Vissza a Főoldalra

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City közös promóciója más játékainkkal
Elindult az Argum City
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2019.11.23. PROGRAMJA
Argum City: éles indulás
Argum City: véget ért a béta teszt

A lista folytatása...
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ PROGRAMJA - HKK miniversenyek
52. Beholder Találkozó - Résztvevők szerinti programlista
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2019.11.23. PROGRAMJA
52. BEHOLDER TALÁLKOZÓ PROGRAMJA - PROGRAMOK RÉSZLETES LEÍRÁSA

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: A legfontosabb szempontok


Mint minden játéktervező, én is a legtökéletesebb játékot akarom mindig megalkotni - persze ez nem feltétlenül sikerül :) Ennél a játéknál is a dokumentációban a legelső fejezet arról szólt, hogy mik a célok a játék létrehozásakor. Mi az, ami korábbi játékainkban sikeres volt, és mi az, ami nem tetszett a játékosoknak, és ezért másképp kell csinálni.
A játékaink egyik legfontosabb ismertetőjegye, hogy hosszútávú szórakozást kínálunk. A játékokat folyamatosan fejlesztjük, a játékosok javaslatait figyelembe véve, sok évre tervezünk, fontos, hogy mindig legyenek célok.
Ami nekem a legnagyobb nehézséget jelenti, hogy a játék egyszerű legyen, legalábbis az elején. Ez egy nagyon fontos szempont elvileg egy játék megalkotásánál - de nekem még sosem sikerült (valószínűleg most sem). Persze azért voltak „tesztalanyok” már a játék korai szakaszában is, legkisebb lányom gond nélkül boldogult a játékban, úgyhogy azért ez biztató volt.

