Vissza a Főoldalra
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
     
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City - Bepillantás a színfalak mögé
Kényelmi funkciók az Argum City-ben
Első videó az Argum City-ről
Argum City: Játék telefonról
Élő Argum Ctiy bemutató

A lista folytatása...
Kényelmi funkciók az Argum City-ben
Első videó az Argum City-ről

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Mit lehet a játékban csinálni?


Pontosan tudom magamról, hogy a játékokat hajlamos vagyok túlkomplikálni, holott ismert tény, hogy az egyszerű játékok mindig a legjobbak. Valójában, az igazán sikeres játék receptje szerintem az, hogy eleinte egyszerű, könnyű beletanulni, de ahogy egyre több időt töltesz vele, újabb lehetőségek nyílnak meg. A játékosoknak azzal nincs problémája, hogy idővel újdonságok, új célok jelennek meg, sőt, erre igény is van - különben a játék könnyen unalmassá válna. Az Argum City-ben az „egyszerű, mégis összetett” játékot úgy próbáltam megvalósítani, hogy a játék nagyon sok, egymástól javarészt független elemből áll:

  • Cég. Építhetsz, fejleszthetsz egy saját céget, ami erőforrásokat (kredit, energia, kutatáspont, zen) termel.
  • Alkalmazottak. Ők igazándiból nem a cégedben robotolnak, hanem harcolnak érted, ha arra van szükség. Fejlesztheted őket, felszereléseket kutathatsz ki nekik, hogy a küldetésekben, kihívásokban helyt álljanak.
  • Kalandok. A kalandokon keresztül ismerheted meg a játék történetetét, itt van harc, próbák, és különböző feladatok. Idővel a játékosok is csinálhatnak majd saját kalandokat.
  • Robot. Fejleszthetsz egy saját harci robotot, és összeeresztheted az arénában más játékosokkal és gépi ellenfelekkel.
  • Kedvenc. Lehetnek kis kedvenceid, akiket gondozol, fejlesztgetsz, játszhatsz velük, öltöztetheted, szépségversenyre neveztheted őket.
  • Karakter. A karakteredet menedzselheted, kiválaszthatod, milyen ruhát viseljen, beoszthatod milyen tevékenységgel töltse a napját, ezektől fog függeni, mennyire boldog, egészséges és szerencsés. Fejleszthetsz neki szakértelmeket is.
  • Szövetség. A játékosok saját városokat alapíthatnak, saját épületekkel, a tőzsdétől egészen a térkapuig, amin keresztül átléphetnek más világokra.
  • Kert. Manapság minden játékban kell, hogy legyen egy saját kert :) A növények némelyike elég fura termést hoz, van, amelyik hőspontot, és van amelyik szakértelempontot terem.
  • Bánya. A bánya egy egyszerű szimulációs játék, ahol bányászaid érceket bányásznak. Az ércekből chipeket tudsz készíteni, amelyekkel alkalmazottaid felszerelését tudod erősíteni.
  • Minijátékok. Lesz egy rakás minijátékunk is, ügyességi, stratégiai, gondolkodós... Ezek teljesen opcionálisak, aki akar, játszik velük :)
  • Aréna. Az arénában más játékosokkal csaphatsz össze, hogy előrébb juss a ranglétrán, és persze lesz egy egyre erősödő „szörnylétra” is, amelyek különleges kihívást jelentenek.
  • Elfajzott kedvenc. A megunt kedvencek sokszor a csatornában végzik... néha előfordul egy mutáció, és az elfajzott kedvenc óriásira nő, a városra támad. Ekkor a szerver összes játékosának együttes összefogására van szükség, hogy megállítsák a szörnyet.
  • Gyűjtemények. Festményeket, ékszereket, relikviákat, sőt HKK lapokat is gyűjthetsz :) A játékban több száz egyedi cél és küldetés van, sokszor ezekért kapod a gyűjtemény tárgyakat jutalmul.
  • Autóverseny. És persze ha már milliomos, luxusautókat is gyűjthetsz. Ezeket is természetesen lehet fejleszteni, sőt, autóversenyeken is részt vehetsz velük.
  • Közösség. Nagyon fontosnak éreztük, hogy a játékban minél több lehetőség legyen interakcióra a játékosok között. Chat és egy olyan eseményfal, ahol mindent, ami a játékban (vagy akár a játékon kívül) történik veled, megoszthatsz, kommentálhatsz, megbeszélhetsz barátaiddal.
  • Az indulásig kb. ennyi fog beleférni, de papíron megvan még többévnyi fejlesztés. Folytatás a jövő héten :)

    Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 |
    Nézet:
    Amikor már tudjuk a konkrét indulási időpontot, akkor értesítünk mindenkit, aki valaha beholderes játékkal játszott, amikor pedig elindultunk, menni fog a szokásos fizetett google / facebook kampány, úgyhogy én nagyon bízom benne, hogy játékosszámban nem lesz hiány! Legalábbis itt, Magyarországon, a külföldi verzió már keményebb dió lesz.
     
