Vissza a Főoldalra
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City: A kedvencek
Argum City: A robot
Argum City: A birtok
Argum City: A karakter
Argum City: A cég

A lista folytatása...
Argum City: A robot

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: A legfontosabb szempontok


Mint minden játéktervező, én is a legtökéletesebb játékot akarom mindig megalkotni - persze ez nem feltétlenül sikerül :) Ennél a játéknál is a dokumentációban a legelső fejezet arról szólt, hogy mik a célok a játék létrehozásakor. Mi az, ami korábbi játékainkban sikeres volt, és mi az, ami nem tetszett a játékosoknak, és ezért másképp kell csinálni.
A játékaink egyik legfontosabb ismertetőjegye, hogy hosszútávú szórakozást kínálunk. A játékokat folyamatosan fejlesztjük, a játékosok javaslatait figyelembe véve, sok évre tervezünk, fontos, hogy mindig legyenek célok.
Ami nekem a legnagyobb nehézséget jelenti, hogy a játék egyszerű legyen, legalábbis az elején. Ez egy nagyon fontos szempont elvileg egy játék megalkotásánál - de nekem még sosem sikerült (valószínűleg most sem). Persze azért voltak „tesztalanyok” már a játék korai szakaszában is, legkisebb lányom gond nélkül boldogult a játékban, úgyhogy azért ez biztató volt.

