Argum City: A karakter
Bár az Argum City-ben elsősorban a robotodat, alkalmazottjaidat, kedvenceidet, cégedet stb. fejleszted, van egy konkrét karaktered is, saját magad. Beállíthatod a kinézeted, öltözetet választhatsz, ezeket persze később is módosíthatod. Néhány dolog közvetlenül a karakteredhez köthető:
Szakértelmek: Bizonyos szintlépéseknél karaktered kap 3 új szakértelmet. Ezek közül mindig egyet választasz ki, és az lesz aktív. Fejleszteni tudod bármelyiket, és naponta egyszer megváltoztathatsz egy aktív szakértelmet, de a lényeg, hogy döntened kell, mire specializálódsz, nem érthetsz mindenhez. A szakértelmek, mint minden játékban, bónuszt adnak a játék valamelyik aspektusára: a robot fegyverének sebzésére, a kerted termésére, a cég kutatáspont termelésére stb.
Időbeosztás: Megadhatod, hogy karaktered mivel foglalkozik pihenés, szabadidő, és munka közben. Pl. beállíthatod, hogy 4, 6, vagy 8 órát akarsz aludni. Ha 4 órát alszol, a maradék időben elmehetsz bulizni, táncolni, a haverokkal pókerezni, sörözni, vagy egyszerűen csak olvashatsz. A szabadidődben sportolhatsz, tv-t nézhetsz, teázhatsz, vagy hódolhatsz kedvenc hobbijaidnak. A munkaidőben is beállíthatod, min legyen a fókusz. Az időbeállítás csak néhány kattintás, minden nap megadhatod, hogy mit akarsz csinálni, de ha akarod, minden maradhat úgy, mint előző nap volt. A beállított cselekvések számos dolgot befolyásolnak. Ha pl. keveset alszol, csökken az egészséged, ha sportolsz, nő. Ha táncolsz, nő a boldogságod, ha túlórát vállalsz, csökken. Stb.
Boldogság: a boldogságot számos tényező befolyásolja. Alapvetően törekedni kell a boldogságra, mert aki boldogtalan, annak a szakértelmei kisebb hatékonysággal működnek :)
Egészség: ha egészséged lecsökken (mert pl. éjszaka alvás helyett is szakértelempontokat gyűjtögettél) akkor megbetegszel, és a időbeosztásban a munka helyett bizony csak a kórházat választhatod, mint cselekvést...
Szerencse: a szerencse egészen trükkösen működik, ez a tulajdonság hivatott kiegyensúlyozni, ha pl. pechsorozatod van. Ha ugyanis nagyon jókat dobsz a kockával egy próba során, akkor a szerencséd csökken, „elhasználod a karmád.” Ha viszont rossz szériát van, kicsiket dobsz, a szerencse nő, és legközelebb jobb esélyeid lesznek.
Hírnév: egy ilyen játékban elengedhetetlen, hogy tudjunk hírnevet szerezni, a leghíresebbek lesznek a toplista élén!
Szint: karaktered minden nap kap néhány egyszerűen teljesíthető küldetést, pl. etesd meg állatodat, harcolj a robotarénában stb. Ezekért a napi küldetésekért tapasztalati pontot kapsz, és szintet lépsz. A karaktered szintjétől függ, hogy a birtokon az épületeidet meddig fejlesztheted - a különböző játékelemekben pedig sokszor a fejlődés ezektől az épületektől, tehát közvetve a karaktered szintjétől függ. Bizonyos játékelemek elérhetősége is a karaktered szintjéhez van kötve.
Az öltözködésről még annyit, hogy azért nem mindegy, hogy néz ki a karaktered: benevezheted ugyanis szépségversenyre. A fiúk közül a legszebbet a női játékosok, a lányok közül pedig természetesen a fiúk választják ki. |
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2018. augusztus 28. 14:50:03 | Utolsó frissítés: 2018. augusztus 29. 11:04:44 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |