Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Innen nézve úgy tűnik hálás a változásokért te pedig nyilván nem tudod elviselni azt amit a szemedre vet(ett korábban) azért próbálsz aláásni.

Csakhogy a 70 pontos ötlet nemcsak neki tetszik hanem másoknak is, ráadásul ahogy a táblázatot nézem a Pusztítás Prófétái a középmezőnyben vannak tehát nem top kt, tehát nekik valóban jól jöhetnek a cserék.
 
Tisztelt Játékvezető!

Ajánlom figyelmedbe a döntéskor ezt a néhány sort,amit Daragó Szilárd írt nekem mint volt Pusztítás Próféta tagnak.Tanulságos,hogy a reformot így is meg lehet köszönni.A privát részeket kivágtam belőle.


"Jót röhögök rajtad kisköcsög valóban. :-D
A Behora visszakerültem...
IGEN, INGYEN, 70 pont értékben veszek fel.a Prófétáknál nekem tetsző képességeket. Abba a kt-ban amelyben ti évekig gürcöltetek a semmiért mert ugye ki lettetek baszva. :-D

Kiscsávó, ez a játék és a fejlesztései nekem kedveznek. :-D



Te szerencsétlen hülye gyerek. ;-)"
 
Nem lehet.
 
Én is hasonlóan gondolkodtam, pedig csak a KF elején vannak a "legnagyobb" karaktereim. Ezért mertem előhozakodni a dologgal, meg mert nem akartam, hogy ez az "egyedi" képesség egy átgondolatlan reform miatt a süllyesztőbe kerüljön. Legalább az esélye, vagy a látszata legyen meg annak, hogy érdemes legyen megtartani!

Meg ahogy levezetted, mire megszerzi a karakter a max-os testépítést, már igencsak KF-en mászkál.
 
KF-es karikkal tudom vizsgálni az 5 pontos képesség = 40 támadás erősségét.

Egy karinak mire meglesz a 690-es testépítés, kb rendelkezni fog ezekkel a statokkal:

500-as karlapos tám, 110+20 as fszaki kb + kb 20 jobbkezes fegyver + 10 dragnit + 100-120 nerub elixirből = 760-780as támadás + a fekete/átok 2 mondjuk akkor egy kb Minimum 800as támadóerő.
(Ehhez jön mondjuk 20 kábítónyilacska/ árnyékvessző -80 ACval, ezt nem is számolom), maradjon a 800.

Ehhez adna az 5 pontos képesség 40 támot, ami +5% támadás. Számít? Van ahol igen. Jelentős? 5 pontér +5% támadás, sztem elfér, de ez az én véleményem és KF végi karik szemszögéből néztem.
 
Sajnos szomorú trend, de jelenleg a TF-en nincs szükség:

- bónusz támadásra. Rengeteg módon lehet támadást szerezni, talán egyedül valamikor a karakter fejlődésének elején / közepén jönne jól - viszont akkor nincsenek nagy tulajdonságaid / szakértelmeid, amelyekre mérhető bónuszt kapnál. Később a végtelenben eső Harcosok Könyve miatt a másodlagos szakértelmeid utólérik az elsődlegest, így már az sincs, hogy a másodlagosra kellene a támadás

- sebzésre. Egyrészről ugyanaz, mint a támadás, 1-1 lényre irgalmatlan bónuszokat össze tudsz szedni ( vagy megoldod esszenciakristállyal ). A forduló közbeni +4 és társai nevetségesek. Itt talán még a kritikus ütés a legjobb, mert azzal potenciálisan 1-1 harc egy körrel rövidebb lehet, ami számíthat. A Harci Mágia is sokkal inkább szakértelem-növelő szerepet játszik, mintsem a sebzés kellene belőle.

- hátasra. Ez értelemszerű. Esetleg a hátasos képességek jelenthetnének annyi előnyt, hogy ha megvannak, akkor: 1) egyedi kinézetű a hátas ( azaz azt látod, hogy pollátorod van, nem sárkányod ), 2) -1 TVP / +1 lépés körönként, a befogott állatodhoz képest. Akkor már lenne értelme, így sajnos színesítőnek is kevés.


Természetesen jöhetnek új területek, amelyek alapjaiban változtatják meg a képet. Pl. az Tűz létsíkját nem bírják a befogott állatok, így azok hatásait nem élvezheted, marad az alakváltó képesség / kitartó ló - viszont egy KT hátas bírja, mert mégiscsak.
Vagy szükség lehet extrém magas támadásra ( értem ezalatt a +80at ), különben viselned kell valami cuccot, ami megadja. Így a KT képesség mintha csak +1 slot lenne. De a csökkentett ( +10/20 ) támadás kb. nem is mérhető - egy ide eljutó karakter 600-700as effektív támadást ( fegyverszakértelem + támadás + egyéb bónuszok ) is összeszed. Itt +10 az konkrétan egy 500as támadáshoz viszonyítva 2%.

