Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Robotokról részletesebben




A mai Argum City blogbejegyzés a robotokról szól. A robotodat a játék kezdetétől tudod fejleszteni, a birtokod műhelyében. Kezdetben a legegyszerűbb modelled van meg, az őrszem. Ahogy robotod szintet lép, újabb modelleket tudsz kikutatni és megvásárolni. A robotmodelleknek 2 alapvető jellemzője van: a páncélzat (vagyis egy-egy testrész mennyi sebzést tud elviselni, mielőtt megsemmisül), és a kapacitás. Ahányas a robot kapacitása, annyi szorzót oszthatsz el a testrészek közt: ha 7-es a kapacitás, akkor megteheted, hogy pl. a test sebzéséhez és védekezéséhez 3-szoros szorzót, a karhoz és a fejhez pedig kétszeres szorzót rendelsz. A kapacitás a játék során bármikor szabadon újraosztható. A robotoknak a 3 testrészhez tartozó fegyver és pajzs slot mellett még tartozhat egy vagy két ún. vegyes slot, amibe speciális felszerelést lehet rakni. Modelltől függ, hogy van-e vegyes slot, és ha igen, mennyi. Az összes kifejlesztett és megvásárolt modellt egyszerre birtoklod. Alapvetően mindig a legerősebbet, legújabbat érdemes használni, de előfordulhat, hogy valamilyen okból elő akarsz venni egy régebbit, erre megvan a lehetőséged. A modelleket nem kell külön fejlesztgetni, ha a robotod képességeit fejleszted, az minden modelledre fog vonatkozni.

Ahogy erről már korábban is írtam, a robot 3 leglényegesebb tesztrésze a fej, a test, és a kar. Mindegyikre pontosan 1-1 fegyvert és pajzsot szerelhetsz fel. A fegyver az adott testrész sebzését határozza meg (megszorozva a hozzárendelt kapacitással), a pajzs pedig a sebzésfelfogását. A harc során a robotoknak a feje a fejet, a kar a kart, a test a testet lövi. Az okozott sebzés alapvetően támadó fegyver x kapacitás - védő pajzs x kapacitás, de ezt befolyásolja egy kis random, és van esély kritikus sebzésre és blokkolásra is, ami növelheti ill. csökkentheti a sebzést. Ha egy testrész fegyvere megsemmisíti a neki megfelelő ellenséges testrészt, akkor utána már nem fog a többi testrészre tüzelni. Ha egy robotnak 2 testrésze megsemmisült, akkor harcképtelenné válik, elvesztette a csatát.

Lehetőséged van képességeket fejleszteni a robotod számára. Ezek a támadás (minden fegyver sebzését növeli), a páncélzat (minden testrész „életpontját” növeli), védekezés (növeli a testrészek pajzsát, vagyis csökkenti a kapott sebzést), kritikus lövés (nő az esélye, hogy nagyobb sebzést okozol), blokkolás (nő az esélye, hogy a pajzsot több sebzést fog fel), és a riposzt (csökkenti az ellenfél kritikusának és blokkolásának az esélyét). A szakértelmek maximuma a műhely szintje (ami nem lehet nagyobb, mint a kúriád szintje, ami pedig nem haladhatja meg a karaktered szintjét). A képességeket energiából fejleszted. Mind a 6 képességet azonban igen költséges mindig maximumon tartani, ugyanis a 3. és 4. legnagyobb képesség fejlesztése már dupla, az 5. és 6. képességé pedig négyszeres energiába kerül. Tehát vagy nagyon ráfekszel az energiatermelésre (energiát adó céges épületek, regenerációt növelő szakértelmek és alkalmazottak), vagy pedig eldöntöd, mik a legfontosabbak, és azokra fókuszálsz.

