Vissza a Főoldalra

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City kvíz eredmények
Argum City: Kvíz
Argum City: Mi kell még az induláshoz?
Argum City: chipek

A lista folytatása...
Argum City: Kvíz

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: Miért lehet fizetni a játékban


Az Argum City a mai játékok túlnyomó többségéhez hasonlóan alapvetően ingyenes, de aki akar, az vásárolhat extra dolgokat a játékban. Ez minden játékban sarkalatos pont, hiszen ez az, amiből a játék fenntartja magát, ha senki sem látja értelmét, hogy költsön, akkor a játék csődbe megy, ha viszont az üzemeltető kapzsik, az visszatetszést kelt, ugyanúgy nem lesznek játékosok. Az alapszabályok, amiket ezzel kapcsolatban lefektettünk:
  • ha elkezdesz játszani, nem fogunk az orrod alá dörgölni mindenféle akciókat, prémium funkciókat és hasonlókat. Játssz, döntsd el, tetszik-e a játék, és utána, ha akarod, támogathatod a játékot.
  • nem akarjuk a manapság játékokban oly divatos (és egyre több helyen már tiltott) lehúzást, a „gatcha”-t, vagyis mindenféle lootboxot, amiket pénzért veszel, és fogalmad sincs, hogy mi van bennük.
  • nem lesz „korlátlan pénzért korlátlan előny”.

  • Vagyis alapvetően az eddigi játékainkban megszokott rendszert követjük, egyrészt lesz prémium tagság, ami kényelmi funkciókat ad, és apró előnyöket; lesznek a boltban olyan tárgyak (robotfelszerelés, alkalmazott felszerelés, autók, kertmagok stb), amelyeket argumért lehet megvenni; és lesz néhány egyéb funkció, amit argumért (is) meg lehet venni, pl. tulajdonságpontok újraelosztása, extra kedvenc slot, extra minijáték lehetőség stb.

    Ami újítás, hogy a prémium tagságért nem kell külön fizetni, ha veszel argumot, mert ilyenkor automatikusan jár mellé. A játékban a VÚ-hoz megszokott módon lehet kedvezményt kapni úgy, hogy kiégett argumot szerezhetsz, és vásárláskor ezek átváltoznak valódivá. Ráadásul számos módon lehet ingyen argumot szerezni a játékban, pl. küldetésekért, célokért, aukciós házban, szövetségedben, sőt akár a kertedben is termeszthetsz argumot. Szóval azokat a tárgyakat, amiket a boltban argumért árulnak, is meg tud vásárolni az, aki nem fizetett. Tehát mindent el tud érni egy ingyenes játékos is, de persze van, amit lassabban.

    Egyik fejlesztőnk, Zoli egyben lelkes tesztelőnk is, és mellesleg notórius free-to-play játékos, most az ő vendégcikkén keresztül mutatjuk be, hogyan lehet argum nélkül boldogulni.
    Szinte a játék fejlesztésének legelején létrehoztam egy karaktert, csak és kizárólag azzal a céllal, hogy megnézzem, ingyenes karakterként játszható-e a játék. Kíváncsi voltam, meddig jutok elakadás nélkül, mik azok az opciók, amikre szívesen költenék, tanácsokkal láttam el Miklóst, és úgy hiszem, sok olyan dolog került be a játékba, amit ti is kértetek volna nem sokkal a játék indulása után.
    Szóval így született „Blody Marry”, a cikk írásakor 3 éve és 177 napja fejlődik folyamatosan. A karakter teszt karakter, nem mérvadó a fejlődésének a tempója, sok modul jóval az indulása után került be a játékba, sok dolog csak hónapokkal később nyerte el végső formáját, menet közben változtak a képletek, stb. A világ, ahol tesztelem gyakorlatilag egy üres világ, néha lépked 1-2 munkatárs, és az NPC karakterek segítenek a fejlődésben, ettől eltekintve tejhatalmú ura az 1-es Világnak.
    Ingyenes karakterként argumot szerezni nem könnyű, ezért nagyon meg kell gondolni, mikor mire költ az ember. Az első, amit megvettem, a cégnél az építési sor volt. Nem emlékszem mennyibe került, de tudom, hogy vért izzadtam, nem volt még kert, nem volt szövetség, csak és kizárólag küldetésekből jött össze. Enélkül viszont nehéz haladni. A cég termeli az erőforrást, ami mindenhez kell, de ha nem állítasz be telefonon emlékeztetőt, mikor jár le, nagyon lassan termelődnek a dolgok, ami miatt még lassabban haladsz… Egyszóval ez amolyan „Musthave!!!444” dolog. Lehet élni nélküle, de minek. A második építési sor már inkább a luxuskategória. Ha van, mindenre van erőforrásod, nem nagyon kell foglalkozz a menedzselésével. Ha nincs, picit jobban előre kell gondolkodni: mikor lép szintet a robot, oda mennyi kutatáspont kell majd, lép-e szintet pl. a bánya is, mert akkor semmire nincs energia, akkor a kertben csak paradicsomot szabad ültetni… Matekozni kell picit, vagy bosszankodik az ember, hogy 2-3 napot csúszik minden fejlődés.

