Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Grafikusokról


A mai cikk az Argum City grafikáiról fog szólni, a grafikákat most nem játékrészek, hanem grafikusok szerint fogom bemutatni.


A játék gyönyörű nyitóképét az időközben tragikusan elhunyt Zelenák Anikó készítette. Az első, általam rajzolt és bescannelt terv alapján Anikó hihetetlenül sok munka árán életre keltette Argum City-t, a végső verziója a képnek pontosan olyan lett, mint amilyennek megálmodtam, minden részletében - ez a játék részben emléket is fog állítani Anikó munkásságának. Anikó emellett kalandképeket és alkalmazott felszereléseket is rajzolt a játékhoz, de végül a munkát nem tudta folytatni betegsége miatt.



A második grafikusunk Ruzsinszki Zsolt volt, ő szinte indulásunk kezdete óta készít számunkra grafikákat, sok száz HKK illusztráció és számos könyvborító kötődik a nevéhez, emellett minden játékunk grafikáinak elkészítésében részt vett, pl. a Végzetúr fejlécét is ő csinálta, a játékban levő fókuszkristályokat, és a Mágia Mesterei grafikáinak jelentős részét is. Kevés olyan grafikus van, aki nemcsak állóképeket, de animációkat is tud csinálni, ő ilyen. Az animációt igénylő robotok és szörnyek a játékban az ő munkáját dícsérik. Emellett ő készítette a robot fegyvereket és az alkalmazott felszerelések egy részét is.



A harmadik grafikusunk Pénzes Szabolcs. Az első munka, amely során megismerkedtünk, a TF online volt, amely sajnos végül nem készült el, de nem a grafikákon múlt: Szabolcs többek között egy gyönyörű borítóképet csinált a játékhoz. Munkakapcsolatunk megmaradt, ő rajzolta az Argum City csataháttereit, a harcoló alkalmazottak animációit, az összes gyűjtemény relikviát, bizonyos alkalmazott felszereléseket, a szökőkutat, az autókat, a chipeket, sőt még egy minijátékot is.



A negyedik grafikusunk Szügyi Gábor, egy régi, visszatérő HKK illusztrátor. Az alkalmazottak képének egy részét, és a céges épületeket rajzolta ő.



A kedvencek grafikáit és a vakondvadászatot Mazán Enikő készítette, őt szintén ismerhetitek már HKK képei alapján.



A birtok és a szövetség játéktér grafikáit, a kertet, több minijátékot, a bányát és néhány céges épületet egy indonéz grafikai stúdió grafikusai rajzolták, őket a Devianarts-on találtuk, amikor grafikus hiányban szenvedtünk.



Ashantye szintén egy régi HKK illusztrátorunk, számos alkalmazott profilt rajzolt, a robot és alkalmazott páncélokat, és egy minijáték grafikát is ő csinált. Emellett a robotok skinnelésében is segített, a Ruzsy által készített alapmodellekből variációkat csinált, hogy többféle ellenfelünk legyen, és a karakterek által viselt ruhák legtöbbjét is ő rajzolta.



Gőgös Károly rajzolta legtöbb kalandképünket. És ezekből tényleg sokra volt szükség, hiszen több mint száz egyedi történetű és grafikájú kaland van már a játékban.



A végére maradt az, aki talán a lefontosabb munkát végezte: Lipták László, aki a játék grafikai design-ját csinálta. Az ő munkáját nehéz screenshotokban bemutatni, hiszen, bár mindenhol ott van, neki kellett a meglévő grafikai elemeket „összerántani” és szinkronizálni a programmal, és az általunk elképzelt kinézettel. Munkájat határtalan lelkesedéssel végzi és mindig túl is teljesíti, gyakran kapunk rögtön több verziót is ikonokból, grafikákból, hogy válasszuk ki, melyiket szeretnénk. Abszolút maximalista, sokszor nemcsak a designt csinálja meg, hanem a grafikákat is újrarajzolja (jogosan!).

Az abszolút teljesség kedvéért, van még egy partnerünk, egy stúdió, akik a játékhoz tartozó CGI filmet készítik, ebből azonban talán még túl korai lenne részleteket mutatni.

