Vissza a Főoldalra

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City Alfa teszt
Matthew McConaughey's reakciója az Argum City trailerre

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: Grafikusokról


A mai cikk az Argum City grafikáiról fog szólni, a grafikákat most nem játékrészek, hanem grafikusok szerint fogom bemutatni.


A játék gyönyörű nyitóképét az időközben tragikusan elhunyt Zelenák Anikó készítette. Az első, általam rajzolt és bescannelt terv alapján Anikó hihetetlenül sok munka árán életre keltette Argum City-t, a végső verziója a képnek pontosan olyan lett, mint amilyennek megálmodtam, minden részletében - ez a játék részben emléket is fog állítani Anikó munkásságának. Anikó emellett kalandképeket és alkalmazott felszereléseket is rajzolt a játékhoz, de végül a munkát nem tudta folytatni betegsége miatt.



A második grafikusunk Ruzsinszki Zsolt volt, ő szinte indulásunk kezdete óta készít számunkra grafikákat, sok száz HKK illusztráció és számos könyvborító kötődik a nevéhez, emellett minden játékunk grafikáinak elkészítésében részt vett, pl. a Végzetúr fejlécét is ő csinálta, a játékban levő fókuszkristályokat, és a Mágia Mesterei grafikáinak jelentős részét is. Kevés olyan grafikus van, aki nemcsak állóképeket, de animációkat is tud csinálni, ő ilyen. Az animációt igénylő robotok és szörnyek a játékban az ő munkáját dícsérik. Emellett ő készítette a robot fegyvereket és az alkalmazott felszerelések egy részét is.



A harmadik grafikusunk Pénzes Szabolcs. Az első munka, amely során megismerkedtünk, a TF online volt, amely sajnos végül nem készült el, de nem a grafikákon múlt: Szabolcs többek között egy gyönyörű borítóképet csinált a játékhoz. Munkakapcsolatunk megmaradt, ő rajzolta az Argum City csataháttereit, a harcoló alkalmazottak animációit, az összes gyűjtemény relikviát, bizonyos alkalmazott felszereléseket, a szökőkutat, az autókat, a chipeket, sőt még egy minijátékot is.



A negyedik grafikusunk Szügyi Gábor, egy régi, visszatérő HKK illusztrátor. Az alkalmazottak képének egy részét, és a céges épületeket rajzolta ő.



A kedvencek grafikáit és a vakondvadászatot Mazán Enikő készítette, őt szintén ismerhetitek már HKK képei alapján.



A birtok és a szövetség játéktér grafikáit, a kertet, több minijátékot, a bányát és néhány céges épületet egy indonéz grafikai stúdió grafikusai rajzolták, őket a Devianarts-on találtuk, amikor grafikus hiányban szenvedtünk.



Ashantye szintén egy régi HKK illusztrátorunk, számos alkalmazott profilt rajzolt, a robot és alkalmazott páncélokat, és egy minijáték grafikát is ő csinált. Emellett a robotok skinnelésében is segített, a Ruzsy által készített alapmodellekből variációkat csinált, hogy többféle ellenfelünk legyen, és a karakterek által viselt ruhák legtöbbjét is ő rajzolta.



Gőgös Károly rajzolta legtöbb kalandképünket. És ezekből tényleg sokra volt szükség, hiszen több mint száz egyedi történetű és grafikájú kaland van már a játékban.



A végére maradt az, aki talán a lefontosabb munkát végezte: Lipták László, aki a játék grafikai design-ját csinálta. Az ő munkáját nehéz screenshotokban bemutatni, hiszen, bár mindenhol ott van, neki kellett a meglévő grafikai elemeket „összerántani” és szinkronizálni a programmal, és az általunk elképzelt kinézettel. Munkájat határtalan lelkesedéssel végzi és mindig túl is teljesíti, gyakran kapunk rögtön több verziót is ikonokból, grafikákból, hogy válasszuk ki, melyiket szeretnénk. Abszolút maximalista, sokszor nemcsak a designt csinálja meg, hanem a grafikákat is újrarajzolja (jogosan!).

Az abszolút teljesség kedvéért, van még egy partnerünk, egy stúdió, akik a játékhoz tartozó CGI filmet készítik, ebből azonban talán még túl korai lenne részleteket mutatni.

A cikkhez szívesen látunk kommenteket arról, hogy melyik grafika a kedvenced, melyik tetszik a legjobban - a negatív kritikát most viszont kérjük, mellőzzétek! A grafikák az én válogatásaim, nem feltétlenül vettem ki a legjobbakat és a felbontás sem az igazi. Az összes grafikus, akivel együtt dolgozunk, lelkiismeretesen, régóta dolgozik nekünk, ha valami nem lett tökéletes, az alapvetően amúgy is az én hibám, hiszen én hagyom jóvá, hogy mi az, ami jó lesz. Privát üzenetben persze írhattok bármit, szívesen látok bármilyen észrevételt.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Egyelőre engedélyezés alatt van, nem volt vele különösebb probléma. IOS verzió lehet mégis lesz, many thx to Erynome
 
ios verzio nem lesz, csak andoroid?
 
Nem hinném, hogy attól, mert böngészős app, ne engedélyeznék, több ilyen is fut a telefonomon.
 
