Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Ez már egy használhatóbb ötlet.
Kiegészítve annyival, hogy erre az ágra nem hat semmilyen fejlesztési idő/költség felező/háromnegyedelő dolog.

Ugyanakkor 10*2 még mindig édeskevés, amikor 28 kéne a jelenlegi ismereteink alapján.
 
Esetlegesen kisegíteni valamilyen módon a fával azokat a KT-kat, amelyek túlköltekeztek?
Egy új ág, aminek az a neve, hogy 'Pontérték', minden szintje ad +2 -t a KT által képességekre elkölthető pontokhoz.
Azon KT-k esetén, akik már eddig is cseréltek valamennyit, meg kell nézni, hogy mennyi TU-t ( vagy TVP-t ) költöttek cserére.
Nekik ennek függvényében ez az ág már egy magasabb szinten indulna.
A képességek nullázása előtt X idővel már ezt az ágat lehet fejleszteni, így, a reset után megvan, mennyiből gazdálkodhatsz. Akár minden egyes szint +1 bónusz cserét is jelenthet, hogy könnyebb legyen az átállás.

Így a végén mindenki kb.-ra eljuthat ugyanarra a szintre, persze csak akkor, ha ezt az ágat kihúzza. A régebbi karaktereket se éri talán hátrány, max tenni kell valamit azért, hogy szintre érjenek a dolgok ( némi extra EF ) és a frisebb / alacsonyabb fordulószámúak is élvezhetik ugyanazokat, amiket X évvel ezelőtt mások.
 
Fülemüle harc.
Szerepjátékos,az agresszorok kivédésére.
Max 1 pont,szintén.
 
Rózsasziromáldozás.
Nem is tudom mikor használtam utoljára.
600.forcsiban 20 mákrózsa 6 tu és 10 tvp árán ad 20 szerencsét,20 védelmet,ebből a védelmet hagyjuk is.Max 1 pont,de szerintem azzal is kuka.
 
A zsákmány kihívása gyakorlatilag csak a tudatpajzs áttöréssel működik,ez együtt 10 pont.Sok.A főnixtollakról nem is beszélve.
1.Semmisítsd meg a főnixtollaidat
2.Pusztítsd el a csillogó nyakékeidet
3.Törj tudatpajzsot
4.Mehet a lopás
Mindez 4 parancshelyért,egy cselekvés,lekorlátozva 2 kör per kihívásra.
 
Nem sok konkrét vélemény érkezett az egyes képességek pontértékével kapcsolatban, de amire jött, arra válaszolok.

Javaslom, hogy a DVK pontértéke maradjon a régi,
A DVK az egyik legerősebb képesség. Mi legyen max. pontszámú, ha ez nem?

a keményebb bicepsz sem ér többet 4-5 pontnál.
Főleg ha azt nézem a játékosok többsége 1000+ forduló után éri el 0 690-es testépítést, de a 700-as erőt én még senkivel sem tudtam elérni, igaz a 600-ast sem... ERGO erősen túl lett pontozva...

Nem igazán értem, miért számít, hogy mikor éri el vki a 700-as testépítést. A testépítés szintén a legerősebb képességek közé tartozik. Irtózatos TVP-t lehet vele nyerni, és a TF-elésre még plusz szörny is jön, ráadásul az utóbbi évek változtatásaival még nagyobb eséllyel is mint régen. Mi legyen max. pontos, ha nem ez?

Hatalom rúna is brutálisan túlpontozott hol 10 pont az, hogy VP-TU? Pontosan azért kellett, mert nem tud mindenki E.kristályokhoz jutni, nem mindenki milliárdos. Ez a képesség is max 3-4 pontot ér.
Ez is rossz érv. Azért pontozzunk egy képességet kevesebbre, mert sok játékosnak van rá szüksége? Nem is értem. A TU-regenes képességeket egymáshoz képest pontoztuk. A mai TF-en sokkal több az mxTU mint régen, sok karakternek van 90+ MxTu-ja. Más képességek, amik az EF után adnak TU regent, gyengültek, amióta képességfa van. Ma a régi képességbe mindenki 30-at EF-el 20 fordulónként és kész. 30 EF-nél, ezek a TU-regenes képességek adnak 4-6 TU-t körönként. A hatalom rúnája 13-15 TU-t tud adni körönként, csekély 156-180 VP befektetésével. Ez a VP manapság már nem számít semmit.

