Vissza a Főoldalra
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City: A játék erőforrásai
Argum City: Barátok
Argum City: A bánya és a kert
Argum City: Autók

A lista folytatása...
Argum City: Barátok

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: autók


Minden valamirevaló milliomos kedvenc hobbijai közé tartozik a luxusautók gyűjtése, nincs ez másképpen az Argum City-ben sem! Birtokodon szép nagy helyet foglal el a garázs, jónéhány kocsibeállóval és terjedelmes belső térrel, hogy elférjen minden szerzeményed!

Az autók megszerzéséhez, akárcsak a való életben, itt is csak pénz kell, bár tény, hogy néhány ritkább darabot nem tudsz az autószalonba besétálva megszerezni, hanem egy aukción kell elhappolnod a versenytársaid elől, nem kímélve az aranydukátjaidat (igen, a Végzetúrból megszokott eszközt használják még Argum City árverésein is).

Az autókat nemcsak gyűjteni lehet, meg nemcsak szépek: lehet őket is fejleszteni. Mire jó a fejlesztés? Az autóddal versenyezhetsz is, ahogy garázsodat fejleszted, egyre újabb pályák nyílnak meg. Amikor a tervezés során ez szóba került, tudtuk, hogy egy rendes autóverseny játék leprogramozása önmagában egy komplett játékfejlesztés, itt pedig ez egy összetett játék egyik elemének mellékszála lesz, tehát valami egyszerűbb dologban kell gondolkodnunk. Egy felülnézeti autóverseny pályát terveztünk, ahol a program kiszámítja és lejátssza az apró dodzsem-szerű autók mozgását, és kiírja, ki nyer.
A fejlesztés során azonban elgondolkodtunk, nem lehetne-e mégis egy rendes autóversenyt csinálni, mivel sokkal pofásabb lenne az egész. Baraty nem ítélte lehetetlennek a dolgot, és programozói zsenialitását dicséri, hogy sikerült is megvalósítania. Persze itt azért ne számítson senki egy szupermodern, százmillió dollárból kifejlesztett autóverseny játékra, az egésznek inkább ilyen régi, retro-videójáték feelingje van, de nagyon szórakoztató lett, remélem tetszeni fog nektek is! Aki volt Beholder találkozón, az már ki is próbálhatta ennek a mini-játéknak a korai verzióját.
Az autó fejlesztésével növelheted az autód gyorsulását, maximális sebességét, úttartását, a karosszéria tűrőképességét (itt azért ugye belefér 1-2 ütközés, a való élettel ellentétben) és a turbódat.

Az autóverseny is természetesen csak egy opcionális eleme a játéknak, ha jobban élvezed a robotépítést, a kalandozást, vagy a kedvenc gondozást, akkor nem feltétlenül kell vele foglalkoznod; de ki ne akarna elbüszkélkedni a frissen szerzett Spacehawk Cabrio-val vagy Beholder Cruiser-rel...
Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Mobil appot terveztek a jatekhoz kiadni vagy csak bongeszos lesz?
 
Direktben nem lehet tárgyakat átadni egymásnak és elárverezni, sajnos a free-to-play játékok egyik hátránya, hogy ilyen esetben robotok segítségével korlátlan felhalmozásra, és így előnyre is tehetne szert aki tucatszám indít új accountokat. De azért igyekszünk minél több olyan lehetőséget berakni, ahol a játékosok egymást segíthetik.

Azt, hogy ezután milyen játékunk lesz, még nem tudom, egyelőre ezt szeretnénk befejezni. De azért ebben is lesz elég sok sci-fi meg misztikum, hosszú távon azért majd kibomlik a történet, amiben a Föld csak egy parányi porszem
 
Hát én sem vagyok sci-fi rajongó, de a Káosz Galaktika olyan játék volt, mellyel évekig eljátszottam volna, mert egy nagyon jól kigondolt és sok misztikummal fűszerezett játék volt! Nem terveztek majd valamikor valami hasonlót létrehozni?
 
Lehetoseg van targyakat, alkalmazottakat adni/venni jatekosok kozott? Gondolok itt aukciora, bazarra vagy esetleg siman atadni targyakat?
 
