Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Jól értem, hogy akinek 72 pontos képességei vannak, annak 1 fordulója kétszer annyit ér, mint akinek 36-40 pontos képességei vannak ? Sokkal több erőforrást kap és azok még kumulálódnak is fordulónként.

Azaz, miképp lehet valaki olimpia második (FX, pl.), vagy olimpiai esélytelen.

Meg sem kellett volna engedni ezt a helyzetet, de ha már itt vagyunk, ne álljunk meg, BALTÁT rájuk. Sírjanak csak.
 
Az biztos, hogy mi voltunk az egyik KT, aki kérte, hogy vizsgálja felül a JV az egyik egyedi szerepjátékos, de 5 pontos képességet. Ezt pedig azért kértük, mert szeretnénk a KT egyedi arculatát megtartani és az egyedi képességeinket nem eldobálni (sajnos már párat így is el kellett engedni). Cserére óhatatlanul szükségünk van, mert van pár kötelező elem a játékhoz.

Lehet érdemes lenne megnézni, hogy mik ezek a kötelező képességek és melyek azok, amik pedig tényleg arculatot adnak a KT-knak. Ez alapján lehetne 2 kategória, és meglenne, hogy melyik kategóriában mennyit költhet el a KT, illetve melyik kategóriából hány képessége lehet. Esetleg úgy ahogy korábban vagy a fá-ba, vagy tárgyba kirakni az ilyen képességeket.

Azzal teljesen egyetértek, hogy nem jó irány teljesen egyen KT-kat csinálni, bár tény az is, hogy most se sok különbség van a TOP KT-t között.
 
Egyebkent kovezzetek meg, de jelenleg a testepitest pont a kotelezo jellege miatt 0 pontra vennem, hogy barki pontszamok nelkul bevalogathassa maganak. De meg jobb lenne hozza egy "testepito sulyzoszett" nevu targy, mint az imre szorny eseteben is ez mar megtortent, a KT kepesseget (az imre szornyet is) 99 pontosra vennem es kivezetnem a KT kepessegek sorabol.
 
Az őrzők ébersége egy tápos top képesség.

Volt.

Azért is lett rá berakva a tárgy, mert túl tápos volt, akinek nem volt meg, az hátrányba került.


2012.11.27.
- A helytartói városok vegyesboltjaiban megérkezett az első isteni fétis szállítmány.

Tehát innentől már nem tápos képesség, mert már nyugaton is elérhető, vagyis a karakterek 100%-ának elérhető. Innentől viszont még egy sima komponens spóroló kt-képességnél is gyengébb, gyakorlatilag csak az egyszeri arany és 30 TU költséget spórolja meg. Innentől maximum 1 pontot ér, bár sok 1 pontos képesség így is erősebb lesz nála. Ezt érdemes végig gondolni.

A BARÁTSÁG MELEGE (155. TUDATI KÉPESSÉG)
Hatás: Barátságos találkozásnál 2 EF-enként +1 VP regeneráció, de maximum 8.

Szerintem a 6 pont is sok érte, még 3 pontért se fejleszteném ki semmilyen KT-ban.

A MÁGIA RÚNÁJA (179. TUDATI KÉPESSÉG)

Nem kétlem, hogy hasznos képesség, azt viszont nem kellene elfelejteni, hogy
- A Sárkány amulettje teljesen kiváltja
- a teo/tau 500-tól korlátos (és kb ez az a szint ahol belép a képbe a Sárkány Amulettje, tehát akinek nincs ilyen képessége az itt kb 350-es statokkal áll - ez jelenleg 20 forduló előny (KF-en). Ami nem ér 10 pontot ÉS fontos megjegyeznem, hogy a képességeket nem csak önállóan érdemes pontozni, hanem más-más képességekkel párhuzamra vonni.
Ha a testépítés 10 pontos, akkor ennek nem szabad szintén 10-nek lennie, hiszen közel sem annyira kötelező elem manapság a játékban, mint az erő TF-elés maxos tesépítés mellett. Ennek szellemében én hagynám a régi 8 pontos értéket.

