Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Grafikusokról


A mai cikk az Argum City grafikáiról fog szólni, a grafikákat most nem játékrészek, hanem grafikusok szerint fogom bemutatni.


A játék gyönyörű nyitóképét az időközben tragikusan elhunyt Zelenák Anikó készítette. Az első, általam rajzolt és bescannelt terv alapján Anikó hihetetlenül sok munka árán életre keltette Argum City-t, a végső verziója a képnek pontosan olyan lett, mint amilyennek megálmodtam, minden részletében - ez a játék részben emléket is fog állítani Anikó munkásságának. Anikó emellett kalandképeket és alkalmazott felszereléseket is rajzolt a játékhoz, de végül a munkát nem tudta folytatni betegsége miatt.



A második grafikusunk Ruzsinszki Zsolt volt, ő szinte indulásunk kezdete óta készít számunkra grafikákat, sok száz HKK illusztráció és számos könyvborító kötődik a nevéhez, emellett minden játékunk grafikáinak elkészítésében részt vett, pl. a Végzetúr fejlécét is ő csinálta, a játékban levő fókuszkristályokat, és a Mágia Mesterei grafikáinak jelentős részét is. Kevés olyan grafikus van, aki nemcsak állóképeket, de animációkat is tud csinálni, ő ilyen. Az animációt igénylő robotok és szörnyek a játékban az ő munkáját dícsérik. Emellett ő készítette a robot fegyvereket és az alkalmazott felszerelések egy részét is.



A harmadik grafikusunk Pénzes Szabolcs. Az első munka, amely során megismerkedtünk, a TF online volt, amely sajnos végül nem készült el, de nem a grafikákon múlt: Szabolcs többek között egy gyönyörű borítóképet csinált a játékhoz. Munkakapcsolatunk megmaradt, ő rajzolta az Argum City csataháttereit, a harcoló alkalmazottak animációit, az összes gyűjtemény relikviát, bizonyos alkalmazott felszereléseket, a szökőkutat, az autókat, a chipeket, sőt még egy minijátékot is.



A negyedik grafikusunk Szügyi Gábor, egy régi, visszatérő HKK illusztrátor. Az alkalmazottak képének egy részét, és a céges épületeket rajzolta ő.



A kedvencek grafikáit és a vakondvadászatot Mazán Enikő készítette, őt szintén ismerhetitek már HKK képei alapján.



A birtok és a szövetség játéktér grafikáit, a kertet, több minijátékot, a bányát és néhány céges épületet egy indonéz grafikai stúdió grafikusai rajzolták, őket a Devianarts-on találtuk, amikor grafikus hiányban szenvedtünk.



Ashantye szintén egy régi HKK illusztrátorunk, számos alkalmazott profilt rajzolt, a robot és alkalmazott páncélokat, és egy minijáték grafikát is ő csinált. Emellett a robotok skinnelésében is segített, a Ruzsy által készített alapmodellekből variációkat csinált, hogy többféle ellenfelünk legyen, és a karakterek által viselt ruhák legtöbbjét is ő rajzolta.



Gőgös Károly rajzolta legtöbb kalandképünket. És ezekből tényleg sokra volt szükség, hiszen több mint száz egyedi történetű és grafikájú kaland van már a játékban.



A végére maradt az, aki talán a lefontosabb munkát végezte: Lipták László, aki a játék grafikai design-ját csinálta. Az ő munkáját nehéz screenshotokban bemutatni, hiszen, bár mindenhol ott van, neki kellett a meglévő grafikai elemeket „összerántani” és szinkronizálni a programmal, és az általunk elképzelt kinézettel. Munkájat határtalan lelkesedéssel végzi és mindig túl is teljesíti, gyakran kapunk rögtön több verziót is ikonokból, grafikákból, hogy válasszuk ki, melyiket szeretnénk. Abszolút maximalista, sokszor nemcsak a designt csinálja meg, hanem a grafikákat is újrarajzolja (jogosan!).

Az abszolút teljesség kedvéért, van még egy partnerünk, egy stúdió, akik a játékhoz tartozó CGI filmet készítik, ebből azonban talán még túl korai lenne részleteket mutatni.