További fontos szempontok voltak:
  • 1.) Lehetőség interakcióra, együttműködésre a játékosok közt, anélkül, hogy bárkit „kényszerítene” erre a játék. Egy többszemélyes játéknál mindig fontos elem, hogy tudjunk barátokra szert tenni, legyenek közös kalandok. De ugyanakkor ne legyenek olyan kihívások, amelyek elérhetetlenek pusztán azért, mert nem sikerült összehozni a megfelelő csapatot, vagy mert nem ér rá mindenki mindig ugyanabban az órában. Pl. a városok építése, a térkapus ellenfelek legyőzése, a háború más városokkal mind-mind ezeknek a szempontoknak a figyelembevételével készül.
  • 2.) Idő, idő, idő. Az idő az egyik legfontosabb faktor a játékoknál. Ha egy játékban néhány kattintás után elfogy a tennivaló, akkor hamar ráun az ember. De ha nap 5-6 órát kell vele foglalkozni ahhoz, hogy „ne maradjon le” az is gyors kiégéshez vezet. Már a játék tervezésekor odafigyeltünk rá, hogy ahol szükséges, legyenek automatizálási, gyorsítási lehetőségek, kattintáscsökkentő funkciók. A böngészős játékokra jellemző, hogy sok olyan tennivaló van, amit minden nap meg lehet (érdemes is) megcsinálni. Amiről úgy éreztük, hogy repetitív, megunható dolog, oda raktunk egy korlátot: ha ezt a dolgot X-szer megcsináltad, ha akarod, nem kell többé foglalkoznod vele, egyszerűen csak minden nap megkapod érte a jutalmat. Minden játékban, ha újdonságok kerülnek be, az óhatatlanul növeli a játékidőt. Viszont ha a régi dolgokkal közben nem kell már foglalkoznod, akkor tényleg csak az új, még érdekes eseményekkel fogsz játszani. Emellett odafigyeltünk arra, hogy ne legyen minden „kötelező”, a játékos választhasson, hogy egy célt hogy ér el, valamit hogyan szerez meg. Pl. ha a minijátékokkal játszol, azzal növeled kedvenceid boldogságát. De ha nincs időd rá, vagy kedved hozzá, ha akarsz, vehetsz a boltban játékokat a kedvenceidnek, amitől ugyanúgy megnő a boldogságuk. Vagy pl. ott vannak a játék erőforrásai, a legtöbbhöz több módon is hozzájuthatsz, pl. szakértelempontokat szinte bármelyik cselekvéssel szerezhetsz.
  • 3.) Versengés. Egy többszemélyes játékban fontos, hogy lehessen versenyezni másokkal, eredményeket elérni, előretörni a toplistákon. Viszont azt senki sem szereti, ha elvehetnek tőle dolgokat, tárgyakat, lélekenergiát, TP-t, stb. A győzelmekért lesz jutalom, de a vereségért nem fogunk senkit büntetni. Nem csak az elsők lesznek jutalmazva, hanem a sokadik helyezett is. Nemcsak játékosokkal fogsz tudni versengeni, bőven lesznek NPC ellenfelek és kihívások is, pl. az aréna egyik szobájában egyre erősebb NPC ellenfeleket kell majd legyőznöd.
  • 4.) Felfedezés. Fontos, hogy a játékban legyen bőven felfedeznivaló. Új épületek, tárgyak, kutatnivalók, kalandok, rengeteg felfedeznivaló vár a játékosokra már a játék indulásakor. A stratégia elmék számára pedig taktikák, játékmechanizmusok, stratégiák felderítése vár. Ahogy írtam korábban, irdatlanul sok idő ment el a játék tervezésével, mivel igyekeztem kidolgozni mindent előre, nagyon hosszú távra. De természetesen a játék indulása után már fejlesztjük is tovább, elsősorban a még meg nem valósult tervek, és a ti javaslataitok alapján.
  • 5.) Fejlődés, célok. Számomra a játékokban az egyik legfontosabb dolog mindig a folyamatos fejlődés élménye volt, hogy mindig legyenek célok a karakterem számára. Ezekben itt sem lesz hiány, fejlesztheted a robotodat, a kedvenceidet, az alkalmazottaidat, a birtokodat és minden mást.
    Egyedi megoldást találtunk egy érdekes dilemmára, ami játékokban fel szokott merülni. A legtöbb játék nem engedi meg a végtelen fejlődést, mindig van egy „cap”, egy maximum, aminek elérése után nincs tovább. Bár a játékban rengeteg dolog ki van dolgozva 200. szintig, több évre előre, mégis, van ahol elhelyeztünk ilyen „cap”-eket. Például, a robotok kezdeti szintplafonja 50. szint (azért ide sem lehet gyorsan elérni). Ha valaki eléri ezt a szintet, attól kezdve különlegesen tápos felszereléseket tud gyűjteni, és a gép számolja, hogy hányan érték el szintén az 50. szintet. Ha elég ember jutott el a szintplafonig, akkor az megszűnik, és mindenki mehet tovább. Ennek a mechanizmusnak köszönhetően nem lesz az, hogy valaki annyira elhúz a mezőnytől, hogy soha nem lehet utolérni, viszont amíg elég kihívó éri utol szintben, addig sem fog unatkozni, és tud valamekkora előnyt szerezni másban (felszerelésben).
    A másik, hogy a játékban egy rengeteg célból álló rendszer is van, ezeket a célokat tetszőleges sorrendben és sebességgel teljesítheted.
  • 6.) Free-to-play, pay-to-win. Ezzel a 2 kifejezéssel írható le a legtöbb modern játék üzleti modellje. Ennek eredményeképp a játékosokat a játék első pillanatától fizetési opciókkal bombázzák, a költhető összegre pedig a határ a csillagos ég. A mi üzleti modellünk ehelyett inkább a hosszútávú bizalomra akar épülni. Játssz a játékkal, ha tetszik, örömmel vesszük, ha támogatod is, ha nem akarsz fizetni, akkor is tudsz a játékban boldogulni. A valódi őskővé (akarom mondani argummá) váló kiégett argum modellje itt is megmarad, de emellett ebben a játékban számos lehetőség lesz ingyenes argum szerzésére is.

  • Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
    Nézet:
    Szerintem ne bosszankodj ennyire azon, hogy lemaradtál a béta tesztről, ennyi idegeskedést tényleg nem ér a dolog! Amúgy is zárjuk a héten. Utána hamarosan kipróbálhatod a játékot élesben, ha akarod. Lesz egy nagyon részletes wikipédia is a játékról, tehát elvileg még infóban sem lesz hiány. Természetesen szívesen látjuk a véleményedet a játékról, ha kipróbáltad!
     
