Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Az indulás


Ahogy egyre közeledik a játék indulásának ideje, nyilván kíváncsiak vagytok, mire számíthattok, amikor először beléptek a játékba.

Az Argum City-be való beregisztrálás után választhatsz egy foglalkozást a doktor (kutatáspont), iparos (energia), vendéglátós (zen) és a kereskedő közül. A foglalkozástól függ, hogy milyen épületeket kap a céged, pl. a vendéglátós hoteleket, éttermeket, a doktor kórházakat, az iparos gyárakat, a kereskedő bevásárlóközpontokat épít. Statokban pedig annyi a különbség, hogy a megadott erőforrás óránkénti termelésére kapsz +5%-kot, pl. a kereskedő 5%-kal több kreditet termel óránként. Ez nem akkora bónusz, hogy jelentős különbséget teremtsen, és minden erőforrás fontos, ezért rossz döntést nem hozhatsz - de a játékban később lesz lehetőség foglalkozás váltásra, ha mégis ezt szeretnéd. Tehát senki se ragadjon le hosszan ennél a képernyőnél, bökj rá arra, ami közel áll a szívedhez :) A játék legeslegelején egyébként a kredit és a kutatáspont lesz a legfontosabb.

Ezután elindul maga a játék, és indul a „tutorial”. A játék kezdeti tervezésénél volt már egy vízióm, hogy a játéknak könnyen, egyszerűen megtanulhatónak kell lennie, de ugyanakkor ahol lehet, adjuk meg a választás szabadságát a játékosnak. A tutorialban választhatsz, hogy négy alapdolog közül mivel akarsz foglalkozni: a céged, a karaktered kinézete, a robotod vagy a kedvenced. Ez megintcsak lehet nyugodtan egy intuitív választás, utána bármi másra is rátérhetsz. Illetve ha akarod, a tutorialt akár rögtön át is ugorhatod (és folytathatod akár később). De rövid az egész, egy kezdőnek mindenképp javaslom, hogy kattintgassa végig, mert sok fontos dolgot megmutat.

Ha a céggel kezdesz, akkor rögtön felhúzol 3 db-ot a cégednek megfelelő kezdő épületből (orvosnak gyógyszertár, kereskedőnek újságárus, vendéglátónak fagylaltos, iparosnak órás). Ezek mindegyike kreditet termel, ez az, amire a játék legelején szükséged lesz. A 3 épület építése elegendő TP-t ad a cégednek, hogy szintet lépjen, és kikutathasd a követkető épületet, ez a laboratórium, ami a kutatáspontot termeli (a nem kredit-termelő épületek minden foglalkozásnál ugyanazok). A céggel a játék elején ennyi a teendőd, a továbbiakban, ahogy lesznek újabb erőforrásaid, építhetsz újabb laborokat, és ha megvan a 3. szint is, tovább tudod fejleszteni a kezdeti épületedet. A játék elején érdemes mindig a legfejlettebb épületet építeni, mert az adja a legtöbb TP-t a cégnek.

Ha már ketyeg a cég, foglalkozhatsz a másik 3 dologgal is. A karakter kinézetben beállíthatod, hogy nézz ki, (szemszín, haj, testalkat, teljes öltözék). Sok játék ezzel kezd, itt azonban te döntesz a sorrendről (akár halaszthatod is ezt, ha számodra nem fontos).

A robotok a műhelyben készülnek, rögtön a játék legelején megkapod az első, alapmodellt, ez az „őrszem”, szerény 40-es páncélzattal (ennyi sebzést bír ki egy-egy része). A robotoknak 3 fontos része van, a fej, a test, és a kar. Mindegyikre felszerelhetsz egy-egy fegyvert és páncélt. A tutorial során rögtön megvásárolhatod az 1. szintű fegyvereket erre a 3 részre, majd kikutathatsz és megvehetsz egy páncélt is. A másik 2 páncél megszerzéséhez a robotodnak szintet kell majd lépnie. A robot felszerelések vásárlásához nem kredit szükséges, hanem az ún. „kommónium” nevű érc. Kommóniumot a későbbiek során a robot arénában való harccal tudsz szerezni. A felszereléseket rögtön bekészítve, azonnal vívhatsz is egy robot csatát az arénában, és ezzel a tutorial robot része is ki van pipálva.

