Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Robotokról részletesebben




A mai Argum City blogbejegyzés a robotokról szól. A robotodat a játék kezdetétől tudod fejleszteni, a birtokod műhelyében. Kezdetben a legegyszerűbb modelled van meg, az őrszem. Ahogy robotod szintet lép, újabb modelleket tudsz kikutatni és megvásárolni. A robotmodelleknek 2 alapvető jellemzője van: a páncélzat (vagyis egy-egy testrész mennyi sebzést tud elviselni, mielőtt megsemmisül), és a kapacitás. Ahányas a robot kapacitása, annyi szorzót oszthatsz el a testrészek közt: ha 7-es a kapacitás, akkor megteheted, hogy pl. a test sebzéséhez és védekezéséhez 3-szoros szorzót, a karhoz és a fejhez pedig kétszeres szorzót rendelsz. A kapacitás a játék során bármikor szabadon újraosztható. A robotoknak a 3 testrészhez tartozó fegyver és pajzs slot mellett még tartozhat egy vagy két ún. vegyes slot, amibe speciális felszerelést lehet rakni. Modelltől függ, hogy van-e vegyes slot, és ha igen, mennyi. Az összes kifejlesztett és megvásárolt modellt egyszerre birtoklod. Alapvetően mindig a legerősebbet, legújabbat érdemes használni, de előfordulhat, hogy valamilyen okból elő akarsz venni egy régebbit, erre megvan a lehetőséged. A modelleket nem kell külön fejlesztgetni, ha a robotod képességeit fejleszted, az minden modelledre fog vonatkozni.

Ahogy erről már korábban is írtam, a robot 3 leglényegesebb tesztrésze a fej, a test, és a kar. Mindegyikre pontosan 1-1 fegyvert és pajzsot szerelhetsz fel. A fegyver az adott testrész sebzését határozza meg (megszorozva a hozzárendelt kapacitással), a pajzs pedig a sebzésfelfogását. A harc során a robotoknak a feje a fejet, a kar a kart, a test a testet lövi. Az okozott sebzés alapvetően támadó fegyver x kapacitás - védő pajzs x kapacitás, de ezt befolyásolja egy kis random, és van esély kritikus sebzésre és blokkolásra is, ami növelheti ill. csökkentheti a sebzést. Ha egy testrész fegyvere megsemmisíti a neki megfelelő ellenséges testrészt, akkor utána már nem fog a többi testrészre tüzelni. Ha egy robotnak 2 testrésze megsemmisült, akkor harcképtelenné válik, elvesztette a csatát.

Lehetőséged van képességeket fejleszteni a robotod számára. Ezek a támadás (minden fegyver sebzését növeli), a páncélzat (minden testrész „életpontját” növeli), védekezés (növeli a testrészek pajzsát, vagyis csökkenti a kapott sebzést), kritikus lövés (nő az esélye, hogy nagyobb sebzést okozol), blokkolás (nő az esélye, hogy a pajzsot több sebzést fog fel), és a riposzt (csökkenti az ellenfél kritikusának és blokkolásának az esélyét). A szakértelmek maximuma a műhely szintje (ami nem lehet nagyobb, mint a kúriád szintje, ami pedig nem haladhatja meg a karaktered szintjét). A képességeket energiából fejleszted. Mind a 6 képességet azonban igen költséges mindig maximumon tartani, ugyanis a 3. és 4. legnagyobb képesség fejlesztése már dupla, az 5. és 6. képességé pedig négyszeres energiába kerül. Tehát vagy nagyon ráfekszel az energiatermelésre (energiát adó céges épületek, regenerációt növelő szakértelmek és alkalmazottak), vagy pedig eldöntöd, mik a legfontosabbak, és azokra fókuszálsz.