A robot szintlépésével nemcsak új modellek, hanem új felszerelések is jelennek meg. Ezeket mindig ki kell kutatni kutatáspontért, és ezután meg lehet venni kreditért és kommóniumért. Kommónium ércet a robot arénában való harcért kapsz jutalmul, de kisebb mennyiségben lehet máshol is szerezni (pl. még a kertben is ültethetsz olyan növényt, amiből kommóniumot nyerhetsz ki). Az elavult felszereléseket el tudod adni, és így visszaszerezheted a kommónium egy részét. Vannak ritkább robotfelszerelések is, ezek argariumból készülnek. Ezt jóval ritkábban lehet találni, de szerencsére 5 kommóniumot át tudsz váltani egy argariumra. Állítólag léteznek olyan robotfelszerelések is, amelyekhez raritium vagy a legendás epikórium szükséges, de ezekről csak az igazán profi robotépítők álmodozhatnak.

A sebzés és sebzéscsökkentés mellett bizonyos robotfelszerelések egyéb jellemzőkkel is felruházhatják a robotot: a kábítás kis eséllyel ugyan, de rövid időre teljesen harcképtelenné teheti az ellenséges robotot; persze van ez ellen védő technológia is; bizonyos hárító eszköz lehetővé tudja tenni, hogy a robot egyes lövéseket teljesen kikerüljön; és van olyan, ami növeli a robot páncélzatát, sőt olyan is, ami intelligens áramkörök révén a szerzett tapasztalati pontot.

Szerencsére, a műhelyed nagyon jól felszerelt, ha szét is lövik a robotodat, a felszerelése nem semmisül meg, és amint a következő csatát kezded, már a páncélzatát is pótolják, így minden csatában maximális „életpontról” indul.

A játék indulásakor a robotod tesztelésére két lehetőséged lesz: az egyik a heti bajnokság, ahol más játékosok robotjaival csatázhatsz. A harc maga automatikusan zajlik, a kezdeményezés után a robotok testrészei addig lövik egymást, amíg az egyik harcképtelen nem lesz. A győzelemért pontokat kapsz, és az ellenfelet mindig a hozzád hasonló pontszámúak közül választhatod. A győztes csatákért a robotod tapasztalati pontot és érceket kap, naponta tízszer tudsz támadni. A heti bajnokságnak hetente lesz eredményhirdetése, ekkor a résztvevők helyezéstől függően kapnak érceket. A taktikázásban nyilván kulcsfontosságú, hogy információd legyen az ellenfelek kapacitás beállításáról: hiszen egy veled azonos erősségű robottal harcolsz, akinek 3-3-3 a kapacitásbeállítása, azt egy 4-4-1-es beállítással le fogod győzni.

A másik robotcsata lehetőség a kihívás. Itt egyre erősebb gépi ellenfelekkel kell megküzdened, ez kvázi a más játékokból ismert végtelenített szörnyaréna megfelelője, jó mérőszám arra, mennyire is erős a robotod. Itt jutalmat csak akkor kapsz a csatáért, ha egy egy új ellenfelet először győzöl le. Viszont a rangodért egyfajta „életjáradék” jár: ha pl. legyőzted az első 3 ellenfelet, attól kezdve minden nap kapsz 3 kommónium jutalmat a belépéskor.

Hosszabb távon tervezünk majd óriásrobot elleni csatát is, ahol több játékos összefogása szükséges (akárcsak az elfajzott kedvencnél) de erre a fejlesztésre már csak jóval a játék indulása után kerülhet sor. És egészen biztosak vagyunk benne, hogy nektek is számos fejlesztési javaslatotok lesz, hogy mit lehet még a robotokkal kezdeni :)

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Elnézést, az év eleje kicsit nehezen indult, holnap jön a következő epizód, visszatérünk a régi kerékvágásba
 
Amint lesz béta én már jelentkezem is!
 
