Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
A Plazmacsóva egy nagyon jó lap,ehhez kétség sem fér. Csak sajnos nem fér be minden ilyen jellegű pakliba a színe,plusz ha három lappal kezdek,kell hozzá minimális szerencse,h tudjak neki dobni. Meg hát nagyon jól írtad,az Életenergia,Sokszínűség,esetleg Együgyű talán még meg is köszöni a 2-3 laphátrányt 6 ÉP-ért. Sajnos viszont pont ezek a paklik a legmagabiztosabbak ezek ellen a koncepciók ellen :/
 
De már itt tart a játék,bejárta ezt az evolúciós utat. Az áldozós Molluszk is ilyen jellegű volt 4-5 éve. Sőt,a pörgős versenyeken nem ezt csinálják sokan? Első kör,gyűjtőt generálok,végtelenszer én jövök/végtelent sebzek,pacsi. Nyilván készül rá egy ilyen pakli,de azokat a side lapokat ugyanúgy meg lehet fogni.
 
Ha nem készül rá egy háromlapos paklival játszó játékos arra, hogy belőhetik a követőjét (vagy letiltják a szablapját), nem is fog az első asztalokon játszani semmilyen verseny végén.

Tényleg nem tudom pártolni azt a HKK-t, ahol egy pakli win conditionje az, hogy első kör vagy semmi. Azt hiszem, rengetegen épp emiatt utálták meg a játékot.
 
Annyit tennek csak hozza, hogy a Plazmacsova eljovetele ota a kovetotores se egy nagy eletbiztositas , hacsak nem 21+ EP-bol kezdesz.
 
" Első körben kiteszi a lapjait, és nyer, vagy nem és az életben nem nyer utána"


Pont ez a lényeg! Ezután pedig még annyi se marad ezeknek a pakliknak,hogy első körben kiteszik a lapjaikat. Le kell tenniük valamit,h üssenek,különben belövik a követőjüket és a győzelemre az esélyük 80%-kal csökken. Olyan tempóhátrányba esik egy kragoru vagy kalandozó,hogy nem tudja visszahozni. És megérteném a döntést,ha ma nem lenne már védelem ezek ellen a paklik ellen,de létezik a védekezés,amely bármely most nerfelt pakli első körét meg tudja oldani. Ja,hogy be kell húzni őket? Igen,ez egy kártyajáték...Ezeknek a pakliknak továbbra sincs sok esélyük,ha nem kezdenek és törik a követőjüket. Ilyen jellegű koncepciók,ez van. Nem véletlenül nem döntőznek a profi asztalok első helyein hagyományos versenyen.
 
Korrekt átgondolt komment és való igaz is!
 
Én mindenképpen üdvözlöm a változásokat. Nem is a túl erős deckek miatt, mert nem ez a nagyobb baj, hanem azért, mert sok ilyen követős deck eljutott egy kicsit a win or wall vonalig. Első körben kiteszi a lapjait, és nyer, vagy nem és az életben nem nyer utána. És ez általában húzás, és mondjuk ki, kezdésfüggő is.

Illetve szerintem az is egy szempont, hogy ezek a változások mellett talán jobban is lehet erősíteni ezeket a deckeket, hiszen egy komoly erősítésnél már most előjönne az "így is nyer az 1. körben" érv. Pl. egy 3 zsz-es mágikus védelmű lény Krag-lépéselőny mellett olyan, hogy akár 3-at is kitehetünk belőle az első körben, kb. már emiatt nem akarnék egy ilyet látni az asztalon. Viszont ha eleve nem kell a Lépéselőnnyel kalkulálni, az talán tesztelésben is könnyebb.

Szerintem jobb az, ha egy pakli a lapjai miatt erős, nem pedig a követője által inballansz, emiatt én ezt a korlátozást támogatom.
 