A cikkhez szívesen látunk kommenteket arról, hogy melyik grafika a kedvenced, melyik tetszik a legjobban - a negatív kritikát most viszont kérjük, mellőzzétek! A grafikák az én válogatásaim, nem feltétlenül vettem ki a legjobbakat és a felbontás sem az igazi. Az összes grafikus, akivel együtt dolgozunk, lelkiismeretesen, régóta dolgozik nekünk, ha valami nem lett tökéletes, az alapvetően amúgy is az én hibám, hiszen én hagyom jóvá, hogy mi az, ami jó lesz. Privát üzenetben persze írhattok bármit, szívesen látok bármilyen észrevételt.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Elnézést, az év eleje kicsit nehezen indult, holnap jön a következő epizód, visszatérünk a régi kerékvágásba
 
Amint lesz béta én már jelentkezem is!
 
Miklós? Semmi új hír, semmi morzsa? már úgy hozzászoktam a heti cikkeknek, hogy már-már majdnem úgy vártam, mint régen a Szomszédokat
 
Amikor már tudjuk a konkrét indulási időpontot, akkor értesítünk mindenkit, aki valaha beholderes játékkal játszott, amikor pedig elindultunk, menni fog a szokásos fizetett google / facebook kampány, úgyhogy én nagyon bízom benne, hogy játékosszámban nem lesz hiány! Legalábbis itt, Magyarországon, a külföldi verzió már keményebb dió lesz.
 
Igen erdekes jatek kepe alakult ki az elmult honapok leirasai alapjan, viszont egy kis ketsegem tamadt azugyben, hogy lesz-e eleg jatekos. Gondolom sajat berkekben lesz majd reklamozva (vegzetur, TF, HKK), de a youtube video ketszaz egynehany megtekintese elegge azt mutatja, h kevesen olvasgatjak a blogot. Van terv a nagyobb koru nepszerusitesre vagy csak itt a honlapon lesz reklamozva?
 
Köszi Titusz és Ery!

Még pontos dátum nincsen, de szerintem max. 2 hónap és mehet a béta
 
Varom mar a beta-tesztet, lehet mar latni hogy mikor indul?
 
Nagyon jo kis jatek lesz az argum, hajra Miklos!
 
A játékban nagyon sokféle dolgot lehet csinálni. Van, ami pontokból működik: pl. a kalandokat kalandpontokért csinálod, igen. De az arénáknál napi 10 támadásod van, minijátékból napi 4-et csinálhatsz. A cég, kert időre megy, tehát elinditod a gyártást/termelést, és amikor véget ér, akkor indíthatsz újat. És van, ahol egyszerűen csak attól függ, hogy tudod-e csinálni vagy sem, hogy van-e rá erőforrásod (pl. pénzed vagy energiád).
 
Lehet, hogy errol mar volt szo, de a kerdesem az lenne, hogy pontokbol lehet lepni vagy mashogy fog mukodni?
 
Igen, van a programnak van külön mobilra optimalizált verziója
 
Mobil appot terveztek a jatekhoz kiadni vagy csak bongeszos lesz?
 
Direktben nem lehet tárgyakat átadni egymásnak és elárverezni, sajnos a free-to-play játékok egyik hátránya, hogy ilyen esetben robotok segítségével korlátlan felhalmozásra, és így előnyre is tehetne szert aki tucatszám indít új accountokat. De azért igyekszünk minél több olyan lehetőséget berakni, ahol a játékosok egymást segíthetik.

Azt, hogy ezután milyen játékunk lesz, még nem tudom, egyelőre ezt szeretnénk befejezni. De azért ebben is lesz elég sok sci-fi meg misztikum, hosszú távon azért majd kibomlik a történet, amiben a Föld csak egy parányi porszem
 
Hát én sem vagyok sci-fi rajongó, de a Káosz Galaktika olyan játék volt, mellyel évekig eljátszottam volna, mert egy nagyon jól kigondolt és sok misztikummal fűszerezett játék volt! Nem terveztek majd valamikor valami hasonlót létrehozni?
 
Lehetoseg van targyakat, alkalmazottakat adni/venni jatekosok kozott? Gondolok itt aukciora, bazarra vagy esetleg siman atadni targyakat?
 
