Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Ezzel csak az a gond, hogy szerintem (a +1 VP +1 csont vs. -1 lap varhato es lathato folyamatos erosodese miatt) a Lepeselonyt elobb-utobb ki kell majd tiltani, ezert nem lenne egy ujrakiadas most hasznos.

Sokan talan nem is jatszottak meg akkor, amikor a Lepeselonyt konkretan nem hasznaltak semmire (en azert tesztelesen parszor csinaltam targyakkal tuningolt hordat vele, de kb. senki mas )
 
Amúgy szerintem megfontolandó egy Lépéselőny (új) kiadása, ha a nerf bevezetésre kerül. Úgy a lap legalább azt fogja tudni, ami rá van írva. Ha kap egy leheletnyi kis ellensúlyt is valahogy, akkor talán még jobban megéri majd követő nélkül is használni.

Javaslat (a plusz képességre):

Ha ellenfeled 5 vagy több lapos kezdőkézzel kezd, mindenképp te dönthetsz a kezdésről.
 
Azért egy szóra még álljunk meg.

A tesztelés nem úgy zajlik srácok, hogy csak és kizárólag mindenki olyan lapokat tesztel a paklijában amiket szeret, és amikor kommentelni kell akkor megírom, hogy "ez legyen +2 vp, mert megölte a kedvenc paklimat". Nyugodtan dobjátok be, hogy így "könnyebb tesztelni", nem kell odafigyelni stb, remélem, hogy egyszer majd lehetőségetek lesz eljutni arra, hogy ideüljetek a játéktervezői székbe és meglátjátok, hogy mennyire nehéz feladat ez. Ezeket a döntéseket nem csak úgy ad hoc jelleggel szültük meg, komoly viták, érvek és ellenérvek sorakoztak fel, ráadásul február környékén született az ötlet a nerfekről és most, április közepén kerültek kihirdetésre.

A másik, hogy én a HKK-ban azt utálom a legjobban, amikor egy kántert és/vagy leszedést drágító követő úgy kezd, hogy balról jobbra kirakja a kezét, és még csak esélyem sem volt beleszólni. A második körre való drágítás tolása egyáltalán megadja a lehetőséget arra, hogy döntsek: megszüntessem az ellenfél követőjét, vagy sem.

Ahogy azt írtam, ha ezek a paklik teljesen eltűnnek akkor átgondoljuk a változtatásokat.

Sidenote: abszolút megértem azt, ha valakit azért üt szíven a változtatás, mert mondjuk egy kedvenc paklijáról beszélünk, de egyszerűen a játék és a lapok tervezésénél ezt nem tudjuk figyelembe venni. Elismerem, hogy zavaró lehet az is, ha valaki nem tudja, hogy egy lap máshogy működik, mint ahogy rá van írva, írtam korábban, hogy vesztettem meccset a dalnok nerf után Mofe ellen, mert elfelejtettem, hogy hálós lett. Érdemes a Módosított szövegű lapok fület bal oldalt az Info boxban tanulmányozni, hiszen ott minden végleges változás, módosítás szerepel.
 
Véleményem szerint a Fele királyság példájára lehet ellensúlyozni bizonyos dolgokat.

Teszem azt, ha a counter és a megakadályozott lap között mondjuk 3+ vp van, akkor a különbözetet kapja meg a megakadályozott lapot kijátszó.

Egyszerűen: kijátszok egy lapot 7 vpért, megfogom 2-ért. Mivel az erőforrás és a counter között több mint 3 a különbség, megkapja azt jelen példa esetében 5 vpt.
 
Szivargas: A "+X reagalni"-t fogjuk hasznalni uj lapokon, es egy masik kisebb ujdonsag is tervbe van veve countereles ellen. Csak itt ugye mi kontrollaljuk, hogy melyik (jellemzoen dragabb, nem 1. koros) lapokon legyen.
 
Hogy érdemben is hozzászóljak,leírnám én is a véleményemet, mint lassan egy éve játszó, éppen nem kezdő játékos.