A kedvenc választás során a 4 alap kedvenc, a bagolybari, a lajhárboci, a cityus és a tekkus közül döntheted el, melyik legyen az első állatkát. Rossz döntést itt sem tudsz hozni, mert a későbbiekben lehet több állatod is, és akár ezeket is befogadhatod majd. Alapvetően csak a kinézetük különbözik, tehát nem kell amiatt hezitálni, hogy „később melyik ad több tápot”. Mire a későbbiekben (jóval később!) a kedvencedet harcolni viszed, valószínűleg már úgyis új mutáció lesz a fő kedvenced. A kedvencek két fő státusz jellemzője a jóllakottság és a boldogság. A tutorial megmutatja, hogyan tudsz ennivalót és játékot kikutatni és vásárolni. Az ennivaló a jóllakottságot, a játék a boldogságot növeli. A kedvenced az evéstől lépi a szinteket, ahogy egyre jobban megnő, magasabb szintű ételeket fog kívánni. Etetheted persze továbbra is alacsony szintű ételekkel, de azok kisebb mértékben növelik a jóllakottságát, érdemes mindig a szintjének megfelelő ételt adni neki. Miután a program megmutatta, hogyan változtathatod meg a kedvenced kinézetét, ez a tutorial is kész.

Ha mind a 4 lépés megvolt, a tutorial véget ér. A játékban minden egyes tevékenységhez (robot, kedvenc, stb) küldetések tartoznak, amelyek egy része már a tutorial végignyomkodása alatt teljesül. Tehát itt annyi dolgod lesz, hogy a képernyő felső részén levő küldetés ablakban felmarkolsz egy rakás jutalmat a kezdő feladatokért. Ha a tutorialt nem csináltad végig, akkor megnézheted a küldetéseket, és érdemes megcsinálni azokat a dolgokat, amiket ott kérnek. Bizonyos dolgok akkor nyílnak meg a játékban, ha a küldetésekkel eljutsz odáig. Például, ha a robotoddal harcolni akarsz az arénában, akkor a robot küldetéseket meg kell addig csinálnod, hogy az aréna megnyíljon!

A játékban minden külön fejlődik, lépi a szinteket: a robotod, a céged, a kedvenceid. És persze a karaktered is. A karaktered egyetlen módon kaphat TP-t, ha teljesíti a napi teendőket. A tutorial végignyomkodásával jó eséllyel ezek meg is vannak: ha a képernyő jobb szélén rákattintasz a „napi rutinok” ikonra, és ott kiválasztod a Teendőket, akkor kapni fogsz egy csomó TP-t, szinteket lépsz.

A szintlépésnek köszönetően fejleszteni fogod tudni a birokodat: középen, a kúriára kattintva, először fel tudod fejleszteni a kúriát 2. szintre, majd a többi épületet is. Közben persze érdemes ránézni a cégre, a laboratórium építése befejeződött, és kezdheted a következőt. A fontosabb eseményeket (mint pl. labor elkészülte) a játék egy popup ablakkal is jelzi, úgyhogy nem fogsz semmiről lemaradni.

A Teendők teljesítésével karaktered el fogja érni a 4. szintet, amikor is megnyílik a birtokodon a Vendégház, ahol alkalmazottakat vehetsz fel. Elláthatod őket felszereléssel, majd ha megcsinálod a hozzájuk tartozó kalandok közül az első néhányat, megnyílik a barlang, ahol megkapod az első kalandodat. Az első sztorit jelentő kalandsor befejezésével pedig a bányád is megnyílik.

Nagyjából ennyi a játék indulása, kezdete, reméljük, hogy aki kipróbálja, annak tetszeni fog majd :) A tutorialról felrakok majd egy videót is, hogy érthetőbbek legyenek a fent leírtak, illetve szeretnék a továbbiakban részletesebben foglalkozni a robot fejlődéssel és harccal. Köszönöm a figyelmet!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Cgi film? Csak nem egy intro? Na erre kíváncsi vagyok!
 
Boulder Dash, eletem elso jateka. Na azt tuti ki fogom parszor probalni.
 
Köszi, erre nem is gondoltunk!
 
A Memóriajátékhoz javaslat: a megtalált párok tűnjenek el a képernyőről, mert nagyon zavaró, ha ott maradnak. Az asztali verzióban és bármely webes verzióban is eltűnnek (asztalinál elvesszük a párokat).
 