A kihívás (#206) 3-ról 1 pontos lett, a zsákmány kihívása (#340) 5-ről 7 pontos ?

Ez nem elírás akar lenni ?
Tényleg 7 pontos egy atom mód lekorlátozott képesség, ami teljesen használhatatlan, ha nem vagy Leah híve ?? Nem győzöm elégszer elmondani, hogy a főnixtollak kiírthatatlanok a játékból, gyakorlatilag a NEM-Leahos tolvajommal nem is használom a képességet, mert nem tudok megszabadulni a főnixtollaktól, és ezért még 7 pont ?
És nem, nem akarjuk lecserélni, nem azért fejlesztettünk ki harci mágia és egyéb tápok helyett szerepjátékos képességet.

TOTEMRE HÍVÁS (227. TUDATI KÉPESSÉG)
és Kedvenc táborhely (#395), ami benne van a fában is, ráadásul eléggé az elején 10 pont lett ? Ezt ki fogja kifejleszteni ?

A DÜH VÉRVÖRÖS KÖDE (289. TUDATI KÉPESSÉG)
Szintén 10 pont. Lásd totem, csak egy kissé beljebb van a fában. Biztos ez is van olyan erős, mint a keményebb bicepsz. Wait... what ?

KŐBŐR (299. TUDATI KÉPESSÉG)
és klónjai... nem értem miért jó ezeket felpontozni az egekbe. Tisztán látszódik, hogy a ~30 legaktívabb KT (http://beholder.hu/?m=tf&cikk=21760) kb az a lista ahol egyáltalán még lépnek karakterek.

Nekik fixen megvan a kőbör is, meg a táborhely is, és az alsó párat leszámítva a dvk is. Mi értelme van tehát ezeket a képességeket felpontozni az egekbe? Kiszúrni a pár aktív karakterből álló kis-KT-kkal ? Más ereménye nem lesz, a top 30 KT-ban senki nem fogja ezeket kifejleszteni.
Az új pontrendszernél nem azt kellene nézni, hogy "ha nem tetszik a pontozása akkor cseréld le másra".
Szerintem.
 
meg egy kerdes, ha a nem cserelheto kepessegek azok amik permanens tapot adtak (ezzel kicsit lehet vitatkozni, hiszen a permanens tap, ha nincs mar ilyen kepesseged levonodik altalaban, tno, kno, maxep legalabbis biztos, ha kilepsz/csereltek), akkor a gyakorlat teszi (#154, 1 pontos), ami epitkezeskor segit milyen permanens tapot ad es miert jutott a nem cserelheto sorsra?
 
Lord Night: Az őrzők ébersége egy tápos top képesség. Azért is lett rá berakva a tárgy, mert túl tápos volt, akinek nem volt meg, az hátrányba került. Ezt tükröznie kell a pontoknak. Most ingyen lecserélheti minden olyan KT, akinek megvan, szóval csak elvi kérdés az, hogy hány pont, mert úgyis mindenki lecseréli. Viszont egy top képesség pontjának szerintem tükröznie kell az erejét.


Frászt, 30 tvp-ért 1 szörny ma már abszolut nem táp, főleg amióta bent van az agyfröccsentő, és limitált az imádkozások száma. Régen se volt akkora táp, csak aki lusta volt rá kt képességet áldozni az kisírta hogy bekerüljön egy tárgy által. Semmiképp sem tartom indokoltnak a 10 pontot rá, max 1-2-őt, 3000ap és 30 tu ef nálatok 10 pontot ér meg? Mert ennyi a különbség a képesség és a tárgy között. Akkor lenne 10 pontos ez a képesség, ha kikerülne a tudati/isteni fétis a játékból, ami persze nem cél. Tessék szépen visszavenni a pontértékét.
 
Bruti:
Azt hittem arrol szol az egesz hogy segitetek a kepesseg csereberelesben a regi KTnak hogy ne kelljen minden cserehez 2x fejleszteni.

