgázás szerintem nem lesz. Ugyanakkor nagyon sok interakció van, amihez "barátok" kellenek. Például ha egy barátod kertjében kiszárad egy növény te ingyen megöntözheted, nő a barátság szint. A tulajdonosnak kreditbe kerül ugyanez. Vagy megkérsz valakit, vagy fönntartasz egy "kertészt", vagy benyeled azt a pár kredit locsolási költséget.
Én az elmúlt 3,5 év tesztelés során gyakorlatilag szólóban játszottam, volt hogy éreztem a barátok hiányát (néhány küldetés erre épül), de nem létszükséglet. Ugyanakkor a játék tervezésekor az egyik fő szempont a "közösség kovácsoló" élmény kialakítása volt.
 
Ezek a csopogo argumok ezek valodi argumok vagy kiegettek? Ha valodiak akkor a kiegetteket hogy lehet beszereni?

Az aukcioshazrol eddig nem volt szo (vagy csak nem figyeltem). Oda miket lehet felpakolni? Nem lesz ebbol rabszolgazas?
 
Nagyon jó ötlet volt a szerepcsere Charlize Theron is elég menő volt az Atomszőkében
 
Nagyon jó kérdés, annyira jó, hogy megér egy teljes blogbejegyzést! A következő anyag már kész van, de vagy a jövő hetiben vagy az azutániban részletesen írok erről is. Köszi a kérdést!
 
Lehet mar kerdezte vki, nem olvastam at az osszes hsz-t, de megvan mar a lista, hogy milyen elonyokhoz lehet jutni valos penzbol? Fel tudnad sorolni, hogy mindenki jol eldontse magaban, h f2p vagy p2w?
 
Csináltunk TF játékot is... Két játékot fejlesztettünk az elmúlt években, az egyik az Argum City, a másik a TF online volt. Az utóbbi sajnos azért nem készült el, mert a programozó feladta a dolgot, többévnyi fejlesztés után. Hidd el, én bánom a legjobban, irdatlan tömegű grafikát csináltattam hozzá, és a fejlesztésbe is rengeteg pénzt öltünk bele.

Az eredeti TF egyébként működik most is, folyamatosan fejlesztjük, ha megnézed, nemrégiben készült el hozzá egy olyan automatikus feldolgozó rendszer, amiben bármikor tudsz UL-t küldeni. De persze egy teljesen online verzió sokkal frankóbb lenne.
 
miért nem TF vagy ÖV? hatalmas csalódás........elsők között játszottunk a TF-el.....évtizedek óta várunk egy TF játékot.....erre jön ez a vicc..........
 
A manapság megszokott módon tudsz a játékra regisztrálni facebook, google accounttal, és email címmel is. PC-n, és telefonon is be tudsz jelentkezni mindhárommal, tehát a játékot tetszőleges különböző eszközről fogod tudni használni, az adatok a központi szerveren lesznek tárolva.
 
A böngészős és a telefonos account össze lesz hangolva?
 
A béta, azt akkor szoktuk indítani, amikor szerintünk a játék kész és hibamentes. Az várhatóan 3 hétig fog tartani, és utána éles indulás.
 
A 2-3 honap alatt a beta indulasat erted vagy az eleset?
 
Ez nagyon szuper!
 
Vannak csaták, ahol ez nehezebben megoldható (pl. arénában elkezdesz egy harcot, akkor nem lockolhatod be végtelenségig, hiszen a másik játékos változtathat a csapaton, támadhatja más is stb), van, ahol ennek nincs akadálya (pl. kaland csaták). Egyébként ilyenkor sem vesztesz vagy ilyesmi, egyszerűen csak az AI választ képességet helyetted, mint auto-attacknál. De az abszolút megoldható, hogy a türelmi idő sokkal hosszabb legyen ilyenkor is.
 
Eleg osszetettnek tunnek a harci statok, nagyon sok befolyasolo tenyezo van, nalam ez igen nagy bonusz egy jateknal. Kivancsi leszek mit lehet kihozni belole.

Anno lattam a videoban, hogy a harcban kijelolheto tevekenysegekre idokeret van (szamolt vissza). Lesz lehetoseg, hogy ezt kivegyuk es vegtelen ido legyen minden korben? A munkaidoben jatekra vetemulok nagy problemaja lesz, ha nem tudjak pause-alni a jatekot
 
Igen, ez szuper ötlet, mi is gondolkodunk ilyesmiben, pl. írtam, hogy a játékban gyűjthetsz HKK lapokat is, na lesz olyan, amit igaziból megcsinálunk, és ha a játékban megszerzed, akkor a valódit is megkapod
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. január 30. 09:23:58Utolsó frissítés: 2019. január 30. 10:32:07 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.