REmélem viszontlátjuk a régi követő nélküli "sima" lépéselőnyös paklikat. Sok szép eredmény értek el az elmúlt 2-3 évben és 1000 féle képpen össze lehet rakni. A mező meg gyengülni fog. 5 lap erősödik, de aki igazán előrelátó az már az 5 lap ellen készül
 
Az első körös beleszólás 2 "ilyen" pakli egymás elleni játékában is növeli a variációs lehetőségeket szerintem...
 
Én is egyetértek, de szebben mondtam volna. Illetve szebben mondtam lentebb ugyanezt.
 
Teljesen egyet értek, magam sem mondtam volna szebben!

Dév + 1!
 
"És a vadállat feje nagy lesz, és fekete, és minden egyes szeméből élő teremtmények vére fröcsög majd szerteszét! Aztán egész Babilon felülemelkedik majd, jön egy háromfejű kígyó, és az egész földkerekség vakítóan kifényesedik, mint egy lakkcipő, vagy ilyesmi! És az oroszlánfejű sas lófarkú hátán énekelni kezdenek!"
 
Még egyszer srácok, ne felejtsétek el, hogy tesztidőszakról beszélünk, illetve az adott versenyszervező eldöntheti mindig, hogy kíván-e a nerfekkel élni, vagy sem, mint ahogy a tiltott lapokkal is (pl. lásd EX Achát, Jagu).

Jól látjátok, hogy valóban el lehet vinni a játékot abba az irányba, hogy kiadunk 30 védekezéses kántert a következő kiegészítőben, ami azt tudja, hogy ezeket a paklikat hellyel-közzel megfékezi (ráadásul az anti-mágia miatt célszerű lény, tárgy vagy épület alapú ilyen lapokat tervezni), de akkor mi lesz a következő lépés? Ugyanezek csak plusz képességgel? Ez meg azt fogja eredményezni, hogy már a 0. körömben megindulhat a fieszta, amit a VH miatt például mindenki utál.

Személyes véleményem: a Rox, a Lépéselőny és a Thormedor nerf mindenképpen égető.

Roxhoz: az iszonyat sok tokentermelés miatt egyszerűen már az első körben olyan lockot képes kialakítani, amivel -beleszólás nélkül- nagyon nehéz bármit is csinálni utána, így indokolt.

Lépéselőny: abban igazatok van, hogy sok olyan nem tier 1-es dekk van, ami Lépéselőny+követőre támaszkodik. Amikor ez a lap megjelent immáron közel 10 évvel ezelőtt sokkal kevesebbet számított az a plusz 1 vp és 1 szk, mint manapság. Ráadásul -ami szintén mérvadó-gondolnunk kell a későbbi kiegészítőknél is arra, hogy lehet, hogy problémát okoz egy ilyen szabálylap-követő páros.

Thormedor: bárki bármit mond, ez az egyik legerősebb követő a játékban (és itt most nem a kontroll-player beszél belőlem lol). Drágít, büntet, olcsóbbít, nyer, ezt a négy dolgot tudja. Amikor megjelent akkor a csapdák olyan hígak voltak, hogy még a követővel sem lehetett igazán eredményt elérni (persze volt már akkor is Thormedor tanítványos kombó, de nem volt ott sok asztalon). Aztán szépen lassan jöttek ki olyan csapdák amik miatt igenis pokolian megerősödött a követő is. Én amúgy nem elégedtem volna meg ezzel a nerffel, egyszerűen nem engedtem volna 0-ra olcsóbbítani a csapdákat, ugyanis mindig azzal van a baj.

A többi követőhöz: azt jól látjátok, hogy így számos pakli gyengül. Ettől függetlenül meg kell próbálnunk a fejlesztés folyamatában is arra törekedni, hogy a játék ne érjen véget a második körben, és bizony ez ebbe az irányba tereli a dolgokat. Ha ezek a paklik teljesen eltűnnek a palettáról, akkor nyilvánvalóan át kell gondolni a módosításokat.