    A második dolog amit megvettem, az az extra kedvenc hely volt. Ekkor még nem volt sok modul kész, nem éreztem szükségességét a második építési sornak, nem került sokba, és amúgy is 4 alkalmazottam lehet kezdésből, akkor miért csak 3 kedvencem? Jusson mindenkinek egy kis kedvenc! (lehet adni az alkalmazottaknak kedvencet, ami minimálisan erősíti őket a harcban.) Ügyes marketing fogás, aki nem olvassa ezt a cikket, tuti beugrik a csőbe, mint én. Igazság szerint a szövetségi háborún kívül nincs nagy jelentősége, hogy hány állatod van, nem került sokba, és szép a szimmetria. :)

    A harmadik dolog, amit megvettem az extra alkalmazott volt. Ekkor már láttam, hogy állat helyett ezt is vehettem volna. Az alkalmazottak viszont nagyon sokat számítanak a szakértelem bónusz miatt. Ez az a része a játéknak, amikor horror mennyiségű argumot el lehet költeni a megfelelő alkalmazott kiválasztására. Jelenleg 5 alkalmazottam van, nem kis idő volt (kb két év), míg összeválogattam a csak csajokból álló, legfontosabb szakértelmekkel bíró, ütős harci képességekkel rendelkező csapatot. Van egy lista, akiket egy „fejvadász cég” javasol, ezt a listát 6 óránként frissítheted, vagy argumért. 60 féle kinézetű alkalmazott jelentkezik, 54 féle szakértelemmel és 20-25 -féle harci képességgel. És mindezt véletlen generálja, szóval míg összejön egy igazán jó alkalmazott, az sok idő. Később persze meg lehet változtatni az alkalmazott szakértelmét, de ez sem egyszerű feladat.
    Alkalmazottaknál még fontos a fegyver, ami a kezében van. Nem is a tulajdonságbónuszok miatt, hanem a harci képességek miatt. És az igazán ütős képességek a prémium tárgyakban vannak. Szégyen szemre 32. szinten még mindig a 17. szintű lángszóróval rohangál a legerősebb alkalmazottam. A többieknél már 27-28. szintű rakétavető és lézerpuska van, de tömegoszlatásra még mindig a lángszóró a legjobb fegyver.
    Volt építésem, volt alkalmazottam, ami nagyon hiányzott még, az egy ütőképes robot. Egy hibás képlet miatt viszonylag hamar elértem a robottal az 50. szintet, ahol bejön a szintlimit és az Odin felszerelés szett, igen borsos áron. Mivel a szintlimit miatt úgysem fejlődött tovább a robotom több, mint egy évig, gondoltam ideje kimaxolni a dolgot. Ekkor már csöpögés helyett szinte csordogált az argum, jött a kertből, jött a szövetségből akár több helyen, jött a küldetések/célok teljesítéséből, lehetett aukciós házban venni, napi ajánlat közt is van havi egyszer… Ugyanakkor ez is olyan dolog, hogy nem szükséges, hogy legyen, de ha van, sokkal gyorsabban fejlődsz. Tulajdonképpen akkora bónuszt adnak, hogy hosszú ideig nincs értelme lecserélni, ha van egyáltalán értelme. Miheztartás végett, az Odin szett előtt 24. szintig jutottam a robotaréna kihívásán, a 25. szinten Goliat már nem ment. Mióta megvan a szett, eljutottam az 50. szintig, és szólnom kellett, hogy elfogyott az ellenfél, tegyenek be újat. :)
    Hasonlóképpen voltam az autóversenyzéssel is. Egyfajta nyűg volt, mert hiába volt a legjobb, legfejlettebb autóm, 260 km/h sebességnél úgy rongyoltam a falba, hogy rossz volt nézni. Egy igen hosszú projekt végén sikerült megszereztem az Argumo Nova-t, és te jó ég! Mint ha nem is ugyanaz a játék lenne. A csillagok nem férnek ki egy sorban az autó mellett, 322 km/h-t simán viszi, turbóval még több! Az autóversenyzés táp szempontjából egy teljesen „haszontalan” része a játéknak, sajnáltam is rá az argumot (küldetés miatt feltétlen szükség volt rá), de amióta megvan a kocsi, a napi belépés után az az első, hogy vezetek egy picit. A pályák úgy vannak generálva, hogy minden héten ugyanaz, és péntekre a legnehezebb pályán, már tudom melyik kanyarban jön az a fránya motoros, aki nem néz hátra, csak előzi a kamiont, én pedig beleszáguldok 320-al. Nagyon retró, de imádom!