    Endyr:Köszönöm hogy hozzászóltál, örülök hogy teljessé tettem életed.(Nem is merek belegondolni milyen lehetett eddig.)Ja,és akkor kéne belebrekegni ebbe a párbeszédbe,ha majd annyi pénzt költesz a beholder játékaira mint én!
    Beholder:Nekem nem jött meghívó, spamba sem volt.(Néztem!)Mellesleg a múltkor elmagyaráztáttok mért öt év egy játékfejlesztés.Oké,igy már csak a maradék 15 évvel kellene valamit kezdeni...(Bár biztos vagyok benne hogy megmagyarázzátok azt is.)Csak ezzel az a gond hogy én vagyok a "Fizető játékos" és játszani akarok a pénzemért!!(Jó tudom hogy én vagyok a kö@ög hogy ezt elvárom,de hát ez van.)Erre mi van?:Csúszás,(Nem kicsit,hónapok/évekröl beszélünk!),más játékoban nerfelések,büntetéssel felérő "hibajavitások"stb.stb..Nem Beholder!Ez nem igy müködik!És tulajdonképpen meghívó ide vagy oda,ezért nem fogok játszani ezzel a játékkal.Remélem levontátok a tanulságokat, (Ti?Kizárt,sosem tanultok!Huszonöt év alatt sem!)én is levontam a magamét.Sok sikert kivánok a játéknak, nélkülem, izgatottan várom a következö játékot amit majd fejlesztettek.(Ami talán kb.30-35 év múlva készen is lesz.)Üdv!Adam.
     
    A béta tesz a jövő héten ér véget, utána kell még valamennyi idő, hogy minden felmerült hibát javítsunk, az éles utána indul (kb. másfél-2 hét).

    Az Argum gólemet úgy tudod megszerezni, ha játszol a játékkal, a konkrét részleteket kiírjuk induláskor!

    Adam: elvlieg küldtünk mindenkinek emailt, amikor elindult a béta, de elképzelhető, hogy volt, akinek a spamban landolt. Aki utólag írt még, a bétába beraktunk mindenkit egyébként.
     
    Koszonjuk, hogy ezt megosztottad velunk, most mar teljes az eletunk
     
    Hello,

    Mikor indul az éles?
    A kiszivárgott Argum gólem lapot, hogy lehet majd megszerezni irl?

    Üdv: Kyb
     
    Nekem nem jött meghívó a bétára,de bezzeg a hírlevek jöttek(az valahogy azok nem keveredtek el...)és valahogy ezt nem érzem korrektnek.Azt sem érzem fairnak hogy mintha Januári indulásról volt szó(tudomásom szerint október van.Boldog új évet beholder!)úgyhogy engem mostantól ez a játék(ami szerintem nem más mint egy sims paródia.)hidegen hagy, felölem már akármikor indulhat én biztos nem fogok erre regelni.
     
    A béta tesztelés már nem tart sokáig, kb. 1 hét múlva lezártjuk, ezért újabb béta teszterek már ne jelentkezzenek. A béta teszt után javitjuk a még felgyűlt hibákat, és indul az éles játék, ott találkozunk
     
    Sziasztok.
    Szeretnék én is kérni 1 meghívót.
    Köszönöm előre is.
     
    Sziasztok,

    Nekem sem jott meghivo, szeretnek kerni.

    Elore is koszonom.
     
    "Én nem kaptam meghívót a bétára, csak a beholder hírleveleket kaptam hetente."

    Ird meg a mail cimedet az argumcity kukac beholder pont hu -ra, és adunk meghivót.

    colby: nem tudom mi lehet a gond, a többieknek működik már, kérlek irj te is emailt, és utánanézek, lehet el van irva az email cimed.

    illetve most csinálunk egy discord csatornát, ott is tudsz irni és megnézem, mi a gond
    https://discord.gg/yhc3jQ
     
    most is ugyanaz...

    A játékba jelenleg csak a bétatesztelők léphetnek be, indulás hamarosan.
     
    Én nem kaptam meghívót a bétára, csak a beholder hírleveleket kaptam hetente. Ezek szerint A blogbejegyzés értesítőre nem iratkoztam fel, ami alapján kimentek a meghívók. Jöttem én blogot nézni külön hírlevél nélkül is, minden héten.
    Kaphatnék meghívót, így utólag?
     
    Kérlek próbáld meg most, elvileg már mennie kell!
     
    hát igen, de ennél én még nem jutottam tovább..