Azokhoz, akiknek nem tetszik, hogy egy lap azt tudja ami rá van írva: természetesen megértem a problémát, hiszen zavaró lehet egy-egy lapnál, én is kaptam már ki amiatt, mert elfelejtettem, hogy az új dalnok rendelkezik háló képességgel. Ettől függetlenül meg kell értenetek, hogy bizonyos lapok működésének megváltoztatására néha szükség van, és ez nem oldható meg annyira egyszerűen, mint egy online játéknál. Elérhető az összes ilyen módosítás a bal oldali menüben a 'Módosított szövegű lapok' fül alatt.
 
Ez már kicsit off, de szerintem a nullifik a leggyengébb a 3 közül, mert bár "mindig van rá mana" de borzasztó szar tud lenni ha első körben vissza is adod a manát az ellennek, tuti kirak még egy lapot.

Térszagi és soli az első körben kb ingyenesek, ahol rengeteg minden eldől, úgyhogy sztem jó lett az a lap.
 
Azért furcsa, hogy megint megy a fröcsi.

Nagyon egyszerűen meg lehetett volna oldani, hogy egyszerűen a Lépéselőnyt kitiltják a fenébe.

Szeretitek, amikor az ellen kezd és bejön neki az, hogy nagy valószínűséggel beleszólás nélkül első körben kb megnyeri a játékot?

Gondolkodjatok már egy kicsit...

A jelenlegi változtatással az van elérve, hogy aki ezekkel a csöppet sem fair drágítós követőkkel játszik elgondolkodik rajta, hogy első kört elpasszolja-e vagy kockáztat. Ha nem húztál counter úgyis kikaptál, most csak annyiban változik, hogy nem azt a pár védekezést behúzva van sanszod túlélni.

Gondoljatok a tárgy követőre. Annyira zavaró, hogy csak 2. körtől működik? Na ugye...

Egyedül a kaller követő 0-és counter elleni védettségének eltörlése nem teszik. Meglátásom szerint nem a 0-ás countereket kellene promotálni és kiadni, lásd Nulifikálás... Miért is? Mert kb semmi játéktudás nem kell hozzá, mindig van rá "erőforrás". Sokkal jobb választás lenne a kiadó részéről az 1 vps vagy X-es (lásd térszagi, szoli) féle megoldás. A védekezés nagyon jó ezekre, lásd Földanya ereje, max néha egy ősmágia elférhetne rajta. Annyiból jobb lenne ez a megoldás, hogy nem agyatlanul játszaná ki az ember a lapokat, hanem takarékoskodnia kellene 1 manára is. Szóval a mindig 0-ás counterekre ha faék lapok nincs rá szükség. Inkább egy Mentális enyészet féle spec képességes lap jöjjön védekezéssel, ősmágiával (dream on befejezve )
 
Ez már tényleg szomorú, hogy színesedett a játék és nem csak a kontroll paklik léteznek, erre megint szűkíteni kell a lehetőségeket. Nehogy már esetleg legyen sikerélménye a követős pakliknak a kontrollok ellen.
Illetve szomorú, hogy a lapok jelentős része már nem azt csinálja ami rá van írva.
 
Tök jó,hogy még te is belém kötsz,de ha gondolod...
A komment arról szólt,hogy a híresen nagy kontrollosok örültek a változtatásnak. Nyilván sosem játszottál még Trinigannak a variánsaival vagy Edraliannal. Meg valószínűleg a csatameződ is nekronos hordára van összerakva De semmi gond,mostantól nem kell mezőzni,annyira hatékony nem lesz.
 
Rég nem játszok trinigannal hanem mezőzök és nekem pont szar hogy egy sárga lappal kevesebbet oltok le.De mond még kérlek az okosságot halgatunk
 
Pályafúrás well done mindegy értitek
 
A pályafurásom sikeressége megkérdőjelezhetetlen. A rox nerfelése is engem igazol.
 
Tudjuk, fölösleges volt említened! Úszómester
 
Én minden mellé odacsaptam a lépéselőnyt amikor csak lehetett, de ettől függetlenül szerintem, egy jó és szükséges döntés született. A rox körönkénti használata is tetszik. Abban pedig egyre biztosabb vagyok, hogy a HKK hisztis kártyások kártyajátéka. Fantasztikus amik mennek. Semmi nem jó , és annak az ellenkezője sem. Nyilván én is a kontrollok pártját fogom, tudjátok a kontoll a mindenem...
 
