Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Az időbeosztás


Az Argum City időbeosztása a játék elsőként kitalált jellemzői közé tartozik, ott volt a sok-sok éve írt legelső doksi első oldaldain, és a megvalósítás nem változott sokat az eredeti ötlethez képest.

A dolog lényege, hogy meghatározhatjuk, a karakterünk mivel tölti a napját, és attól függően, hogy milyen tevékenységeket végez, történnek vele különböző dolgok. A 24 óra 2 órás szakaszokra van bontja. Minden egyes 2 órás szakaszra megadhatjuk, a karakterünk mit csinál akkor. Tehát nem kell 24 órát át a gép előtt ülni, egyszer beállítjuk, mikor mit csinálunk, és azzal készen is vagyunk. A játéknak ez a része tényleg csak néhány kattintást igényel, de persze nem mindegy, hogy mit állítunk be, érdemes azért átgondolni a dolgot. Az előző nap beállított időbeosztásért járó jutalmakat, fejlődést, stat módosulásokat mindig másnap, az első belépéskor kapjuk meg. Miután átvettük a hűségbónuszt és a napi jutalmakat, áttekinthetjük, mit is kaptunk, ezután beállíthatunk új időbeosztást, sőt, ha akarjuk, változatlanul hagyhatjuk (véglegesítés ekkor is szükséges), és akkor ugyanaz marad a napi rutinunk a mai napra.

A 24 órát három 8 órás szakaszra bontottunk: pihenés, szabadidő és munka. Mindegyik szakaszhoz más-más tevékenységeket rendelhetünk. A pihenés szakaszban mindenképpen választanunk kell egyet a 4 óra, a 6 óra és a 8 óra alvás közül. A 8 óra alvás mellé értelemszerűen nem fér más, viszont ez +3 egészséggel jár, tökéletesen kipihenjük magunkat. A kevesebb alvásnak ára van: a 6 órásnál 5-tel, a 4 órásnál 20-szal csökken az egészségünk. (100-as egészség a maximum fitt, 80 alatt van esély, hogy megbetegszünk, minél alacsonyabb, annál több.) A kevesebb alvással „nyert” 2-4 órát extra tevékenységekkel tölthetjük, pl. olvasás (szakértelempontokat ad), éjszakai buli (hírnevet és boldogságot növel), de akár dolgozhatunk is éjszaka (+erőforrások), pókerezhetünk (+szerencse, kredit), vagy meditálhatunk (mélyalvás szakértelem fejlesztése). A 4 órás alvást nyilván nem lehet hosszútávon fenntartani, de a 6 óra egészségvesztését lehet kompenzálni más, egészséget növelő tevékenységekkel.


Nagyon sok olyan tevékenységünk van, amelyekkel egy adott szakértelmet fejleszthetünk. Arról korábban már írtam, hogy szintenként mindig 3 szakértelmet kapunk, és ezek közül egyet tudunk mindig aktívvá tenni. Az időbeosztásban ezt az aktívnak kiválasztott szakértelmet fejleszthetjük. Pl. a bányalátogatás az aktív bánya szakértelmünket, a katonai kiképzés a sebző alkalmazott szakértelmek közül az aktívat, az autóversenyzés az aktív autós szakértelmünket stb. A szakértelmeket emellett szakértelempontokból tudjuk fejleszteni, ami annál drágább, minél magasabb a szakértelem. Az időbeosztásból történő szakértelemfejlesztés óriási előnye ezzel szemben, hogy a szakértelem szintjétől független a fejlődés, tehát az 1. meg az 50. szintű szakértelmen is hasonló százalékot fejleszt, ezért különösen hatékony. Vannak szakértelmek, amelyeket munkaidőben (pl. bányalátogatás), másokat szabadidőben (autóversenyzés) tudunk fejleszteni. Egy-egy szakértelemfejlesztés többször is kiválasztható, akár teljes munkaidőben látogathatjuk a bányát, és akkor négyszeres lesz a fejlődés.

A 8 órás munkaidő ciklusban a szakértelem fejlesztések mellett végezhetünk munkahelyi tornát (+boldogság és egészség), végezhetünk megfeszített munkát (+kredit, -egészség), lehet kávézni (+boldogság, energia), de fókuszálhatunk a kutatásra is. Szabadidős tevékenység lehet olvasás, sport, tv-nézés, masszázs, táncóra, ivás a haverokkal stb, mind ad valamilyen bónuszt, fejlődést, és van, amelyik valami mást pedig csökkent. A játék elején még nem áll rendelkezésedre az összes tevékenység, ahogy a karaktered szintet lép, egyre újabbak fognak megnyílni.