Bizony a képeket elnézve Zelenák Anikó óriási veszteség, Isten nyugosztalja szegényt, nagyon szerettem a képeit már HKK-ban is, és ezek is magukért beszélnek.
Szintén a HKK-ból már nagyon jó emlékek Gőgös Károly és Lipták László képei, nekem nincs túl jó szemem a művészethez, de benne voltak azon 5 grafikusotokban, akikkel dolgoztatok, akiknek a képeit ránézésre tudtam mindig azonosítani, meg volt az az egyéni, különleges és nagyszerű stílusuk. (Ilyen volt még Fischer Tamás képei is, gondolom az ő kissé mesésebb stílusa nem passzol a játékhoz, de azért muszáj volt megemlítenem, na. Mondjuk... Hörcher Lászéó képei is könnyen felismerhetőek, csak... na azt mondtad csak jót ).

Mindenesetre ahogy most eszembe jutottak a legelső HKK-s lapok, azért érződik (nagyon helyesen), hogy profibb a szellemiség az eltelt évek alatt, azért már a nagy lelkesedés nem megy apróbb dolgok rovására, amikor már minden jónak és szépnek látszik, hanem valóban odafigyelést érezni 100%-ig az előkészületekben, ez pedig jó jel a játék egészére nézve is. Csak indulna már el, mostanra nagyon kíváncsivá tettetek. :P
 
Ket kerdes:
- Meg lehet nezni, hogy a masik jatekosnak a robotjanal milyen a katalizator beallitas? Vagy ha nem (ez is logikus) akkor honnan lehet megtudni, miert irtad, hogy jo ha tudod?
- A bajnoksagban aktivan kell reszt venni, vagy csak egyszer jelentkezel es az osszes harc lemegy automatikusan es majd csak a vegeredmenyrol kapsz felvilagositast (a'la TF/OV olimpia)?


A játék jelenlegi állása szerint ezt úgy tudod elérni, hogy csatázol egyet az illetővel, és akkor látod a kapacitás beállításait. Az, hogy csak rákattintasz és megnézed, túl triviális lenne, így viszont vagy erőforrást kell áldozni (kockáztatok egy vesztes csatát, hogy utána nagyobb eséllyel nyerjek, vagy inkább egy gyengébb ellenfelet támadok kevesebb pontért) vagy információt kell cserélni más játékosokkal, ez növeli az interaktivitás lehetőségét. A játékban meg lehet látogatni más birtokát is, és ott akár bemehetsz a műhelybe, de a kapacitást ott sem írjuk ki.
A bajnokság úgy néz ki, hogy van napi 10 támadásod, te döntöd el, mikor, kire adod le. Mindig pontszámban hozzád közel esőt tudsz támadni. Az ellenféllel a gép "játszik", tehát neki nem kell a gép előtt lennie, amikor támadod.
 
Miklós korábbi válasza: Hamarosan, amint mindennel kész vagyunk! Ha lesz konkrét időpont, kiírjuk.
 
Vagy a beta teszt?
 
Hogy all a jatek? Mikorra varhato az indulas?
 
kapacitas, nem katalizator, de remelem ertheto
 
Kommonium, raritium es epikium... Hatalmas nevek Kesobb majd be fog jonni a legendorium is, ugye?


Ket kerdes:
- Meg lehet nezni, hogy a masik jatekosnak a robotjanal milyen a katalizator beallitas? Vagy ha nem (ez is logikus) akkor honnan lehet megtudni, miert irtad, hogy jo ha tudod?
- A bajnoksagban aktivan kell reszt venni, vagy csak egyszer jelentkezel es az osszes harc lemegy automatikusan es majd csak a vegeredmenyrol kapsz felvilagositast (a'la TF/OV olimpia)?
 
igen.
 
Telefonon elérhető lesz a játék, android app?
 
Inaktív alkalmazott képesség:

A karakternek vannak minden szinten szakértelmei pl. 2. szinten termelékenység (+kredit), meggyőzőkészség (+zen), tudomány (+kutatáspont). Ezek közül mindig egyet választhatsz ki, az lesz az aktív, pl. ha kiválasztod a termelékenységet, akkor arra fogsz bónuszt kapni, a többire nem (akkor se, ha költöttél rájuk).

Az alkalmazottak nem harci képességei a szakértelmekre adnak bónuszt. Ha a képessége pont olyan szakértelemre adna bónuszt, ami egyébként nem aktív, akkor jelenik meg az "inaktív" felirat.

Itt jegyzem meg, hogy az inaktív szakértelmek a kaland próbákban azért számítanak.