Valamit nagyon félreértettél. Soha nem ez volt a cél.


Csak kivancsisagbol, mert ugylatom mindenki felreerttett valamit. Mi is a cel?
 
par eszrevetel Zan Rendje alapjan (mivel csak ebben a KT-ban van vezeto karakterem a tobbi KT-t meghagyom a vezetoiknek):

- zan energiak kihasznalasa I. (#120), ha nem ad semmit, akkor a tobbi ranglistas kepesseghez kepest (pl. inkvizitori rangsor) lehet nyugodtan 0 pont.

- fekete bugyor (#180) a Zan Rendjenek 2 tvp-t ad 5 helyett (egy masik kepesseg hatasara), ha beraksz TU-t, nem tudom van-e lehetoseg a variansok pontozasara, de a KT-nkent eltero mukodesu KT kepessegek eseten lenne ra szukseg.

- kisebb zan letrehozasa (#269) miert nott 3 pontra 1-rol? nem igazan szivat annyira mint az atok, aranyburok, fonixtoll, sot, 6-ig szaporodik, darabonkent 1 vp-t sziv, az meg semmi az elozo kepessegekhez kepest (felezett tulajdonsag, EK parancs letiltas, tamado EK kepessegek besulnek/visszacsapnak rad). A karakter pedig aki letrehozza a kisebb zant, az semmilyen modon nem kap erte semmi bonuszt (sem vp, sem tvp, sem egyeb eroforras szinten). Nyugodtan maradhat 1 pontos.

- zan dezintegracio (#294): a tf torteneteben egyetlen egyszer hasznalt, Miklos szavaival elve "szep, 0 pontos, szerepjatekos kepesseg" anno fel lett emelve 3-ra a hasznalat utan, ha marad 3 pont, akkor tiszta szivvel zarnek be tobbszor is fortelmes dimenziokaput vele, hogy megszabaditsam Ghallat a ratoro veszedelemtol (mas dimenziok lenyei, elfek, ilyesmi).

Mondjuk elnezve a kepessegeinket cserere nem nagyon van lehetoseg, mert vagy nem cserelhetok a kepessegek, amik nem a KT egyedi arculatahoz tartoznak, vagy osszefuggnek egymassal a kepessegek (igy cserenel a KT fel arculati elemet le kene cserelni). Ettol meg en is ugy emlekszem, hogy a cel nem az volt, hogy ellehetetlenitsunk KT-kat, ugyhogy, az ilyen iranyu valtozast en sem tudom tamogatni.
 
Köszönöm!
 
Átgondoltuk az eddig felvetett problémákat.
A falak leomlanak: Valóban még a régi TF élt bennünk, amikor felpontoztuk. Jelentősen le fogjuk pontozni. Ma, a kedvenc táborhely világában tényleg senki sem táborozik épületben. Egyelőre 2 pontra értékeltem.
Tudatpajzs letörése: Visszarakjuk 3 pontra.
Átok: Szintén visszamegy 3 pontra a kristályfolyadék miatt.
Sötét tekercs/Aranysárkány pikkely: Értem, nem akkora táp a jellem, de azért nem rossz, és ezekbe be van építve egy kisebb szívatás is mások felé. 2 pont alá tuti nem rakjuk, de visszamehet 2 pontra.
A mágia rúnája (és a teológiás változatai): Mivel tárgyból elérhető a hatásuk, ezért cserélhetővé tesszük őket.
A táblázatot ennek megfelelően változtattam.
 
.. es ezzel meg inkabb megolnetek az ujrakezdes lehetoseget, es nem indulnanak ujra a kihalt/elneptelenedett KT-k....
... az ustokosok szama is redukalodna, ami viszont ellentetes a ceges erdekekkel...
 
Ide is leirom:
Hiaba jogos a korrigalas es atgondolas, nagy ollot nyitna az 1500-1700 fordulot lelepett es kepessegeket kielvezett karakterek es azok kozott akiknek ez nem adatott meg.