Amint látjátok, itt óriási kombinációs lehetőség van, nyilván a legjobb stratégia az, hogyha úgy válogatod össze a tevékenységeket, hogy az egészséged, boldogságod és szerencséd elfogadható szinten maradjon, és eközben azokat az erőforrásokat, fejlesztéseket kapd, amelyekre a legnagyobb szükséged van, és persze a lehető legtöbbet ezekből.

Ha a karakter boldogsága nagyon lecsökken, akkor negatív módosítót kap a szakértelmeire, ezért fontos a boldogságra odafigyelni. Szerencsére, ha nagyon lezuhan pl. hosszú inaktivitás miatt, akkor valamennyi zen elköltésével vissza tudod tornászni 60-as szintre. Ha az egészség 80 alá zuhan, van 80-egészség % esély, hogy megbetegszel. A betegség alatt az időbeosztásban használható tevékenységek erősen korlátozottak, pl. munkaidő alatt az egyetlen végezhető „tevékenység” a 8 órás betegség, ami -10 boldogságot ad, ezért érdemes mihamarabb kilábalni. Szerencsére, vannak speciális, ilyenkor használható tevékenységek (munkaidőben kórházi kezelés, szabadidőben gyógykezelés) aminek ugyan van költsége, de jelentősen növelik az egészséget. Illetve lehet antibiotikumot is vásárolni, ami azonnali gyógyulást eredményez, de ennek nagyon masszív költsége van.


Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Én pl némi kipróbálás után azért nem játszottam a mágia mestereivel, mert egy aninmációs mese szerú grafikája volt. A TF,KG, Végzetúr és az örök visszatérő Öv pedig nagyon is tetszett.
 
Ezek az állatnek meg cumiból kell etetni őket dolog... nekem egy kissé gyerekesnek hangzik.

Persze lehet nem árt némi poén is a játékba, de szerintem a játék alapvető célcsoportja a komolyabban gondolkodók közül fog kikikerülni, nem a tevenevelők közül.
 
Lehet boldogulni nélkülük is.
 
Ezek a kedvencek "kötelezőek" lesznek a játékban, vagy nélkülük is lehet boldogulni?
 
A robot csata az előre beállított paraméterek alapján zajlik le, tehát felszereled a robotot, és beállítod a teljesítmény elosztást (ha van infód az ellenfélről, akkor megpróbálod úgy, hogy ellene a leghatékonyabb legyen), és aztán a gép lejátssza a harcot. Tehát pvp-ben a gép "játszik" a robotoddal, amikor megtámadják.

A körökre osztott, képességeket használó, és ezért döntést használó csata is megvan a játékban, de azt az alkalmazottas csatáknál használjuk, az komplexebb, több részt vevős is. Az erről szóló cikk a jövő héten jön már egyébként.
 
Ez a robot-arena harcrendszer elore beallitott parameterek (harci program) alapjan fog zajlani vagy eloben minden korben kivalasztom mit csinalok? Ha utobbi, akkor hogy lesz megoldva a PvP? Leklonozzak a jatekosokat es a klonok AI-javal kuzdunk?
 
A cégben a 4 alap erőforrást fejleszted, az törődést nem igényel, termelik, amik a csövön kifér. A kertben a növényeket le kell ültetni, és fix 9 helyed van, el kell döntened, hogy mit ültetsz. Ott sokkal több választási lehetőség is van. Leegyszerűsítve, amiből hiány van, azt lehet ültetni
 
A kert akkor egyfajta cég 2.0?
 
Kb igen
 
Tehat akkor a csizmamat szepitsem, mert a Mikulas hozza a beta kulcsot?
 
Kérdés (Argum City napi questekhez) - jól értem, hogy ezek miatt a játék minden ágával "kötelező" kicsit foglalkozni (pl. ha a napi quest robotos, akkor azzal)?

Igen, de csak "belekóstolás" szintjén, és ezek tényleg pár kattintással letudhatók. Pl. a napi küldi 3 robotcsatát kér, de ha rendesen tolod, akkor csatázol egy nap akár 20-30-at is. Vagy csinálj meg 1 db kalandot, vagy adj 1 kaját a kedvencednek... A napi küldiknek csak annyi a célja, hogy picit belekóstolj a játékba, körbenézz minden nap, aztán eldöntsd, mivel akarsz foglalkozni.