További fontos szempontok voltak:
  • 1.) Lehetőség interakcióra, együttműködésre a játékosok közt, anélkül, hogy bárkit „kényszerítene” erre a játék. Egy többszemélyes játéknál mindig fontos elem, hogy tudjunk barátokra szert tenni, legyenek közös kalandok. De ugyanakkor ne legyenek olyan kihívások, amelyek elérhetetlenek pusztán azért, mert nem sikerült összehozni a megfelelő csapatot, vagy mert nem ér rá mindenki mindig ugyanabban az órában. Pl. a városok építése, a térkapus ellenfelek legyőzése, a háború más városokkal mind-mind ezeknek a szempontoknak a figyelembevételével készül.
  • 2.) Idő, idő, idő. Az idő az egyik legfontosabb faktor a játékoknál. Ha egy játékban néhány kattintás után elfogy a tennivaló, akkor hamar ráun az ember. De ha nap 5-6 órát kell vele foglalkozni ahhoz, hogy „ne maradjon le” az is gyors kiégéshez vezet. Már a játék tervezésekor odafigyeltünk rá, hogy ahol szükséges, legyenek automatizálási, gyorsítási lehetőségek, kattintáscsökkentő funkciók. A böngészős játékokra jellemző, hogy sok olyan tennivaló van, amit minden nap meg lehet (érdemes is) megcsinálni. Amiről úgy éreztük, hogy repetitív, megunható dolog, oda raktunk egy korlátot: ha ezt a dolgot X-szer megcsináltad, ha akarod, nem kell többé foglalkoznod vele, egyszerűen csak minden nap megkapod érte a jutalmat. Minden játékban, ha újdonságok kerülnek be, az óhatatlanul növeli a játékidőt. Viszont ha a régi dolgokkal közben nem kell már foglalkoznod, akkor tényleg csak az új, még érdekes eseményekkel fogsz játszani. Emellett odafigyeltünk arra, hogy ne legyen minden „kötelező”, a játékos választhasson, hogy egy célt hogy ér el, valamit hogyan szerez meg. Pl. ha a minijátékokkal játszol, azzal növeled kedvenceid boldogságát. De ha nincs időd rá, vagy kedved hozzá, ha akarsz, vehetsz a boltban játékokat a kedvenceidnek, amitől ugyanúgy megnő a boldogságuk. Vagy pl. ott vannak a játék erőforrásai, a legtöbbhöz több módon is hozzájuthatsz, pl. szakértelempontokat szinte bármelyik cselekvéssel szerezhetsz.
  • 3.) Versengés. Egy többszemélyes játékban fontos, hogy lehessen versenyezni másokkal, eredményeket elérni, előretörni a toplistákon. Viszont azt senki sem szereti, ha elvehetnek tőle dolgokat, tárgyakat, lélekenergiát, TP-t, stb. A győzelmekért lesz jutalom, de a vereségért nem fogunk senkit büntetni. Nem csak az elsők lesznek jutalmazva, hanem a sokadik helyezett is. Nemcsak játékosokkal fogsz tudni versengeni, bőven lesznek NPC ellenfelek és kihívások is, pl. az aréna egyik szobájában egyre erősebb NPC ellenfeleket kell majd legyőznöd.
  • 4.) Felfedezés. Fontos, hogy a játékban legyen bőven felfedeznivaló. Új épületek, tárgyak, kutatnivalók, kalandok, rengeteg felfedeznivaló vár a játékosokra már a játék indulásakor. A stratégia elmék számára pedig taktikák, játékmechanizmusok, stratégiák felderítése vár. Ahogy írtam korábban, irdatlanul sok idő ment el a játék tervezésével, mivel igyekeztem kidolgozni mindent előre, nagyon hosszú távra. De természetesen a játék indulása után már fejlesztjük is tovább, elsősorban a még meg nem valósult tervek, és a ti javaslataitok alapján.
  • 5.) Fejlődés, célok. Számomra a játékokban az egyik legfontosabb dolog mindig a folyamatos fejlődés élménye volt, hogy mindig legyenek célok a karakterem számára. Ezekben itt sem lesz hiány, fejlesztheted a robotodat, a kedvenceidet, az alkalmazottaidat, a birtokodat és minden mást.
    Egyedi megoldást találtunk egy érdekes dilemmára, ami játékokban fel szokott merülni. A legtöbb játék nem engedi meg a végtelen fejlődést, mindig van egy „cap”, egy maximum, aminek elérése után nincs tovább. Bár a játékban rengeteg dolog ki van dolgozva 200. szintig, több évre előre, mégis, van ahol elhelyeztünk ilyen „cap”-eket. Például, a robotok kezdeti szintplafonja 50. szint (azért ide sem lehet gyorsan elérni). Ha valaki eléri ezt a szintet, attól kezdve különlegesen tápos felszereléseket tud gyűjteni, és a gép számolja, hogy hányan érték el szintén az 50. szintet. Ha elég ember jutott el a szintplafonig, akkor az megszűnik, és mindenki mehet tovább. Ennek a mechanizmusnak köszönhetően nem lesz az, hogy valaki annyira elhúz a mezőnytől, hogy soha nem lehet utolérni, viszont amíg elég kihívó éri utol szintben, addig sem fog unatkozni, és tud valamekkora előnyt szerezni másban (felszerelésben).
    A másik, hogy a játékban egy rengeteg célból álló rendszer is van, ezeket a célokat tetszőleges sorrendben és sebességgel teljesítheted.
  • 6.) Free-to-play, pay-to-win. Ezzel a 2 kifejezéssel írható le a legtöbb modern játék üzleti modellje. Ennek eredményeképp a játékosokat a játék első pillanatától fizetési opciókkal bombázzák, a költhető összegre pedig a határ a csillagos ég. A mi üzleti modellünk ehelyett inkább a hosszútávú bizalomra akar épülni. Játssz a játékkal, ha tetszik, örömmel vesszük, ha támogatod is, ha nem akarsz fizetni, akkor is tudsz a játékban boldogulni. A valódi őskővé (akarom mondani argummá) váló kiégett argum modellje itt is megmarad, de emellett ebben a játékban számos lehetőség lesz ingyenes argum szerzésére is.

  • Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 |
    Nézet:
    Ezek a kedvencek "kötelezőek" lesznek a játékban, vagy nélkülük is lehet boldogulni?
     
    A robot csata az előre beállított paraméterek alapján zajlik le, tehát felszereled a robotot, és beállítod a teljesítmény elosztást (ha van infód az ellenfélről, akkor megpróbálod úgy, hogy ellene a leghatékonyabb legyen), és aztán a gép lejátssza a harcot. Tehát pvp-ben a gép "játszik" a robotoddal, amikor megtámadják.