Ezt maximum ugyanugy lehetne korrigalni mint a harcosok konyvet vagy a szingularitast. Melyik kepessegbol ki mennyi fejlodes elonyt szedett ki, plusz szornyet kapott, TVPt nyert vagy sporolt. Es mindenkinek megadni mindenbol ugyanazt a poolt. Szerintem brutallis feladat lenne, ertelmet nem latom.

Osszessegeben: minden porcikammal ellene vagyok a reformnak.
 
Jó, maradjunk annyiban, hogy majd ha nem melóban leszek, hanem otthon, leírom miért nem értek veled egyet.

Ha ebben a formában (vagy akár csak kicsit gyengébben) ez bekerül, az nem fejlesztés lesz, hanem durva baltázás.
Most komolyan, 44-ről 72-re ment fel a képességeinknek az értéke, amiből 38 le sem cserélhető, 13 pontot tudnék szétosztani, miközben el kell döntsem, hogy a bal vagy a jobb szemem szúrjam ki, de csak miután alaposan megmostam a hajam sósavval és félbevágtam a t*kömet. A képességek fejlesztésére költött TU-t, TVP-t, időt, zsetont meg fogja valaki téríteni vagy megint csak az Í.J. tábla fog járni?

Akkor már inkább maradjon minden úgy, ahogy volt, mert ezután a változtatás után nemhogy az inaktív KT-k nem fognak feltámadni, de a működők is beadják a kulcsot.
 
Két felvetésem lenne:

Átok/Aranyburok: ha most tényleg szabadon cserélhet bárki bármit, akkor repülni fog az Átok és helyette Aranyburkozni fog mindenki. Nagyon nem korrekt az egyező pontszám a kettőnél.

Aranypikkely/sötét tekercs: Talán ez az a két képesség, ami igazán szerepjátékos, alig ad valami pluszt (ez látszik azon, hogy liciten mennyiért mennek el a maxos jellemek) mégis növekednek. Tényleg a játékot teszi jobban, ha eltűnnek ezek a képességek?
 
Még egy megjegyzés:
A találkozón sem mondtuk azt, hogy az átpontozás annyi lesz, hogy a gyenge, de túlpontozott képességeket lepontozzuk, az erősen alul pontozottakat meg nem bántjuk. Ha ez jött le valakinek, akkor az félreértés volt.
Az egyes képességek pontszámain lehet vitatkozni, de a végén vagy bekerül az egész, vagy semmi sem fog változni. Olyan biztosan nem lesz, hogy pár képességet lepontozunk, a többi meg marad, ahogy volt.
 
A zsákmány kihívása az esetek 90%-ban(persze ha az áldozat hajlandó rááldozni azt az 1 parancshelyet)akkor működik,ha van előtte tudatpajzs áttörése,ami rögtön 1 lopásra 2 parancshely,különben elpazarolt helyek,és egy totál felesleges,DE szerepjátékos és kt arculatba illő képesség.
A falak leomlanaknál meg tényleg meg kellene nézni,hogy a véletleneken kívül ki táborozik épületben egyáltalán.Ez is kt arculatba illő és szerepjátékos,nem gyengíteni kellene a koncepció alapján?
 
Na, akkor nézzük egyesével a felvtése4ket!
FX: Azok a képességek lettek nem cserélhetők, amikből permanens tulajdonság, TNO/KNO, vagy szakértelem fejlődés származik. A mágia rúnája is ilyen. Tudom, hogy két tárgy is megadja, ezért el lehet gondolkozni a cserélhetőségén, de hogy a tárgyak megszerzése előtt nem volt táp, azt vitatom, hiszen ezért is került rá ez a képesség a Sárkány Amulettre.
A mágiafókusz pedig azért drágult, mert ez kvázi egy harci képesség. Összehasonlítva a közösség erejével, ami régen a top harci képesség volt, a rúna most jóval erősebb. KE-vel harci körönként 25 jobb és balkéz támadással +200 sebzést lehet elérni, ami a mai 10-15k-s sebzéseknél elenyésző. A +4 támadása sem sokat számít a többszázas támadások/védettsége3k mellett. Ellenben a rúna még a top papi támadókat (lángorkán és társai) is erősíti (persze ha megvan hozzá a papi erő), és összességében jóval több +sebzést tud adni mint a közösség ereje.