    A játékba jelenleg csak a bétatesztelők léphetnek be, indulás hamarosan.
     
    Azért került pár hozzászólásom törlésre, mert a jelzett hibák javítva lettek?
     
    Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van.


    Látom, mi a hiba, néha, ha regisztrál valaki, ott marad a regisztrációs képernyőn, nem ugrik tovább. A regisztráció azonban ilyenkor is megtörtént, a jelszóval, amit megadtál, be tudsz lépni!
     
    Az utolsó blog bejegyzésről nem küldtünk már mailt, mivel a béta indulásról úgyis ment ugyanazoknak az embereknek.

    A regisztrációval kapcsolatban tudnom kellene, melyik emailről van szó, hogy utána tudjak nézni, ehhez kérlek írd meg emailben, ki vagy, melyik emailről van szó!
     
    Az emailben, és a hírben is leírtam, hogy ios verzió nincs még... A játékot PC-re optimalizáltuk, de androidról is játszható. iosról egyelőre nem.
     
    iOS app nincs?
    Húzd a képernyöt felfelé?
    Három másodpercenként??
     
    A lentiek Firefox-ban voltak. Chrome alatt próbálva egyből beléptetett és feldobta a szakma választást. Kiválasztottam a vendéglátóst, alul elkezdett pörögni a kis piros valami. Pörgött kb. 1 percig, F5 és már bent is vagyok.
     
    Sajnos már a regisztrációnál elakadok. A Regisztráció gombra kattintva három lehetőség van, Google sign in, Facebook, egyéb email cím megadás. Ha a Google sign in-t választom vagy dob egy elég hosszú hibát egy külön böngésző ablakban vagy többszöri nyomkodás után feldobja a gmail account választó boxot ahol kiválasztottam a béta alatt használt gmail-es címet. One moment please, aztán ablak bezárul és nem történik semmi. Facebook regisztrációt választva az alábbi hiba jön fel: App not set up: This app is still in development mode, and you don't have access to it. Switch to a registered test user or ask an app admin for permissions. Ha csak simán regisztrálnám az email címemet, ott meg már kiírja, hogy ez az email cím már használatban van.

    A fórumra egyelőre nem tudok írni, gondolom mert nem vagyok regisztrálva. Illetve az utolsó blog bejegyzésről sajnos megint nem jött email, a béta indításáról viszont igen.
     
    Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van.
     
    Nem tudok a forumba irni csak egy nagy ures feher kepernyot rak ki, ha valaszolok egy hozzaszolasra.
    PC/Firefox
     
    Nagyszerü, jött mail.
    Regisztrálni nemtom milyen telóról lehet, iPhone-al nem sikerült a fenti problémákon kívül a tovább gomb képernyön kívül kerül megjelenítésre
     
    A bétába azokat szeretnénk csak meghívni, akik nyomon követték a játék fejlesztését, és van már valami fogalmuk arról, mi is ez az egész. Ajánlási rendszer egyelőre még nincs, és úgy gondoltuk, rögtön a legelején még nincs is szükség rá, volt ezer fontosabb dolog, de rajta van egyébként a fejlesztendő dolgok listáján.
     
    Lehet majd meghivni ismerosoket a betaba vagy szigoruan csak az vehet reszt, aki itt a blogon jelentkezett?

    Egyebkent van a jatekban ajanlas bonusz? Ha igen, milyen formaban?
     
    Korrigáltuk a dolgot, köszi, hogy jelezted!
     
    Eddig minden blog bejegyzésről kaptam emailt, a most szerdairól valamiért nem. Remélem a jövő heti béta tesztes megjön majd.
     
    Az alfa teszt már egy hónapja meg, a játéknak nagyon sok aspektusa van, és ez rengeteg javítást, finomítást, tökéletesítést igényel, sokkal többet, mint eredetileg gondoltuk! A jó hír viszont, hogy akik most játszanak, azoknak tetszik a játék, tolják ezerrel. Szóval még egy pici türelmet kérünk! A béta tesztet szeptemberre ígértük, reméljük, azt sikerül betartani, ha nem is a hónap elején.
     
    Mi ebben a meglepő?
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2018. július 31. 10:27:05Utolsó frissítés: 2018. augusztus 15. 09:57:09 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2019
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.