Miklós? Semmi új hír, semmi morzsa? már úgy hozzászoktam a heti cikkeknek, hogy már-már majdnem úgy vártam, mint régen a Szomszédokat
 
Amikor már tudjuk a konkrét indulási időpontot, akkor értesítünk mindenkit, aki valaha beholderes játékkal játszott, amikor pedig elindultunk, menni fog a szokásos fizetett google / facebook kampány, úgyhogy én nagyon bízom benne, hogy játékosszámban nem lesz hiány! Legalábbis itt, Magyarországon, a külföldi verzió már keményebb dió lesz.
 
Igen erdekes jatek kepe alakult ki az elmult honapok leirasai alapjan, viszont egy kis ketsegem tamadt azugyben, hogy lesz-e eleg jatekos. Gondolom sajat berkekben lesz majd reklamozva (vegzetur, TF, HKK), de a youtube video ketszaz egynehany megtekintese elegge azt mutatja, h kevesen olvasgatjak a blogot. Van terv a nagyobb koru nepszerusitesre vagy csak itt a honlapon lesz reklamozva?
 
Köszi Titusz és Ery!

Még pontos dátum nincsen, de szerintem max. 2 hónap és mehet a béta
 
Varom mar a beta-tesztet, lehet mar latni hogy mikor indul?
 
Nagyon jo kis jatek lesz az argum, hajra Miklos!
 
A játékban nagyon sokféle dolgot lehet csinálni. Van, ami pontokból működik: pl. a kalandokat kalandpontokért csinálod, igen. De az arénáknál napi 10 támadásod van, minijátékból napi 4-et csinálhatsz. A cég, kert időre megy, tehát elinditod a gyártást/termelést, és amikor véget ér, akkor indíthatsz újat. És van, ahol egyszerűen csak attól függ, hogy tudod-e csinálni vagy sem, hogy van-e rá erőforrásod (pl. pénzed vagy energiád).
 
Lehet, hogy errol mar volt szo, de a kerdesem az lenne, hogy pontokbol lehet lepni vagy mashogy fog mukodni?
 
Igen, van a programnak van külön mobilra optimalizált verziója
 
Mobil appot terveztek a jatekhoz kiadni vagy csak bongeszos lesz?
 
Direktben nem lehet tárgyakat átadni egymásnak és elárverezni, sajnos a free-to-play játékok egyik hátránya, hogy ilyen esetben robotok segítségével korlátlan felhalmozásra, és így előnyre is tehetne szert aki tucatszám indít új accountokat. De azért igyekszünk minél több olyan lehetőséget berakni, ahol a játékosok egymást segíthetik.

Azt, hogy ezután milyen játékunk lesz, még nem tudom, egyelőre ezt szeretnénk befejezni. De azért ebben is lesz elég sok sci-fi meg misztikum, hosszú távon azért majd kibomlik a történet, amiben a Föld csak egy parányi porszem
 
Hát én sem vagyok sci-fi rajongó, de a Káosz Galaktika olyan játék volt, mellyel évekig eljátszottam volna, mert egy nagyon jól kigondolt és sok misztikummal fűszerezett játék volt! Nem terveztek majd valamikor valami hasonlót létrehozni?
 
Lehetoseg van targyakat, alkalmazottakat adni/venni jatekosok kozott? Gondolok itt aukciora, bazarra vagy esetleg siman atadni targyakat?
 
Persze egy video is jo lenne, latnank hogy nez ki a jatek eloben, de egy par napos/hetes jatek vegigvezetesen jobban latszodna, hogy hogyan is telik egy karakter elete, hogy fejlodik egyrol a kettore. Persze ha utobbit osszevagod egy hosszabb videoba az is tokeletes
 
Ennél sokkal durvább dolgot is lehet, egy videót a konkrét játékmenetről. Ebben ugyan nagy gyakorlatom nincs, de egy rövid, ízelítő szintű videót valószínűleg össze fogok tudni hozni majd Ha béta infók lesznek azt azonnal kirakjuk ide.
 
En szivesen latnek egy betekintest a jatek elejebe (Setet Patkany naploja alapjan), ahol par nap/het jatekat leirnad (keppekkel illusztralva), hogy mit es miert csinaltal.