Albertus:
Ha megnézed. a top KT-k (azaz a legaktívabbak) most is elég egyformák voltak. Mindenki kiválogatta a - mai TF-en már - erősen alul pontozott képességeket. Ha minden képesség a körülbelüli mostani értékét éri, akkor talán megéri beválasztani a portfólióba némileg szerepjátékosabb képességet is. Legalábbis ezt remélem.
Átok: A támadó képességeket nem szeretjük, ezért emeltünk kicsit a pontjaikon. Állandóan csak a gond van velük, és el tudják venni más játékos kedvét a TF-től.

Bruti:
Azt hittem arrol szol az egesz hogy segitetek a kepesseg csereberelesben a regi KTnak hogy ne kelljen minden cserehez 2x fejleszteni.

Valamit nagyon félreértettél. Soha nem ez volt a cél.

Pumee: Jól értetted. Amúgy elvileg minden pontozásnak (csökkentés/növelés) megvan az oka. Ha valamivel nem értesz egyet, megírod, megkérdezed.

Spunk: A "minden értelmes képesség 10 pont lett" felvetésre csak annyit tudok mondani, hogy azért értelmesek szerinted, mert ezek a táposak. Ergó ezek a top képességek.
A falak leomlanak: Lehet, hogy túl pontoztuk, de az 1 pont is túlzás. 0 pont meg kizárt, mert az 0 pont, ami semmit sem csinál. Ha több embernek is az a véleménye, hogy ezt túl pontoztuk, akkor csökkentjük. Ha még úgyis sokkalja egy KT, akkor ingyen cserélhető.
A kihívás nem 7 pont. A Zsákmány kihívásának meg nyilván van TVP költsége, de ettől még igencsak megnöveli a lopás lehetőségeit. Eddig se volt kevés pont (5 pont), de ennél is érvényes, amit a falak leomlanaknál is írtam.
Tudatpajzs áttörése: A részünkről hiba volt, amikor ezt engedtük kifejleszteni támadó képesség mellé. Azzal kezdődtek a problémák, mert ugye előtte simán védekezett mindenki a támadó képességek ellen tudatpajzzsal/nagyobb tudat pajzzsal. Nem érzem problémának, ha nem fér bele a pontszámba egy támadó + az áttörés is.
Igen, az a pár KT, akik összeszedték a mára már alul pontozott képességeket, azoknak kicsit visszább kell adni. Ahogy írtam, abban bízunk, hogy a pár top képesség mellett a pár pontos képességeknél már elég nagy a változatosság ahhoz, hogy mindenki beválasszon szerepjátékosabb képességeket. Eddig a legaktívabb 2-4 KT elég egyforma volt képességileg...
Természetesen nem akarjuk lezárni ezt a dolgot 1-2 héten belül. Nyilván sok játékos nyaral. Szavazást is írunk majd ki róla stb. Még az is lehet, hogy az egész be sem kerül. Marad a mostani állóvíz erősen túlpontozott és erősen alulpontozott képességekkel, ahol minde KT úgy kezd, hogy testépítés, időfolyamok, harci mágia, a mágia szeretete stb. Agu. végénél/szept. elejénél előbb nem várható semmi szerintem.

Lord Night: Az őrzők ébersége egy tápos top képesség. Azért is lett rá berakva a tárgy, mert túl tápos volt, akinek nem volt meg, az hátrányba került. Ezt tükröznie kell a pontoknak. Most ingyen lecserélheti minden olyan KT, akinek megvan, szóval csak elvi kérdés az, hogy hány pont, mert úgyis mindenki lecseréli. Viszont egy top képesség pontjának szerintem tükröznie kell az erejét.
 
