Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Miért lehet fizetni a játékban


Az Argum City a mai játékok túlnyomó többségéhez hasonlóan alapvetően ingyenes, de aki akar, az vásárolhat extra dolgokat a játékban. Ez minden játékban sarkalatos pont, hiszen ez az, amiből a játék fenntartja magát, ha senki sem látja értelmét, hogy költsön, akkor a játék csődbe megy, ha viszont az üzemeltető kapzsik, az visszatetszést kelt, ugyanúgy nem lesznek játékosok. Az alapszabályok, amiket ezzel kapcsolatban lefektettünk:
  • ha elkezdesz játszani, nem fogunk az orrod alá dörgölni mindenféle akciókat, prémium funkciókat és hasonlókat. Játssz, döntsd el, tetszik-e a játék, és utána, ha akarod, támogathatod a játékot.
  • nem akarjuk a manapság játékokban oly divatos (és egyre több helyen már tiltott) lehúzást, a „gatcha”-t, vagyis mindenféle lootboxot, amiket pénzért veszel, és fogalmad sincs, hogy mi van bennük.
  • nem lesz „korlátlan pénzért korlátlan előny”.

  • Vagyis alapvetően az eddigi játékainkban megszokott rendszert követjük, egyrészt lesz prémium tagság, ami kényelmi funkciókat ad, és apró előnyöket; lesznek a boltban olyan tárgyak (robotfelszerelés, alkalmazott felszerelés, autók, kertmagok stb), amelyeket argumért lehet megvenni; és lesz néhány egyéb funkció, amit argumért (is) meg lehet venni, pl. tulajdonságpontok újraelosztása, extra kedvenc slot, extra minijáték lehetőség stb.

    Ami újítás, hogy a prémium tagságért nem kell külön fizetni, ha veszel argumot, mert ilyenkor automatikusan jár mellé. A játékban a VÚ-hoz megszokott módon lehet kedvezményt kapni úgy, hogy kiégett argumot szerezhetsz, és vásárláskor ezek átváltoznak valódivá. Ráadásul számos módon lehet ingyen argumot szerezni a játékban, pl. küldetésekért, célokért, aukciós házban, szövetségedben, sőt akár a kertedben is termeszthetsz argumot. Szóval azokat a tárgyakat, amiket a boltban argumért árulnak, is meg tud vásárolni az, aki nem fizetett. Tehát mindent el tud érni egy ingyenes játékos is, de persze van, amit lassabban.

    Egyik fejlesztőnk, Zoli egyben lelkes tesztelőnk is, és mellesleg notórius free-to-play játékos, most az ő vendégcikkén keresztül mutatjuk be, hogyan lehet argum nélkül boldogulni.
    Szinte a játék fejlesztésének legelején létrehoztam egy karaktert, csak és kizárólag azzal a céllal, hogy megnézzem, ingyenes karakterként játszható-e a játék. Kíváncsi voltam, meddig jutok elakadás nélkül, mik azok az opciók, amikre szívesen költenék, tanácsokkal láttam el Miklóst, és úgy hiszem, sok olyan dolog került be a játékba, amit ti is kértetek volna nem sokkal a játék indulása után.
    Szóval így született „Blody Marry”, a cikk írásakor 3 éve és 177 napja fejlődik folyamatosan. A karakter teszt karakter, nem mérvadó a fejlődésének a tempója, sok modul jóval az indulása után került be a játékba, sok dolog csak hónapokkal később nyerte el végső formáját, menet közben változtak a képletek, stb. A világ, ahol tesztelem gyakorlatilag egy üres világ, néha lépked 1-2 munkatárs, és az NPC karakterek segítenek a fejlődésben, ettől eltekintve tejhatalmú ura az 1-es Világnak.
    Ingyenes karakterként argumot szerezni nem könnyű, ezért nagyon meg kell gondolni, mikor mire költ az ember. Az első, amit megvettem, a cégnél az építési sor volt. Nem emlékszem mennyibe került, de tudom, hogy vért izzadtam, nem volt még kert, nem volt szövetség, csak és kizárólag küldetésekből jött össze. Enélkül viszont nehéz haladni. A cég termeli az erőforrást, ami mindenhez kell, de ha nem állítasz be telefonon emlékeztetőt, mikor jár le, nagyon lassan termelődnek a dolgok, ami miatt még lassabban haladsz… Egyszóval ez amolyan „Musthave!!!444” dolog. Lehet élni nélküle, de minek. A második építési sor már inkább a luxuskategória. Ha van, mindenre van erőforrásod, nem nagyon kell foglalkozz a menedzselésével. Ha nincs, picit jobban előre kell gondolkodni: mikor lép szintet a robot, oda mennyi kutatáspont kell majd, lép-e szintet pl. a bánya is, mert akkor semmire nincs energia, akkor a kertben csak paradicsomot szabad ültetni… Matekozni kell picit, vagy bosszankodik az ember, hogy 2-3 napot csúszik minden fejlődés.

    A második dolog amit megvettem, az az extra kedvenc hely volt. Ekkor még nem volt sok modul kész, nem éreztem szükségességét a második építési sornak, nem került sokba, és amúgy is 4 alkalmazottam lehet kezdésből, akkor miért csak 3 kedvencem? Jusson mindenkinek egy kis kedvenc! (lehet adni az alkalmazottaknak kedvencet, ami minimálisan erősíti őket a harcban.) Ügyes marketing fogás, aki nem olvassa ezt a cikket, tuti beugrik a csőbe, mint én. Igazság szerint a szövetségi háborún kívül nincs nagy jelentősége, hogy hány állatod van, nem került sokba, és szép a szimmetria. :)

    A harmadik dolog, amit megvettem az extra alkalmazott volt. Ekkor már láttam, hogy állat helyett ezt is vehettem volna. Az alkalmazottak viszont nagyon sokat számítanak a szakértelem bónusz miatt. Ez az a része a játéknak, amikor horror mennyiségű argumot el lehet költeni a megfelelő alkalmazott kiválasztására. Jelenleg 5 alkalmazottam van, nem kis idő volt (kb két év), míg összeválogattam a csak csajokból álló, legfontosabb szakértelmekkel bíró, ütős harci képességekkel rendelkező csapatot. Van egy lista, akiket egy „fejvadász cég” javasol, ezt a listát 6 óránként frissítheted, vagy argumért. 60 féle kinézetű alkalmazott jelentkezik, 54 féle szakértelemmel és 20-25 -féle harci képességgel. És mindezt véletlen generálja, szóval míg összejön egy igazán jó alkalmazott, az sok idő. Később persze meg lehet változtatni az alkalmazott szakértelmét, de ez sem egyszerű feladat.
    Alkalmazottaknál még fontos a fegyver, ami a kezében van. Nem is a tulajdonságbónuszok miatt, hanem a harci képességek miatt. És az igazán ütős képességek a prémium tárgyakban vannak. Szégyen szemre 32. szinten még mindig a 17. szintű lángszóróval rohangál a legerősebb alkalmazottam. A többieknél már 27-28. szintű rakétavető és lézerpuska van, de tömegoszlatásra még mindig a lángszóró a legjobb fegyver.
    Volt építésem, volt alkalmazottam, ami nagyon hiányzott még, az egy ütőképes robot. Egy hibás képlet miatt viszonylag hamar elértem a robottal az 50. szintet, ahol bejön a szintlimit és az Odin felszerelés szett, igen borsos áron. Mivel a szintlimit miatt úgysem fejlődött tovább a robotom több, mint egy évig, gondoltam ideje kimaxolni a dolgot. Ekkor már csöpögés helyett szinte csordogált az argum, jött a kertből, jött a szövetségből akár több helyen, jött a küldetések/célok teljesítéséből, lehetett aukciós házban venni, napi ajánlat közt is van havi egyszer… Ugyanakkor ez is olyan dolog, hogy nem szükséges, hogy legyen, de ha van, sokkal gyorsabban fejlődsz. Tulajdonképpen akkora bónuszt adnak, hogy hosszú ideig nincs értelme lecserélni, ha van egyáltalán értelme. Miheztartás végett, az Odin szett előtt 24. szintig jutottam a robotaréna kihívásán, a 25. szinten Goliat már nem ment. Mióta megvan a szett, eljutottam az 50. szintig, és szólnom kellett, hogy elfogyott az ellenfél, tegyenek be újat. :)
    Hasonlóképpen voltam az autóversenyzéssel is. Egyfajta nyűg volt, mert hiába volt a legjobb, legfejlettebb autóm, 260 km/h sebességnél úgy rongyoltam a falba, hogy rossz volt nézni. Egy igen hosszú projekt végén sikerült megszereztem az Argumo Nova-t, és te jó ég! Mint ha nem is ugyanaz a játék lenne. A csillagok nem férnek ki egy sorban az autó mellett, 322 km/h-t simán viszi, turbóval még több! Az autóversenyzés táp szempontjából egy teljesen „haszontalan” része a játéknak, sajnáltam is rá az argumot (küldetés miatt feltétlen szükség volt rá), de amióta megvan a kocsi, a napi belépés után az az első, hogy vezetek egy picit. A pályák úgy vannak generálva, hogy minden héten ugyanaz, és péntekre a legnehezebb pályán, már tudom melyik kanyarban jön az a fránya motoros, aki nem néz hátra, csak előzi a kamiont, én pedig beleszáguldok 320-al. Nagyon retró, de imádom!