Miklós, a Káosz Galaktikát nem lehet feltámasztani valahogy? Fizikailag megvan még nálatok a forráskódja valahol?

A Káosz Galatikát annak idején megvette tőlünk egy cég, elvileg üzemeltette is valameddig. Később felmerült, hogy "feltámasztjuk" volt is valaki, aki szívesen visszavásárolta volna, de egyszerűen képtelenek voltunk elérni az eredeti vásárlót

Remelhetoleg nem lesz pay to win, de ez ugye ugyis csak menet kozben fog kiderulni.

Én is remélem hogy ezt a csúnya jelzőt nem fogják ráhúzni, mondjuk ez elsősorban masszívan pvp versenyjátékokra szokták mondani, ez azért inkább az építkezésre, fejlődésre, felfedezésre, közösségépítésre koncentrál.

Ha ev vegen kijon a jatek, akkor lassan mar latnod kell, hogy mikor indul a beta (gondolom 2-3 honap beta csak kell neki). Valami korulbeluli idopontod van mar?

Sajnos konkrét időpontot nem tudunk még mondani, az év végére inkább a béta várható, az indulásra stabilabb jóslat a jövő év eleje. Mindenesetre elég jól állunk már, de bétát csak akkor akarunk indítani, ha véleményünk szerint a játék már relative bug free, és működik minden tökéletesen.
 
En csak most talaltam ra a blogra, miota nem jatszom mas behos jatekot ritkan jarok erre

Erdekesnek tunik az Argum, bar azert nagyon kivancsi vagyok, hogy mennyire lesz kiegyensulyozva ez a rengeted modul, amivel mind lehet foglalkozni (es hogy kell-e, ez is jo kerdes lesz majd). Itt-ott lattam az OV-bol (kedvenc jatekom) feltunni par elemet, ezt mindenkepp pozitivnak talalom.

Remelhetoleg nem lesz pay to win, de ez ugye ugyis csak menet kozben fog kiderulni. Szerintem a Vegzetur indulasi szakaszaban koltott penz volt az idealis mennyiseg, sajnos a VU is kezdett igencsak draga lenni ahogy multak az evek.

Miklos: Ha ev vegen kijon a jatek, akkor lassan mar latnod kell, hogy mikor indul a beta (gondolom 2-3 honap beta csak kell neki). Valami korulbeluli idopontod van mar?

Egy probat mindenkepp meger es a tobbi jatekotok tapasztalata alapjan 100%, hogy fizetni is fogok erte. Aztan majd kiderul eves kozben, hogy milyen is a puding
 
Miklós, a Káosz Galaktikát nem lehet feltámasztani valahogy? Fizikailag megvan még nálatok a forráskódja valahol?
 
Kérdés (Argum City napi questekhez) - jól értem, hogy ezek miatt a játék minden ágával "kötelező" kicsit foglalkozni (pl. ha a napi quest robotos, akkor azzal)?
 
A blogot eleve azért indítottuk el, mert a játék már majdnem kész van, a TFO sajnos sosem jutott el ennek az állapotnak a közelébe.

Egy játéknál nagyon sok múlik a programozón, aki csinálja. Az AC szerencsére jó kezekben van

A hasonlatod jó, szerintem jó kalandokat fogsz írni
 
Lássuk be Kati, ezt a TF Onlinet még nagyon, nagyon, nagyon sokáig hallgatni fogja a Kft minden hasonló esetben, az biztos.
Én ennek ellenére egyelőre érdeklődéssel követem ezt az Argumos dolgot, biztosan ki fogom próbálni, aztán ha tetszik, még a pénztárcába is belenyúlok érte. Mindenesetre érdekesen hangzik.

(Engem megragadott pl, ami a régebbi beharangozóba volt leírva a sokféle karaktermodellnél leírva, hogy lehet kövér testalkatot is adni a karinak pl. Az úgy megvan agyilag mindenkinek, ahogy a 150 kilós, kopaszodó csávó magára rángatja a terepruhát, a dögcédula fölé azért köt egy nyakkendőt, félretessékeli a csaja csivaváját az útból és lemegy a golfklubbos haverokkal a térkapuhoz lézerágyúval a kézben Dimezióharapó Ősquwarg Mocsolékot lőni, mert jól mutatna a bőre az ágy előtt, majd a végén bedob két Tritacet az ugráló vérnyomására? )
 
2026-ban már sok-sok éves lesz az AC karaktered.

 
Ha ez is úgy készül, mint a TFO, akkor 2026-ban visszanézek.
(bocs)
 
Oké, persze igazad van, majd jelentkezem a béta tesztre.