    A körökre osztott, képességeket használó, és ezért döntést használó csata is megvan a játékban, de azt az alkalmazottas csatáknál használjuk, az komplexebb, több részt vevős is. Az erről szóló cikk a jövő héten jön már egyébként.
     
    Ez a robot-arena harcrendszer elore beallitott parameterek (harci program) alapjan fog zajlani vagy eloben minden korben kivalasztom mit csinalok? Ha utobbi, akkor hogy lesz megoldva a PvP? Leklonozzak a jatekosokat es a klonok AI-javal kuzdunk?
     
    A cégben a 4 alap erőforrást fejleszted, az törődést nem igényel, termelik, amik a csövön kifér. A kertben a növényeket le kell ültetni, és fix 9 helyed van, el kell döntened, hogy mit ültetsz. Ott sokkal több választási lehetőség is van. Leegyszerűsítve, amiből hiány van, azt lehet ültetni
     
    A kert akkor egyfajta cég 2.0?
     
    Kb igen
     
    Tehat akkor a csizmamat szepitsem, mert a Mikulas hozza a beta kulcsot?
     
    Kérdés (Argum City napi questekhez) - jól értem, hogy ezek miatt a játék minden ágával "kötelező" kicsit foglalkozni (pl. ha a napi quest robotos, akkor azzal)?

    Igen, de csak "belekóstolás" szintjén, és ezek tényleg pár kattintással letudhatók. Pl. a napi küldi 3 robotcsatát kér, de ha rendesen tolod, akkor csatázol egy nap akár 20-30-at is. Vagy csinálj meg 1 db kalandot, vagy adj 1 kaját a kedvencednek... A napi küldiknek csak annyi a célja, hogy picit belekóstolj a játékba, körbenézz minden nap, aztán eldöntsd, mivel akarsz foglalkozni.

    Miklós, a Káosz Galaktikát nem lehet feltámasztani valahogy? Fizikailag megvan még nálatok a forráskódja valahol?

    A Káosz Galatikát annak idején megvette tőlünk egy cég, elvileg üzemeltette is valameddig. Később felmerült, hogy "feltámasztjuk" volt is valaki, aki szívesen visszavásárolta volna, de egyszerűen képtelenek voltunk elérni az eredeti vásárlót

    Remelhetoleg nem lesz pay to win, de ez ugye ugyis csak menet kozben fog kiderulni.

    Én is remélem hogy ezt a csúnya jelzőt nem fogják ráhúzni, mondjuk ez elsősorban masszívan pvp versenyjátékokra szokták mondani, ez azért inkább az építkezésre, fejlődésre, felfedezésre, közösségépítésre koncentrál.

    Ha ev vegen kijon a jatek, akkor lassan mar latnod kell, hogy mikor indul a beta (gondolom 2-3 honap beta csak kell neki). Valami korulbeluli idopontod van mar?

    Sajnos konkrét időpontot nem tudunk még mondani, az év végére inkább a béta várható, az indulásra stabilabb jóslat a jövő év eleje. Mindenesetre elég jól állunk már, de bétát csak akkor akarunk indítani, ha véleményünk szerint a játék már relative bug free, és működik minden tökéletesen.
     
    En csak most talaltam ra a blogra, miota nem jatszom mas behos jatekot ritkan jarok erre

    Erdekesnek tunik az Argum, bar azert nagyon kivancsi vagyok, hogy mennyire lesz kiegyensulyozva ez a rengeted modul, amivel mind lehet foglalkozni (es hogy kell-e, ez is jo kerdes lesz majd). Itt-ott lattam az OV-bol (kedvenc jatekom) feltunni par elemet, ezt mindenkepp pozitivnak talalom.