Persze egy video is jo lenne, latnank hogy nez ki a jatek eloben, de egy par napos/hetes jatek vegigvezetesen jobban latszodna, hogy hogyan is telik egy karakter elete, hogy fejlodik egyrol a kettore. Persze ha utobbit osszevagod egy hosszabb videoba az is tokeletes
 
Ennél sokkal durvább dolgot is lehet, egy videót a konkrét játékmenetről. Ebben ugyan nagy gyakorlatom nincs, de egy rövid, ízelítő szintű videót valószínűleg össze fogok tudni hozni majd Ha béta infók lesznek azt azonnal kirakjuk ide.
 
En szivesen latnek egy betekintest a jatek elejebe (Setet Patkany naploja alapjan), ahol par nap/het jatekat leirnad (keppekkel illusztralva), hogy mit es miert csinaltal.

Beta indulas info van mar?
 
Legfontosabb kérdés.
bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.

Abszolút

Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.

Ez egy elírás volt, köszi szépen, javítjuk!
 
Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.
Bár mivel az eszköz bányászat bónuszt ad, itt gyanítom az illusztrátor van közelebb a valósághoz és aki a nevet adta az írt hülyeséget.

Üdv: Kyb
 
Legfontosabb kérdés.
bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.
 
Abszolút megértem, amit írsz, én is így vagyok vele. Világéletemben minden a fantasy körül forgott, fantasy karakterek, sárkányok, démonok, tűzgolyók... A mai napig ez a kedvenc témám, de a játékgyártók mára olyan szinten elcsépelték már... Van 100.000 játék amiben az elején választasz a mágus, a harcos meg a még valami közül, és jönnek a patkányok, aztán az orkok, a rövid kard, az ezüst kard meg a lángoló kard. Úgyhogy én a végén kipróbáltam már más játékokat is, és jók voltak, üdítő változatosságot jelentettek úgy is, hogy nem lehetett benne varázsolni Szoktunk társasjátékokat is játszani, és meglepő módon nem a varázslós/szörnyes a király, a legjobbakban egyszerű halászokat alakít a játékos, vagy állatokat tenyészt stb. Szóval egy játék nem feltétlenül a témaválasztástól lesz jó.
 
én biztosan kifogom próbálni de vegyes érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban.
Ami lehet annak tudható be hogy inkább fantazi kedvelő vagyok sokkal szívesebben derítek fel egy sötét kazamatát egy rozsdás kardal, mit lézerágyúval űrlényeket ölni.

Tegnap melóban jutott eszemben hogy nem biztos hogy szerencsés lenne a mai politikai helyzetben elindítani a Túlélők földjét, túl sok ember vonna párhuzamot az Alanori csatorna és a Magyar határon lévő kerítés között, utána meg Borax alakjába is elkezdenének mindet belemagyarázni, hogy kiből akartok gúnyt űzni.
 
Köszi a válaszokat!
 
Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?

Ahogy Endyr írja, pontos dátum még nincs, de ahogy a dolgok most állnak (elég jól) remélhetőleg el tudjuk indítani jövő év elején. De alapvetően akkor indulunk, ha mindennel kész vagyunk, nincsenek bugok és lement a béta teszt.

Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?

Az alkalmazottnak két speciális képessége van kezdetben, az egyik harci, a másik viszont nem harci, ezek lehetnek pont olyasmik, amiket írtál, és hasznosak a kalandokban, ill. bizonyos szakértelmeknél.
 
A beta ev vegen, az eles meg varhatoan tavasszal.
 
Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?
 
Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?
 
A játékban mindenből van egy kevés, azért, hogy szélesebb játékosközönséget vonzzanak. Lehet benne kedvenceket nevelni és kertészkedni is, ezekkel a játékelemekkel elsősorban a női játékosokat szeretnénk megcélozni

De épp azért ennyire sokrétű a játék, hogy lehetőség szerint semmi se legyen kötelező, ha te nem akarsz, nem etetgetsz petet, hanem darálod a robotokat az arénában meg viszed a csapatot a küldetésekre. De lesz, akit pont az a része nem fogja meg a játéknak, és inkább a karakterét vagy a kedvencét öltöztetgeti.

A célunk egyfajta "sandbox" létrehozása, egy világ, ahol eldöntheted, mivel foglalkozol.
 
Én nem bánom a cukimuki lényeket, de ha a harc olyan lesz, mint a mágia mestereiben (és kicsit a képernyőképek erre hajaznak), azt túl egyszerűnek/monotonnak érezném. Azért szurkolok a projektnek, bármi lesz.
 