Így a védekezéses lapok gyengülnek majd szerintem.

Gobóval értek egyet. Jó ellenlapokkal 30 lapos side mellett meta ismerettel (azaz felkészüléssel )a legtöbb pakli elverhető.

A motyogó így pl. szinte használhatatlan lesz ... sajna
 
Sivara egy elbaszott lap...
 
Ezek kellenek. A lépéselőnyt viszont nem bántanám. Túl sok koncepciót ölne meg a döntés. A jövőbeniekről nem is beszélve.
 
Utálom ha egy lap nem azt csinálja mint ami rá van írva.

Az jó irány volt, hogy csak a reakciók jöttek létre?Oda kell visszafejlődni? Mi lesz a következő?Sivarára az első körben nem drágább counterelni?

"próbaidőszak"= végleges
 
Továbbra sem értek egyet a nerfelés egyetlen formájával sem.
 
Sziasztok.
Véleményem:
1-es pontot elfogadhatónak tartom, míg a többit nem. Általános véleményem, hogy minden lap csinálja azt ami rá van írva, nem vagyok nerf és tiltás párti. Sokkal inkabb az általános ellenlapokban hiszek. Majd meglátjuk... Üdv. István
 
Az 1. pont kivételével a legkevésbé sem értek egyet ezekkel a módosításokkal. Az alapfeltevés az, hogy nem lehet megfelelően beleszólni az ellenfél pörgős első körébe, főleg ha drágítva vannak a countereink, de ez szerintem megoldható tömeges nerf nélkül is.

-védekezéses lapokkal
-"mutogatós lapokkal" (dranadáni kőtörő, szökőkút, védelmező...)
-ősmágiás ill. nem drágítható lapokkal (pl. most már elég)
-helyettesíthető IK-jú lapokkal (kisebb jégdémon, szirének hívása, hátbaszúrás ...)
-az ellenfél első körös kipörgését megakadályozó lapokkal: időlassító, bilincs, börtön, változó környezet, hálócsapda, harangmester...
-az ellenfél követőjének/szabálylapjának belövésével: rúna, átkozott, mező
-villámháborúval (pl. hálót kérünk a lényekre)
-olyan követővel, amivel beleszólhatunk az ellenfél első körébe: molluszk, homályúr, beldian, harangmester
-nullás lapokkal

Ráadásul eléggé kifordított logika az, hogy tesztelünk egy változtatást és akkor hagyjuk bent, ha nem okoz kárt. A változtatásokat (főleg az ilyen drasztikusakat) szerintem akkor érdemes bent hagyni, ha kézzelfogható hasznuk van, nem pedig, ha nem okoznak kárt. De ez csak az én véleményem).
 
Egy napra lépek le...
Lehet félreértettem valamit, mintha próbaidőszakról lett volna szó...
A másik hozzáfűznivalóm, hogy minden versenyszervező dönthet úgy, hogy ignorálja a nerfet és a versenyén nem használja.

Aztán, h a témához is hozzászóljak: én kifejezetten szeretem az all in paklikat, a kaller és a mérgezős követőt is soxor játszom. Mégsem kezdek el sztrájkolni azonnal, lássuk a próbaidőszakot!

Annyit pedig a másik oldal mellett: ezek a követők azért kapták ezeket a képességeket, mert így tudják hatékonyan megtámogatni az adott koncepciót. A tervezett nerfek megfelelő mérlegelés nélküli bevezetése a követők inpotenciáját és ezzel az adott a koncepció vállalhatatlanságát okozhatja.

A lépéselőny nerfet es a Rox gyengítést már rég be kellett volna vezetni. Az előzőt a zanszilánk idézési költség megkérdőjelezhetetlenné teszi az utóbbit ki se kellett volna adni így.

Szerintem.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.