Igazat adok abban, hogy felesleges helyi dolgokat belekeverni, meg aztán itthon így is-úgy is lesz gondolom pár ezer játékos.

Viszont ha ebből is lesz angol verzió, akkor az jelenthet még pár ezret, mint a Végzetúrnál.
 
Miklósnak igaza van. Nem "nagyzolásból, nyugati nyalás miatt" kell ezt így. El sem hinnéd mibe bele nem kötnének és nehéz helyzetbe kerülnének. Az egyiknek a valósággal tett párhuzam, a másiknak a történelmi hitelesség, a harmadiknak a vallás lenne a gondja. Valamilyen szinten megtapasztaltam már ezt chat-es rpg során.
 
Nekem alapvetően nem lenne bajom azzal, ha egy játékban a főgonoszt nem Jeremy Quitevilnek hívják, hanem Kovács Edének, csak fordítani más nyelvre sokkal nehezebb lenne Meg aztán rögtön mindenki elkezdene spekulálni, hogy ki kinek felel meg a magyar közéletben, politizálni pedig nagyon nem akarunk. Illetve nem tudom mennyire lenne hihető egy magyar kisváros, ami tele van milliárdosokkal.

Nevethar: a fejlesztési javaslatokkal szerintem várjuk meg azt, amikor már megismerted a játékot, és látod, hogy milyen lehetőségek vannak, akkor abból jobban ki lehet indulni majd az ötletekkel.
 
miert kell ez az anerikai ize?
magyarorszag nem lenne eleg jo egy disztopikus helyszinnek?
egyebkent regen egy Shadowrun "levelezos sz.jatekon" sokat gondolkodtam. eleg retegjatek volt, de kft.profiljaba illett volna, a hattervilag adott, igy csak a mechanikan meg a kuldiken kellett volna agyalni. akar ArnyekMo-n is
 
Az ismételhető kalandok elég változatosak lesznek ugye, ha globálisan a földet nézem, nem pedig csak a várost?

Most az ŐV-n is vannak ismételhető és random kalandok is, de abban a típusú játékban a vége (kincset, KNO-t, stb. kapsz) ugyanaz.

Olyasmikre gondolok, hogy a "világban" simán lehet legalább 20-30 olyan NJK csoportosulás, akik kiadhatnak random kalandokat + "természeti katasztrófák és csak "móka" tényezők is lehetnek". Néhány példa:

"X" ország harci robotokat vásárolna, ahhoz, hogy indulj a tenderen, legalább 5 példányt kell eladnod nekik.
A küldetés végén "X" országgal kapcsolatos rangod növekszik és pénzt is kapsz a robotokért.

Erdőtűz pusztít "Y" ország területén. Bekapcsolódhatsz az oltásba, ha van legalább 1 helikoptered. A végén általános hírnevet kapsz plusz "Y" országgal kapcsolatos rangod is növekszik.

"Z" ország harcot indít a területén lévő terroristák ellen, ehhez legalább 50 katonát kell odaküldened. Várhatóan lesznek veszteségeid, nem fog mindenki hazatérni. A végén "Z" országhoz köthető rangod növekszik, és lehet zsákmányod az ellenségtől.

Jótékonysági autóversenyt rendeznek "L" megbízásából. Ha van versenyautód és jó pilóta vagy akkor indulhatsz. Az első három helyezettet díjazzák, de csak hírnév és "jóllakottság" növekedés van. Az autód összetörhet ha béna vagy, és nem csak első lehetsz.

Most akármennyit lehetne írni, de egyértelmű, hogy el kell szakadni, a gyűjts 100 "ilyet" meg az ölj 20 "olyat" típusú küldetésektől.
 
Erről majd az következő 2 blogbejegyzésben lesz bővebb információ, de elöljáróban annyit, hogy számomra egy játék tervezésekor nagyon fontos szempont, hogy rengeteg felfedeznivaló legyen. A játék elején nagyon kevés információd lesz, de szép sorban nyílnak majd meg az újdonságok, fedezhetsz fel új dolgokat.

A játéknak van egy saját története és eköré épülő kalandsor, de emellett vannak mellékszálak, ún. ismételhető kalandok. A hab a tortán viszont, hogy az a játékos, aki elég sokáig jut a történetben, akár saját kalandokat, történetet is felépíthet, amit más játékosok végigcsinálhatnak.