    Igen erdekes jatek kepe alakult ki az elmult honapok leirasai alapjan, viszont egy kis ketsegem tamadt azugyben, hogy lesz-e eleg jatekos. Gondolom sajat berkekben lesz majd reklamozva (vegzetur, TF, HKK), de a youtube video ketszaz egynehany megtekintese elegge azt mutatja, h kevesen olvasgatjak a blogot. Van terv a nagyobb koru nepszerusitesre vagy csak itt a honlapon lesz reklamozva?
     
    Köszi Titusz és Ery!

    Még pontos dátum nincsen, de szerintem max. 2 hónap és mehet a béta
     
    Varom mar a beta-tesztet, lehet mar latni hogy mikor indul?
     
    Nagyon jo kis jatek lesz az argum, hajra Miklos!
     
    A játékban nagyon sokféle dolgot lehet csinálni. Van, ami pontokból működik: pl. a kalandokat kalandpontokért csinálod, igen. De az arénáknál napi 10 támadásod van, minijátékból napi 4-et csinálhatsz. A cég, kert időre megy, tehát elinditod a gyártást/termelést, és amikor véget ér, akkor indíthatsz újat. És van, ahol egyszerűen csak attól függ, hogy tudod-e csinálni vagy sem, hogy van-e rá erőforrásod (pl. pénzed vagy energiád).
     
    Lehet, hogy errol mar volt szo, de a kerdesem az lenne, hogy pontokbol lehet lepni vagy mashogy fog mukodni?
     
    Igen, van a programnak van külön mobilra optimalizált verziója
     
    Mobil appot terveztek a jatekhoz kiadni vagy csak bongeszos lesz?
     
    Direktben nem lehet tárgyakat átadni egymásnak és elárverezni, sajnos a free-to-play játékok egyik hátránya, hogy ilyen esetben robotok segítségével korlátlan felhalmozásra, és így előnyre is tehetne szert aki tucatszám indít új accountokat. De azért igyekszünk minél több olyan lehetőséget berakni, ahol a játékosok egymást segíthetik.

    Azt, hogy ezután milyen játékunk lesz, még nem tudom, egyelőre ezt szeretnénk befejezni. De azért ebben is lesz elég sok sci-fi meg misztikum, hosszú távon azért majd kibomlik a történet, amiben a Föld csak egy parányi porszem
     
    Hát én sem vagyok sci-fi rajongó, de a Káosz Galaktika olyan játék volt, mellyel évekig eljátszottam volna, mert egy nagyon jól kigondolt és sok misztikummal fűszerezett játék volt! Nem terveztek majd valamikor valami hasonlót létrehozni?
     
    Lehetoseg van targyakat, alkalmazottakat adni/venni jatekosok kozott? Gondolok itt aukciora, bazarra vagy esetleg siman atadni targyakat?
     
    Persze egy video is jo lenne, latnank hogy nez ki a jatek eloben, de egy par napos/hetes jatek vegigvezetesen jobban latszodna, hogy hogyan is telik egy karakter elete, hogy fejlodik egyrol a kettore. Persze ha utobbit osszevagod egy hosszabb videoba az is tokeletes
     
    Ennél sokkal durvább dolgot is lehet, egy videót a konkrét játékmenetről. Ebben ugyan nagy gyakorlatom nincs, de egy rövid, ízelítő szintű videót valószínűleg össze fogok tudni hozni majd Ha béta infók lesznek azt azonnal kirakjuk ide.
     
    En szivesen latnek egy betekintest a jatek elejebe (Setet Patkany naploja alapjan), ahol par nap/het jatekat leirnad (keppekkel illusztralva), hogy mit es miert csinaltal.

    Beta indulas info van mar?
     
    Legfontosabb kérdés.
    bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.

    Abszolút

    Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.

    Ez egy elírás volt, köszi szépen, javítjuk!
     
    Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.
    Bár mivel az eszköz bányászat bónuszt ad, itt gyanítom az illusztrátor van közelebb a valósághoz és aki a nevet adta az írt hülyeséget.

    Üdv: Kyb
     
    Legfontosabb kérdés.
    bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.
     
    Abszolút megértem, amit írsz, én is így vagyok vele. Világéletemben minden a fantasy körül forgott, fantasy karakterek, sárkányok, démonok, tűzgolyók... A mai napig ez a kedvenc témám, de a játékgyártók mára olyan szinten elcsépelték már... Van 100.000 játék amiben az elején választasz a mágus, a harcos meg a még valami közül, és jönnek a patkányok, aztán az orkok, a rövid kard, az ezüst kard meg a lángoló kard. Úgyhogy én a végén kipróbáltam már más játékokat is, és jók voltak, üdítő változatosságot jelentettek úgy is, hogy nem lehetett benne varázsolni Szoktunk társasjátékokat is játszani, és meglepő módon nem a varázslós/szörnyes a király, a legjobbakban egyszerű halászokat alakít a játékos, vagy állatokat tenyészt stb. Szóval egy játék nem feltétlenül a témaválasztástól lesz jó.
     
    én biztosan kifogom próbálni de vegyes érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban.
    Ami lehet annak tudható be hogy inkább fantazi kedvelő vagyok sokkal szívesebben derítek fel egy sötét kazamatát egy rozsdás kardal, mit lézerágyúval űrlényeket ölni.

    Tegnap melóban jutott eszemben hogy nem biztos hogy szerencsés lenne a mai politikai helyzetben elindítani a Túlélők földjét, túl sok ember vonna párhuzamot az Alanori csatorna és a Magyar határon lévő kerítés között, utána meg Borax alakjába is elkezdenének mindet belemagyarázni, hogy kiből akartok gúnyt űzni.
     
    Köszi a válaszokat!
     
    Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?

    Ahogy Endyr írja, pontos dátum még nincs, de ahogy a dolgok most állnak (elég jól) remélhetőleg el tudjuk indítani jövő év elején. De alapvetően akkor indulunk, ha mindennel kész vagyunk, nincsenek bugok és lement a béta teszt.

    Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?

    Az alkalmazottnak két speciális képessége van kezdetben, az egyik harci, a másik viszont nem harci, ezek lehetnek pont olyasmik, amiket írtál, és hasznosak a kalandokban, ill. bizonyos szakértelmeknél.
     
    A beta ev vegen, az eles meg varhatoan tavasszal.
     
    Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?
     
    Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?
     
    A játékban mindenből van egy kevés, azért, hogy szélesebb játékosközönséget vonzzanak. Lehet benne kedvenceket nevelni és kertészkedni is, ezekkel a játékelemekkel elsősorban a női játékosokat szeretnénk megcélozni

    De épp azért ennyire sokrétű a játék, hogy lehetőség szerint semmi se legyen kötelező, ha te nem akarsz, nem etetgetsz petet, hanem darálod a robotokat az arénában meg viszed a csapatot a küldetésekre. De lesz, akit pont az a része nem fogja meg a játéknak, és inkább a karakterét vagy a kedvencét öltöztetgeti.

    A célunk egyfajta "sandbox" létrehozása, egy világ, ahol eldöntheted, mivel foglalkozol.
     
    Én nem bánom a cukimuki lényeket, de ha a harc olyan lesz, mint a mágia mestereiben (és kicsit a képernyőképek erre hajaznak), azt túl egyszerűnek/monotonnak érezném. Azért szurkolok a projektnek, bármi lesz.
     
    Én pl némi kipróbálás után azért nem játszottam a mágia mestereivel, mert egy aninmációs mese szerú grafikája volt. A TF,KG, Végzetúr és az örök visszatérő Öv pedig nagyon is tetszett.
     
    Ezek az állatnek meg cumiból kell etetni őket dolog... nekem egy kissé gyerekesnek hangzik.

    Persze lehet nem árt némi poén is a játékba, de szerintem a játék alapvető célcsoportja a komolyabban gondolkodók közül fog kikikerülni, nem a tevenevelők közül.
     
    Lehet boldogulni nélkülük is.
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2018. július 31. 10:22:24Utolsó frissítés: 2018. augusztus 8. 09:56:17 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2018
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.