A Mágia rúna is felment 10 pontra, mikor kb. 200-300 fordulón át ér valamit. Nyilván nem lehet szivatni a kiskarikat, hogy elveszti a KT. A nagyoknak meg gyk. semmire sem jó.
A mágia rúnája szintén a legerősebb képességek egyike, ezért is került be tárgyként is a játékban annó. Az hangzott itt el, hogy nem, túl sok előnyt ad addig, amíg valaki megszerzi a Sárkány Amulettjét. Ha ez így van, akkor cserélhető képességként nincs vele gond, mert simán le lehet cserélni. Viszont, ha később jóval erősebb nyakláncok lesznek a játékban amiknek nem lesz meg az a képessége, akkor már ismét nagy előnyt ad azzal, hogy nem kell hordani ezt vagy a pókisten nyakékét. Mindenesetre a fentebb felhozott képességek közül ennek az egynek érzem vitathatónak a pontszámát.
 
Az egész KT-képesség téma amúgy borzasztóan megbontotta a játékegyensúlyt, amióta csak létezik, aztán az egész játék ehhez van igazítva, foltozva.
Mivel a történteket nem lehet meg-nem-történté tenni, így a legjobb dolog, amit a KFT tehet, hogy időszakosan felülvizsgálja a képességeket, azok pontértékét, hasznosságát, esetlegesen pedig korlátokat vezet be, ha szükséges.
Én még mindig támodatom a teljes revíziót, a fórumon és a levélben elküldött játékosi visszajelzések figyelembe vételével.
 
Kétlem, hogy bele kellene fognom elmagyarázni, hogy egy 39-40 pontos KT tagjának fordulója épp annyit ér, mint egy 70-72 pontos KT tagjának a fordulója.


Ez oltári badarság.

Egyrészről mindenkinek meg volt a lehetősége ugyanazt kifejleszteni (amióta a képességfa van, gyakorlatilag korlátlan számban lehet cserélni képességeket, csak fejlesztés kérdése).
Sok KT meg is tette.
Nyilvánvalóvá vált, hogy 2008-9-től mely képességek voltak azok, amiket több KT is beválogatott a tárházába, értelmeszerűen, mert hasznosak, netán kötelezőek.
Bizonyos KT-k, mint pl. mi az Árnymenőknél nem voltunk hajlandóak harci mágiát és társait fejleszteni, mert nem illett a KT arculatába és kész. A mi tudatos döntésünk volt, hogy nem válogattunk be olyan dolgokat amik most épp 10 pontra lettek felértékelve.
És hogy állunk most ? 44--> 54 pontra.
És nem, továbbra sem a KT képességek miatt gyenge a karakter, hanem mert a lopás csúnyán ki lett herélve az elmúlt évek alatt.
Most hozhatnak a játékba 60 njk-t, de 900 lelépett forduló után nem sok jövőt látsz a karakterben.
Elkanyarodtunk.
Egyenlő esélyt akarsz? Azért tenni is kell ám.
Tudom a TF nem verseny, de ha már a verseny oldalát nézed, egy kemping bicajjal nem fogsz Tour de France-ot nyerni.
Ha még mindig azt gondolod hogy 2 forduló ugyanannyiba kerül, képzeld el, hogy egyesek 4 forduló árát fizetik 1 fordulóért. Hidd el, nem jár nagyon messze az igazságtól.
 
Neked talán arra áll fel, ha nekem/akárkinek valami rossz?

Hát, én még egyetlen szopógödröt sem töröltem el. Nem rengettem isteni küldin kívül és nincs lopásom, nem nagyon keveredtem tudati csatába, sem karakterek közötti perpatvarba. Nem járok a JV-hez, hogy "vegye el.. /törölje.. /baltázza... ".

Te hogy állsz mindezzel ?