A robot szintlépésével nemcsak új modellek, hanem új felszerelések is jelennek meg. Ezeket mindig ki kell kutatni kutatáspontért, és ezután meg lehet venni kreditért és kommóniumért. Kommónium ércet a robot arénában való harcért kapsz jutalmul, de kisebb mennyiségben lehet máshol is szerezni (pl. még a kertben is ültethetsz olyan növényt, amiből kommóniumot nyerhetsz ki). Az elavult felszereléseket el tudod adni, és így visszaszerezheted a kommónium egy részét. Vannak ritkább robotfelszerelések is, ezek argariumból készülnek. Ezt jóval ritkábban lehet találni, de szerencsére 5 kommóniumot át tudsz váltani egy argariumra. Állítólag léteznek olyan robotfelszerelések is, amelyekhez raritium vagy a legendás epikórium szükséges, de ezekről csak az igazán profi robotépítők álmodozhatnak.

A sebzés és sebzéscsökkentés mellett bizonyos robotfelszerelések egyéb jellemzőkkel is felruházhatják a robotot: a kábítás kis eséllyel ugyan, de rövid időre teljesen harcképtelenné teheti az ellenséges robotot; persze van ez ellen védő technológia is; bizonyos hárító eszköz lehetővé tudja tenni, hogy a robot egyes lövéseket teljesen kikerüljön; és van olyan, ami növeli a robot páncélzatát, sőt olyan is, ami intelligens áramkörök révén a szerzett tapasztalati pontot.

Szerencsére, a műhelyed nagyon jól felszerelt, ha szét is lövik a robotodat, a felszerelése nem semmisül meg, és amint a következő csatát kezded, már a páncélzatát is pótolják, így minden csatában maximális „életpontról” indul.

A játék indulásakor a robotod tesztelésére két lehetőséged lesz: az egyik a heti bajnokság, ahol más játékosok robotjaival csatázhatsz. A harc maga automatikusan zajlik, a kezdeményezés után a robotok testrészei addig lövik egymást, amíg az egyik harcképtelen nem lesz. A győzelemért pontokat kapsz, és az ellenfelet mindig a hozzád hasonló pontszámúak közül választhatod. A győztes csatákért a robotod tapasztalati pontot és érceket kap, naponta tízszer tudsz támadni. A heti bajnokságnak hetente lesz eredményhirdetése, ekkor a résztvevők helyezéstől függően kapnak érceket. A taktikázásban nyilván kulcsfontosságú, hogy információd legyen az ellenfelek kapacitás beállításáról: hiszen egy veled azonos erősségű robottal harcolsz, akinek 3-3-3 a kapacitásbeállítása, azt egy 4-4-1-es beállítással le fogod győzni.

A másik robotcsata lehetőség a kihívás. Itt egyre erősebb gépi ellenfelekkel kell megküzdened, ez kvázi a más játékokból ismert végtelenített szörnyaréna megfelelője, jó mérőszám arra, mennyire is erős a robotod. Itt jutalmat csak akkor kapsz a csatáért, ha egy egy új ellenfelet először győzöl le. Viszont a rangodért egyfajta „életjáradék” jár: ha pl. legyőzted az első 3 ellenfelet, attól kezdve minden nap kapsz 3 kommónium jutalmat a belépéskor.

Hosszabb távon tervezünk majd óriásrobot elleni csatát is, ahol több játékos összefogása szükséges (akárcsak az elfajzott kedvencnél) de erre a fejlesztésre már csak jóval a játék indulása után kerülhet sor. És egészen biztosak vagyunk benne, hogy nektek is számos fejlesztési javaslatotok lesz, hogy mit lehet még a robotokkal kezdeni :)

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Az emailben, és a hírben is leírtam, hogy ios verzió nincs még... A játékot PC-re optimalizáltuk, de androidról is játszható. iosról egyelőre nem.
 
iOS app nincs?
Húzd a képernyöt felfelé?
Három másodpercenként??
 
A lentiek Firefox-ban voltak. Chrome alatt próbálva egyből beléptetett és feldobta a szakma választást. Kiválasztottam a vendéglátóst, alul elkezdett pörögni a kis piros valami. Pörgött kb. 1 percig, F5 és már bent is vagyok.
 
