Vissza a Főoldalra

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City: chipek
HKK online, TF online, Argum City
Argum City trailer

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City
Argum City árverések

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Argum City: Minijátékok


Minden sikeres játéknak van egy magja, általában valamilyen harc, amivel az idő nagy részét töltöd, változatos ellenfelekkel megküzdve, ezt hívom a játék „magjának”. És van a játéknak egy „kerete” amikor a karakteredet fejleszted, a megszerzett kincseket használod, rendezed, küldetéseket veszel fel stb. Az Argum City-ben a „mag” a csata, amelyben az alkalmazottjaidat viszed kalandokra, az arénába, az elfajzott ellen, más világokba, háborúba. A keret pedig a sokféle küldetés, fejlesztés, célok, gyűjtemények. Az átlagos játékokhoz képest szerettünk volna többet nyújtani, biztossá tenni, hogy mindig van mit csinálni, ezért kapott a játék egy második „magot”, egy második rendszert, ahol egész másféleképp harcolhatsz, fejlődhetsz, versenyezhetsz: ez a robot. Ennek elvileg már elégnek kellene lennie, de abszolút biztosra akartunk menni, hogy aki belép a játékba, az mindig tudjon magának elfoglaltságot találni, ha játszani van kedve. Ezért elkészítettünk még számos minijátékot, ezek kvázi „játékok a játékban”. Egyszerű, jól ismert játékok variáció ezek. Nemcsak az a cél velük, hogy a szörny- és robotvadászatban megfáradt hardcore gamereket egy kis nosztalgia / alternatív kihívás elé állítsuk, hanem az is, hogy a casual gamerek számára is vonzóvá tegyük az Argum City-t.
  • Drágakővadászat. Rakj egymás mellé 3 egyszínű követ. Ha többet raksz, vagy kombókat csinálsz, még több pont jár. Adott számú lépésből kell a megadott pontszámot elérned, hogy nyerj. Ezt a játékot szeretett feleségemnek, Erikának ajánlom :)
  • Memóriajáték. Mindig 2 kártyát fordítasz fel, ha párt találsz, felfordítva maradnak. Megadott számú lépésből kell az összes párt megtalálnod. Annak idején rengeteget játszottuk gyerekeimmel, csak sajnos mindig ők nyertek :)
  • Mentőexpedíció. Kigyullad a kennel, az égő házból ugrálnak ki a (szerencsére csökevényes szárnyuknak köszönhetően korlátozott fékező képességgel rendelkező) kis kedvencek. A tűzoltókat irányítva meg kell mentenünk őket! Kedves emlék ez abból a korból, amikor megjelentek az első elektronikus játékok.
  • Idegen támadás. A nagy ufóból előözönlő kis ufókat kell robotjainkkal levadászni, szintén igazi klasszikus. Kellett valami igazán fiús játék is :)
  • Futószalag. Még a fejlesztés legelején csináltuk ezt a minijátékot, ez lett volna a bánya fokozás játéka, a csapat akkor próbálgatta a html5 lehetőségeit. Az ihletet a népszerű Zuma nevű játék adta. A végeredménnyel nem voltunk igazán elégedettek, itt ébredtünk rá pl. hogy minden minijátéknál fontos szempont, hogy telefonról is kényelmesen játszható legyen. Ezért a bányához később másik játékot csináltunk, ez pedig bekerült az opcionálisan játszható minijátékok közé.
  • Passziánsz. A klasszikus passziánsz játék, annak idején a legtöbbet futtatott windows alkalmazás is volt egyben. A játékba egészen konkrétan azért került be, mert az egyik kalandban kártyáznod kell egy maffiózóval, ehhez megcsináltuk a játékot, és persze bekerült a minijátékok közé. A játék érdekessége, hogy a király, bubi, királynő kártyákon a játék neves NPC-jei vannak. A passziánsz egyetlen hibája, hogy természeténél fogva, ez tovább tart, mint a többi játék, és előfordulhat, hogy besül - bár raktunk be könnyítéseket az eredeti játékhoz képest.
  • Éjszakai hadművelet. A népszerű kacsavadászat ufós verziója, az éjszakai erdőben kell az idegeneket levadásznunk úgy, hogy közben megkíméljük a gombát szedő anyókát és a turistákat. Egyik kedvencünk :)

