Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Az indulás


Ahogy egyre közeledik a játék indulásának ideje, nyilván kíváncsiak vagytok, mire számíthattok, amikor először beléptek a játékba.

Az Argum City-be való beregisztrálás után választhatsz egy foglalkozást a doktor (kutatáspont), iparos (energia), vendéglátós (zen) és a kereskedő közül. A foglalkozástól függ, hogy milyen épületeket kap a céged, pl. a vendéglátós hoteleket, éttermeket, a doktor kórházakat, az iparos gyárakat, a kereskedő bevásárlóközpontokat épít. Statokban pedig annyi a különbség, hogy a megadott erőforrás óránkénti termelésére kapsz +5%-kot, pl. a kereskedő 5%-kal több kreditet termel óránként. Ez nem akkora bónusz, hogy jelentős különbséget teremtsen, és minden erőforrás fontos, ezért rossz döntést nem hozhatsz - de a játékban később lesz lehetőség foglalkozás váltásra, ha mégis ezt szeretnéd. Tehát senki se ragadjon le hosszan ennél a képernyőnél, bökj rá arra, ami közel áll a szívedhez :) A játék legeslegelején egyébként a kredit és a kutatáspont lesz a legfontosabb.

Ezután elindul maga a játék, és indul a „tutorial”. A játék kezdeti tervezésénél volt már egy vízióm, hogy a játéknak könnyen, egyszerűen megtanulhatónak kell lennie, de ugyanakkor ahol lehet, adjuk meg a választás szabadságát a játékosnak. A tutorialban választhatsz, hogy négy alapdolog közül mivel akarsz foglalkozni: a céged, a karaktered kinézete, a robotod vagy a kedvenced. Ez megintcsak lehet nyugodtan egy intuitív választás, utána bármi másra is rátérhetsz. Illetve ha akarod, a tutorialt akár rögtön át is ugorhatod (és folytathatod akár később). De rövid az egész, egy kezdőnek mindenképp javaslom, hogy kattintgassa végig, mert sok fontos dolgot megmutat.

Ha a céggel kezdesz, akkor rögtön felhúzol 3 db-ot a cégednek megfelelő kezdő épületből (orvosnak gyógyszertár, kereskedőnek újságárus, vendéglátónak fagylaltos, iparosnak órás). Ezek mindegyike kreditet termel, ez az, amire a játék legelején szükséged lesz. A 3 épület építése elegendő TP-t ad a cégednek, hogy szintet lépjen, és kikutathasd a követkető épületet, ez a laboratórium, ami a kutatáspontot termeli (a nem kredit-termelő épületek minden foglalkozásnál ugyanazok). A céggel a játék elején ennyi a teendőd, a továbbiakban, ahogy lesznek újabb erőforrásaid, építhetsz újabb laborokat, és ha megvan a 3. szint is, tovább tudod fejleszteni a kezdeti épületedet. A játék elején érdemes mindig a legfejlettebb épületet építeni, mert az adja a legtöbb TP-t a cégnek.

Ha már ketyeg a cég, foglalkozhatsz a másik 3 dologgal is. A karakter kinézetben beállíthatod, hogy nézz ki, (szemszín, haj, testalkat, teljes öltözék). Sok játék ezzel kezd, itt azonban te döntesz a sorrendről (akár halaszthatod is ezt, ha számodra nem fontos).

A robotok a műhelyben készülnek, rögtön a játék legelején megkapod az első, alapmodellt, ez az „őrszem”, szerény 40-es páncélzattal (ennyi sebzést bír ki egy-egy része). A robotoknak 3 fontos része van, a fej, a test, és a kar. Mindegyikre felszerelhetsz egy-egy fegyvert és páncélt. A tutorial során rögtön megvásárolhatod az 1. szintű fegyvereket erre a 3 részre, majd kikutathatsz és megvehetsz egy páncélt is. A másik 2 páncél megszerzéséhez a robotodnak szintet kell majd lépnie. A robot felszerelések vásárlásához nem kredit szükséges, hanem az ún. „kommónium” nevű érc. Kommóniumot a későbbiek során a robot arénában való harccal tudsz szerezni. A felszereléseket rögtön bekészítve, azonnal vívhatsz is egy robot csatát az arénában, és ezzel a tutorial robot része is ki van pipálva.

A kedvenc választás során a 4 alap kedvenc, a bagolybari, a lajhárboci, a cityus és a tekkus közül döntheted el, melyik legyen az első állatkát. Rossz döntést itt sem tudsz hozni, mert a későbbiekben lehet több állatod is, és akár ezeket is befogadhatod majd. Alapvetően csak a kinézetük különbözik, tehát nem kell amiatt hezitálni, hogy „később melyik ad több tápot”. Mire a későbbiekben (jóval később!) a kedvencedet harcolni viszed, valószínűleg már úgyis új mutáció lesz a fő kedvenced. A kedvencek két fő státusz jellemzője a jóllakottság és a boldogság. A tutorial megmutatja, hogyan tudsz ennivalót és játékot kikutatni és vásárolni. Az ennivaló a jóllakottságot, a játék a boldogságot növeli. A kedvenced az evéstől lépi a szinteket, ahogy egyre jobban megnő, magasabb szintű ételeket fog kívánni. Etetheted persze továbbra is alacsony szintű ételekkel, de azok kisebb mértékben növelik a jóllakottságát, érdemes mindig a szintjének megfelelő ételt adni neki. Miután a program megmutatta, hogyan változtathatod meg a kedvenced kinézetét, ez a tutorial is kész.

Ha mind a 4 lépés megvolt, a tutorial véget ér. A játékban minden egyes tevékenységhez (robot, kedvenc, stb) küldetések tartoznak, amelyek egy része már a tutorial végignyomkodása alatt teljesül. Tehát itt annyi dolgod lesz, hogy a képernyő felső részén levő küldetés ablakban felmarkolsz egy rakás jutalmat a kezdő feladatokért. Ha a tutorialt nem csináltad végig, akkor megnézheted a küldetéseket, és érdemes megcsinálni azokat a dolgokat, amiket ott kérnek. Bizonyos dolgok akkor nyílnak meg a játékban, ha a küldetésekkel eljutsz odáig. Például, ha a robotoddal harcolni akarsz az arénában, akkor a robot küldetéseket meg kell addig csinálnod, hogy az aréna megnyíljon!

A játékban minden külön fejlődik, lépi a szinteket: a robotod, a céged, a kedvenceid. És persze a karaktered is. A karaktered egyetlen módon kaphat TP-t, ha teljesíti a napi teendőket. A tutorial végignyomkodásával jó eséllyel ezek meg is vannak: ha a képernyő jobb szélén rákattintasz a „napi rutinok” ikonra, és ott kiválasztod a Teendőket, akkor kapni fogsz egy csomó TP-t, szinteket lépsz.

A szintlépésnek köszönetően fejleszteni fogod tudni a birokodat: középen, a kúriára kattintva, először fel tudod fejleszteni a kúriát 2. szintre, majd a többi épületet is. Közben persze érdemes ránézni a cégre, a laboratórium építése befejeződött, és kezdheted a következőt. A fontosabb eseményeket (mint pl. labor elkészülte) a játék egy popup ablakkal is jelzi, úgyhogy nem fogsz semmiről lemaradni.

A Teendők teljesítésével karaktered el fogja érni a 4. szintet, amikor is megnyílik a birtokodon a Vendégház, ahol alkalmazottakat vehetsz fel. Elláthatod őket felszereléssel, majd ha megcsinálod a hozzájuk tartozó kalandok közül az első néhányat, megnyílik a barlang, ahol megkapod az első kalandodat. Az első sztorit jelentő kalandsor befejezésével pedig a bányád is megnyílik.

Nagyjából ennyi a játék indulása, kezdete, reméljük, hogy aki kipróbálja, annak tetszeni fog majd :) A tutorialról felrakok majd egy videót is, hogy érthetőbbek legyenek a fent leírtak, illetve szeretnék a továbbiakban részletesebben foglalkozni a robot fejlődéssel és harccal. Köszönöm a figyelmet!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Igazan elveztem vegigolvasni ezt a topikot
 
 
200.
 
A játékosok költése nem nyilvános adat, tehát sem cáfolni, sem megerősíteni nem fogunk adatot ilyen témában.
Csupán jeleztem, hogy az infó nem lett velünk egyeztetve és ez az állítás akár igaz, akár nem, lehetőleg ne bélyegezzünk meg senkit az összes tény pontos ismerete nélkül.

Részemről a téma lezárva. Béke.
 
Aha!Megnéztem!Mondjuk a 191.hozzászólásod utolsó mondatábólTe,figyu légyszi olvasd már mit irtál oda!Szivesen idézem kérés esetén mert úgy látom hogy te azt sem olvasod el amit irsz!Szóval megismétlem mert úgy látom nem volt elég egyértelmü:Semmi közöd hozzá hogy ki mennyit költ/nem költ a játékokra.(Bár ezt Kati diplomatikusan fogalmazta meg, de úgy látom hogy az okostojások nem értenek a szép szóból!)Légyszi a büdös zoknis fiókodban turkálj ne mások pénzével foglalkozz!Én annyit költök a játékaimra amennyit akarok, vagy amennyi jól esik.(És ebbe beletartoznak a Beholder/Különféle szerencse játékok is amihez a Beholdernek nincs köze.)Neked meg pláne hogy mire költöm a pénzemet, ha ötsázért indulok egy ligás versenyen ahoz úgyanúgy semmi közöd mint ha elindulnék egy ötvenezres pókerversenyen.Tipikus Magyarország, neki nincs miböl játszani mert elviszi bármi, unatkozik,(pedig van jobb keze..) más pénzével akar foglakozni..Szerintem ezt is kezelni kéne...(Nem akarlak elkeseriteni de sok mindent lehet mondani a Beholderöl jót/rosszat egyaránt, nézőpont kérdése de akkora madárnak ne nézd már öket hogy majd a te kedvedért listát fognak késziteni hogy ki mennyit költött náluk!Ők sem tudják 100%ra ezt megmondani neked!Egyébként én tudom is hogy miért nem te meg találd ki.)Játékfüggőség:Ok!Létező probléma, de nem hiszem hogy ez a te kompetenciád lenne eldönteni hogy ki az, ki nem az.Vagy esetleg téged DR.MORCINKOVICSNAK hivnak?Szerintem nem, de ha mégis akkor engedd meg hogy majd ÉN keresselek meg a "betegségemel"és nem forditva!Remélem rohadt világos és egyértelmü voltam Morcin!
 
Morcinkovics:Alapvetöen a haverom vagy és sok dologban igazat adok neked de az hogy látni lehessen hogy ki mennyit költött a játékra, finoman szólva is nevetséges.Mi vagy te Nav ellenőr?A múlthavi tefonszámlám nem érdekel?Az hogy a beholder hogy számol el a navnak az engem nem érdekel, de más játékos nehogy már azt nézegesse hogy én mennyit hagytam a beholdernél.Hovatovább meg számon kérjen hogy miböl is telik rá...Mit te képzelsz barátom?Szerintem erröl ennyit.
Beholder:Az hogy egy játékot ingyenesnek hirdettek és közben teletüzdelitek fizetös dolgokkal az nem hazugság egy kicsit?De mindegy is megszoktam már a világ eme képmutatását és álszentségét ezen én még tovább is lendülnék.DE!Egészen addig amig egy játékotok nem üti meg az általam elvárt szinvonalat, játszani sem fogok vele nemhogy fizetni érte!Sem 150 ezret, sem kétezret.Vonatkozik ez böngészős/kártyás játékra is.Amig van rá esély hogy veszek egy csomag hkk-t és selejt ritkákat bontok(És ami a pofátlanság magasiskolája hogy nem vállaltok felelősséget érte!)addig nem veszek egy csomagal sem.Az hogy hogyan jutok hkk laphoz...Hát majd kreativ leszek.És itt ragadnám meg az alkalmat hogy szóljak, kéne némi átalakitás a beholder webshop honlapján mert jelen formájában használhatatlan.Sebaj!Nem az én problémám legfelejebb nem rendelek töletek.Ennyi.További szép napot mindenkinek!Üdv!
 