    Remelhetoleg nem lesz pay to win, de ez ugye ugyis csak menet kozben fog kiderulni. Szerintem a Vegzetur indulasi szakaszaban koltott penz volt az idealis mennyiseg, sajnos a VU is kezdett igencsak draga lenni ahogy multak az evek.

    Miklos: Ha ev vegen kijon a jatek, akkor lassan mar latnod kell, hogy mikor indul a beta (gondolom 2-3 honap beta csak kell neki). Valami korulbeluli idopontod van mar?

    Egy probat mindenkepp meger es a tobbi jatekotok tapasztalata alapjan 100%, hogy fizetni is fogok erte. Aztan majd kiderul eves kozben, hogy milyen is a puding
     
    Miklós, a Káosz Galaktikát nem lehet feltámasztani valahogy? Fizikailag megvan még nálatok a forráskódja valahol?
     
    Kérdés (Argum City napi questekhez) - jól értem, hogy ezek miatt a játék minden ágával "kötelező" kicsit foglalkozni (pl. ha a napi quest robotos, akkor azzal)?
     
    A blogot eleve azért indítottuk el, mert a játék már majdnem kész van, a TFO sajnos sosem jutott el ennek az állapotnak a közelébe.

    Egy játéknál nagyon sok múlik a programozón, aki csinálja. Az AC szerencsére jó kezekben van

    A hasonlatod jó, szerintem jó kalandokat fogsz írni
     
    Lássuk be Kati, ezt a TF Onlinet még nagyon, nagyon, nagyon sokáig hallgatni fogja a Kft minden hasonló esetben, az biztos.
    Én ennek ellenére egyelőre érdeklődéssel követem ezt az Argumos dolgot, biztosan ki fogom próbálni, aztán ha tetszik, még a pénztárcába is belenyúlok érte. Mindenesetre érdekesen hangzik.

    (Engem megragadott pl, ami a régebbi beharangozóba volt leírva a sokféle karaktermodellnél leírva, hogy lehet kövér testalkatot is adni a karinak pl. Az úgy megvan agyilag mindenkinek, ahogy a 150 kilós, kopaszodó csávó magára rángatja a terepruhát, a dögcédula fölé azért köt egy nyakkendőt, félretessékeli a csaja csivaváját az útból és lemegy a golfklubbos haverokkal a térkapuhoz lézerágyúval a kézben Dimezióharapó Ősquwarg Mocsolékot lőni, mert jól mutatna a bőre az ágy előtt, majd a végén bedob két Tritacet az ugráló vérnyomására? )
     
    2026-ban már sok-sok éves lesz az AC karaktered.

     
    Ha ez is úgy készül, mint a TFO, akkor 2026-ban visszanézek.
    (bocs)
     
    Oké, persze igazad van, majd jelentkezem a béta tesztre.

    Igazat adok abban, hogy felesleges helyi dolgokat belekeverni, meg aztán itthon így is-úgy is lesz gondolom pár ezer játékos.

    Viszont ha ebből is lesz angol verzió, akkor az jelenthet még pár ezret, mint a Végzetúrnál.
     
    Miklósnak igaza van. Nem "nagyzolásból, nyugati nyalás miatt" kell ezt így. El sem hinnéd mibe bele nem kötnének és nehéz helyzetbe kerülnének. Az egyiknek a valósággal tett párhuzam, a másiknak a történelmi hitelesség, a harmadiknak a vallás lenne a gondja. Valamilyen szinten megtapasztaltam már ezt chat-es rpg során.
     
    Nekem alapvetően nem lenne bajom azzal, ha egy játékban a főgonoszt nem Jeremy Quitevilnek hívják, hanem Kovács Edének, csak fordítani más nyelvre sokkal nehezebb lenne Meg aztán rögtön mindenki elkezdene spekulálni, hogy ki kinek felel meg a magyar közéletben, politizálni pedig nagyon nem akarunk. Illetve nem tudom mennyire lenne hihető egy magyar kisváros, ami tele van milliárdosokkal.

    Nevethar: a fejlesztési javaslatokkal szerintem várjuk meg azt, amikor már megismerted a játékot, és látod, hogy milyen lehetőségek vannak, akkor abból jobban ki lehet indulni majd az ötletekkel.
     
    miert kell ez az anerikai ize?
    magyarorszag nem lenne eleg jo egy disztopikus helyszinnek?
    egyebkent regen egy Shadowrun "levelezos sz.jatekon" sokat gondolkodtam. eleg retegjatek volt, de kft.profiljaba illett volna, a hattervilag adott, igy csak a mechanikan meg a kuldiken kellett volna agyalni. akar ArnyekMo-n is
     
    Az ismételhető kalandok elég változatosak lesznek ugye, ha globálisan a földet nézem, nem pedig csak a várost?

    Most az ŐV-n is vannak ismételhető és random kalandok is, de abban a típusú játékban a vége (kincset, KNO-t, stb. kapsz) ugyanaz.

    Olyasmikre gondolok, hogy a "világban" simán lehet legalább 20-30 olyan NJK csoportosulás, akik kiadhatnak random kalandokat + "természeti katasztrófák és csak "móka" tényezők is lehetnek". Néhány példa:

    "X" ország harci robotokat vásárolna, ahhoz, hogy indulj a tenderen, legalább 5 példányt kell eladnod nekik.
    A küldetés végén "X" országgal kapcsolatos rangod növekszik és pénzt is kapsz a robotokért.

    Erdőtűz pusztít "Y" ország területén. Bekapcsolódhatsz az oltásba, ha van legalább 1 helikoptered. A végén általános hírnevet kapsz plusz "Y" országgal kapcsolatos rangod is növekszik.

    "Z" ország harcot indít a területén lévő terroristák ellen, ehhez legalább 50 katonát kell odaküldened. Várhatóan lesznek veszteségeid, nem fog mindenki hazatérni. A végén "Z" országhoz köthető rangod növekszik, és lehet zsákmányod az ellenségtől.

    Jótékonysági autóversenyt rendeznek "L" megbízásából. Ha van versenyautód és jó pilóta vagy akkor indulhatsz. Az első három helyezettet díjazzák, de csak hírnév és "jóllakottság" növekedés van. Az autód összetörhet ha béna vagy, és nem csak első lehetsz.

    Most akármennyit lehetne írni, de egyértelmű, hogy el kell szakadni, a gyűjts 100 "ilyet" meg az ölj 20 "olyat" típusú küldetésektől.
     
    Erről majd az következő 2 blogbejegyzésben lesz bővebb információ, de elöljáróban annyit, hogy számomra egy játék tervezésekor nagyon fontos szempont, hogy rengeteg felfedeznivaló legyen. A játék elején nagyon kevés információd lesz, de szép sorban nyílnak majd meg az újdonságok, fedezhetsz fel új dolgokat.

    A játéknak van egy saját története és eköré épülő kalandsor, de emellett vannak mellékszálak, ún. ismételhető kalandok. A hab a tortán viszont, hogy az a játékos, aki elég sokáig jut a történetben, akár saját kalandokat, történetet is felépíthet, amit más játékosok végigcsinálhatnak.

    Ehhez fognak kapcsolódni időszakos, történelmi események amelyek a történetet viszik előre. Itt említem meg, hogy ugyan magának az alap játéktérnek nincs konkrét térképe, de pl. a Végzetúrban is nagyon sikeres volt a Végzet Verme, ezért itt is tervezünk majd hasonló jellegű, térképes / felfedezős részt csinálni (csak ez indulásra már nem fért bele).

    Közös események (coop mód) természetesen! A városra időnként rátámadó óriásszörnyeket a játékosoknak pl. együtt kell legyőzni, a térkapukon túli világot is együtt fedezitek fel, és persze a szövetségi várost is együtt építitek.

