Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Az indulás


Ahogy egyre közeledik a játék indulásának ideje, nyilván kíváncsiak vagytok, mire számíthattok, amikor először beléptek a játékba.

Az Argum City-be való beregisztrálás után választhatsz egy foglalkozást a doktor (kutatáspont), iparos (energia), vendéglátós (zen) és a kereskedő közül. A foglalkozástól függ, hogy milyen épületeket kap a céged, pl. a vendéglátós hoteleket, éttermeket, a doktor kórházakat, az iparos gyárakat, a kereskedő bevásárlóközpontokat épít. Statokban pedig annyi a különbség, hogy a megadott erőforrás óránkénti termelésére kapsz +5%-kot, pl. a kereskedő 5%-kal több kreditet termel óránként. Ez nem akkora bónusz, hogy jelentős különbséget teremtsen, és minden erőforrás fontos, ezért rossz döntést nem hozhatsz - de a játékban később lesz lehetőség foglalkozás váltásra, ha mégis ezt szeretnéd. Tehát senki se ragadjon le hosszan ennél a képernyőnél, bökj rá arra, ami közel áll a szívedhez :) A játék legeslegelején egyébként a kredit és a kutatáspont lesz a legfontosabb.

Ezután elindul maga a játék, és indul a „tutorial”. A játék kezdeti tervezésénél volt már egy vízióm, hogy a játéknak könnyen, egyszerűen megtanulhatónak kell lennie, de ugyanakkor ahol lehet, adjuk meg a választás szabadságát a játékosnak. A tutorialban választhatsz, hogy négy alapdolog közül mivel akarsz foglalkozni: a céged, a karaktered kinézete, a robotod vagy a kedvenced. Ez megintcsak lehet nyugodtan egy intuitív választás, utána bármi másra is rátérhetsz. Illetve ha akarod, a tutorialt akár rögtön át is ugorhatod (és folytathatod akár később). De rövid az egész, egy kezdőnek mindenképp javaslom, hogy kattintgassa végig, mert sok fontos dolgot megmutat.

Ha a céggel kezdesz, akkor rögtön felhúzol 3 db-ot a cégednek megfelelő kezdő épületből (orvosnak gyógyszertár, kereskedőnek újságárus, vendéglátónak fagylaltos, iparosnak órás). Ezek mindegyike kreditet termel, ez az, amire a játék legelején szükséged lesz. A 3 épület építése elegendő TP-t ad a cégednek, hogy szintet lépjen, és kikutathasd a követkető épületet, ez a laboratórium, ami a kutatáspontot termeli (a nem kredit-termelő épületek minden foglalkozásnál ugyanazok). A céggel a játék elején ennyi a teendőd, a továbbiakban, ahogy lesznek újabb erőforrásaid, építhetsz újabb laborokat, és ha megvan a 3. szint is, tovább tudod fejleszteni a kezdeti épületedet. A játék elején érdemes mindig a legfejlettebb épületet építeni, mert az adja a legtöbb TP-t a cégnek.

Ha már ketyeg a cég, foglalkozhatsz a másik 3 dologgal is. A karakter kinézetben beállíthatod, hogy nézz ki, (szemszín, haj, testalkat, teljes öltözék). Sok játék ezzel kezd, itt azonban te döntesz a sorrendről (akár halaszthatod is ezt, ha számodra nem fontos).

A robotok a műhelyben készülnek, rögtön a játék legelején megkapod az első, alapmodellt, ez az „őrszem”, szerény 40-es páncélzattal (ennyi sebzést bír ki egy-egy része). A robotoknak 3 fontos része van, a fej, a test, és a kar. Mindegyikre felszerelhetsz egy-egy fegyvert és páncélt. A tutorial során rögtön megvásárolhatod az 1. szintű fegyvereket erre a 3 részre, majd kikutathatsz és megvehetsz egy páncélt is. A másik 2 páncél megszerzéséhez a robotodnak szintet kell majd lépnie. A robot felszerelések vásárlásához nem kredit szükséges, hanem az ún. „kommónium” nevű érc. Kommóniumot a későbbiek során a robot arénában való harccal tudsz szerezni. A felszereléseket rögtön bekészítve, azonnal vívhatsz is egy robot csatát az arénában, és ezzel a tutorial robot része is ki van pipálva.