Először is a kontroll lobbihoz hozzászólva,azt hiszem ha valaki amellett lobbizik amit szeret ebben a játékban az teljesen helyén való. Én azon a véleményen vagyok hogy a játék,a sokszínűsége mellett a gondolkodásról,stratégiáról egyaránt szól,ugyanúgy mint a pakli építésről. Vitathatatlan hogy az első körös lepörgések károsak a játékélményre, és hogy ez egyre ritkábban forduljon elő,tervezik bevezetni ezt a szabályt,hogy a rombolásnak ne csak a védekezések,és egyéb lapok álljanak útjában. "Teszt időszak" , porhintés vagy nem, de csak akkor működik ha a játékosok kooperálva a kiadóval tesztelik a nerfelt paklikat a lázadás helyett. Ahogy a kiadó is kijelentette, hogy ez teszt időszak, amiatt mert úgy vélik jótékony hatása van,úgy a játékosoknak is érdekükben áll kipróbálni hogy mégis milyen pozitívuma/negatívuma van ezeknek a nerfeknek.

Személy szerint, azt pedig érvnek a kontrollok ellenében, hogy a kezdő játékosokat demotiválja ha nem jön létre lapjuk,nem tudom elfogadni.Ez egy gyüjtögetős kártyajáték. Ha elszeretnéd kezdeni játszani,könnyen megteheted, lehet egy olcsó paklid,elmehetsz vele kezdő kategóriába,jól érezheted magad a játékkal és nincs az hogy nem jön létre egy lapod sem,mert olyanokkal játszol akik ugyanabban a cipőben járnak mint te. Eredményeket érhetsz el.Ha kiakarsz nőni ebből a társaságból, fektetned kell a játékba, ahogy minden más hobbiba a világon. Engem kezdőként megfogott a játék mélysége,összetettsége,sokszínűsége, és inkább az demotivált ha a szétterülős belenemtudokszólniajátékába hordák ellen kellett játszanom. És ez mind a mai napig így van.

Egyetértek a nerfekkel,és az új irányvonallal hogy első körben könnyebben lehessen reagálni a másik játékára. A Rox ezután is játszható,erős követő marad.A lépéselőnyös szabállyal kiestek követővel való összeállítások,de a koncepciók fentmaradnak bármilyen más elképzeléssel. A követők nerfeléséről pedig annyit hogy a kalleres és a thormedor nagyon ért már, mert iszonyat mit lehet művelni vele első körökben,és az egyetlen esélyed hogy megállítsd az hogyha behúzod 45-ből a 3-6 védekezős kántered egyikét.Nevetséges. Aki szeret egy koncepciót,legyen kezdő vagy nem kezdő,megfogja találni a módját, hogy játssza azt,de el kell fogadnia mindenkinek hogy mint minden "verseny" játékban itt is létezik meta. Attól hogy valaki a kedvenc dekkjével játszik ne várja azt hogy feltalálta a spanyol viaszt és rögtön versenyt nyer vele. A kezdő tudja meg hogy kezdő,az amatőr gondolkozzon, a profi meg vigyen meta dekket,ha biztosra akar menni.Nekem a galetkis összeállítás a kedvencem,mégse lázadok minden egyes kiegnél,nerfnél,zénnél hogy miért vették ki őket,megértettem hogy eljárt felettük az idő és vége. Rengeteg sok lehetőség van a pakli építésre,rengeteg játszható összeállítás marad akkor is ha pl a lépéselőny+követős felállások eltűnnek. És ehhez méltóan a versenyerős paklik listája és színesebb,lásd tavalyi nemzeti első nap. Törpe-gnóm glion,valamint ha jól emlékszem Schwartz is odaért az első tízbe mérgező dekkel. Megtörténhet-e ez a nerf után? Ki kell próbálni. Erről szól ez az egész.

Összefoglalva én ezt úgy látom hogy a kezdő kategóriában aligha figyelhető meg majd a változás,mivel amúgy sem a "top paklik" valamelyikével játszanak amiben a nullás kánterek hadja van.Amatőrként pedig örülök hogy kevésbé fog múlni kockadobáson,kezdő húzáson, hogy lepörögnek-e a az első körben vagy nem. Szeretek gondolkozni azon hogy melyik lapot kell megkánterelnem. Azon nem,hogy milyen jó idő is van a wekerleiben,csupán mert egyszerűen nincs más dolgom, amíg az ellenfelem passziánszozgat az első körében.
 