    2018 ősze körül bekerültek a relikviák is a játékba, ami közül azért van pár kötelező. Itt nem szeretnék spoilerezni, mindenesetre fél év gyűjtögetés után most úgy érzem, minden szükséges tárgy megvan.

    Végre „anyagilag független” vagyok. Leszámítva pár küldetéshez szükséges tárgyat, másra eddig nem költöttem. Tapasztalatom szerint 65-70 szint körül már képes termelni a karakter annyi argumot, hogy a prémium tagság is folyamatos legyen, de akkor nem jut másra. Az ingyen játszás egy más mentalitást kíván. Nem gyorsítok építkezést, hanem kivárom, nem kell Legó a kedvenceknek, elég a kisautó is, célokat tűzök ki magam elé, és nem a toplista élén akarok lenni. A játék önmagában kellően sok küldetést/célt állít a játékos elé, így nagyon élvezetes annak is, aki nem akar fizetni érte. 3 év és 177 nap játék után közel 250 célt sikerült elérnem a 400-ból, és a java még csak most jön!

    Kovács Zoltán és Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
    Nézet:
    Elnézést, az év eleje kicsit nehezen indult, holnap jön a következő epizód, visszatérünk a régi kerékvágásba
     
    Amint lesz béta én már jelentkezem is!
     
    Miklós? Semmi új hír, semmi morzsa? már úgy hozzászoktam a heti cikkeknek, hogy már-már majdnem úgy vártam, mint régen a Szomszédokat
     
    Amikor már tudjuk a konkrét indulási időpontot, akkor értesítünk mindenkit, aki valaha beholderes játékkal játszott, amikor pedig elindultunk, menni fog a szokásos fizetett google / facebook kampány, úgyhogy én nagyon bízom benne, hogy játékosszámban nem lesz hiány! Legalábbis itt, Magyarországon, a külföldi verzió már keményebb dió lesz.
     
    Igen erdekes jatek kepe alakult ki az elmult honapok leirasai alapjan, viszont egy kis ketsegem tamadt azugyben, hogy lesz-e eleg jatekos. Gondolom sajat berkekben lesz majd reklamozva (vegzetur, TF, HKK), de a youtube video ketszaz egynehany megtekintese elegge azt mutatja, h kevesen olvasgatjak a blogot. Van terv a nagyobb koru nepszerusitesre vagy csak itt a honlapon lesz reklamozva?
     
    Köszi Titusz és Ery!

    Még pontos dátum nincsen, de szerintem max. 2 hónap és mehet a béta
     
    Varom mar a beta-tesztet, lehet mar latni hogy mikor indul?
     
    Nagyon jo kis jatek lesz az argum, hajra Miklos!
     
    A játékban nagyon sokféle dolgot lehet csinálni. Van, ami pontokból működik: pl. a kalandokat kalandpontokért csinálod, igen. De az arénáknál napi 10 támadásod van, minijátékból napi 4-et csinálhatsz. A cég, kert időre megy, tehát elinditod a gyártást/termelést, és amikor véget ér, akkor indíthatsz újat. És van, ahol egyszerűen csak attól függ, hogy tudod-e csinálni vagy sem, hogy van-e rá erőforrásod (pl. pénzed vagy energiád).
     
    Lehet, hogy errol mar volt szo, de a kerdesem az lenne, hogy pontokbol lehet lepni vagy mashogy fog mukodni?
     
    Igen, van a programnak van külön mobilra optimalizált verziója
     
    Mobil appot terveztek a jatekhoz kiadni vagy csak bongeszos lesz?
     
    Direktben nem lehet tárgyakat átadni egymásnak és elárverezni, sajnos a free-to-play játékok egyik hátránya, hogy ilyen esetben robotok segítségével korlátlan felhalmozásra, és így előnyre is tehetne szert aki tucatszám indít új accountokat. De azért igyekszünk minél több olyan lehetőséget berakni, ahol a játékosok egymást segíthetik.

    Azt, hogy ezután milyen játékunk lesz, még nem tudom, egyelőre ezt szeretnénk befejezni. De azért ebben is lesz elég sok sci-fi meg misztikum, hosszú távon azért majd kibomlik a történet, amiben a Föld csak egy parányi porszem
     
    Hát én sem vagyok sci-fi rajongó, de a Káosz Galaktika olyan játék volt, mellyel évekig eljátszottam volna, mert egy nagyon jól kigondolt és sok misztikummal fűszerezett játék volt! Nem terveztek majd valamikor valami hasonlót létrehozni?
     
    Lehetoseg van targyakat, alkalmazottakat adni/venni jatekosok kozott? Gondolok itt aukciora, bazarra vagy esetleg siman atadni targyakat?
     