Beta indulas info van mar?
 
Legfontosabb kérdés.
bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.

Abszolút

Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.

Ez egy elírás volt, köszi szépen, javítjuk!
 
Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.
Bár mivel az eszköz bányászat bónuszt ad, itt gyanítom az illusztrátor van közelebb a valósághoz és aki a nevet adta az írt hülyeséget.

Üdv: Kyb
 
Legfontosabb kérdés.
bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.
 
Abszolút megértem, amit írsz, én is így vagyok vele. Világéletemben minden a fantasy körül forgott, fantasy karakterek, sárkányok, démonok, tűzgolyók... A mai napig ez a kedvenc témám, de a játékgyártók mára olyan szinten elcsépelték már... Van 100.000 játék amiben az elején választasz a mágus, a harcos meg a még valami közül, és jönnek a patkányok, aztán az orkok, a rövid kard, az ezüst kard meg a lángoló kard. Úgyhogy én a végén kipróbáltam már más játékokat is, és jók voltak, üdítő változatosságot jelentettek úgy is, hogy nem lehetett benne varázsolni Szoktunk társasjátékokat is játszani, és meglepő módon nem a varázslós/szörnyes a király, a legjobbakban egyszerű halászokat alakít a játékos, vagy állatokat tenyészt stb. Szóval egy játék nem feltétlenül a témaválasztástól lesz jó.
 
én biztosan kifogom próbálni de vegyes érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban.
Ami lehet annak tudható be hogy inkább fantazi kedvelő vagyok sokkal szívesebben derítek fel egy sötét kazamatát egy rozsdás kardal, mit lézerágyúval űrlényeket ölni.

Tegnap melóban jutott eszemben hogy nem biztos hogy szerencsés lenne a mai politikai helyzetben elindítani a Túlélők földjét, túl sok ember vonna párhuzamot az Alanori csatorna és a Magyar határon lévő kerítés között, utána meg Borax alakjába is elkezdenének mindet belemagyarázni, hogy kiből akartok gúnyt űzni.
 
Köszi a válaszokat!
 
Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?

Ahogy Endyr írja, pontos dátum még nincs, de ahogy a dolgok most állnak (elég jól) remélhetőleg el tudjuk indítani jövő év elején. De alapvetően akkor indulunk, ha mindennel kész vagyunk, nincsenek bugok és lement a béta teszt.

Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?

Az alkalmazottnak két speciális képessége van kezdetben, az egyik harci, a másik viszont nem harci, ezek lehetnek pont olyasmik, amiket írtál, és hasznosak a kalandokban, ill. bizonyos szakértelmeknél.
 
A beta ev vegen, az eles meg varhatoan tavasszal.
 
Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?
 
Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?
 
A játékban mindenből van egy kevés, azért, hogy szélesebb játékosközönséget vonzzanak. Lehet benne kedvenceket nevelni és kertészkedni is, ezekkel a játékelemekkel elsősorban a női játékosokat szeretnénk megcélozni

De épp azért ennyire sokrétű a játék, hogy lehetőség szerint semmi se legyen kötelező, ha te nem akarsz, nem etetgetsz petet, hanem darálod a robotokat az arénában meg viszed a csapatot a küldetésekre. De lesz, akit pont az a része nem fogja meg a játéknak, és inkább a karakterét vagy a kedvencét öltöztetgeti.

A célunk egyfajta "sandbox" létrehozása, egy világ, ahol eldöntheted, mivel foglalkozol.
 
Én nem bánom a cukimuki lényeket, de ha a harc olyan lesz, mint a mágia mestereiben (és kicsit a képernyőképek erre hajaznak), azt túl egyszerűnek/monotonnak érezném. Azért szurkolok a projektnek, bármi lesz.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. január 30. 09:23:58
Utolsó frissítés: 2019. január 30. 10:32:07
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.