Egyenlő esélyeknek örülnék, amiben technikailag benne van az, hogy amit eddig valaki kapott, azt eztán nem kapja.

Kétlem, hogy bele kellene fognom elmagyarázni, hogy egy 39-40 pontos KT tagjának fordulója épp annyit ér, mint egy 70-72 pontos KT tagjának a fordulója.
 
Hogy is volt ? Emlékezzünk vissza kicsit.

1, Pfúj, alakváltók többet regenerálnak, pár tvp -vel többhöz jutnak. Nincsen egyforma esély. Egalizáljunk.

2, Pfúj, HK esik és növeli az elsődlegest, nincsen egyforma esély. Egalizáljunk.

3, Pfúj, itt egyesek instabiloznak. Nincsen egyforma esély. Egalizáljunk.

És jé... van itt KT, ahol 4-5 db. 10 pontos képesség lapul, máshol meg 1 db. 9-es. Jó ez így, mi ? Persze, megdolgoztak érte, tömérdek tvp és TU ment érte, nem a hangyák hordták azt össze kérem.

Most mit kell itt hőbörögni, nincs itt látnivaló, oszoljunk.


Csak jelzem, hogy ha eztán minden KT-nak 56 pontja lehet, azzal sincs elintézve az ügy, mert azzal csak fixálva lesz az a különbség, ami az elmúlt évek során felhalmozódott ! Mintha az lett volna mondva anno, hogy "jó, akkor mától nincsen több instabil", de nem az lett mondva, hanem lett pool. Itt mi lesz a kompenzáció ?
 
Nem kell újrapontozás.
A képességek pontértéke eddig megfelelő volt.

Maradjon a 44 pont, a 16 képesség de minden kt szabadon cserélhesse le a 11 lecserélhető képességet (ha akarja).

Ettől a kivitelezéstől nemhogy visszajönnek az alvó játékosok/ jönnek új játékosok de az aktív kt-knak is alátesztek.

Nem a kt képességek pontértéke miatt inaktív egy játékos vagy egy kt.

A reformot igy nem támogatjuk, ebben a formában való megvalósítását határozottan ellenezzük.
 
Akkor azt mondd. A fordulószámhoz kötés viszont marhaság.
Nem kell kivenni semmit, úgy kell a pontokat igazítani, hogy erre ne legyen szükség. Sőt, néhány mára elavult képességekhez hozzá is kéne nyúlni, hogy ne csak az időlyamok-harci mágia-mágia rúnája trió legyen a "nyerő" kombináció és ne akarjon mindenki varázsló KT lenni (persze tudom, hogy ez csak álom, mivel egy ilyen projekt is csak a köv. terület / online elől venné el a fejlesztési időt, azt meg azért nem szeretném).
 
Egy üstökös, de még egy újrakezdő vagy egy simán csak most induló átlagkari is simán többet hoz ki kevesebb fordulószám alatt ugyanabból a képességből, mint egy régi karakter, te mégis a régit akarod korlátozni. Gratulálok.


Nem, most Te csúsztatsz. Én azt mondom hogy ha valamit ki kell venni a játékból, amire másnak sokszor annyi lehetősége volt kihasználni mint másnak, azt nem korrekt úgy kivenni hogy senki sem használhatjka ezekután. Mert a 16 ponyni képesség ynirbálás lássuk be, ezt jelentené.
 
Az hogy 1500 vagy 1700 az reálisan megbeszélhető. De nem összehasonlítható sehogyan sem a 300 vagy 700-al.
 
Csúsztatsz, sehol nem írtam, hogy a képességek erősödtek volna. A körülmények változtak úgy, hogy ugyanazt a képességet egy régi karakter nem tudta úgy kihasználni, mint egy újabb.
Aranyfaló ládikó (hozzá 1:50-ben, esetleg 1:55-ben arany vagy épp bagóért, ha saját rabszolgánk van), értelmesen működő butaság ára, végtelen sziklozug comb, átlagosan több szörny/forduló (bónusz szörnyek kiskariknak a varkaudar falvakban, vadászat már jóval azelőtt, hogy az istened megadná, soroljam még?), stb., stb.
Egy üstökös, de még egy újrakezdő vagy egy simán csak most induló átlagkari is simán többet hoz ki kevesebb fordulószám alatt ugyanabból a képességből, mint egy régi karakter, te mégis a régit akarod korlátozni. Gratulálok.
 