Szerintem csak simán el kellene fogadni, hogy különböző típusú dekkek vannak, ahelyett, hogy hasonlítgatjuk az almát a körtéhez.

Ha jövőre egy harangmesteres deck-el kezd el valaki buciba vágni mindenkit, akkor meg az lesz nerfelve mondván: "túlságosan erős, mert belassítja a játékot"?

Ez ilyen. Az egyik Narancs gyorsítja, a másik lassítja.

Én magam is szeretek lépéselőnyös, deck-el versenyezni, és annyiszor fogtak már meg vagy kézben levő, vagy előkeresett Mostmár eléggel vagy megsemmisiítő csapással, hogy ritkán merek 2 lapnál többet kijátszani egy körben. Ennyit a túlpörgésről.

Zorallnak van igaza. Tárazzatok be side-ba - ha már az alappaklitokon változtatni nem akartok - és megígérem, ha ügyesen csináljátok, változatlan szabályok mellett is 2-szer meg fogja mindenki gondolni, hány lappal pörögjön.

De a legfontosabb: szerintem óvatosan kéne a lapon meg nem jelenő kiegészítő szabályokkal bánni. Amellett ugyanis, hogy becsülöm a törekvést, hogy kiegyensúlyozzák a játékot, borzasztó, hogy lapok tömkelege nem úgy működik, ahogy az rá van írva. Nagyon sok kezdő és újrakezdő szenved tőle, hogy összerak paklikat aztán miután kipakolja egyik- másik lapot az asztalra, szembesül vele, hogy szét van nerfelve, ami sokszor nem is maga a nerf miatt rossz, mint inkább azért a tényért, hogy valószínűleg ha tudta volna hogy működik "újabban" az a lap, nem, vagy nem úgy játszotta volna ki. Ha pedig esetleg a szabály nemtudása miatt engedik is neki, hogy viszakozzon (akár baráti játékon), ott eheti a fene, hiszen már tudják mi van a kezében.
 
lol
 
Nekem ez jott le tobb jatekos velemenye alapjan: Van mondjuk 3 "1. kor" deck, rizikosak. Van masik 3, amik ezt elegge megverik. Van masik 30 !, amik ki tudnak kapni egy ilyen "1.kor" decktol, de ugy, hogy eselyuk nem volt lapot kijatszani idonkent. Ugy erzik, a HKK-nak nem errol kell szolnia, hogy "viseld el, vagy valts at a 3 ellendeck valamelyikere, vagy miutan az 1. meccsen nem jatszottal, probald meg a masodik 2-n (ha nem porgos verseny van) elkerulni ezt".

HA valoban ez a helyzet, akkor en a 3 "1. koros" pakli "2. korosse" tetelet valasztom, kockaztatva meg azt is, hogy ezek esetleg kikerulnek a metabol (aminek amugy nem orulok persze).

Ilyesmi volt a helyzet Arochosnal, ott is volt -ertheto - szomorkodas, de talan sikerult a metaban tartanunk Arochost is. Ha nem, megoldjuk .
 
Ez most nekem is fura. Ha valaki nem hajlandó alkalmazkodni a metához azzal,hogy paklit mer váltani,mi alapon reménykedik a versenygyőzelemben?
Ha viszont nem ez a lényeg,hanem az,hogy a kedvenc pakliddal játszol,miért esik zokon,ha egy terülős deck elver? Arról nem is beszélve,h ha tudod h gyenge vagy ellene,miért nem erről szól az a fránya immáron 30 lapos side?
 
Értem Akkor a mai naptól a kérdés az, hogy ki szereti jobban a kedvenc pakliját.

Ha te tudsz több szivecskét ( <3 ) rakni a kedvenc dekked neve után, akkor indítványozom, hogy tiltsák be a Lépéselőny+követő párosítást, ha viszont én nyerek Ősi rúnát használsz.

Hogy hangzik?
 
No, erről van szó!
 
Ugy ertem, ha van 1 kedvenc paklid, ami amúgy jo is, nem szivesen fogsz csak azert Csatamezore valtani, mert 1x 2x szanaszet ver egy elsőkörös pakli, de utálni fogod a szituációt...
 
Csak egy csopp logikai bukfenc: ha sok embernek annyira jatekrombolo akar 1-2 elsőkörös esélytelen meccs, és ez ellen mondjuk 3-féleképpen lehet hatékonyan védekezni, akkor ez a sok ember ezt a 3-féle paklit fogja használni, ami pont nem a mezőny színességét segíti. (még kevésbé, mint ha a 40+ -féle versenypakliból 1-2 meggyengül - pl. a Kragorunak legalább 2 másik variánsa van).

Az új kiegben, ha megmarad, lesz 1-2 jópofa követőkkel (pozitívan) okoskodó lap.

Amit még ne felejtsünk el: a counter-dragitas csak az elso korben nem el, tehat az "1 mana passz", es 2. korben porgok, azert meg opcio lesz.
 
" Ha valaki nem szeretné látni az ellenfelénél, az használjon Ősi rúnát vagy Semleges csatamezőt"

Nyilván. De sokkal kényelmesebb nerfelni, mint készülni valami ellen.
 
1., Rox: Sohasem játszottam, vele így nem nyilatkozom.

2., Lépéselőny: Nevetséges. Ha valaki nem szeretné látni az ellenfelénél, az használjon Ősi rúnát vagy Semleges csatamezőt. (tudtommal azért lettek kitalálva, hogy megoldják az ilyes' fajta problémákat). Ha tényleg akkora mumus a +1 mana +1 csont az adott követő mellett, az ellenfél bizonyára szívesen vállalja a fent említett 2 szabálylap hátrányait. Ha nem, akkor pedig érdemes elgondolkozni azon, hogy annyira talán nem is táp a dolog.

3 és 4.: Főleg a 2. pont tükrében nem értek vele egyet, hiszen abból az tűnik ki, hogy az alkotók kényesen szeretnének figyelni a játék egyensúlyára, itt pedig a másik oldalon, a rengeteg és esetenként reagálhatatlan/eldobathatatlan 0 vps counterek ellen szeretnék pucér seggel hagyni az összes koncepciót, ami eddig valamennyi (de korántsem teljes) védelmet élvezett. A kontroll pakliknál eddig megszokott és amúgy szépen működő "egymana-passzból" akarnak most "márazelsőkörödbenösszecsomagolhatsz" koncepciót csinálni.
 
Istenem, fejezd már be az észosztást és tedd túl magadat rajta. Ráadásul nem döntés született, hanem próbaidőszak lett hirdetve... Játszol fél éve is itt okoskodsz, hallatlan.

Mellesleg én úgy támogatom a lépéselőnyös nerfet, hogy szinte minden hordámhoz/lényes-tárgyas koncepciómhoz használom is (krag, kaller, thargodan, Tharr követő, sőt még ében íjászokhoz is, mellesleg a tesztelésen én is pörgettem a csapdás verziót, bár akkor még jóval gyengébben muzsikált), a világégés megjelenését követően pedig nem egy versenyen húztam be első és top helyeket kallerekkel, gnóm-törpével (igaz, ezek jó része azért korlátozott formátumokon). Hol itt a kontroll lobby? Gondolkodj már... Egyszerűen túl erős kezdéseket produkál egy ilyen pakli, ha kétszer kezd akkor jó eséllyel kiszállít, ha nem húztál értelmes védekezést. Ha nem kezdett akkor se esélytelen, főleg, ha gyenge húzást produkálsz.

Mellesleg a csapda deck tombolása nagyban köszönhető a szerencsének is, az Ádám amikor 100%-al nyert a D-ben, akkor átment a csatamezőmön (2x első körben elrakott (döntő előnyt szerzett) side után, hihetetlen volt) ill. egy Sokszínt is levert, ami azért nagy favorit ellene. Nagyon jól pörögtek a papírok neki, és persze jól is játszik a deckkel, hiszen ezer éve pörgeti.

Szóval a lépéselőny nerfje már érlelődik egy ideje a profi játékosok és tesztelők körében, és bőven támogatják olyanok, akik igenis szívesen játszanak mellé követővel. Amúgy továbbra is játszható marad a lap, hiszen mindenféle kontrollt (Örökkévalóság köré), illetve lényes-tárgyas-kf-es decket lehet rá építeni.
 