  • A fenti minijátékok önállóan játszhatóak, a karakterfejlesztéshez nem szükségesek, kedvenceinket tudjuk boldogabbá tenni azzal, hogyha játsszuk őket. Illetve van néhány kaland, ahol előjön némelyik, ezért aztán nem árt, ha legalább alapszinten megismerkedsz velük. Van ezenkívül néhány további játékunk is, ami a játék egy-egy részéhez kapcsolódik:
  • Vakondvadászat. A vakondvadászat a kerthez készült, az almákat lopkodó vakondokat kell lecsapdosni. Az ihletet bevallottan a vidámparkokban megtalálható gumikalapácsos móka adta. A vakondvadászat siker esetén pici boostot ad a kertünk termelésére. Nem kötelező, de hogy ne érezze senki, hogy lemarad valamiről, ha nem csinálja, lesz „automata vakondvadászat” is, ha valahányszor lejátszottad már, a bónusz megszerzését a gépre is bízhatod (csak ekkor nem leszel a toplista élén).
  • Gyémántbányászat. Ezt azt inkább logikai, mint ügyességi játékot egy klasszikus C-64-es játék, a Boulder dash ihlette. Emberünkkel a gyémántokat kell a föld alatt úgy kibányászni, hogy a sziklák közben ne zuhanjanak a fejünkre, és ne záródjon el a továbbvezető út. A sok tesztelés után a játék egész könnyűnek tűnt, de féltem, hogy egy kezdő nem fogja így találni, ezért van könnyű, közepes és nehéz fokozat is, aki sikeresélményre vágyik, mehet a könnyű pályákra (persze azok sem triválisak). A gyémántbányászat a bánya fokozásához kell, a vakondvadászathoz hasonló módon, itt is lesz „automata” mód.
  • Autóverseny. Ezzel a minijátékkal már a Beholder talikon meg a videóból is megismerkedhettek. Ennek elkészítése igényelte a legtöbb időt, de egy nagyon élvezetes kis játék kerekedett belőle. Az autóversenyzés a többi minijátékkal ellentétben azért ad valamennyi aktív tápot, de ezeket elsősorban az autók fejlesztésére tudod fordítani, hogy még jobban tudj versenyezni. Ezért ha nem szereted az autóverseny játékokat, és ezért nem foglalkozol vele, akkor az a játék többi részében elért fejlődésedet nem fogja számottevően befolyásolni.

  • A játék indulása után tervezzük, hogy fogunk újabb minijátékokat csinálni, igény szerint.

    Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
    Nézet:
    Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van.
     
    Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.

    Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk.
     
    Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
    Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki...
     
    Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra.
     
    Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót.
     
    Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát!
     
    Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
    Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin.
     
    Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
    Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
    Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val.
     
    Mondjuk az egy hozzászólás 3 naponta, meg a 70 facebook like is sokat sejtet...
    Gagyi mobilos játékokon is van 100.000
     
    Ha ez is annyit késik, mint a TF Online az jó lesz?
     
    Támogatom!
     
    A HKK online sajnos a régi rendszer flashben készült, amit ma már nem támogatnak a böngészők, ezért újraindítani nem lehet, viszont erről volt már szó korábbi fórumokon is, van esély egy teljes újraírásra, van egy csapat, aki ezt szívesen vállalná.
     
    Azért mennyivel frankóbb lenn a hkk online-t folytatni, mint ezt!
     
    Kiégett argum "viszonylag" könnyen szerezhető, kapsz szintlépésnél, küldetésért, napi belépésért, ültethető kertben, stb. Kell hogy legyen belőle, hogy aki argumot vásárol be tudja váltani.

    Ami csöpög, az a valódi argum, ez is szintén több helyről szerezhető, de jóval kevesebb, mint a kiégetettből.

    Az aukciós ház szerintem január közepén került be a játékba. Itt mindenféle van, de nem a játékosok tesznek föl dolgokat, hanem egy lista pörög körbe, mint a VÚ-ban. Vannak egyszer megvehető relikviák, és ismétlődő apróságok (pl.: ebben a pillanatban pont van 100 szakértelempont). Spoiler nélkül nem tudok többet mondani, ha Miklós úgy gondolja, ír erről is egy bejegyzést.

    A játékban (jelenleg ) nincs tárgy átadásra lehetőség, ilyen jellegű rabszolgázás szerintem nem lesz. Ugyanakkor nagyon sok interakció van, amihez "barátok" kellenek. Például ha egy barátod kertjében kiszárad egy növény te ingyen megöntözheted, nő a barátság szint. A tulajdonosnak kreditbe kerül ugyanez. Vagy megkérsz valakit, vagy fönntartasz egy "kertészt", vagy benyeled azt a pár kredit locsolási költséget.
    Én az elmúlt 3,5 év tesztelés során gyakorlatilag szólóban játszottam, volt hogy éreztem a barátok hiányát (néhány küldetés erre épül), de nem létszükséglet. Ugyanakkor a játék tervezésekor az egyik fő szempont a "közösség kovácsoló" élmény kialakítása volt.
     
    Ezek a csopogo argumok ezek valodi argumok vagy kiegettek? Ha valodiak akkor a kiegetteket hogy lehet beszereni?

    Az aukcioshazrol eddig nem volt szo (vagy csak nem figyeltem). Oda miket lehet felpakolni? Nem lesz ebbol rabszolgazas?
     
    Nagyon jó ötlet volt a szerepcsere Charlize Theron is elég menő volt az Atomszőkében
     
    Nagyon jó kérdés, annyira jó, hogy megér egy teljes blogbejegyzést! A következő anyag már kész van, de vagy a jövő hetiben vagy az azutániban részletesen írok erről is. Köszi a kérdést!
     