    2018 ősze körül bekerültek a relikviák is a játékba, ami közül azért van pár kötelező. Itt nem szeretnék spoilerezni, mindenesetre fél év gyűjtögetés után most úgy érzem, minden szükséges tárgy megvan.

    Végre „anyagilag független” vagyok. Leszámítva pár küldetéshez szükséges tárgyat, másra eddig nem költöttem. Tapasztalatom szerint 65-70 szint körül már képes termelni a karakter annyi argumot, hogy a prémium tagság is folyamatos legyen, de akkor nem jut másra. Az ingyen játszás egy más mentalitást kíván. Nem gyorsítok építkezést, hanem kivárom, nem kell Legó a kedvenceknek, elég a kisautó is, célokat tűzök ki magam elé, és nem a toplista élén akarok lenni. A játék önmagában kellően sok küldetést/célt állít a játékos elé, így nagyon élvezetes annak is, aki nem akar fizetni érte. 3 év és 177 nap játék után közel 250 célt sikerült elérnem a 400-ból, és a java még csak most jön!

    Kovács Zoltán és Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
    Nézet:
    Igen, nagyjából így!
     
    Akkor ha jol szamolok, 2 het alfa, 3 het bugfix, azaz beta az julius kozepe, az eles jatek meg kb szeptember?
     
    Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van.
     
    Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.

    Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk.
     
    Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
    Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki...
     
    Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra.
     
    Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót.
     
    Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát!
     
    Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
    Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin.
     
    Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
    Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
    Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val.
     
    Mondjuk az egy hozzászólás 3 naponta, meg a 70 facebook like is sokat sejtet...
    Gagyi mobilos játékokon is van 100.000
     
    Ha ez is annyit késik, mint a TF Online az jó lesz?
     
    Támogatom!
     
    A HKK online sajnos a régi rendszer flashben készült, amit ma már nem támogatnak a böngészők, ezért újraindítani nem lehet, viszont erről volt már szó korábbi fórumokon is, van esély egy teljes újraírásra, van egy csapat, aki ezt szívesen vállalná.
     
    Azért mennyivel frankóbb lenn a hkk online-t folytatni, mint ezt!
     
    Kiégett argum "viszonylag" könnyen szerezhető, kapsz szintlépésnél, küldetésért, napi belépésért, ültethető kertben, stb. Kell hogy legyen belőle, hogy aki argumot vásárol be tudja váltani.

    Ami csöpög, az a valódi argum, ez is szintén több helyről szerezhető, de jóval kevesebb, mint a kiégetettből.

    Az aukciós ház szerintem január közepén került be a játékba. Itt mindenféle van, de nem a játékosok tesznek föl dolgokat, hanem egy lista pörög körbe, mint a VÚ-ban. Vannak egyszer megvehető relikviák, és ismétlődő apróságok (pl.: ebben a pillanatban pont van 100 szakértelempont). Spoiler nélkül nem tudok többet mondani, ha Miklós úgy gondolja, ír erről is egy bejegyzést.

    A játékban (jelenleg ) nincs tárgy átadásra lehetőség, ilyen jellegű rabszolgázás szerintem nem lesz. Ugyanakkor nagyon sok interakció van, amihez "barátok" kellenek. Például ha egy barátod kertjében kiszárad egy növény te ingyen megöntözheted, nő a barátság szint. A tulajdonosnak kreditbe kerül ugyanez. Vagy megkérsz valakit, vagy fönntartasz egy "kertészt", vagy benyeled azt a pár kredit locsolási költséget.
    Én az elmúlt 3,5 év tesztelés során gyakorlatilag szólóban játszottam, volt hogy éreztem a barátok hiányát (néhány küldetés erre épül), de nem létszükséglet. Ugyanakkor a játék tervezésekor az egyik fő szempont a "közösség kovácsoló" élmény kialakítása volt.
     