Egy grafikussal összeállhatnál már

Haha, értem, mire gondolsz A játék grafikáján 8 grafikus plusz két stúdió dolgozott / dolgozik, de sajnos vannak grafikák, amikkel én sem vagyok elégedett. Volt pl, ami önmagukban megjelenve még elfogadhatónak tűnt, de így, hogy a dolgok a végükhöz közelednek, eléggé kilóg. Szívem szerint több dolgot is újrarajzoltatnék, de ezek nagy részére valószínűleg csak a játék indulása után fog sor kerülni. Viszont azért sok dolog van, ami jól sikerült, a robotok grafikája, a csatahátterek, a birtok, a design elemek és egy sor egyéb amivel elégedettek vagyunk. Ha gondoljátok, esetleg rászánhatunk majd egy blogbejegyzést arra, hogy grafikusok szerint végigvesszük az elemeket, és megmondjátok, mi tetszik, mi nem.

Ja, és ha bárki ismer jó számítógépes grafikust, tudunk neki munkát adni
 
Biztosan szuperhősök mennek le a bajbajutott emberekért, és hozzák felszínre őket.
 
Egy grafikussal összeállhatnál már
Egyébként jónak tűnik a játék.
 
Vagy csak én vagyok vak, vagy nem láttam még rá választ, de az alkalmazottakhoz lenne egy kérdésem:
Ugyebár két képességük van, egy harci és egy nem harci. Láttam a bemutató videóban, hogy a paneljén azt írta a nem harci képességére, hogy inaktív. Tehát a kérdés:
Azért inaktív, mert harcoló csapatba van választva? Vagy bizonyos szint után nyílik meg? Erősödnek ezek a képességek az alkalmazott szintlépésével? Vagy elég megvennem egyszer az illetőt ha tetszik a nem harcija, ledekkoltatni a vendégházba és csocsi, állandó bónusz? Netán az ugyanolyan típusú összeadódik két alkalmazottól?

(Igen, kezd határozottan érdekelni a cucc így előre is, kezdem átnézni a megjelent dolgokat most már (leendő) játékos szemmel. )

Köszi előre is a választ.
 
Hamarosan, amint mindennel kész vagyunk! Ha lesz konkrét időpont, kiírjuk.
 
Mikor is indul? Lehet volt már valahol csak én maradtam le
 
A cég panelen, az infók résznél van, hogy a cégednek max. hány épülete lehet, ez ha jól emlékszem cégszint*5. Egy adott épületre ezen túl nincs korlátozás, de a magasabb szintű épületek többet termelnek még kisebb szinten is, ezért érdemes a régi épületeket idővel elbontani, hogy legyen hely az újaknak. Azt hogy mikor mit érdemes fejleszteni, pl. érdemes-e valamit 4-es minőségről 5-re felfejleszteni vagy inkább az új épületre cserélni ami 1-es minőségű, ezt a játékosok nálam úgyis tuti jobban ki fogják számolni
 
A labor, gyogyszertar, stb epuletekbol mennyi lehet? Szamomra nem derult ki a videobol.

Egyebkent beta indulas idopont?
 
Egy kis rejtély mindenhova kell!
Nagyon ígéretesnek tűnik a játék! Már alig várom!
 
Más játékokhoz hasonlóan, a karakterek itt sem halnak meg, csak elájulnak, a harc végén magukhoz térnek, szóval nem kell félteni őket, nem veszhet el a rengeteg hűségpont, felszerelés meg egyéb erőforrás, amit rájuk költesz (maximum ha véletlenül rákattintasz az "elbocsátom" meg utána az "egész biztos" gombokra )

Egyébként ezen néha én is elgondolkodom, tegyük fel, a csapat lemegy a föld mélyére, átverekszi magát ezer csapdán és szörnyetegen, és a végén bumm, valami betalál, mind "elájulnak". Utána ki menti meg őket? hogy kerülnek vissza a bázisra? Erről minden játék mélyen hallgat
 
Ha meghalnak az alkalmazottaink akkor felélednek vagy újak kellenek?
 
Ultralisk...
 
Igen Szerzek akkor egy példányt én is belőle, ha megjelent!

Elkészült az ígért videó, most rakjuk fel.
 
Miklós, most látom a PC Guruban van veled egy interjú.
 
Jól hangzik!
 
Nincs semmilyen késleltetés, végig tudod nyomkodni hamar, és utána is tudsz egy csomó dolgot csinálni.
 
Jol hangzik ez a tutorial, jol belerangat az egeszbe es raultet az arra, hogy sodorjon tovabb.
Egyebkent kb mennyi ido maga a tutorial? Vegig lehet nyomkodni negyed ora alatt vagy van benne kesleltetes (orak/napok) amit ki kell varni?
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. január 16. 10:29:40
Utolsó frissítés: 2019. január 16. 12:05:31
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.