Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: A karakter


Bár az Argum City-ben elsősorban a robotodat, alkalmazottjaidat, kedvenceidet, cégedet stb. fejleszted, van egy konkrét karaktered is, saját magad. Beállíthatod a kinézeted, öltözetet választhatsz, ezeket persze később is módosíthatod. Néhány dolog közvetlenül a karakteredhez köthető:


  • Szakértelmek: Bizonyos szintlépéseknél karaktered kap 3 új szakértelmet. Ezek közül mindig egyet választasz ki, és az lesz aktív. Fejleszteni tudod bármelyiket, és naponta egyszer megváltoztathatsz egy aktív szakértelmet, de a lényeg, hogy döntened kell, mire specializálódsz, nem érthetsz mindenhez. A szakértelmek, mint minden játékban, bónuszt adnak a játék valamelyik aspektusára: a robot fegyverének sebzésére, a kerted termésére, a cég kutatáspont termelésére stb.


  • Időbeosztás: Megadhatod, hogy karaktered mivel foglalkozik pihenés, szabadidő, és munka közben. Pl. beállíthatod, hogy 4, 6, vagy 8 órát akarsz aludni. Ha 4 órát alszol, a maradék időben elmehetsz bulizni, táncolni, a haverokkal pókerezni, sörözni, vagy egyszerűen csak olvashatsz. A szabadidődben sportolhatsz, tv-t nézhetsz, teázhatsz, vagy hódolhatsz kedvenc hobbijaidnak. A munkaidőben is beállíthatod, min legyen a fókusz. Az időbeállítás csak néhány kattintás, minden nap megadhatod, hogy mit akarsz csinálni, de ha akarod, minden maradhat úgy, mint előző nap volt. A beállított cselekvések számos dolgot befolyásolnak. Ha pl. keveset alszol, csökken az egészséged, ha sportolsz, nő. Ha táncolsz, nő a boldogságod, ha túlórát vállalsz, csökken. Stb.


  • Boldogság: a boldogságot számos tényező befolyásolja. Alapvetően törekedni kell a boldogságra, mert aki boldogtalan, annak a szakértelmei kisebb hatékonysággal működnek :)
  • Egészség: ha egészséged lecsökken (mert pl. éjszaka alvás helyett is szakértelempontokat gyűjtögettél) akkor megbetegszel, és a időbeosztásban a munka helyett bizony csak a kórházat választhatod, mint cselekvést...
  • Szerencse: a szerencse egészen trükkösen működik, ez a tulajdonság hivatott kiegyensúlyozni, ha pl. pechsorozatod van. Ha ugyanis nagyon jókat dobsz a kockával egy próba során, akkor a szerencséd csökken, „elhasználod a karmád.” Ha viszont rossz szériát van, kicsiket dobsz, a szerencse nő, és legközelebb jobb esélyeid lesznek.
  • Hírnév: egy ilyen játékban elengedhetetlen, hogy tudjunk hírnevet szerezni, a leghíresebbek lesznek a toplista élén!
  • Szint: karaktered minden nap kap néhány egyszerűen teljesíthető küldetést, pl. etesd meg állatodat, harcolj a robotarénában stb. Ezekért a napi küldetésekért tapasztalati pontot kapsz, és szintet lépsz. A karaktered szintjétől függ, hogy a birtokon az épületeidet meddig fejlesztheted - a különböző játékelemekben pedig sokszor a fejlődés ezektől az épületektől, tehát közvetve a karaktered szintjétől függ. Bizonyos játékelemek elérhetősége is a karaktered szintjéhez van kötve.

  • Az öltözködésről még annyit, hogy azért nem mindegy, hogy néz ki a karaktered: benevezheted ugyanis szépségversenyre. A fiúk közül a legszebbet a női játékosok, a lányok közül pedig természetesen a fiúk választják ki.

    Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
    Nézet:
    A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

    Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

    A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

    A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

    A képen hátul látszik egy óriás macska.
    Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
     
    A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

    Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


    Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

    De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
     
    A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

    Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
     
    Köszi!

    A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.

    A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

    Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
     
    A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók
     
    Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...

    Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok

    vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem

    vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem

    vagy ilyesmi
     
    A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?

    Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.

    Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.

    Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.

    Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok.
     
    Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben
     
    A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet...
     
    Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff
     
    Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez.
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2018. augusztus 28. 14:50:03
    Utolsó frissítés: 2018. augusztus 29. 11:04:44
    Nyomtatási forma

    Az oldal új verziójának megtekintése


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2024
    E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.