Persze egy video is jo lenne, latnank hogy nez ki a jatek eloben, de egy par napos/hetes jatek vegigvezetesen jobban latszodna, hogy hogyan is telik egy karakter elete, hogy fejlodik egyrol a kettore. Persze ha utobbit osszevagod egy hosszabb videoba az is tokeletes
 
Ennél sokkal durvább dolgot is lehet, egy videót a konkrét játékmenetről. Ebben ugyan nagy gyakorlatom nincs, de egy rövid, ízelítő szintű videót valószínűleg össze fogok tudni hozni majd Ha béta infók lesznek azt azonnal kirakjuk ide.
 
En szivesen latnek egy betekintest a jatek elejebe (Setet Patkany naploja alapjan), ahol par nap/het jatekat leirnad (keppekkel illusztralva), hogy mit es miert csinaltal.

Beta indulas info van mar?
 
Legfontosabb kérdés.
bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.

Abszolút

Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.

Ez egy elírás volt, köszi szépen, javítjuk!
 
Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.
Bár mivel az eszköz bányászat bónuszt ad, itt gyanítom az illusztrátor van közelebb a valósághoz és aki a nevet adta az írt hülyeséget.

Üdv: Kyb
 
Legfontosabb kérdés.
bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.
 
Abszolút megértem, amit írsz, én is így vagyok vele. Világéletemben minden a fantasy körül forgott, fantasy karakterek, sárkányok, démonok, tűzgolyók... A mai napig ez a kedvenc témám, de a játékgyártók mára olyan szinten elcsépelték már... Van 100.000 játék amiben az elején választasz a mágus, a harcos meg a még valami közül, és jönnek a patkányok, aztán az orkok, a rövid kard, az ezüst kard meg a lángoló kard. Úgyhogy én a végén kipróbáltam már más játékokat is, és jók voltak, üdítő változatosságot jelentettek úgy is, hogy nem lehetett benne varázsolni Szoktunk társasjátékokat is játszani, és meglepő módon nem a varázslós/szörnyes a király, a legjobbakban egyszerű halászokat alakít a játékos, vagy állatokat tenyészt stb. Szóval egy játék nem feltétlenül a témaválasztástól lesz jó.
 
én biztosan kifogom próbálni de vegyes érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban.
Ami lehet annak tudható be hogy inkább fantazi kedvelő vagyok sokkal szívesebben derítek fel egy sötét kazamatát egy rozsdás kardal, mit lézerágyúval űrlényeket ölni.

Tegnap melóban jutott eszemben hogy nem biztos hogy szerencsés lenne a mai politikai helyzetben elindítani a Túlélők földjét, túl sok ember vonna párhuzamot az Alanori csatorna és a Magyar határon lévő kerítés között, utána meg Borax alakjába is elkezdenének mindet belemagyarázni, hogy kiből akartok gúnyt űzni.
 
Köszi a válaszokat!
 
Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?

Ahogy Endyr írja, pontos dátum még nincs, de ahogy a dolgok most állnak (elég jól) remélhetőleg el tudjuk indítani jövő év elején. De alapvetően akkor indulunk, ha mindennel kész vagyunk, nincsenek bugok és lement a béta teszt.

Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?

Az alkalmazottnak két speciális képessége van kezdetben, az egyik harci, a másik viszont nem harci, ezek lehetnek pont olyasmik, amiket írtál, és hasznosak a kalandokban, ill. bizonyos szakértelmeknél.
 
A beta ev vegen, az eles meg varhatoan tavasszal.
 
Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?
 
Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?
 
A játékban mindenből van egy kevés, azért, hogy szélesebb játékosközönséget vonzzanak. Lehet benne kedvenceket nevelni és kertészkedni is, ezekkel a játékelemekkel elsősorban a női játékosokat szeretnénk megcélozni

De épp azért ennyire sokrétű a játék, hogy lehetőség szerint semmi se legyen kötelező, ha te nem akarsz, nem etetgetsz petet, hanem darálod a robotokat az arénában meg viszed a csapatot a küldetésekre. De lesz, akit pont az a része nem fogja meg a játéknak, és inkább a karakterét vagy a kedvencét öltöztetgeti.

A célunk egyfajta "sandbox" létrehozása, egy világ, ahol eldöntheted, mivel foglalkozol.
 
Én nem bánom a cukimuki lényeket, de ha a harc olyan lesz, mint a mágia mestereiben (és kicsit a képernyőképek erre hajaznak), azt túl egyszerűnek/monotonnak érezném. Azért szurkolok a projektnek, bármi lesz.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. február 6. 15:02:51
Utolsó frissítés: 2019. február 6. 16:16:51
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.