Igy "lassan" július közepén lehet tudni vmit?

tesztelésre jelentkezés, kezdés...
 
Igen, nagyjából így!
 
Akkor ha jol szamolok, 2 het alfa, 3 het bugfix, azaz beta az julius kozepe, az eles jatek meg kb szeptember?
 
Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van.
 
Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.

Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk.
 
Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki...
 
Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra.
 
Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót.
 
Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát!
 
Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin.
 
Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val.
 
Mondjuk az egy hozzászólás 3 naponta, meg a 70 facebook like is sokat sejtet...
Gagyi mobilos játékokon is van 100.000
 
Ha ez is annyit késik, mint a TF Online az jó lesz?
 
Támogatom!
 
A HKK online sajnos a régi rendszer flashben készült, amit ma már nem támogatnak a böngészők, ezért újraindítani nem lehet, viszont erről volt már szó korábbi fórumokon is, van esély egy teljes újraírásra, van egy csapat, aki ezt szívesen vállalná.
 
Azért mennyivel frankóbb lenn a hkk online-t folytatni, mint ezt!
 
Kiégett argum "viszonylag" könnyen szerezhető, kapsz szintlépésnél, küldetésért, napi belépésért, ültethető kertben, stb. Kell hogy legyen belőle, hogy aki argumot vásárol be tudja váltani.

Ami csöpög, az a valódi argum, ez is szintén több helyről szerezhető, de jóval kevesebb, mint a kiégetettből.

Az aukciós ház szerintem január közepén került be a játékba. Itt mindenféle van, de nem a játékosok tesznek föl dolgokat, hanem egy lista pörög körbe, mint a VÚ-ban. Vannak egyszer megvehető relikviák, és ismétlődő apróságok (pl.: ebben a pillanatban pont van 100 szakértelempont). Spoiler nélkül nem tudok többet mondani, ha Miklós úgy gondolja, ír erről is egy bejegyzést.

A játékban (jelenleg ) nincs tárgy átadásra lehetőség, ilyen jellegű rabszolgázás szerintem nem lesz. Ugyanakkor nagyon sok interakció van, amihez "barátok" kellenek. Például ha egy barátod kertjében kiszárad egy növény te ingyen megöntözheted, nő a barátság szint. A tulajdonosnak kreditbe kerül ugyanez. Vagy megkérsz valakit, vagy fönntartasz egy "kertészt", vagy benyeled azt a pár kredit locsolási költséget.
Én az elmúlt 3,5 év tesztelés során gyakorlatilag szólóban játszottam, volt hogy éreztem a barátok hiányát (néhány küldetés erre épül), de nem létszükséglet. Ugyanakkor a játék tervezésekor az egyik fő szempont a "közösség kovácsoló" élmény kialakítása volt.
 
Ezek a csopogo argumok ezek valodi argumok vagy kiegettek? Ha valodiak akkor a kiegetteket hogy lehet beszereni?

Az aukcioshazrol eddig nem volt szo (vagy csak nem figyeltem). Oda miket lehet felpakolni? Nem lesz ebbol rabszolgazas?
 
Nagyon jó ötlet volt a szerepcsere Charlize Theron is elég menő volt az Atomszőkében
 
Nagyon jó kérdés, annyira jó, hogy megér egy teljes blogbejegyzést! A következő anyag már kész van, de vagy a jövő hetiben vagy az azutániban részletesen írok erről is. Köszi a kérdést!
 
Lehet mar kerdezte vki, nem olvastam at az osszes hsz-t, de megvan mar a lista, hogy milyen elonyokhoz lehet jutni valos penzbol? Fel tudnad sorolni, hogy mindenki jol eldontse magaban, h f2p vagy p2w?
 
Csináltunk TF játékot is... Két játékot fejlesztettünk az elmúlt években, az egyik az Argum City, a másik a TF online volt. Az utóbbi sajnos azért nem készült el, mert a programozó feladta a dolgot, többévnyi fejlesztés után. Hidd el, én bánom a legjobban, irdatlan tömegű grafikát csináltattam hozzá, és a fejlesztésbe is rengeteg pénzt öltünk bele.

Az eredeti TF egyébként működik most is, folyamatosan fejlesztjük, ha megnézed, nemrégiben készült el hozzá egy olyan automatikus feldolgozó rendszer, amiben bármikor tudsz UL-t küldeni. De persze egy teljesen online verzió sokkal frankóbb lenne.
 
miért nem TF vagy ÖV? hatalmas csalódás........elsők között játszottunk a TF-el.....évtizedek óta várunk egy TF játékot.....erre jön ez a vicc..........
 
A manapság megszokott módon tudsz a játékra regisztrálni facebook, google accounttal, és email címmel is. PC-n, és telefonon is be tudsz jelentkezni mindhárommal, tehát a játékot tetszőleges különböző eszközről fogod tudni használni, az adatok a központi szerveren lesznek tárolva.
 
A böngészős és a telefonos account össze lesz hangolva?
 
A béta, azt akkor szoktuk indítani, amikor szerintünk a játék kész és hibamentes. Az várhatóan 3 hétig fog tartani, és utána éles indulás.
 
A 2-3 honap alatt a beta indulasat erted vagy az eleset?
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. február 6. 15:02:51Utolsó frissítés: 2019. február 6. 16:16:51 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.