Én pl némi kipróbálás után azért nem játszottam a mágia mestereivel, mert egy aninmációs mese szerú grafikája volt. A TF,KG, Végzetúr és az örök visszatérő Öv pedig nagyon is tetszett.
 
Ezek az állatnek meg cumiból kell etetni őket dolog... nekem egy kissé gyerekesnek hangzik.

Persze lehet nem árt némi poén is a játékba, de szerintem a játék alapvető célcsoportja a komolyabban gondolkodók közül fog kikikerülni, nem a tevenevelők közül.
 
Lehet boldogulni nélkülük is.
 
Ezek a kedvencek "kötelezőek" lesznek a játékban, vagy nélkülük is lehet boldogulni?
 
A robot csata az előre beállított paraméterek alapján zajlik le, tehát felszereled a robotot, és beállítod a teljesítmény elosztást (ha van infód az ellenfélről, akkor megpróbálod úgy, hogy ellene a leghatékonyabb legyen), és aztán a gép lejátssza a harcot. Tehát pvp-ben a gép "játszik" a robotoddal, amikor megtámadják.

A körökre osztott, képességeket használó, és ezért döntést használó csata is megvan a játékban, de azt az alkalmazottas csatáknál használjuk, az komplexebb, több részt vevős is. Az erről szóló cikk a jövő héten jön már egyébként.
 
Ez a robot-arena harcrendszer elore beallitott parameterek (harci program) alapjan fog zajlani vagy eloben minden korben kivalasztom mit csinalok? Ha utobbi, akkor hogy lesz megoldva a PvP? Leklonozzak a jatekosokat es a klonok AI-javal kuzdunk?
 
A cégben a 4 alap erőforrást fejleszted, az törődést nem igényel, termelik, amik a csövön kifér. A kertben a növényeket le kell ültetni, és fix 9 helyed van, el kell döntened, hogy mit ültetsz. Ott sokkal több választási lehetőség is van. Leegyszerűsítve, amiből hiány van, azt lehet ültetni
 
A kert akkor egyfajta cég 2.0?
 
Kb igen
 
Tehat akkor a csizmamat szepitsem, mert a Mikulas hozza a beta kulcsot?
 
Kérdés (Argum City napi questekhez) - jól értem, hogy ezek miatt a játék minden ágával "kötelező" kicsit foglalkozni (pl. ha a napi quest robotos, akkor azzal)?

Igen, de csak "belekóstolás" szintjén, és ezek tényleg pár kattintással letudhatók. Pl. a napi küldi 3 robotcsatát kér, de ha rendesen tolod, akkor csatázol egy nap akár 20-30-at is. Vagy csinálj meg 1 db kalandot, vagy adj 1 kaját a kedvencednek... A napi küldiknek csak annyi a célja, hogy picit belekóstolj a játékba, körbenézz minden nap, aztán eldöntsd, mivel akarsz foglalkozni.

Miklós, a Káosz Galaktikát nem lehet feltámasztani valahogy? Fizikailag megvan még nálatok a forráskódja valahol?

A Káosz Galatikát annak idején megvette tőlünk egy cég, elvileg üzemeltette is valameddig. Később felmerült, hogy "feltámasztjuk" volt is valaki, aki szívesen visszavásárolta volna, de egyszerűen képtelenek voltunk elérni az eredeti vásárlót

Remelhetoleg nem lesz pay to win, de ez ugye ugyis csak menet kozben fog kiderulni.

Én is remélem hogy ezt a csúnya jelzőt nem fogják ráhúzni, mondjuk ez elsősorban masszívan pvp versenyjátékokra szokták mondani, ez azért inkább az építkezésre, fejlődésre, felfedezésre, közösségépítésre koncentrál.

Ha ev vegen kijon a jatek, akkor lassan mar latnod kell, hogy mikor indul a beta (gondolom 2-3 honap beta csak kell neki). Valami korulbeluli idopontod van mar?

Sajnos konkrét időpontot nem tudunk még mondani, az év végére inkább a béta várható, az indulásra stabilabb jóslat a jövő év eleje. Mindenesetre elég jól állunk már, de bétát csak akkor akarunk indítani, ha véleményünk szerint a játék már relative bug free, és működik minden tökéletesen.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2018. október 24. 08:56:38Utolsó frissítés: 2018. október 24. 14:41:17 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.