Argum City: autók
Minden valamirevaló milliomos kedvenc hobbijai közé tartozik a luxusautók gyűjtése, nincs ez másképpen az Argum City-ben sem! Birtokodon szép nagy helyet foglal el a garázs, jónéhány kocsibeállóval és terjedelmes belső térrel, hogy elférjen minden szerzeményed!
Az autók megszerzéséhez, akárcsak a való életben, itt is csak pénz kell, bár tény, hogy néhány ritkább darabot nem tudsz az autószalonba besétálva megszerezni, hanem egy aukción kell elhappolnod a versenytársaid elől, nem kímélve az aranydukátjaidat (igen, a Végzetúrból megszokott eszközt használják még Argum City árverésein is).
Az autókat nemcsak gyűjteni lehet, meg nemcsak szépek: lehet őket is fejleszteni. Mire jó a fejlesztés? Az autóddal versenyezhetsz is, ahogy garázsodat fejleszted, egyre újabb pályák nyílnak meg. Amikor a tervezés során ez szóba került, tudtuk, hogy egy rendes autóverseny játék leprogramozása önmagában egy komplett játékfejlesztés, itt pedig ez egy összetett játék egyik elemének mellékszála lesz, tehát valami egyszerűbb dologban kell gondolkodnunk. Egy felülnézeti autóverseny pályát terveztünk, ahol a program kiszámítja és lejátssza az apró dodzsem-szerű autók mozgását, és kiírja, ki nyer.
|
|
|
A fejlesztés során azonban elgondolkodtunk, nem lehetne-e mégis egy rendes autóversenyt csinálni, mivel sokkal pofásabb lenne az egész. Baraty nem ítélte lehetetlennek a dolgot, és programozói zsenialitását dicséri, hogy sikerült is megvalósítania. Persze itt azért ne számítson senki egy szupermodern, százmillió dollárból kifejlesztett autóverseny játékra, az egésznek inkább ilyen régi, retro-videójáték feelingje van, de nagyon szórakoztató lett, remélem tetszeni fog nektek is! Aki volt Beholder találkozón, az már ki is próbálhatta ennek a mini-játéknak a korai verzióját.
|
Az autó fejlesztésével növelheted az autód gyorsulását, maximális sebességét, úttartását, a karosszéria tűrőképességét (itt azért ugye belefér 1-2 ütközés, a való élettel ellentétben) és a turbódat.
Az autóverseny is természetesen csak egy opcionális eleme a játéknak, ha jobban élvezed a robotépítést, a kalandozást, vagy a kedvenc gondozást, akkor nem feltétlenül kell vele foglalkoznod; de ki ne akarna elbüszkélkedni a frissen szerzett Spacehawk Cabrio-val vagy Beholder Cruiser-rel...
|
|
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2018. október 24. 08:56:38 | Utolsó frissítés: 2018. október 24. 14:41:17 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |