Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Mit lehet a játékban csinálni?


Pontosan tudom magamról, hogy a játékokat hajlamos vagyok túlkomplikálni, holott ismert tény, hogy az egyszerű játékok mindig a legjobbak. Valójában, az igazán sikeres játék receptje szerintem az, hogy eleinte egyszerű, könnyű beletanulni, de ahogy egyre több időt töltesz vele, újabb lehetőségek nyílnak meg. A játékosoknak azzal nincs problémája, hogy idővel újdonságok, új célok jelennek meg, sőt, erre igény is van - különben a játék könnyen unalmassá válna. Az Argum City-ben az „egyszerű, mégis összetett” játékot úgy próbáltam megvalósítani, hogy a játék nagyon sok, egymástól javarészt független elemből áll:

  • Cég. Építhetsz, fejleszthetsz egy saját céget, ami erőforrásokat (kredit, energia, kutatáspont, zen) termel.
  • Alkalmazottak. Ők igazándiból nem a cégedben robotolnak, hanem harcolnak érted, ha arra van szükség. Fejlesztheted őket, felszereléseket kutathatsz ki nekik, hogy a küldetésekben, kihívásokban helyt álljanak.
  • Kalandok. A kalandokon keresztül ismerheted meg a játék történetetét, itt van harc, próbák, és különböző feladatok. Idővel a játékosok is csinálhatnak majd saját kalandokat.
  • Robot. Fejleszthetsz egy saját harci robotot, és összeeresztheted az arénában más játékosokkal és gépi ellenfelekkel.
  • Kedvenc. Lehetnek kis kedvenceid, akiket gondozol, fejlesztgetsz, játszhatsz velük, öltöztetheted, szépségversenyre neveztheted őket.
  • Karakter. A karakteredet menedzselheted, kiválaszthatod, milyen ruhát viseljen, beoszthatod milyen tevékenységgel töltse a napját, ezektől fog függeni, mennyire boldog, egészséges és szerencsés. Fejleszthetsz neki szakértelmeket is.
  • Szövetség. A játékosok saját városokat alapíthatnak, saját épületekkel, a tőzsdétől egészen a térkapuig, amin keresztül átléphetnek más világokra.
  • Kert. Manapság minden játékban kell, hogy legyen egy saját kert :) A növények némelyike elég fura termést hoz, van, amelyik hőspontot, és van amelyik szakértelempontot terem.
  • Bánya. A bánya egy egyszerű szimulációs játék, ahol bányászaid érceket bányásznak. Az ércekből chipeket tudsz készíteni, amelyekkel alkalmazottaid felszerelését tudod erősíteni.
  • Minijátékok. Lesz egy rakás minijátékunk is, ügyességi, stratégiai, gondolkodós... Ezek teljesen opcionálisak, aki akar, játszik velük :)
  • Aréna. Az arénában más játékosokkal csaphatsz össze, hogy előrébb juss a ranglétrán, és persze lesz egy egyre erősödő „szörnylétra” is, amelyek különleges kihívást jelentenek.
  • Elfajzott kedvenc. A megunt kedvencek sokszor a csatornában végzik... néha előfordul egy mutáció, és az elfajzott kedvenc óriásira nő, a városra támad. Ekkor a szerver összes játékosának együttes összefogására van szükség, hogy megállítsák a szörnyet.
  • Gyűjtemények. Festményeket, ékszereket, relikviákat, sőt HKK lapokat is gyűjthetsz :) A játékban több száz egyedi cél és küldetés van, sokszor ezekért kapod a gyűjtemény tárgyakat jutalmul.
  • Autóverseny. És persze ha már milliomos, luxusautókat is gyűjthetsz. Ezeket is természetesen lehet fejleszteni, sőt, autóversenyeken is részt vehetsz velük.
  • Közösség. Nagyon fontosnak éreztük, hogy a játékban minél több lehetőség legyen interakcióra a játékosok között. Chat és egy olyan eseményfal, ahol mindent, ami a játékban (vagy akár a játékon kívül) történik veled, megoszthatsz, kommentálhatsz, megbeszélhetsz barátaiddal.
  • Az indulásig kb. ennyi fog beleférni, de papíron megvan még többévnyi fejlesztés. Folytatás a jövő héten :)

    Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
    Nézet:
    A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

    Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

    A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

    A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

    A képen hátul látszik egy óriás macska.
    Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
     
    A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

    Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


    Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

    De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
     
    A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

    Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
     
    Köszi!

    A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.

    A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

    Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
     
    A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók
     
    Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...

    Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok

    vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem

    vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem

    vagy ilyesmi
     
    A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?

    Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.

    Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.

    Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.

    Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok.
     
    Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben
     
    A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet...
     
    Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff
     
    Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez.
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2018. július 31. 10:22:24
    Utolsó frissítés: 2018. augusztus 8. 09:56:17
    Nyomtatási forma

    Az oldal új verziójának megtekintése


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2024
    E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.