Ehhez fognak kapcsolódni időszakos, történelmi események amelyek a történetet viszik előre. Itt említem meg, hogy ugyan magának az alap játéktérnek nincs konkrét térképe, de pl. a Végzetúrban is nagyon sikeres volt a Végzet Verme, ezért itt is tervezünk majd hasonló jellegű, térképes / felfedezős részt csinálni (csak ez indulásra már nem fért bele).

Közös események (coop mód) természetesen! A városra időnként rátámadó óriásszörnyeket a játékosoknak pl. együtt kell legyőzni, a térkapukon túli világot is együtt fedezitek fel, és persze a szövetségi várost is együtt építitek.

A játék világa induláskor csak a Földre korlátozódik (leszámítva a térkapus kiruccanásokat), de annyit elárulok, hogy a háttértörténet, mi miért történik, elég részletesen ki van dolgozva, és ez messze túlmutat a Földön... Ha a játék sikeres lesz és más játékainkhoz hasonlóan sok évig lehet vele játszani, akkor a felfedezők nagyon messzire is eljuthatnak majd.
 
Miklós, az lenne a kérdésem:
-"kész" világot kapunk vagy valamelyest jelen lesz a felfedezés lehetősége?
Gondolok itt arra (visszautalva arra, hogy térkép nem lesz), hogy lesz legalább egy-két olyan helyszín/ hely / stb. ami nem fix és nem teszi túl lineárissá a játékot?
-Lesznek esetleg események amikben közösen részt vehetnek a játékosok közösen? (coop. mod)
-A PvP ág első hallásra erősnek tűnik de én személy szerint azt sosem szerettem mert a minitranzakciók miatt (thát ha van pénzed...)/ vagy mert több szabadidő miatt mindig olyan előnyben voltak egyesek ami miatt mindig megborult az egyensúly. Ha valaki ezt nem erőlteti, lesz rá megoldás, hogy mégis fejlődjön?
-Lesz-e olyan jellegű fejlesztési rendszer mint ami volt mondjuk az X-Com sorozatban?
-A játék mennyire lesz történetközpontú? Lesznek (eseményekre visszautalva) történelmi események amikben részt lehet venni? (egyénileg, cég szinten, város/ sereg szinten,stb.?)
-"Mekkora lesz a világ"? Föld központú lesz és kész vagy lesz lehetőség később más bolygóra (űrkutatás) révén eljutni)
Keledor
 
Igen, egy külön fejlesztő cég ülteti át a játékot hogy menjen telefonról is, és a dolog tökéletesen működik is, külön telefonra optimalizált az egész. Egész konkrétan, Androidon tökéletes, IPhone-on nehezebb azért bizonyos dolgokat megoldani.

Nevathar: természetesen lesz béta teszt majd, ha lehet rá jelentkezni, azt írni fogjuk, de az még odébb van Erőforrásból lesz sokféle, erről olvashatsz hamarosan. Külön nagy térkép nincs, ahol a cégek székhelyét ide-oda kellene pakolni, mindent elérhetsz egy gombnyomással.
 
Leírok még pár kérdést, de aztán a többivel megvárom majd a szerdákat. Gondolom kezdetben mindenki egy közös városban tevékenykedik.

Szerepelt viszont korábban, hogy a játékosok szövetségei építhetnek városokat.

Mert ebből következhet az, hogy a városok (szövetségek) közt lehet béke vagy akár fegyveres konfliktus.

Ezek valami "térképen" látszódnak?

Átrakhatom a cégem székhelyét abba a városba, amit közösen felépítettünk?

Az eddigi játékokban a szövetségek vagy a játékosok harcolhattak egymással, ezért taktikailag fontos lehet, hogy a cégem székhelye hol van.

Az "argum" gondolom egy erőforrás.
A modern környezet miatt kell e számolni valami más természetes erőforrással?

Terveztek nyíl "béta" vagy "alfa" tesztet? Vagy egyből a kész játék jelenik meg?
 
A nagy dög a háttérben, hát igen, így is mondhatjuk, hogy félresikerült kísérlet erről is meg a kedvencekről írok majd hamarosan részletesebben, csak nem akarok előre spoilerezni.
 
Dokumentum. Magát a leírást, word file-t érti alatta ami tartalmazza a játékot.
 
Mi az a doksi? " Az ötleteket folyamatosan gyűjtögettem és leírtam, ha valamivel elakadtam, a doksit félreraktam, aludtam rá egyet, aztán később csak beugrott a megoldást."
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. február 20. 11:29:34
Utolsó frissítés: 2019. február 20. 13:34:56
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.