    Persze egy video is jo lenne, latnank hogy nez ki a jatek eloben, de egy par napos/hetes jatek vegigvezetesen jobban latszodna, hogy hogyan is telik egy karakter elete, hogy fejlodik egyrol a kettore. Persze ha utobbit osszevagod egy hosszabb videoba az is tokeletes
     
    Ennél sokkal durvább dolgot is lehet, egy videót a konkrét játékmenetről. Ebben ugyan nagy gyakorlatom nincs, de egy rövid, ízelítő szintű videót valószínűleg össze fogok tudni hozni majd Ha béta infók lesznek azt azonnal kirakjuk ide.
     
    En szivesen latnek egy betekintest a jatek elejebe (Setet Patkany naploja alapjan), ahol par nap/het jatekat leirnad (keppekkel illusztralva), hogy mit es miert csinaltal.

    Beta indulas info van mar?
     
    Legfontosabb kérdés.
    bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.

    Abszolút

    Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.

    Ez egy elírás volt, köszi szépen, javítjuk!
     
    Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.
    Bár mivel az eszköz bányászat bónuszt ad, itt gyanítom az illusztrátor van közelebb a valósághoz és aki a nevet adta az írt hülyeséget.

    Üdv: Kyb
     
    Legfontosabb kérdés.
    bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.
     
    Abszolút megértem, amit írsz, én is így vagyok vele. Világéletemben minden a fantasy körül forgott, fantasy karakterek, sárkányok, démonok, tűzgolyók... A mai napig ez a kedvenc témám, de a játékgyártók mára olyan szinten elcsépelték már... Van 100.000 játék amiben az elején választasz a mágus, a harcos meg a még valami közül, és jönnek a patkányok, aztán az orkok, a rövid kard, az ezüst kard meg a lángoló kard. Úgyhogy én a végén kipróbáltam már más játékokat is, és jók voltak, üdítő változatosságot jelentettek úgy is, hogy nem lehetett benne varázsolni Szoktunk társasjátékokat is játszani, és meglepő módon nem a varázslós/szörnyes a király, a legjobbakban egyszerű halászokat alakít a játékos, vagy állatokat tenyészt stb. Szóval egy játék nem feltétlenül a témaválasztástól lesz jó.
     
    én biztosan kifogom próbálni de vegyes érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban.
    Ami lehet annak tudható be hogy inkább fantazi kedvelő vagyok sokkal szívesebben derítek fel egy sötét kazamatát egy rozsdás kardal, mit lézerágyúval űrlényeket ölni.

    Tegnap melóban jutott eszemben hogy nem biztos hogy szerencsés lenne a mai politikai helyzetben elindítani a Túlélők földjét, túl sok ember vonna párhuzamot az Alanori csatorna és a Magyar határon lévő kerítés között, utána meg Borax alakjába is elkezdenének mindet belemagyarázni, hogy kiből akartok gúnyt űzni.
     
    Köszi a válaszokat!
     
    Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?

    Ahogy Endyr írja, pontos dátum még nincs, de ahogy a dolgok most állnak (elég jól) remélhetőleg el tudjuk indítani jövő év elején. De alapvetően akkor indulunk, ha mindennel kész vagyunk, nincsenek bugok és lement a béta teszt.

    Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?

    Az alkalmazottnak két speciális képessége van kezdetben, az egyik harci, a másik viszont nem harci, ezek lehetnek pont olyasmik, amiket írtál, és hasznosak a kalandokban, ill. bizonyos szakértelmeknél.
     
    A beta ev vegen, az eles meg varhatoan tavasszal.
     
    Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?
     
    Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?
     
    A játékban mindenből van egy kevés, azért, hogy szélesebb játékosközönséget vonzzanak. Lehet benne kedvenceket nevelni és kertészkedni is, ezekkel a játékelemekkel elsősorban a női játékosokat szeretnénk megcélozni

    De épp azért ennyire sokrétű a játék, hogy lehetőség szerint semmi se legyen kötelező, ha te nem akarsz, nem etetgetsz petet, hanem darálod a robotokat az arénában meg viszed a csapatot a küldetésekre. De lesz, akit pont az a része nem fogja meg a játéknak, és inkább a karakterét vagy a kedvencét öltöztetgeti.

    A célunk egyfajta "sandbox" létrehozása, egy világ, ahol eldöntheted, mivel foglalkozol.
     
    Én nem bánom a cukimuki lényeket, de ha a harc olyan lesz, mint a mágia mestereiben (és kicsit a képernyőképek erre hajaznak), azt túl egyszerűnek/monotonnak érezném. Azért szurkolok a projektnek, bármi lesz.
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2019. március 26. 15:27:40
    Utolsó frissítés: 2019. március 27. 09:32:05
    Nyomtatási forma

    Az oldal új verziójának megtekintése


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2024
    E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.