    Ezek a csopogo argumok ezek valodi argumok vagy kiegettek? Ha valodiak akkor a kiegetteket hogy lehet beszereni?

    Az aukcioshazrol eddig nem volt szo (vagy csak nem figyeltem). Oda miket lehet felpakolni? Nem lesz ebbol rabszolgazas?
     
    Nagyon jó ötlet volt a szerepcsere Charlize Theron is elég menő volt az Atomszőkében
     
    Nagyon jó kérdés, annyira jó, hogy megér egy teljes blogbejegyzést! A következő anyag már kész van, de vagy a jövő hetiben vagy az azutániban részletesen írok erről is. Köszi a kérdést!
     
    Lehet mar kerdezte vki, nem olvastam at az osszes hsz-t, de megvan mar a lista, hogy milyen elonyokhoz lehet jutni valos penzbol? Fel tudnad sorolni, hogy mindenki jol eldontse magaban, h f2p vagy p2w?
     
    Csináltunk TF játékot is... Két játékot fejlesztettünk az elmúlt években, az egyik az Argum City, a másik a TF online volt. Az utóbbi sajnos azért nem készült el, mert a programozó feladta a dolgot, többévnyi fejlesztés után. Hidd el, én bánom a legjobban, irdatlan tömegű grafikát csináltattam hozzá, és a fejlesztésbe is rengeteg pénzt öltünk bele.

    Az eredeti TF egyébként működik most is, folyamatosan fejlesztjük, ha megnézed, nemrégiben készült el hozzá egy olyan automatikus feldolgozó rendszer, amiben bármikor tudsz UL-t küldeni. De persze egy teljesen online verzió sokkal frankóbb lenne.
     
    miért nem TF vagy ÖV? hatalmas csalódás........elsők között játszottunk a TF-el.....évtizedek óta várunk egy TF játékot.....erre jön ez a vicc..........
     
    A manapság megszokott módon tudsz a játékra regisztrálni facebook, google accounttal, és email címmel is. PC-n, és telefonon is be tudsz jelentkezni mindhárommal, tehát a játékot tetszőleges különböző eszközről fogod tudni használni, az adatok a központi szerveren lesznek tárolva.
     
    A böngészős és a telefonos account össze lesz hangolva?
     
    A béta, azt akkor szoktuk indítani, amikor szerintünk a játék kész és hibamentes. Az várhatóan 3 hétig fog tartani, és utána éles indulás.
     
    A 2-3 honap alatt a beta indulasat erted vagy az eleset?
     
    Ez nagyon szuper!
     
    Vannak csaták, ahol ez nehezebben megoldható (pl. arénában elkezdesz egy harcot, akkor nem lockolhatod be végtelenségig, hiszen a másik játékos változtathat a csapaton, támadhatja más is stb), van, ahol ennek nincs akadálya (pl. kaland csaták). Egyébként ilyenkor sem vesztesz vagy ilyesmi, egyszerűen csak az AI választ képességet helyetted, mint auto-attacknál. De az abszolút megoldható, hogy a türelmi idő sokkal hosszabb legyen ilyenkor is.
     
    Eleg osszetettnek tunnek a harci statok, nagyon sok befolyasolo tenyezo van, nalam ez igen nagy bonusz egy jateknal. Kivancsi leszek mit lehet kihozni belole.

    Anno lattam a videoban, hogy a harcban kijelolheto tevekenysegekre idokeret van (szamolt vissza). Lesz lehetoseg, hogy ezt kivegyuk es vegtelen ido legyen minden korben? A munkaidoben jatekra vetemulok nagy problemaja lesz, ha nem tudjak pause-alni a jatekot
     
    Igen, ez szuper ötlet, mi is gondolkodunk ilyesmiben, pl. írtam, hogy a játékban gyűjthetsz HKK lapokat is, na lesz olyan, amit igaziból megcsinálunk, és ha a játékban megszerzed, akkor a valódit is megkapod
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2019. március 26. 15:27:40Utolsó frissítés: 2019. március 27. 09:32:05 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2019
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.