Hasonlóan egy csata alatt magas szinten már leadsz 100.000 sebzést is akár ( de legyen 'csak' 50.000 ). Itt annak a jelentősége, hogy Harci mágiával sebzel 500at a csata alatt, nulla közeli jelentősége van ( 1%, vagy azalatti sebzés jön ebből - nagyságrendekkel többet sebzel vissza pl. derit vértből ). Annak, hogy közben szakértelmet fejlesztesz, van értelme, magának a sebzésnek 0.

Sajnos így áll a helyzet, ami vagy jó, vagy nem, ezt majd eldöntik az okosok.
 
Nem tudok róla, hogy nem az enc alapján működne... úgyhogy ha annyira jön ki...

Ebből is látszik, hogy mennyire nem zavart eddig semmi vizet ez a képesség, mert a szemfüles optimizálók már rég lecsaptak volna rá, ha akkora táp lenne, hogy érdemes rá egy képességet ellőni!
 
Most amúgy hol a vége? 690-nél megadja a 71-et?
 
a testépítést mindenki felveszi, tehát kvázi ingyen kapod

Mit tehet az a szegény testépítés II. arról, hogy a "nagytestvére" ennyire kelendő lett?
Nem hiszem, hogy össze kéne vonni őket. Tagadhatatlan, hogy egymásra épül, DE az már a kifejlesztése óta is így van!

Nem kérünk még egy kötelező képességet, köszönjük.

Hmmm, ha annyira kötelező lenne a megléte, akkor nem gondolod, hogy még a korlátozás előtt mindenki kifejlesztette volna szinkronban a testépítéssel évekkel ezelőtt???
Akkor most nem csak egy KT-nak lenne meg!!! (nekünk a Kvazárszikláknak)

Kissé sántít ez a mű-háborgás a "még egy kötelező" képesség miatt!
 
40-50 extra támadás olyan sok, hogy akkor ezzel gyakorlatilag a testépítés 2-t is kötelezővé tetetnéd minden KT-val, már bőven elég, hogy az 1 is kötelező.
Még 20 extra támadás is baromi sok, mivel a testépítést mindenki felveszi, tehát kvázi ingyen kapod, nulla befektettéssel; jól tükrözi ezt, hogy még az Árnymenők KT-ban is felvettük, mert ma már ez sajnos tényleg kötelező, e nélkül nem lehet rendesen végjátékot játszani.
10 max 15 extra támadás bőven elég durva egy KT-képességből, a trolloktól nem fogom sajnálni, akkor sem, ha nem 5 hanem mondjuk 4 pontért kapják meg, de ennél tovább nem adnám le.
Nem kérünk még egy kötelező képességet, köszönjük.
 
- utána minden 15 szakértelem után +1 támadás (279-es testépítés = összesen +20 támadás)

nem 279-es testépítés, hanem 229
 
Ugyan nem itt szerettem volna megírni a véleményemet, hanem e-mailben a JV-nek, de ha már Clod felhozta a témát akkor itt írom le a gondolataimat:

Engem a testépítés II. érdekel (a Kvazársziklák vezetőjeként), de ide kapcsolódik a csatakiáltás, és az Azért a támadás se rossz.. képességek is.
A közösség ereje azért nem érdekel, mert ott alapból maximalizálva volt a határ.

Eddig nem volt korlát, de ha már lesz, akkor miért nem lehet olyan korlátot kitalálni, ami mellett érdemes lehet megtartani a képességet??? 10 támadás egy 5 pontos képességért???

Legyen maximalizálva mondjuk 40 támadásnál a testépítés II, meg a csatakiáltás, az "Azért a támadás se rossz.." meg 50-nél (bár azt már alapból sem értettem, hogy a tervezetben miért kapott max. 20 támadást a másik kettővel szemben, de ez nekem mindegy is). Így már talán érdemes lehetne megtartani ezeket a képességeket.
A 40 meg 50 támadási értékekhez nem ragaszkodom, mert vannak nálam sokkal szakavatottabbak, aki jobban meg tudják ítélni, hogy mennyi pontért mekkora értékek lennének reálisak...