Valóban sokkal élvezetesebb az a játék amikor az összes lapomat 0-ból megfogja az ellenfél.
 
Őszinte leszek:

Ha ez az ára annak, hogy az első körös win or wall deckek megszűnjenek, ám legyen. Te magad mondtad, hogy versenyen ezek nem elég jók győzelemre...tehát igazából ezeknek a pakliknak a funkciója, hogyha jól pörög a kocka, akkor megverhetnek valakit, akinek kb. tönkreteszik a versenyét, de eredményt csak nagy mákkal lehet elérni.

Ennél egy sokkal jobb megoldásnak tartom, hogy ezt a vonalat inkább hagyjuk és kapjanak úgy erősítést a paklik, hogy Lépéselőny és követő nélkül is legyenek életképesek, erősek. Nem pedig azt, hogy minden egyes erősítést háromszor kelljen végiggondolni, mert "és ha ott a Lépéselőny is"...Néha eggyel hátrébb kell lépni, hogy utána lehessen kettőt előremenni, és szerintem ennek most iskolapéldáját látjuk...
 
Eddig csak olvasgattam a sok "hozzáértő" kommentjét.

Látom sok embernek az értő-olvasás, és itt főként az értőre teszem a hangsúlyt nagyon nem megy. Remélem 18 év alatt vagytok, mert még a mostani érettségiken se biztos, hogy átmennétek.

Mondjátok már meg, hogy jön ide a Sokszín-Lépéselőny ráció? Mert erős a Soxín?

Emlékeim szerint a Beholder leírta, hogy azért gyengítik a Lépéselőny + miden olcsóbbító követő együttes használatát, mivel el akarják kerülni, hogy a 0. körben eldőljön a játék.

Őszintén szólva örüljetek neki, hogy a Lépéselőnyt nem tiltották ki, mert be kell látni, hogy a lapok átlagköltségének csökkenésével full kezeket lehet a szabálylapnak köszönhetően lepakolni. Erre majd jön a fröcsögés, hogy kontroll-lobi miegymás, de jó lenne belátni, hogy erősen játékromboló.

+1 a Beholdernek.
 
Nem tudom, hogy érted, hogy vannak jobb szabálylapok, egy Börtönnél vagy VH-nál miben jobb? Mintha a banánt a körtével próbálnánk összehasonlítani (minőségben).
 
Lehet, hogy Nemzetin 11 Sokszín volt, de azért ez nem lesz tömegdekk, mert:

- elég komoly gyűjtemény kell hozzá, 4-5, de inkább több fontos UR-rel,
- nem egyértelmű már az sem, mit miért raksz bele, nemhogy a játékmetódus, úgyhogy nem egy amatőr szintű dekk.
 
Jó gondolom ott mindenki előkapja/elkéri vagy passz mert legfontosabb esemény. Vagy lehet akkor most csak metapróbálgatás miatt nem jön elő gyakrabban, de azért mostanság messze nem ilyen gyakori.
 
Pedig amúgy a sokszín igen durva és tényleg egyre erősebb lesz csak. Egyetlen dolog szerintem ami miatt érintetlen egyelőre: méregdrága a pakli és nehezen beszerezhető a szabálylapja, így nagyon kevesen hozzák--->nem tűnik fel, hogy milyen erős.
 
Ugyanezt mondtam. Számomra ezért is elfogadhatatlan ez az érv. Ennyi erővel ez vár a 7 törzsre,mert egyre olcsóbb lények jönnek. A raia követőre is. Ott is figyelni kell minden kijövő fehér lapnál,h nem lesz-e túl erős a követővel. Ugyanez a Villámháború,bármelyik lényt azonnali beleszólásként is kell értelmezni mostantól. Ezek a lapok megszülettek. Ellenlapokat kell kiadni(ha annyira rossz a helyzet,akkor előkereshető vagy reagálhatatlan formában),nem pedig sorra nerfelni őket. Persze aláírom,h sokkal kevesebb a munkája így a tesztelőknek és kisebb eséllyel születnek OP lapok,meg fejlesztési irány,stb.,de AKKOR SEM a diverzitás rombolása az irány,hiszen ennek a megteremtése volt nemrég még a cél
 
Ezen érv alapján ki kell tiltani a sokszínt mert csak jobb és jobb lesz
 
Sziasztok én a változtatások többségét üdvözlöm de a lépéselôny nerfelésével a számos nem versenyerôs de kreativ és szorakoztató pakli elôl veszik el a lehetôség elég lenne a csapda követô mellé megtiltani a szabálylapot. ( na jó vállalom kontroll érdekcsoportok és gyak nem gyakra szánt repülô fattyak támogatnak.)
 