Már bocsánat, de ez így ahogy van egy óriási baromság. Egyetlen példát vegyünk: őrzők ébersége régi pontérték 5 új érték 10. WTF??? Egy olyan képességre, ami nyugaton és keleten is kiváltható egy boltban kapható tárggyal???? Nem 10 pontosnak kellene lennie, hanem kb 0-nak. 4 kt-nak van meg, abból 2 full inaktív, Korona Bajnokaiban lép talán 4-5 tag, a Földelemeknek csak azért van meg, mert saját kitalált képesség. De hogy annyi pontot érjen, mint egy keményebb bicepsz, vagy a dvk, nonszensz...
 
Igen,gondolom nem nagy ügy végigfuttatni,hogy a lépő játékosok közül ki táborozik épületben forduló végén(max ha valaki bent ragadt egy labiban).

Mondjuk a Prófétás képességek alaposan vissza lettek vágva(évekkel ezelőtt sírtam érte,hogy 100 tvp-ért 100 vp már nem túl jó),ha ez előbb jön,és ennyi pont marad,soha nem adom le a kt vezetést

Az átok típusok pontértéke növelve lett,az ellenük védekezőké csökkentve.Így sem értek már semmit,szerintem mindenki lecseréli.

Csak tényleg nehogy az aktív x kt-t a reform végén már csak a nevük különböztesse meg,mert lesz egy "ajánlott" képesség csomag,amit mindenki felvesz.
 
Nagyon elkapkodottnak tűnik ez az egész változtatás.
A tf fórumon elhangzottak alapján egy nemes cél bontakozott ki előttem, hogy a teljes 400+ képesség felül legyen vizsgálva, hogy a valaha maximális pontszámra írt képességek (pl "A közösség ereje") amik ma már lófütyit sem érnek le legyen pontozva. E helyett inkább azt látom, hogy a mostanra értéktelen képességek továbbra is értéktelenek (pl. fentebb említett "A közösség ereje" 4 pontért sem éri meg), ellenbe MINDEN értelmes képesség zsigerből 10 pontos lett, pedig a keményebb bicepsz 10 pontja szerintem nincs egy szintben az időfolyamok 10 pontjával, vagy pl. a mágia rúnája sem ér 10-et, hogy a teológia-fejlesztős olcsóbb verzió 7 pontját ne is emélítsük.
A "falak leomlanak" ma már nem ér meg 6 pontot, semmit nem változott, pedig régen azért volt értelme, mert lehetett lopni vele azoktól akik
- arénában
- fogadóban
- templomban
- egyéb épületben (nem labirintus)
táboroztak. A fenti helyek EGYIKÉN sem táborozik ma már senki, tehát a képesség maximum 1 pontot ér, vagy annyit sem.

Kihívás/ zsákmány kihívása 7 pontért ??? Miközben
- hatótáv korlát van
- TU/TVP költsége van
- ha van nálam főnixtoll, ami gyakorlatilag kiírthatatlan a játékból akkor fenti költségek levonása után BESÜL
- le lett korlátozva 1 célpont max egyszer lehet célpontja 2 körönként

Hogy? Mit? Miért? Most komolyan?

Tudatpajzs áttörés 6 pont? A fentiek fényében? Minek?

És ez csak egy kiragadott példa saját karaktereimet nézegetve, nem néztem át mind a 400 képességet, de biztos akad közöttük szép számmal, ami hasonlóan szépen át lett gondolva.

Kaptunk +12 elkölthető pontot úgy, hogy a meglévő képességek nagyjából a duplájába kerülnek. Ez nem fejlesztés, ez balta. Elég komoly méghozzá.
Oké, értem, tervezet, de annak kissé korai. Inkább üljünk még fölötte akár hónapokig, beszéljük ki alaposan a témát, de ha ez így (vagy akár csak hasonlóképp) bekerül az nem vonzani fogja a játékoskat, hanem taszítani.