A cikkhez szívesen látunk kommenteket arról, hogy melyik grafika a kedvenced, melyik tetszik a legjobban - a negatív kritikát most viszont kérjük, mellőzzétek! A grafikák az én válogatásaim, nem feltétlenül vettem ki a legjobbakat és a felbontás sem az igazi. Az összes grafikus, akivel együtt dolgozunk, lelkiismeretesen, régóta dolgozik nekünk, ha valami nem lett tökéletes, az alapvetően amúgy is az én hibám, hiszen én hagyom jóvá, hogy mi az, ami jó lesz. Privát üzenetben persze írhattok bármit, szívesen látok bármilyen észrevételt.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Mondjuk az egy hozzászólás 3 naponta, meg a 70 facebook like is sokat sejtet...
Gagyi mobilos játékokon is van 100.000
 
Ha ez is annyit késik, mint a TF Online az jó lesz?
 
Támogatom!
 
A HKK online sajnos a régi rendszer flashben készült, amit ma már nem támogatnak a böngészők, ezért újraindítani nem lehet, viszont erről volt már szó korábbi fórumokon is, van esély egy teljes újraírásra, van egy csapat, aki ezt szívesen vállalná.
 
Azért mennyivel frankóbb lenn a hkk online-t folytatni, mint ezt!
 
Kiégett argum "viszonylag" könnyen szerezhető, kapsz szintlépésnél, küldetésért, napi belépésért, ültethető kertben, stb. Kell hogy legyen belőle, hogy aki argumot vásárol be tudja váltani.

Ami csöpög, az a valódi argum, ez is szintén több helyről szerezhető, de jóval kevesebb, mint a kiégetettből.

Az aukciós ház szerintem január közepén került be a játékba. Itt mindenféle van, de nem a játékosok tesznek föl dolgokat, hanem egy lista pörög körbe, mint a VÚ-ban. Vannak egyszer megvehető relikviák, és ismétlődő apróságok (pl.: ebben a pillanatban pont van 100 szakértelempont). Spoiler nélkül nem tudok többet mondani, ha Miklós úgy gondolja, ír erről is egy bejegyzést.

A játékban (jelenleg ) nincs tárgy átadásra lehetőség, ilyen jellegű rabszolgázás szerintem nem lesz. Ugyanakkor nagyon sok interakció van, amihez "barátok" kellenek. Például ha egy barátod kertjében kiszárad egy növény te ingyen megöntözheted, nő a barátság szint. A tulajdonosnak kreditbe kerül ugyanez. Vagy megkérsz valakit, vagy fönntartasz egy "kertészt", vagy benyeled azt a pár kredit locsolási költséget.
Én az elmúlt 3,5 év tesztelés során gyakorlatilag szólóban játszottam, volt hogy éreztem a barátok hiányát (néhány küldetés erre épül), de nem létszükséglet. Ugyanakkor a játék tervezésekor az egyik fő szempont a "közösség kovácsoló" élmény kialakítása volt.
 
Ezek a csopogo argumok ezek valodi argumok vagy kiegettek? Ha valodiak akkor a kiegetteket hogy lehet beszereni?

Az aukcioshazrol eddig nem volt szo (vagy csak nem figyeltem). Oda miket lehet felpakolni? Nem lesz ebbol rabszolgazas?
 
Nagyon jó ötlet volt a szerepcsere Charlize Theron is elég menő volt az Atomszőkében
 
Nagyon jó kérdés, annyira jó, hogy megér egy teljes blogbejegyzést! A következő anyag már kész van, de vagy a jövő hetiben vagy az azutániban részletesen írok erről is. Köszi a kérdést!
 
Lehet mar kerdezte vki, nem olvastam at az osszes hsz-t, de megvan mar a lista, hogy milyen elonyokhoz lehet jutni valos penzbol? Fel tudnad sorolni, hogy mindenki jol eldontse magaban, h f2p vagy p2w?
 
Csináltunk TF játékot is... Két játékot fejlesztettünk az elmúlt években, az egyik az Argum City, a másik a TF online volt. Az utóbbi sajnos azért nem készült el, mert a programozó feladta a dolgot, többévnyi fejlesztés után. Hidd el, én bánom a legjobban, irdatlan tömegű grafikát csináltattam hozzá, és a fejlesztésbe is rengeteg pénzt öltünk bele.

Az eredeti TF egyébként működik most is, folyamatosan fejlesztjük, ha megnézed, nemrégiben készült el hozzá egy olyan automatikus feldolgozó rendszer, amiben bármikor tudsz UL-t küldeni. De persze egy teljesen online verzió sokkal frankóbb lenne.
 
miért nem TF vagy ÖV? hatalmas csalódás........elsők között játszottunk a TF-el.....évtizedek óta várunk egy TF játékot.....erre jön ez a vicc..........
 
A manapság megszokott módon tudsz a játékra regisztrálni facebook, google accounttal, és email címmel is. PC-n, és telefonon is be tudsz jelentkezni mindhárommal, tehát a játékot tetszőleges különböző eszközről fogod tudni használni, az adatok a központi szerveren lesznek tárolva.
 
A böngészős és a telefonos account össze lesz hangolva?
 
A béta, azt akkor szoktuk indítani, amikor szerintünk a játék kész és hibamentes. Az várhatóan 3 hétig fog tartani, és utána éles indulás.
 
A 2-3 honap alatt a beta indulasat erted vagy az eleset?
 
Ez nagyon szuper!
 
Vannak csaták, ahol ez nehezebben megoldható (pl. arénában elkezdesz egy harcot, akkor nem lockolhatod be végtelenségig, hiszen a másik játékos változtathat a csapaton, támadhatja más is stb), van, ahol ennek nincs akadálya (pl. kaland csaták). Egyébként ilyenkor sem vesztesz vagy ilyesmi, egyszerűen csak az AI választ képességet helyetted, mint auto-attacknál. De az abszolút megoldható, hogy a türelmi idő sokkal hosszabb legyen ilyenkor is.
 
Eleg osszetettnek tunnek a harci statok, nagyon sok befolyasolo tenyezo van, nalam ez igen nagy bonusz egy jateknal. Kivancsi leszek mit lehet kihozni belole.

Anno lattam a videoban, hogy a harcban kijelolheto tevekenysegekre idokeret van (szamolt vissza). Lesz lehetoseg, hogy ezt kivegyuk es vegtelen ido legyen minden korben? A munkaidoben jatekra vetemulok nagy problemaja lesz, ha nem tudjak pause-alni a jatekot
 
Igen, ez szuper ötlet, mi is gondolkodunk ilyesmiben, pl. írtam, hogy a játékban gyűjthetsz HKK lapokat is, na lesz olyan, amit igaziból megcsinálunk, és ha a játékban megszerzed, akkor a valódit is megkapod
 
Javasolnám reklámozás és rentabilitás céljából az árukapcsolást.

A mágia mestereinél találkoztam már olyasmivel, hha elérsz x szintig akkor lehetett kapni őskövet, ez meg azt az Ősök városában.
Egy ehhez hasonló dolog könnyen kipróbálásra ösztönözhet pl végzeturas, tfes játékosokat, de vmilyen formában még akár Hkks jutalmat is el tudok képzelni pl ingyen bontott pakli egy versenynevezéskor.

Aki pedig nem játszik mással az meg kaphatna argumos jutalmat vmi tevékenységért. pl-némileg hazagondolva- ha vásárol a régi Behos könyvekből akkor kap vmit, szakértelempontot, teljes kárpótlást kreditet lézerágyút.

Ezek igazából annyira nem drága dolgok a cégnek -csak át kell gondolni h érdemes legyen a játékosnak, de ne túl táp.- pl napi rutin ugyanannyit növel minden szinten, akkor lehet későbbi ajándékvásárlásnál is körbenéz az emberfia a könyvek közt
 
Van egy elég okos algoritmus, ami a szörny életpontját számolja, aktív játékosokból, játékosok szintjéből, elfajzottat ölő játékosok adataiból és hasonlókból. Szerintünk ez elég jó számítás lesz, de legrosszabb esetben ezt lehet még finomhangolni, pl. ha túl lassan ölik meg, legközelebb kevesebb ÉP-je van.
 
Hogyan tudod balanszolni a szorny erejet? Honnan tudod, hogy hany jatekos fog reszt venni? Magyarul te mint jatektervezo hogy tudod kivedeni, hogy ne 3 perc alatt daraljak le a jatekosok ugyanakkor ne is legyen az, hogy sosem fogy el?
Mert hiaba van egy szerveren 10.000 jatekos, ha csak 2.000 vesz reszt a csataban.
 
Ezt pontosabban akkor tudjuk megmondani, ha a saját belső alfa tesztünk lement már, de szerintem még 2-3 hónap.
 
Miklós mi a várható kezdés nagyságrendileg?
Napok, hetek, hónapok?
 
Természetesen, javítjuk, köszi a javaslatot!
 
Semmi sem kötelező! Ha belépsz a játékba, játszol vele, akkor a szórakozás mellett a karaktered fejlődik, kapsz tápokat. Ha nem lépsz be, nem történik semmi - azt hiszem, ez minden játékra igaz -, majd belépsz másnap, vagy egy hét múlva, akkor fejlődsz, akkor kapod a tápokat... Az egyetlen dolog, amit ez a játék (sem) fog tudni megvalósítani, ha egy játékos úgy szeretne a legjobb, a legelső lenni mindenben, hogy ehhez nem kell játszania, elég néhány naponta bekukkantania.

Ez a játék nem egy verseny akar lenni, hanem csak egy puszta szórakozás. De természetesen vannak olyan aspektusai, ahol lehetőség van versenyzésre, mert van, aki ezt szereti. Ha te versenyezni szeretnél másokkal, akkor azt konkrétan 3 dolog alapján teheted meg a mai játékokban:
1. mennyire vagy okosabb náluk
2. mennyi pénzt költesz a játékra
3. mennyi időt töltesz a játékkal, mennyire ismered ki

Pusztán az 1.)-re építeni egy játékot öngyilkos vállalkozás, ez max. a sakkszövetség, hiszen a legokosabbakat kivéve senki sem játszana vele.
A 2.) szintén nem szándékunk, ilyen játék épp elég van már, mi azt szeretnénk, ha azért költenél inkább, mert élvezed a játékot.
Tehát marad a 3.)-as, aki hetente 1x akar csak belépni, az élvezze a játék nem-verseny aspektusait - vagy inkább, keressen másik játékot, amivel nem akarsz gyakran játszani, az a játék valószínűleg nem neked való.

Egyszer csináltunk egy játékot (Mágia Mesterei) ahol elég volt hetente egyszer belépni, és akkor egyben mindig el tudtad használni a felgyűlt cselekvéspontokat, de a dolog nem működött.

Egyébként van egy rendszerünk, a kompenzáció, ahol megkaphatod a dolgokat, amik kimaradtak, ha esetleg pár napig valami miatt kevesebbet tudsz játszani, de az időbeosztást, amivel ha nem akarsz vacakolni, csak egyetlen kattintást igényel, azt nem láttuk értelmét berakni ezek közé.
 
Hat akkor itt az elso kotelezo lepes, ami munkava teszi a jatekot
Persze ez tulzas, de plul ezen el lehet gondolkodni, hogy valoban akarod-e azt, hogy ha vki nem tud minden nap belepni (nyaralas, utazas, munka, stb miatt), akkor lemaradjon ahhoz kepest aki minden nap ott ul a gep elott.
Esetleg egy puffer, ami par napot eltarol?
 
Az időbeosztásnál kapott fejlődést csak az előző napra kapod meg, tehát ha egy nap egyáltalán be sem lépsz, akkor aznap az időbeosztásod blank volt.
 
Ha egy hetig nem vagyok, akkor a kov. belepesnel egyszerre kapom meg a 7 napi jutalmat, vagy "kotelezo" lesz belepni naponta a jutalom begyujtesehez?
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. február 6. 15:02:51
Utolsó frissítés: 2019. február 6. 16:16:51
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.