1. Véleményem szerint kellett ez a nerf, mert az "annyi counter ahány csontváz" erősnek hangzik, főleg egy hasonló agro jellegű paklival szemben, ami szintén olcsóbbítós követővel játszik, hiszen módosítottat néz+drágíthatatlan, de annyival nem tette gyengévé a roxot sem, ugyanúgy játszható maradt. Kiváló döntés született!

2. Ezzel a ponttal én sem tudok egyetérteni. Koncepció romboló hatása van, mert valljuk be, hogy a Lépéselőny önmagában nem annyira népszerű. Csak valamilyen követőhöz szoktuk hozzá csapni hogy előnyt adjon. Ez a lényege a kártyának. Nagy hibának érzem ennek a nerfelését.

3+4. Ezeket a pontokat közömbösen fogadtam, mert eddigi verseny tapasztalataim alapján(közel 1 év) nem igazán okozott gondot az első körös counter drágítás/0-val nem lehet reagálni. Ezért kissé fölöslegesnek érzem:+1 nerfet fejben tartani hogyha mégis kialakul ilyen szituáció, ne fedjünk fel fölöslegesen egy 0-ás countert. Szóval ezt el tudnám fogadni.
 
1. a Rox korlátozásával maximálisan egyetértek, a Glion-on is rajta a K, még így is bőven erős a koncepció.
2. A lépéselőnnyel már kevésbé, az egyik kedvenc szabálylapom, sok faj mellé használtam, és láttam másoknál is. Egy tíz éves lapról van szó ami rég benne van a játék vérkeringésében, nem a régebbi lapokat kell újragondolni, hanem az újakat átgondolni a régiekhez. Vagy akkor jöjjön ki egy új formában az új kiegészítőben, elég öreg lap már ahhoz hogy új köntöst kapjon, esetleg új képességet/korlátozást a mai metához (válassz vagy manát kapsz, vagy csontot).
3. A reakciódrágítás engem is gyakran megviccelt, de egyébként akkor az említett Sivara és Megsemm. csapás is reagálhatatlan ha nincs nálad 0-ás counter vagy védekezéses. A követők nerfelése szerintem felesleges, még több íratlan szabályt figyelemben tartani, vagy mindig legyek wifi közelében hogy most mi is az új aktuális szabály. A kezdőknek segít is meg nem is.
(4)Elég komolyan gondolkoztam mostanában a gyűjteményem eladásán, de ez adott egy löketet a döntésben. U.I ugyanitt bojler eladó
 
Nem igazán értem, hogy mért van ekkora kiakadás a narancs lapok nerfjétől... Alapvetően a kiadónak nem célja megölni 10, amúgy népszerű, koncepciót, hanem elvenni egy játékromboló elemet, az első (inkább a nulladik) körös counter védelmet és ezzel nem azt próbálják mondani, hogy ne játszatok ezzel, hanem, hogy ideje átgondolni azt a decket.

Személy szerint nincs problémám azokkal a deckekkel, amik az első körre teszik fel a játékot, midnenkinek szíve joga, hogy be vállalja-e vagy sem az adott versenyre.
Az már inkább jobban zavar, hogy az adott követő-szabálylap teljesen eliminálja az ellenfél ellenjátékához való lehetőségeit, ellenben mondjuk egy börtönnel, ahol csak minimálisra fogja vissza.
Ebből következik a következő pont, mi szerint, nem értek egyet a lépéselőny nerfjével, ha be akarom vállalni a 3 lapos kezdést a plusz mana és csonttért, akkor ez egy olyan decképítési döntés, ami rajtam kellene múljon.
A Roxszal teljesen egyet értek, nem is értem , mért csak most jött ki.
Kiváncsian várom a próbaidőszak végeredményét
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.