A kedvenc választás során a 4 alap kedvenc, a bagolybari, a lajhárboci, a cityus és a tekkus közül döntheted el, melyik legyen az első állatkát. Rossz döntést itt sem tudsz hozni, mert a későbbiekben lehet több állatod is, és akár ezeket is befogadhatod majd. Alapvetően csak a kinézetük különbözik, tehát nem kell amiatt hezitálni, hogy „később melyik ad több tápot”. Mire a későbbiekben (jóval később!) a kedvencedet harcolni viszed, valószínűleg már úgyis új mutáció lesz a fő kedvenced. A kedvencek két fő státusz jellemzője a jóllakottság és a boldogság. A tutorial megmutatja, hogyan tudsz ennivalót és játékot kikutatni és vásárolni. Az ennivaló a jóllakottságot, a játék a boldogságot növeli. A kedvenced az evéstől lépi a szinteket, ahogy egyre jobban megnő, magasabb szintű ételeket fog kívánni. Etetheted persze továbbra is alacsony szintű ételekkel, de azok kisebb mértékben növelik a jóllakottságát, érdemes mindig a szintjének megfelelő ételt adni neki. Miután a program megmutatta, hogyan változtathatod meg a kedvenced kinézetét, ez a tutorial is kész.

Ha mind a 4 lépés megvolt, a tutorial véget ér. A játékban minden egyes tevékenységhez (robot, kedvenc, stb) küldetések tartoznak, amelyek egy része már a tutorial végignyomkodása alatt teljesül. Tehát itt annyi dolgod lesz, hogy a képernyő felső részén levő küldetés ablakban felmarkolsz egy rakás jutalmat a kezdő feladatokért. Ha a tutorialt nem csináltad végig, akkor megnézheted a küldetéseket, és érdemes megcsinálni azokat a dolgokat, amiket ott kérnek. Bizonyos dolgok akkor nyílnak meg a játékban, ha a küldetésekkel eljutsz odáig. Például, ha a robotoddal harcolni akarsz az arénában, akkor a robot küldetéseket meg kell addig csinálnod, hogy az aréna megnyíljon!

A játékban minden külön fejlődik, lépi a szinteket: a robotod, a céged, a kedvenceid. És persze a karaktered is. A karaktered egyetlen módon kaphat TP-t, ha teljesíti a napi teendőket. A tutorial végignyomkodásával jó eséllyel ezek meg is vannak: ha a képernyő jobb szélén rákattintasz a „napi rutinok” ikonra, és ott kiválasztod a Teendőket, akkor kapni fogsz egy csomó TP-t, szinteket lépsz.

A szintlépésnek köszönetően fejleszteni fogod tudni a birokodat: középen, a kúriára kattintva, először fel tudod fejleszteni a kúriát 2. szintre, majd a többi épületet is. Közben persze érdemes ránézni a cégre, a laboratórium építése befejeződött, és kezdheted a következőt. A fontosabb eseményeket (mint pl. labor elkészülte) a játék egy popup ablakkal is jelzi, úgyhogy nem fogsz semmiről lemaradni.

A Teendők teljesítésével karaktered el fogja érni a 4. szintet, amikor is megnyílik a birtokodon a Vendégház, ahol alkalmazottakat vehetsz fel. Elláthatod őket felszereléssel, majd ha megcsinálod a hozzájuk tartozó kalandok közül az első néhányat, megnyílik a barlang, ahol megkapod az első kalandodat. Az első sztorit jelentő kalandsor befejezésével pedig a bányád is megnyílik.

Nagyjából ennyi a játék indulása, kezdete, reméljük, hogy aki kipróbálja, annak tetszeni fog majd :) A tutorialról felrakok majd egy videót is, hogy érthetőbbek legyenek a fent leírtak, illetve szeretnék a továbbiakban részletesebben foglalkozni a robot fejlődéssel és harccal. Köszönöm a figyelmet!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Az emailben, és a hírben is leírtam, hogy ios verzió nincs még... A játékot PC-re optimalizáltuk, de androidról is játszható. iosról egyelőre nem.
 
iOS app nincs?
Húzd a képernyöt felfelé?
Három másodpercenként??
 