Pár észrevétel:
Látom, mi ragadott meg a cikkben. Erről az jut eszembe, hogy annak idején újságírók és tv riporterek jöttek sorban, hogy megnézzék a fantasyt, a szerepjátékot meg a HKK nevű "csodát". Kérdéseket tettek fel nekünk is, elmentek klubokba, játékosokat kérdeztek. 20 játékosból 19 elmondta, hogy mennyire jó dolog ez, közösséghez tartozik, kikapcsolódik, megmozgatja a fantáziáját, stb stb. De addig kérdezgettek, amíg találtak 1-et, aki arról mesélt, hogy ő a szerpejátékban azt élvezi, hogy a ártatlan falvakat irt ki, vagy a HKK-ban valaki ellopta az X Forint értékű gyűjteményét stb. Szerinted kinek a nyilatkozatát adták be? Az újságírók már ilyenek, egy cikket a szenzáció ad el mindig, nem az, hogy minden szép jó és pozitív minden.

Valaki elköltött egy játékra 150e Ft-ot! Egyrészt ezt az újságíró semmilyen módon nem tudta ellenőrizni, egyszerűen elhitte, tehát vagy igaz, vagy nem. De tegyük fel, hogy elköltesz egy játékra ennyi pénzt. Van, aki sportra, hobbira, táplálékkiegészítőkre, vagy bármilyen egyéb dologra ugyanígy elkölt ennyi pénzt 2 hónap alatt. Van, aki milliókat fizet egy festményért, vagy egy kopott pólóért. Mindenki maga dönti el, mi mennyit ér neki. Szerinted értelmetlen, szerinte nem az. Ha valaki a teljes jövedelmét elkölti így, az valóban egy probléma. Ha a jövedelme 10-20%-kát a hobbijára? Akkor teljesen normális dolog akár, minden relatív.

A játékok evolúciója oda vezetett, hogy olyan sok az ingyenes játék, hogy már nagyon nem lehet X Forintért játékot eladni. Marad a mikrotranzakciós modell, ahol a játékosok egy része átlagos összeget költ, pár ezet Forintot havonta, egy jelentős részük semmit, és lesz olyan, aki az átlag felett költ - az ő támogatásuk segíti azt, hogy a játékosok ingyen játszhassanak. Igazándiból nagyon sok minden így működik manapság, nemcsak a játékok, szóval ha most csodálkozol rá erre az üzleti modellre, akkor üdv a 21. században
 
Szerintem mindenki el tudja dönteni, hogy mennyit ér meg neki költeni a hobbijára. Ne bántsunk meg senkit megjegyzésekkel.

A cikkíró pedig a cseten beszélt valakivel, tehát nem tőlünk kért információt erről... sem.
 
Ha futja rá és ideje is van, miért ne? Van a TF-en is olyan, aki komoly összeget áldoz rá havonta, hogy top kalandozója legyen. Én csak elpötyögök vele, úgy tűnt, leginkább az F5 gomb cseréjére kell majd költenem, de azóta elkezdték javítani a lefagyást okozó hibákat.
 
Kritikának nem elég őszinte, reklámnak túlságosan is.
 
Korrekt írás!
 
https://index.hu/tech/godmode/2020/01/17/argum_city_tihor_miklos_netes_jatek/
 
Meglepő, hogy pörög a cenzúra...
 
Szerintem ne bosszankodj ennyire azon, hogy lemaradtál a béta tesztről, ennyi idegeskedést tényleg nem ér a dolog! Amúgy is zárjuk a héten. Utána hamarosan kipróbálhatod a játékot élesben, ha akarod. Lesz egy nagyon részletes wikipédia is a játékról, tehát elvileg még infóban sem lesz hiány. Természetesen szívesen látjuk a véleményedet a játékról, ha kipróbáltad!
 
Endyr:Köszönöm hogy hozzászóltál, örülök hogy teljessé tettem életed.(Nem is merek belegondolni milyen lehetett eddig.)Ja,és akkor kéne belebrekegni ebbe a párbeszédbe,ha majd annyi pénzt költesz a beholder játékaira mint én!
Beholder:Nekem nem jött meghívó, spamba sem volt.(Néztem!)Mellesleg a múltkor elmagyaráztáttok mért öt év egy játékfejlesztés.Oké,igy már csak a maradék 15 évvel kellene valamit kezdeni...(Bár biztos vagyok benne hogy megmagyarázzátok azt is.)Csak ezzel az a gond hogy én vagyok a "Fizető játékos" és játszani akarok a pénzemért!!(Jó tudom hogy én vagyok a kö@ög hogy ezt elvárom,de hát ez van.)Erre mi van?:Csúszás,(Nem kicsit,hónapok/évekröl beszélünk!),más játékoban nerfelések,büntetéssel felérő "hibajavitások"stb.stb..Nem Beholder!Ez nem igy müködik!És tulajdonképpen meghívó ide vagy oda,ezért nem fogok játszani ezzel a játékkal.Remélem levontátok a tanulságokat, (Ti?Kizárt,sosem tanultok!Huszonöt év alatt sem!)én is levontam a magamét.Sok sikert kivánok a játéknak, nélkülem, izgatottan várom a következö játékot amit majd fejlesztettek.(Ami talán kb.30-35 év múlva készen is lesz.)Üdv!Adam.
 
A béta tesz a jövő héten ér véget, utána kell még valamennyi idő, hogy minden felmerült hibát javítsunk, az éles utána indul (kb. másfél-2 hét).

Az Argum gólemet úgy tudod megszerezni, ha játszol a játékkal, a konkrét részleteket kiírjuk induláskor!

Adam: elvlieg küldtünk mindenkinek emailt, amikor elindult a béta, de elképzelhető, hogy volt, akinek a spamban landolt. Aki utólag írt még, a bétába beraktunk mindenkit egyébként.
 
Koszonjuk, hogy ezt megosztottad velunk, most mar teljes az eletunk
 
Hello,

Mikor indul az éles?
A kiszivárgott Argum gólem lapot, hogy lehet majd megszerezni irl?

Üdv: Kyb
 
Nekem nem jött meghívó a bétára,de bezzeg a hírlevek jöttek(az valahogy azok nem keveredtek el...)és valahogy ezt nem érzem korrektnek.Azt sem érzem fairnak hogy mintha Januári indulásról volt szó(tudomásom szerint október van.Boldog új évet beholder!)úgyhogy engem mostantól ez a játék(ami szerintem nem más mint egy sims paródia.)hidegen hagy, felölem már akármikor indulhat én biztos nem fogok erre regelni.
 
A béta tesztelés már nem tart sokáig, kb. 1 hét múlva lezártjuk, ezért újabb béta teszterek már ne jelentkezzenek. A béta teszt után javitjuk a még felgyűlt hibákat, és indul az éles játék, ott találkozunk
 
Sziasztok.
Szeretnék én is kérni 1 meghívót.
Köszönöm előre is.
 
Sziasztok,

Nekem sem jott meghivo, szeretnek kerni.

Elore is koszonom.
 
"Én nem kaptam meghívót a bétára, csak a beholder hírleveleket kaptam hetente."

Ird meg a mail cimedet az argumcity kukac beholder pont hu -ra, és adunk meghivót.

colby: nem tudom mi lehet a gond, a többieknek működik már, kérlek irj te is emailt, és utánanézek, lehet el van irva az email cimed.

illetve most csinálunk egy discord csatornát, ott is tudsz irni és megnézem, mi a gond
https://discord.gg/yhc3jQ
 
most is ugyanaz...

A játékba jelenleg csak a bétatesztelők léphetnek be, indulás hamarosan.
 
Én nem kaptam meghívót a bétára, csak a beholder hírleveleket kaptam hetente. Ezek szerint A blogbejegyzés értesítőre nem iratkoztam fel, ami alapján kimentek a meghívók. Jöttem én blogot nézni külön hírlevél nélkül is, minden héten.
Kaphatnék meghívót, így utólag?
 
Kérlek próbáld meg most, elvileg már mennie kell!
 
hát igen, de ennél én még nem jutottam tovább..

A játékba jelenleg csak a bétatesztelők léphetnek be, indulás hamarosan.
 
Azért került pár hozzászólásom törlésre, mert a jelzett hibák javítva lettek?
 
Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van.


Látom, mi a hiba, néha, ha regisztrál valaki, ott marad a regisztrációs képernyőn, nem ugrik tovább. A regisztráció azonban ilyenkor is megtörtént, a jelszóval, amit megadtál, be tudsz lépni!
 
Az utolsó blog bejegyzésről nem küldtünk már mailt, mivel a béta indulásról úgyis ment ugyanazoknak az embereknek.

A regisztrációval kapcsolatban tudnom kellene, melyik emailről van szó, hogy utána tudjak nézni, ehhez kérlek írd meg emailben, ki vagy, melyik emailről van szó!
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. január 16. 10:29:40
Utolsó frissítés: 2019. január 16. 12:05:31
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.