Melyik képesség lett megerősítve? Hogy 2010 után többet ér mint előtte?
És igen, azokat hasonlíto ehhez akik nemhogy 'csak 1200' fordulót, de még 1000-et se léphetek. Te is tudod hogy mineél nagyobb a fordulószám, annál jobban kombózik midnen össze, mert annál több TVP van mindenre.
Igem, a 200 forduló különbség majdhogynem többet ér mint az első 1000. Nem beszélve az 1700 fordulókról...
 
Azt azért érzed, hogy ez az ötleted több sebből vérzik.
Egyrészt hiába tölt valaki 1500 fordulót ugyanabban a KT-ban, ha közben változnak a képességek (cserék, stb.), másrészt meg ne akard már összemosni azt, hogy valaki 2000 óta használta valamelyik képeséget 1500 fordulón keresztül azzal, hogy más meg 2010 óta használta ugyanazt mondjuk "csak" 1200 fordulón keresztül. Más volt a játék, ugyanaz a képesség egy régi karakternek sokkal kevesebb tápot adott ugyanannyi forduló alatt, mint egy később (újra)indulónak. Alma, meg körte, ettől senki sem lesz jobb, csak az üstökösöknek.
 
Ha átpontozzunk a képességeket, és ezekután aztmondjátok hogy a 72 pont helyett már csak 56 pontnyi képesség használható, az aszt jelenti hogy 23%-al kevesebb pontot érő képességet használhatnak a kisebb karakterek mint azok akik kihasználták ezeket.

Javaslok egy nagyon egyszerű megoldást. Meg kell nézni mi az a fordulószám amit legtöbbet töltött egy karakter KT-ban. A kivezetésre ítélt képességekre meg leprogramozni, hogy azután a fordulószám után ne működjenek.

Idővel már nem biztosít előnyt a túlzásnak ítélt képesség, és mégis mindenkinek megvan a lehetősége hogy kihasználja ugyanannyit mint mások.
 
jah, persze, meghogy 6-ig szaporodik

608 főnixtoll (#563) [6.08/0]
 
A Mester hívása az új pontozásnál ugyanannyiba kerül, mint a Fegyvermester. A különbség csak annyi, hogy előbbivel 1 fegyverszakértelmet lehet növelni, az utóbbival hatot. Ha megmaradna 4 pontosnak, még lehet, hogy akkor sem tartanánk meg.
 
Az Ars Magica KT nevében az alábbiakat tudom mondani a tervezetről:

Nagyon sok energiát toltunk abba, hogy a KT úgy nézzen ki ahogy most. Alapvetően varázslós KT-nak indultunk, de a vp elinflálása és bizonyos dolgok kötelező válása (pl. keményebb bicepsz) miatt cserélgetni kellett a képességeket, amik most jól felértékelődtek és jó részük nem is cserélhető.

Nem tartjuk reálisnak a képességek jelenlegi pontjait, valamint a KT képességek maximális ponthatárát sem. Előbbit csökkenteni, utóbbit növeli kell.

Összességében azt mondhatom, hogy a javaslatot jelen formájában nem tudjuk semmilyen módon támogatni.

Dachande
 
A főnixtollak hullanak már minden másból is.
 
Nem győzöm elégszer elmondani, hogy a főnixtollak kiírthatatlanok a játékból, gyakorlatilag a NEM-Leahos tolvajommal nem is használom a képességet, mert nem tudok megszabadulni a főnixtollaktól (...)


Ez mondjuk meglep, miután szerintem 8-9 éve nem teremtett főnixtollat senki. Viszont ezek szerint jól működik.
 
A falak leomlanak: Valóban még a régi TF élt bennünk, amikor felpontoztuk. Jelentősen le fogjuk pontozni. Ma, a kedvenc táborhely világában tényleg senki sem táborozik épületben.