A lentiek Firefox-ban voltak. Chrome alatt próbálva egyből beléptetett és feldobta a szakma választást. Kiválasztottam a vendéglátóst, alul elkezdett pörögni a kis piros valami. Pörgött kb. 1 percig, F5 és már bent is vagyok.
 
Sajnos már a regisztrációnál elakadok. A Regisztráció gombra kattintva három lehetőség van, Google sign in, Facebook, egyéb email cím megadás. Ha a Google sign in-t választom vagy dob egy elég hosszú hibát egy külön böngésző ablakban vagy többszöri nyomkodás után feldobja a gmail account választó boxot ahol kiválasztottam a béta alatt használt gmail-es címet. One moment please, aztán ablak bezárul és nem történik semmi. Facebook regisztrációt választva az alábbi hiba jön fel: App not set up: This app is still in development mode, and you don't have access to it. Switch to a registered test user or ask an app admin for permissions. Ha csak simán regisztrálnám az email címemet, ott meg már kiírja, hogy ez az email cím már használatban van.

A fórumra egyelőre nem tudok írni, gondolom mert nem vagyok regisztrálva. Illetve az utolsó blog bejegyzésről sajnos megint nem jött email, a béta indításáról viszont igen.
 
Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van.
 
Nem tudok a forumba irni csak egy nagy ures feher kepernyot rak ki, ha valaszolok egy hozzaszolasra.
PC/Firefox
 
Nagyszerü, jött mail.
Regisztrálni nemtom milyen telóról lehet, iPhone-al nem sikerült a fenti problémákon kívül a tovább gomb képernyön kívül kerül megjelenítésre
 
A bétába azokat szeretnénk csak meghívni, akik nyomon követték a játék fejlesztését, és van már valami fogalmuk arról, mi is ez az egész. Ajánlási rendszer egyelőre még nincs, és úgy gondoltuk, rögtön a legelején még nincs is szükség rá, volt ezer fontosabb dolog, de rajta van egyébként a fejlesztendő dolgok listáján.
 
Lehet majd meghivni ismerosoket a betaba vagy szigoruan csak az vehet reszt, aki itt a blogon jelentkezett?

Egyebkent van a jatekban ajanlas bonusz? Ha igen, milyen formaban?
 
Korrigáltuk a dolgot, köszi, hogy jelezted!
 
Eddig minden blog bejegyzésről kaptam emailt, a most szerdairól valamiért nem. Remélem a jövő heti béta tesztes megjön majd.
 
Az alfa teszt már egy hónapja meg, a játéknak nagyon sok aspektusa van, és ez rengeteg javítást, finomítást, tökéletesítést igényel, sokkal többet, mint eredetileg gondoltuk! A jó hír viszont, hogy akik most játszanak, azoknak tetszik a játék, tolják ezerrel. Szóval még egy pici türelmet kérünk! A béta tesztet szeptemberre ígértük, reméljük, azt sikerül betartani, ha nem is a hónap elején.
 
Mi ebben a meglepő?
 
Még egy hét eltelt Béta nélkül.
 
Mar szeptember van, a beta meg sehol
 
Nagyon remelem, hogy lesz IOS-re, nem akarok uj telot venni.

Az iphone-omrol kuldve.
 
Egyelőre engedélyezés alatt van, nem volt vele különösebb probléma. IOS verzió lehet mégis lesz, many thx to Erynome
 
ios verzio nem lesz, csak andoroid?
 
Nem hinném, hogy attól, mert böngészős app, ne engedélyeznék, több ilyen is fut a telefonomon.
 
Igy "lassan" július közepén lehet tudni vmit?

tesztelésre jelentkezés, kezdés...
 
Igen, nagyjából így!
 
Akkor ha jol szamolok, 2 het alfa, 3 het bugfix, azaz beta az julius kozepe, az eles jatek meg kb szeptember?
 
Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van.
 
Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.

Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk.
 
Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki...
 
Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra.
 
Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót.
 
Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát!
 
Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin.
 
Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. január 16. 10:29:40
Utolsó frissítés: 2019. január 16. 12:05:31
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.