Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
bocs ez kimaradt:

(102,101) élőholt quwarg (#202), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#120, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, vadász quwarg (#241), quwarg felderítő (#299)
(103,100) láncravert quwarg (#744), patak, tündöklő szobor (#1587), Chara-din oltár, vadász quwarg (#241)
(104,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg felderítő (#299), láncravert quwarg (#744)
(105,99) qwarg rohamosztagos (#242), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 48. jellempróba, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202)
(106,9 Tharr oltár, 43. jellempróba, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg szabotőr (#301)
(107,9 élőholt quwarg (#202), tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), láncravert quwarg (#744), quwarg nagymester (#214)
 
Nyugaton tapasztalt valaki kósza quwargokat?

37. szinten, 10-es agresszióval simán elbújtam előlük. (220+os trófeáim vannak). Kivétel az élőholt quwarg. De például nem értem, hogy egy quwarg harcos elől miért bújtam el. (ezenkívül nem álltam le csatázni: vadász quwarg, láncraver quwarg, csapat q. rohamosztagos, quwarg felderítő, quwarg szabotőr.).
 
Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 220-on már járt karakter túl erősnek érzi a neki való rajzást, ezért visszamegy a keletihez, ahol fele pontot kap. Ezek szerint ott ugyanannyi quwargot ölhet meg hetente (kb 50)? Vagy a kapott pontokat nézi a program, és ott több ölhető? Lehetséges az, hogy ugyanannyi pontot össze tudjon szedni a keleti rajzásnál, mint a 220-asnál? Mondjuk azzal, hogy keleten jóval beljebb tud quwargot ölni (tehát jobban erősítetteket) mint 220on ahol csak a szélén tudna próbálkozni.
 
Ha nem olom meg, csak csatazok, az nem szamit a keretbe, ugye? Szoval probalkozni lehet "buntetlenul"?
 
Mivel kb. heti 50 quwargot ölhetsz, ergó ha már nem jött, köv. nap kb. 7 quwargot tudsz megölni. Ha nem lépsz köv. nap, csak 1 hét múlva, akkor kb. 50-et.
 
A program nem is hetekben számolja hanem napokban. Hány nap telt el a rajzás indulása óta.


Annyit elárulnál, hogy ha már nem jönnek quwargok, akkor hány napot kell várnom, hogy újra találkozzak velük?
 
most reggel bemászok a falukhoz körbenézni
 
- Hetente összeadódik mindaddig, amíg vége nincs?

Igen. A program nem is hetekben számolja hanem napokban. Hány nap telt el a rajzás indulása óta. Induláskor pedig mindenki kapott pár pontot, hogy az első fordulóban is lehessen alkotni.

- A vége esemény vagy időpont? Ha utóbbi, esetleg lehet tudni is, vagy csak reménykedni hogy sokáig tart?

Nincs vége időpont. Addig tart, amíg nem sikerül a rajzást felszámolni. Ennek módját inkább nem árulom el, kell valami felfedezni való is.
 
Nyugaton tapasztalt valaki kósza quwargokat?
 
thx
 
GN-ről:

286,111
287,112
287,113
287,114
286,115
286,116

Ezeken a mezőkön biztosan.
 
Árnytündén merre vannak? Látta őket már valaki?
 
Borax te szenilis vén tata. Huertolt már elvesztetted rég, Vaskarom a neve, s ott Romboló az úr. Hiába is szeretnéd, ahhoz a városhoz már nincs közöd!
 
A 608;85 környékén.
De a "vad nyugati területek" a Kiégett Földek vadonjaira vonatkozik, az említett hegység is ott található.
Könnyen lehet, hogy neked a Huertoltól keletre fekvő területeken kellene keresgélned, ha nyugaton kalandozol.
 
Ez konkretan naptari hetet jelent? Tehat hetfo-pentek, max ~50 szamit, jovo het hetfo-pentek, ujabb max ~50?
 
Nézzétek el járatlanságomat Ghalla földrajzában, de hol vannak pontosan a Dulnogrin hegyek?
Köszönettel:

Jade Apmot
 
Hmm, erről lemaradtam, köszi. De a többi kérdés még azért áll.
 
Ja, és több ok miatt sem a rajzásban tett lépést számoljuk majd, hanem a megölt quwargokat. Ez többek közt megakadályozza a TF 1 mókázást is. [...] Átlagosan a heti 50 quwarg körül lesz a limit.
 
A játékvezetőtől kérdezném:

- Maradt a heti 15 lépés/rajzás, aminek az induló időpontja január 09?
- Hetente összeadódik mindaddig, amíg vége nincs?
- A vége esemény vagy időpont? Ha utóbbi, esetleg lehet tudni is, vagy csak reménykedni hogy sokáig tart?

Köszönöm!
 
Túlélők! Sheran gyermekei!

Kibillent a Szent Egyensúly a Quwarg Rajzás által. Ízeltlábúak serege kívánja elpusztítani a maradék érintetlen földet, mit anno a nagy Tűz sem tudott elemészteni.

Csak mi - Túlélők - vagyunk maroknyian, akik képesek vagyunk megállítani ezt az újabb borzalmas inváziót.

Gyertek hát és segítsetek; szorítsuk vissza a pusztító hordát! Állítsuk helyre az Egyensúlyt!
Küzdjünk együtt a világunkért, a Természet értékeinek megóvásáért!

Ne féljetek a quwargoktól! Sheran velünk van; erőt és kitartást ad a közös győzelemhez!

A Földanyáért, a Természet Igaz Istennőjéért előre a győzelemig!!!



Nardaal, a Róka
A Fekete Druidák KT fanatikus papja
Sheran Úrnő esszenciájának örökös
 
Kalandozótársaim!

Megragadom az alkalmat, hogy a méltóságos Borax király után néhány szó erejéig magam is összefogásra buzdítsak.

Újra veszély fenyegeti hazánkat, ezért én is kérek minden bátor nőt és férfiút, hogy egyesüljön a Yaurr Királyság lobogói alatt, verjük vissza az ízeltlábúak hordáit egyszer, s mindenkorra!

A fentiek tekintettel, úgy a Korona Bajnokiai Közös Tudat, mint a magam nevében vállalom, hogy minden erőmmel a királyság védelmén fogok fáradozni.

Dicsőség a Yaurr Királyságnak, dicsőség a Koronának, dicsőség Őfelségének, a Királynak!

Twang to Whit, a Korona Bajnokai KT vezetője
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.