    A játék világa induláskor csak a Földre korlátozódik (leszámítva a térkapus kiruccanásokat), de annyit elárulok, hogy a háttértörténet, mi miért történik, elég részletesen ki van dolgozva, és ez messze túlmutat a Földön... Ha a játék sikeres lesz és más játékainkhoz hasonlóan sok évig lehet vele játszani, akkor a felfedezők nagyon messzire is eljuthatnak majd.
     
    Miklós, az lenne a kérdésem:
    -"kész" világot kapunk vagy valamelyest jelen lesz a felfedezés lehetősége?
    Gondolok itt arra (visszautalva arra, hogy térkép nem lesz), hogy lesz legalább egy-két olyan helyszín/ hely / stb. ami nem fix és nem teszi túl lineárissá a játékot?
    -Lesznek esetleg események amikben közösen részt vehetnek a játékosok közösen? (coop. mod)
    -A PvP ág első hallásra erősnek tűnik de én személy szerint azt sosem szerettem mert a minitranzakciók miatt (thát ha van pénzed...)/ vagy mert több szabadidő miatt mindig olyan előnyben voltak egyesek ami miatt mindig megborult az egyensúly. Ha valaki ezt nem erőlteti, lesz rá megoldás, hogy mégis fejlődjön?
    -Lesz-e olyan jellegű fejlesztési rendszer mint ami volt mondjuk az X-Com sorozatban?
    -A játék mennyire lesz történetközpontú? Lesznek (eseményekre visszautalva) történelmi események amikben részt lehet venni? (egyénileg, cég szinten, város/ sereg szinten,stb.?)
    -"Mekkora lesz a világ"? Föld központú lesz és kész vagy lesz lehetőség később más bolygóra (űrkutatás) révén eljutni)
    Keledor
     
    Igen, egy külön fejlesztő cég ülteti át a játékot hogy menjen telefonról is, és a dolog tökéletesen működik is, külön telefonra optimalizált az egész. Egész konkrétan, Androidon tökéletes, IPhone-on nehezebb azért bizonyos dolgokat megoldani.

    Nevathar: természetesen lesz béta teszt majd, ha lehet rá jelentkezni, azt írni fogjuk, de az még odébb van Erőforrásból lesz sokféle, erről olvashatsz hamarosan. Külön nagy térkép nincs, ahol a cégek székhelyét ide-oda kellene pakolni, mindent elérhetsz egy gombnyomással.
     
    Leírok még pár kérdést, de aztán a többivel megvárom majd a szerdákat. Gondolom kezdetben mindenki egy közös városban tevékenykedik.

    Szerepelt viszont korábban, hogy a játékosok szövetségei építhetnek városokat.

    Mert ebből következhet az, hogy a városok (szövetségek) közt lehet béke vagy akár fegyveres konfliktus.

    Ezek valami "térképen" látszódnak?

    Átrakhatom a cégem székhelyét abba a városba, amit közösen felépítettünk?

    Az eddigi játékokban a szövetségek vagy a játékosok harcolhattak egymással, ezért taktikailag fontos lehet, hogy a cégem székhelye hol van.

    Az "argum" gondolom egy erőforrás.
    A modern környezet miatt kell e számolni valami más természetes erőforrással?

    Terveztek nyíl "béta" vagy "alfa" tesztet? Vagy egyből a kész játék jelenik meg?
     
    A nagy dög a háttérben, hát igen, így is mondhatjuk, hogy félresikerült kísérlet erről is meg a kedvencekről írok majd hamarosan részletesebben, csak nem akarok előre spoilerezni.
     
    Dokumentum. Magát a leírást, word file-t érti alatta ami tartalmazza a játékot.
     
    Mi az a doksi? " Az ötleteket folyamatosan gyűjtögettem és leírtam, ha valamivel elakadtam, a doksit félreraktam, aludtam rá egyet, aztán később csak beugrott a megoldást."
     
    A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

    Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

    A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

    A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

    A képen hátul látszik egy óriás macska.
    Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
     
    A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

    Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


    Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

    De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
     
    A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

    Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2018. július 31. 10:27:05Utolsó frissítés: 2018. augusztus 15. 09:57:09 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2018
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.