Jah és innentől éljenen az egyen KT-k, biztos hogy a fórumon kijön a legoptimálisabb kombináció és utána minden KT azt fogja másolni.

Végezetül :

Mivel az elkövetkező hetek a nyári szabadságok ideje, ezért a pontozásról történő kommunikáció kicsit késlekedhet, de igyekszünk mindenre válaszolni.


Ez remélem oda-vissza is figyelembe van véve, azaz nem csak a Beholder részéről mennek el az emberek nyaralni (és válaszolnak megkésve), hanem a játékosok is, nem lenne jó úgy visszatérni nyaralásról, hogy "na lépjünk" .... aztán konstatálni, hogy nincs egy darab KT-képességünk sem, mert a változtatás már aktív, aki bújt - aki nem.
 
Átok 5 pont?Millió kristályfolyadék várja gazdáját.
 
Hmmm, számomra ez úgy tűnik, hogy a még működő KT-kat "butítsuk, korlátozzuk", míg a nem működőket... nos, azok ugyanúgy nem fognak működni...

Erőteljes fenntartásaim vannak némely KT-képesség korlátozásával kapcsolatban is (pedig még bele se néztem komolyabban) pl.: csatakiáltás, testépítés II. stb.
Csak ennél a kettőnél maradva megér plusz 10 támadás egy KT-képességet, és 4-5 pontot? (költői kérdés )
 
Úgy tűnik,igen.
 
Éljen, ennek örömére bontok is egy üveg pezsgőt, csak gyorsan vissza is dugom, mert jelen helyzetben nem vagyok tőle boldogabb.
 
Előre is elnézést az értetlenségem miatt, de tudni szeretném, hogy jól értem a koncepciót?
- eddig volt 40 pontja a KT-nak a képességekre
- ezután lesz 56 pontjuk
- akiknek meg az új pontozás alapján pl.: 70 pontja lett, az válasszon más képességeket, hogy maximum 56 pontja legyen?
 
Azt hittem arrol szol az egesz hogy segitetek a kepesseg csereberelesben a regi KTnak hogy ne kelljen minden cserehez 2x fejleszteni.
 
De nekem most ez ugy tunik, mintha azt mondtatok volna hogy az eddigi 40 pont helyett innentol mar csak 32 maradhat. Es oldjatok meg. Nem tudom ettol miert kezdenenek feltamadni regi KT-k?
 
nezd, egy dolgot mar elertel a TF-en, a Magia Orokosei az uj pontszamok szerint a TOP KT 72 ponttal;)
 
Na most gyorsan átnéztem a mostani képességeink alapján és:

A mágia rúnája nem cserélhető. Miért nem? Mert néhány száz fordulóval tovább lehet használni? Rakjatok mellé egy görbét, amin látszik, hogy a mágia rúnás kari, meg a nem mágia rúnás kari fejlődése hogy alakul. Hoszútávon nem sokat jelent a korai nyereség, pár +varázslói/papi erőt, meg mondjuk 1-2k maxVP-t. Ez nem ér 10 pontot a mai TF-en.

A mágiafókusz is drágult 3 pontot, az miért? Nem a semmire adja a varázslatok erősödését és meglehetősen limitált a repertoár, amire működik.

Jelen állás szerint én most csalódott vagyok, mivel a korábbi, éveken át cserélgetett képesség portfoliót esélytelen összerakni, sőt. Erre aludnom kell párat és gondolkozni, de egyelőre nagyon nem látom, hogy ebben a formában ez miért is jó.
 
Én csak annyit kérek a játékvezetéstől,hogy ha már úgyis mindenki kocka,ne menjünk már ezen az úton tovább,vagyis amikor a kt-k elkezdenek cserélgetni,nézzék már meg,hogy az arculathoz illik e az adott képesség,mert így most lesz x db tök egyforma kt,mindenki kiválogatja a "kötelező" képességeket.Onnan már csak egy lépés az egy nagy közös kt a tf-n,ahol mindenkinek van minden.Köszönöm.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.