    Lehet mar kerdezte vki, nem olvastam at az osszes hsz-t, de megvan mar a lista, hogy milyen elonyokhoz lehet jutni valos penzbol? Fel tudnad sorolni, hogy mindenki jol eldontse magaban, h f2p vagy p2w?
     
    Csináltunk TF játékot is... Két játékot fejlesztettünk az elmúlt években, az egyik az Argum City, a másik a TF online volt. Az utóbbi sajnos azért nem készült el, mert a programozó feladta a dolgot, többévnyi fejlesztés után. Hidd el, én bánom a legjobban, irdatlan tömegű grafikát csináltattam hozzá, és a fejlesztésbe is rengeteg pénzt öltünk bele.

    Az eredeti TF egyébként működik most is, folyamatosan fejlesztjük, ha megnézed, nemrégiben készült el hozzá egy olyan automatikus feldolgozó rendszer, amiben bármikor tudsz UL-t küldeni. De persze egy teljesen online verzió sokkal frankóbb lenne.
     
    miért nem TF vagy ÖV? hatalmas csalódás........elsők között játszottunk a TF-el.....évtizedek óta várunk egy TF játékot.....erre jön ez a vicc..........
     
    A manapság megszokott módon tudsz a játékra regisztrálni facebook, google accounttal, és email címmel is. PC-n, és telefonon is be tudsz jelentkezni mindhárommal, tehát a játékot tetszőleges különböző eszközről fogod tudni használni, az adatok a központi szerveren lesznek tárolva.
     
    A böngészős és a telefonos account össze lesz hangolva?
     
    A béta, azt akkor szoktuk indítani, amikor szerintünk a játék kész és hibamentes. Az várhatóan 3 hétig fog tartani, és utána éles indulás.
     
    A 2-3 honap alatt a beta indulasat erted vagy az eleset?
     
    Ez nagyon szuper!
     
    Vannak csaták, ahol ez nehezebben megoldható (pl. arénában elkezdesz egy harcot, akkor nem lockolhatod be végtelenségig, hiszen a másik játékos változtathat a csapaton, támadhatja más is stb), van, ahol ennek nincs akadálya (pl. kaland csaták). Egyébként ilyenkor sem vesztesz vagy ilyesmi, egyszerűen csak az AI választ képességet helyetted, mint auto-attacknál. De az abszolút megoldható, hogy a türelmi idő sokkal hosszabb legyen ilyenkor is.
     
    Eleg osszetettnek tunnek a harci statok, nagyon sok befolyasolo tenyezo van, nalam ez igen nagy bonusz egy jateknal. Kivancsi leszek mit lehet kihozni belole.

    Anno lattam a videoban, hogy a harcban kijelolheto tevekenysegekre idokeret van (szamolt vissza). Lesz lehetoseg, hogy ezt kivegyuk es vegtelen ido legyen minden korben? A munkaidoben jatekra vetemulok nagy problemaja lesz, ha nem tudjak pause-alni a jatekot
     
    Igen, ez szuper ötlet, mi is gondolkodunk ilyesmiben, pl. írtam, hogy a játékban gyűjthetsz HKK lapokat is, na lesz olyan, amit igaziból megcsinálunk, és ha a játékban megszerzed, akkor a valódit is megkapod
     
    Javasolnám reklámozás és rentabilitás céljából az árukapcsolást.

    A mágia mestereinél találkoztam már olyasmivel, hha elérsz x szintig akkor lehetett kapni őskövet, ez meg azt az Ősök városában.
    Egy ehhez hasonló dolog könnyen kipróbálásra ösztönözhet pl végzeturas, tfes játékosokat, de vmilyen formában még akár Hkks jutalmat is el tudok képzelni pl ingyen bontott pakli egy versenynevezéskor.

    Aki pedig nem játszik mással az meg kaphatna argumos jutalmat vmi tevékenységért. pl-némileg hazagondolva- ha vásárol a régi Behos könyvekből akkor kap vmit, szakértelempontot, teljes kárpótlást kreditet lézerágyút.

    Ezek igazából annyira nem drága dolgok a cégnek -csak át kell gondolni h érdemes legyen a játékosnak, de ne túl táp.- pl napi rutin ugyanannyit növel minden szinten, akkor lehet későbbi ajándékvásárlásnál is körbenéz az emberfia a könyvek közt
     
    Van egy elég okos algoritmus, ami a szörny életpontját számolja, aktív játékosokból, játékosok szintjéből, elfajzottat ölő játékosok adataiból és hasonlókból. Szerintünk ez elég jó számítás lesz, de legrosszabb esetben ezt lehet még finomhangolni, pl. ha túl lassan ölik meg, legközelebb kevesebb ÉP-je van.
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2019. február 13. 11:28:57Utolsó frissítés: 2019. február 13. 12:56:29 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2019
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.