Ami nyilván összefügg azzal, hogy 1 KT-képességért cserébe a tolvajok vidáman beintenek az épületet őrző isteneknek... Én speciel továbbra is szívesen táboroznék a Fény Szentélyében, ha már fel-, majd visszaépítettük. De tudom, ez nem pontérték probléma.
 
Igen, jól érted. Az én fordulóimat pl. ugrókötelező monokinis 18 éves szűzlányok olvassák fel, miközben hideg sört iszom, természetesen mindezt a Beholder kontójára, hiszen újrapontozást követően 72-re ugrott a képességek pontértéke, tehát ez nekem jár.
Sőt, amióta egyszer összejött az a 8. kat. 2. hely, ezek a lányok még egyéb szolgáltatásokat is nyújtanak nekem (ami miatt minden fordulómhoz új lányokat kapok).

Nem az a baj, hogy kommentálsz, hanem hogy süt a mondataidból az irigység és a káröröm, személyeskedni tudsz, de érv az egy sincs. Neked talán arra áll fel, ha nekem/akárkinek valami rossz?
 
Sziklaöklök kt vezetőjeként sok melónk volt abban,hogy lecseréltük a régi,semmit sem érő túlpontozott képességeket. Erre most kiderült,hogy az új rendszerben 67 ponttal táposak (?)vagyunk. Közben lép/lépett 4-5 ember a kt-ban. Nem akarom fejtegetni,hogy az jv által 10 pontosra belőtt képességek (keményebb bicepsz,hatalom rúna etc) kötelezőek lettek sajna. Nem jókedvünkben kellett lecserélni a régi képességeket. Mindenképpen fel kellene emelni ezt a javasolt szumma értéket, mert gyak. nem tudunk mit kidobni. Illetve a keményebb bicepszet(ne adj isten időfolyamokat is) be kellene rakni a fába,és kivenni a kt képességek közül.Jegyzem ettől a változástól nem lesz nagyobb aktivítás szerintem
 
Az alapkoncepció nagyon jó. A kivitelezés és a pontozás nyilván nem lehet tökéletes 300 képességre...

Javaslom, hogy a DVK pontértéke maradjon a régi, a keményebb bicepsz sem ér többet 4-5 pontnál. Főleg ha azt nézem a játékosok többsége 1000+ forduló után éri el 0 690-es testépítést, de a 700-as erőt én még senkivel sem tudtam elérni, igaz a 600-ast sem... ERGO erősen túl lett pontozva...

Hatalom rúna is brutálisan túlpontozott hol 10 pont az, hogy VP-TU? Pontosan azért kellett, mert nem tud mindenki E.kristályokhoz jutni, nem mindenki milliárdos. Ez a képesség is max 3-4 pontot ér.

A Mágia rúna is felment 10 pontra, mikor kb. 200-300 fordulón át ér valamit. Nyilván nem lehet szivatni a kiskarikat, hogy elveszti a KT. A nagyoknak meg gyk. semmire sem jó.

Én irányadónak azt jelölném meg, hogy egy ÁTLAGOS karakter életében mennyi fordulón át hat egy képesség. Ezért fölösleges is rugózni a mágia szeretete pontértékén pl.

Sok előttem szólóval egyetértve, jópár képesség pontértéke túl lett lőve, és valóban elgondolkoznék a ponthatáron is. Ezen felül maximum ugyanúgy 15 képességet engednék/KT.

Danair
 
Van egy olyan érzésem, hogy a ponthatár növelése és esetenként a képességek lepontozása is szükséges lesz.
 
Talán kicsit erősa megfogalmazás, de egy jogos tükörtartást érzek is benne. Hányszor fordult már elő a TF történelmében, hogy egy csoport kihasznált valamit és komoly előnyökre tett szert, ezért valamilyen formában ezt kompenzálni kellett? Korábban a baltás megoldás volt jellemző, de az utóbbi időben szerintem igen konstruktív megoldások születtek, én ezt várom most is.
 
Az egyes képességek pontértékéhez hasonlóan az 51 pontos határ is tervezet, ennek felülvizsgálatától sem zárkózunk el.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.