Hogy ne csak úgy tűnjön, hogy a hőbörgés mögött nincs semmi elképzelés, íme, hogy nagyjából mire is gondolok:
Amire épül a testépítés II. az a testépítés szakértelem, az meg maximalizálva van ígyis-úgyis. Ebből adódóan valahogy így gondoltam az elosztást:
- 79-es testépítésig az eredeti képességleírás alapján összesen +10 támadás
- utána minden 15 szakértelem után +1 támadás (279-es testépítés = összesen +20 támadás)
- utána minden 20 szakértelem után +1 támadás (429-es testépítés = +30 támadás)
- utána minden 25 szakértelem után +1 támadás (679-es testépítés = +40 támadás)

Ugyanerre az analógiára építve mehetne a csatakiáltás is (értelem szerűen ott mások lennének a küszöbértékek)

Persze lehet leszólni az elképzelést, azzal sincs gondom, de abban szerintem mindenki egyetért, hogy a max. 10 támadás nem ér meg egy képességet, és főleg nem 5 pontot (de kettőt se)!
 
- Lesz-e lehetőség meglévő képességet új enccel/szövegekkel kérni?

Ez minket is rendkívül érdekel. (SIA)
 
OK, akkor újratervezés.
Mikor megy élesbe a dolog, ha augusztus végén indul a következő képességünk, lesz még idő 2 5. szintű képességet kifejelszteni 2x?
 
c) Mindenkinek pontosan annyi képessége lesz a csere után, amennyi előtte volt.
 
Jelenlegi ismereteink fényében nekem az alábbi kérdéseim lennének:

- Hogyan fogjátok a képességek darabszámát meghatározni?

a) Fixen mindenki kap annyi lehetőséget, ahány képessége van a dolog élesbe kerülésekor, de min. 15 (ami szerintem 16, mivel egy KT 13 képességet fejleszthet és utána kap még 3-at - legalábbis elméletben, mivel nem tudok olyan KT-ról, amelyik ezt így megjátszotta, a három ajándékból 1-2-t mindenki kifjlesztett)?
b) A fenti minimum + annyi, ahányat a képességfás cserékkel kapott addig a KT, de mondjuk max. 18 (vagy 17 vagy 19 vagy 20, mittomén, csak mondtam egy számot)?

Az a) esetben ugyanis kicsit át kell gondolni a képességfa fejlesztési tervet, hogy +1-2 arculatteremtő 0-1 pontos képességnek legyen hely, a b) esetben erre nem lenne szükség.

- Lesz-e lehetőség meglévő képességet új enccel/szövegekkel kérni? Példának okáért, ha valaki beválogatná az illúziófegyvert, az 99.9% valószínűséggel nem véres csatabárddal vagy inkvizítori korbáccsal szeretné. Nyilván nem egy következő harci mágiát akarnék mentális és halál alapú varázslatokkal. Bár ha lehet olyat is, akkor nem bánnám, a gnómokkal simán élnék a lehetőséggel (Nelluonkkar).
 
A valtozo pontertem sztem jo otlet, de biztos vagyok benne, hogy a "tul bonyolult" lesz ra a valasz.
A tobbi meg mostis megy, mert kimagyarazni mindent lehet, amig a jok ugy allitjak be, hogy "az en vampirizaciom az kell, max kepzeld azt, hogy ez vmi gyogyizuenergia, csak nem az van odairva..." ,es ez talakozik az "en igy kepzelem el a raia-hivoket, miert ne lehetne igy?" ervekkel es a JV "nem teszunk bele annyi energiat, hogy a nevet atirjuk+uj szamot adunk neki"( , mert majd mindenki azt kepzel a helyebe, ami jolesik neki) magyarazataval. Es akkor innen csak egy lepes a " en hangosabban mondom a sajat kepzeleteimet, mert tobbet lepek a hangosabb kepzeleteimmel (...ezert ez fog megvalosulni".
Holott csak a szoveg az, ami a TF-ben szinesito, kepzeletaramoptato eszkoz, de a szabalyozottsag miatt lehet csak belole konzisztens rendszer.
Sztem ezt pedzegetik az ursula-fele megnyilatkozasok is. Es ez csipi az en szemem is
 
Olimpiás "Muezli érdemérme" ráadásul kiváltja a KT-képességet, nyerni meg nyilván az fog ilyet aki amúgy is képes rá.
 
Akkor még egy tolvaj képességet kérnék felülvizsgálni.
Mestertolvaj,kf3-as tárgyak lopása dupla költséggel,fele eséllyel,max. 1 db-ot,maradt a 3 pont.
No de a folyamatos vágások miatt mi az tárgy,amiért érdemes ezt felvenni?Mászó,ásó cuccok lophatatlanok,max. kreiton agy és Sheran cserepe,ha a listából épp azt hozza totál véletlen.
Szóval a 3 pont sok,nem véletlen,hogy az Árnymenők sem vették fel,plusz ha valaki nagyon mazopista,akkor felveszi a müzli kezét.
 
Ok, én a listát néztem itt a honlapon.
 
Amit kitalált, azt meg vezesse be. A játékosok meg alkalmazkodjanak. Ha a játékosokra bízzuk, jön 2-3 nagyhangú és lesz itt 100 pont limit, meg 20 db. képesség, meg aranyeső.


Pontosan ez az a hozáállás ami ahhoz vezetett, hogy ma már nem 1000 játékos megy el TF talira (és még ki tudja mennyi játszott), hanem csak 150. Az a szemlélet váltás, hogy bevonják a játékosokat segítte hozzá a játékot a fennmaradáshoz.
Sőt még pár régi játékost is visszavonzott.

A baltás módszerek nem működnek, ezt '93 óta elég jól megtapasztalhatta a cég.
A hangadók pedig nem akarják a saját játékukat sem tönkre tenni és nem attól hallgat rájuk a JV, mert "hangosan" kiállnak valami mellett, hanem mert gondolkodnak, igen sokszor a játékvezetés helyett is, ami nem baj, mert több ember másképp látja a dolgokat, más szemszögből és ne adj' isten még jó ötletük is lehet. De mint mondtam az "így nem jó" az nem ötlet
Történetesen a játékosok többsége panaszkodott, hogy kevés a pont/nagyok a költségek.
A Kft nem akarja már az újrapontozott képességek értékét módosítani így azt lépte meg ami a legtöbb játékosnak megfelel - felemelte a ponthatárt.
Ezek szerint TE nem tartozol a többségbe ez sajnos egy ilyen dolog, mindig lesz olyan változás ami nem felel meg a játékosok 100%-ának, a KFT-nek arra kell törekedni (és arra is törekszik), hogy ez a % a lehető legmagasabb legyen. De a 100-at elérni sosem fogja.
 
A mágia rúnája már 6 pontos, nem 10. A hírhez csatolt listában még 10, de a KT-knál már 6-nak írja az új pontszámítás szerint.
 
Varázsló KT-nak nem kell több TU és nem akarja a több TU-t TVP-re konvertálni. Semleges KT spéci képessége megvan még ?


Köszönöm, hogy megmondod nekem, mint varázsló KT vezetőjének, hogy mit akarunk mire konvertálni.
A mentális frissülés meg benne van a fában, mindenkinek elérhető.

40 pont épp eléggé szűk, hogy sok dolog ne férjen bele. Vagy lehetne még kevesebb.


A játékot ne reseteljük, hogy akkor a szűkebb lehetőségek mentén tudják lelépni azok is a fordulóikat, akik a régi szabályok miatt jobb lehetőségekkel rendelkeztek? Nonszensz már a felvetés is.

Ha a játékosokra bízzuk, jön 2-3 nagyhangú és lesz itt 100 pont limit, meg 20 db. képesség, meg aranyeső.


Nincs a játékosokra bízva, csak kikérték a véleményünket is. A Beholder még mindig egy vállalkozás, amelyik a játékosok pénzéből él (legyen az TF, HKK, VÚ, akármi). A játékvezető továbbra is egyszemélyben dönthet változásokról, viszont ha emiatt csökken a Beholder árbevétele, azért ő lesz a felelős, ezt nyilván nem lehet bevállalni, ezért aztán olyan megoldásokat keres, amit a játékosok többsége támogat, de legalábbis el tud fogadni. A tiéd meg nem ilyen.
 
Kösz a listát.
 
"Azzal a dumával ne gyertek, hogy majd a 0 pontos képességekkel arca lesz a KT-knak, mert nem lesz."

Élőholt kísérők 0 pont. És már arca van a kt-nek.
Vagy ott van amit Szilárd kiharcolt, hogy arca legyen a kt-jának, a 414-es (talalkoztál már tündével? Eléggé egyedi róluk a leírás).
A Vértesók külseje és minden olyan 0 pontos képesség ami a külsőt változtatja meg.

Mind-mind arculatok.
 
Véleményem szerint elég hülyén nézne ki pl. az Álomőrzők a gyűjtőszenvedéllyel,vagy az élőholt kísérőkkel,de vissza is érvényes,a SIA mondjuk a Védőnővérrel.


Ez a jelenlegi rendszerben is simán lehetséges, a reformtól függetlenül.
 
Tulajdonképpen szépen levezetted, miért is kell a limitet 40-ben meghúzni. Kösz.


Varázsló KT-nak nem kell több TU és nem akarja a több TU-t TVP-re konvertálni. Semleges KT spéci képessége megvan még ?

40 pont épp eléggé szűk, hogy sok dolog ne férjen bele. Vagy lehetne még kevesebb.

Nem tudom, amúgy, miért mi kínlódunk ezen ?! Arra van a JV, ott ül az adatbázison, minden infója megvan. Találja ki, osszon-szorozzon, és ne sz.rozzon. Bocs, de rímel. Amit kitalált, azt meg vezesse be. A játékosok meg alkalmazkodjanak. Ha a játékosokra bízzuk, jön 2-3 nagyhangú és lesz itt 100 pont limit, meg 20 db. képesség, meg aranyeső.

A következő síkokon meg hozzájuk lesz szabva és kínlódhatok a 2000-es tauval, meg a 700-as erővel. meg a 150es mászással. Kösz, de inkább ne !
 
Minden képességnél meg lehetne határozni egy típust (ami semmit nem csinál az mehetne egy kalapba) aztán lehetne válogatni és arra ösztönözni a KT-kat, hogy legyen arculatuk.


A top képességeket (új pontozás alapján 8-10 pont) kiválogattam.

Ebből "kötelező" és a fában is megtalálható a DVK, a kőbőr (és klónjai), valamint kedvenc táborhely (és klónja), ezeket kivettem a listából, ami maradt :

8 pontosak:
{*}TU regn
{-} Tudati jel
{-} Szamócaenergia
{-} Kasztropl.ujjongás
{-} Vérgyűjtés

VP regn:
{-} Kasztropl. trafó

(*) A mágia szeretete


10 pontosak:
1. {-} Csepp a vértengerből - vértesóknak van, nem cserélhető, más nem fogja felvenni
2. {-} Az őrzők ébersége - imre szörny, tárgyból helyettesíthető, senki nem fogja felvenni
3. Keményebb bicepsz
4- (*) A mágia rúnája - teo és tau 1,5x fejlődik
5. vp-ből TU termelés
{%} (*) A hatalom rúnája
{%} (*) Tudati feketemágia
6. totem teleport képességek
{%} Totemre hívás
{%} Sorakozó

7. harci mágia és klónja:
{%} (*) Harci mágia
{%} (*) Szórd két kézzel

+10% fejlődés és klónjai
{%} Bűvös szamóca
{%} Időfolyamok

{-} : Ezen képességeket senki nem fogja választani, mivel elértéktelenedtek.
{%} : A klónok közül 1 vehető fel
(*) : Kizárólag mágus KT arculathoz illik

Tehát a fentiek fényében ha minden KT csak a saját arculatának megfelelően választhatna, akkor minden KT hirtelen mágus KT lenne, az egyetlen ami nem illik a képbe az a keményebb bicepsz.
Ami viszont akkor nem lenne meg egyetlen KT-nak sem, viszont hadd ne mondjam az mennyire borítaná az asztalt, jelenleg már kötelező a megléte, vagyis nem vagyunk beljebb.
Az viszont elérnéd vele, hogy aki nem varázsló KT, annak annyira lecsökkentenéd a választási lehetőséget, hogy nem lenne mire elköltenie a pontjait. Bomba ötlet, mondhatom. Megfontolt, kidolgozott
 
Apám, Spunk, 4 órával ezelőtt írtam:
115. UrsulaTF 2015.08.07. 17:56

A rövidlátót nem így értettem...
 
zerintem azért arról szó sem volt, hogy minden KT bármilyen képességet beválogathat a keretbe, ami pont alapján belefér. Ezt én nagyon nem támogatnám, sőt!

Én azt is el tudnám képzelni, hogy minden KT-nak el kellene döntenie milyen típusú szeretne lenni (jó, gonosz, varázslós, harcos, tolvaj, stb,) és ez alapján lehetne képességeket összeválogatni - értelem szerűen pl. jó KT nem választhatna gonosz képességet -, valamint én úgy pontoznám a képességeket, hogy pl. Harci mágia 10 pont, de varázslós KT-nak csak 8, harcosnak meg 12. Minden képességnél meg lehetne határozni egy típust (ami semmit nem csinál az mehetne egy kalapba) aztán lehetne válogatni és arra ösztönözni a KT-kat, hogy legyen arculatuk.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.