Sajnos már a regisztrációnál elakadok. A Regisztráció gombra kattintva három lehetőség van, Google sign in, Facebook, egyéb email cím megadás. Ha a Google sign in-t választom vagy dob egy elég hosszú hibát egy külön böngésző ablakban vagy többszöri nyomkodás után feldobja a gmail account választó boxot ahol kiválasztottam a béta alatt használt gmail-es címet. One moment please, aztán ablak bezárul és nem történik semmi. Facebook regisztrációt választva az alábbi hiba jön fel: App not set up: This app is still in development mode, and you don't have access to it. Switch to a registered test user or ask an app admin for permissions. Ha csak simán regisztrálnám az email címemet, ott meg már kiírja, hogy ez az email cím már használatban van.

A fórumra egyelőre nem tudok írni, gondolom mert nem vagyok regisztrálva. Illetve az utolsó blog bejegyzésről sajnos megint nem jött email, a béta indításáról viszont igen.
 
Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van.
 
Nem tudok a forumba irni csak egy nagy ures feher kepernyot rak ki, ha valaszolok egy hozzaszolasra.
PC/Firefox
 
Nagyszerü, jött mail.
Regisztrálni nemtom milyen telóról lehet, iPhone-al nem sikerült a fenti problémákon kívül a tovább gomb képernyön kívül kerül megjelenítésre
 
A bétába azokat szeretnénk csak meghívni, akik nyomon követték a játék fejlesztését, és van már valami fogalmuk arról, mi is ez az egész. Ajánlási rendszer egyelőre még nincs, és úgy gondoltuk, rögtön a legelején még nincs is szükség rá, volt ezer fontosabb dolog, de rajta van egyébként a fejlesztendő dolgok listáján.
 
Lehet majd meghivni ismerosoket a betaba vagy szigoruan csak az vehet reszt, aki itt a blogon jelentkezett?

Egyebkent van a jatekban ajanlas bonusz? Ha igen, milyen formaban?
 
Korrigáltuk a dolgot, köszi, hogy jelezted!
 
Eddig minden blog bejegyzésről kaptam emailt, a most szerdairól valamiért nem. Remélem a jövő heti béta tesztes megjön majd.
 
Az alfa teszt már egy hónapja meg, a játéknak nagyon sok aspektusa van, és ez rengeteg javítást, finomítást, tökéletesítést igényel, sokkal többet, mint eredetileg gondoltuk! A jó hír viszont, hogy akik most játszanak, azoknak tetszik a játék, tolják ezerrel. Szóval még egy pici türelmet kérünk! A béta tesztet szeptemberre ígértük, reméljük, azt sikerül betartani, ha nem is a hónap elején.
 
Mi ebben a meglepő?
 
Még egy hét eltelt Béta nélkül.
 
Mar szeptember van, a beta meg sehol
 
Nagyon remelem, hogy lesz IOS-re, nem akarok uj telot venni.

Az iphone-omrol kuldve.
 
Egyelőre engedélyezés alatt van, nem volt vele különösebb probléma. IOS verzió lehet mégis lesz, many thx to Erynome
 
ios verzio nem lesz, csak andoroid?
 
Nem hinném, hogy attól, mert böngészős app, ne engedélyeznék, több ilyen is fut a telefonomon.
 
Igy "lassan" július közepén lehet tudni vmit?

tesztelésre jelentkezés, kezdés...
 
Igen, nagyjából így!
 
Akkor ha jol szamolok, 2 het alfa, 3 het bugfix, azaz beta az julius kozepe, az eles jatek meg kb szeptember?
 
Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van.
 
Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.

Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk.
 
Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki...
 
Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra.
 
Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót.
 
Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát!
 
Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin.
 
Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. január 30. 09:23:58
Utolsó frissítés: 2019. január 30. 10:32:07
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.