Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Na, tessék ezt magyarázom egy ideje...
Itt nem tudják mi a VU, ott nem tudják mi a TF!
 
Végzetúr. A Beholder online játéka.
 
sziaztok valaki eltudná árulni mi az hogy vu?köszi.
 
Köszönünk minden infót!
Várom már énis a játékot és a blogot is! Szerintem jó ötlet és ráadásul fenntartja az érdeklődést!
 
Szep probalkozas volt a Amos, de szerintem meg pont nem kellene hasonloan bonyolitani a tf onlinet, szoval ezzel nagyon nem ertek egyet, egesz egyszeruen azert mert egy tulbonyolitott jatek, nem hozna akkora erdeklodest, mintha konnyen ertheto lenne. azert a tf sem egy egyszeru jatek, szerintem pont annyira bonyolult amennyire kell. az amos pont abba halt bele, hogy roppant bonyolultnak tettszett es nem vonzotta a jatekosokat. oriasi hiba lenne most kasztrendszerrel bonyolitani a tf_et sztem. sok ido is lenne balance-olni is es csak nehezitene a jatekot talan olyan mertekben ami miatt a jatek iranti erdeklodes nem kozelitene meg az elvartat. 18 ev tapasztalatara tamaszkodva es az eddig latottak alapjan, ugy erzem, hogy akkorat fog utni ez a jatek mint egy raklap troll . Turelmetlenul varom!
 
Na aszondja hogy:
Az offline TF-en eltöltöttem néminemű időt és tetszett is a játék. De hát manapság nagyon lassú, váltani kell a netes verzióra.
Van egy gigantikus előny a VU-val szemben:
A VU-n rettenetes sebességgel fogynak el a játékcélok (nagyjából fél év alatt végig játszod a játékot, utána még lézengeni lehet, de célt nem fogsz kapni többet, tudom, már a kezdetek óta tolom, de asszem nagyjából csak a TF online érkezéséig, aztán süllyesztő az egész).
A TF-nek van története, végre nem mutáns izé-bizé szörnyek bőrébe kell bújni, van annyi cucc leprogizva, hogy a nem átkonvertált karik 2-3 év mire végighasítják (nem, nem lesz tizenvalahány, mint amit a levelesek műveltek, ez gyorsabb formátum).

Másrészt: az nagyon bíztató, hogy a VU-nál kevésbé időigényesre van tervezve. A háborús marháskodás, jaj lerabolnak stressz és társai senkinek nem hiányzik. Vagy keveseknek legalább is.

Egyszóval nagyon várom már.
 
Köszönjük a tájékoztatást! Figyeljük a további eseményeket!
 
Próbáld ki ezt: teamviewer

Nem kell telepíteni elég ha futtatod, és el tudod érni bárhonnan a saját géped. Amire talán van jogod telepíteni is.
 
Vagy legalább mondjátok el, hogy mi a gépigény...
 
Egy nagyon fontos kérésem lenne az új játékkal kapcsolatban!!! lehessen játszani olyan géppel is, amiben nincsen flash player... asszem, nekem ez hiányzik a gépemről, tehát megnézni sem tudom, hogy milyen lessz a játék... "mielőtt valaki okoskodna, hogy töltsem le, annak üzenem, hogy le van tiltva a rendszergazda által..."
 
Köszi az infót, korrekt tájékoztatás volt. Várom a fejlesztői blogot, és még jobban a játékot
 
én kipróbáltam az ingyen fordulókat. jó játék csak nem igazán jön be a levelezős forma. ha elindul az online verzió én biztos játszok vele és fogok pénzt is költeni rá.
 
Köszönjük. Ez egyértelmű volt, a fórumot lezárhatjuk...
 
Mikor indul a TF online?
Egyelőre még nem tudjuk, nem állunk annyira jól, hogy konkrét időpontot tudjunk mondani, de nagyon sok dolog kész van már belőle. Szeretnénk majd indítani egy fejlesztői blogot, ahol írjunk, hogy mi van eddig kész, és mikor milyen újabb dolgok kerültek be, hogy nyomon tudjátok követni a dolgok menetét.

Át lehet-e majd vinni a meglevő karaktereket?
Igen, erről volt is már szó. A TF online indulásakor még nem biztos, hogy minden benne lesz, ami a jelenlegi offline TF-en, ezért az induláskor csak új karakterek lesznek indíthatóak, de valamennyi idővel az indítás után szeretnénk elérni hogy a meglevő karaktereket át lehessen vinni. A játékban legalább 2 párhuzamos világ lesz, az egyikben csak új karakterek lesznek, a másikban konvertáltak is. Az "új" világon elképzelhető, hogy a térkép másképp fog kinézni, a tereptárgyak máshol lesznek stb, a "régin" minden ugyanúgy lesz.

Hogyan zajlik a játékmenet?
Erről korábban már írtam, az eredeti TF szellemében fog a dolog működni, de az internet lehetőségeit kihasználva. Adott időközönként kapsz TVP-t, ami egy fordulónak felel meg, ezt lelépheted, de nem kell 20-40 parancsot előre megtervezni, kiadsz egy parancsot (kattintasz a térképen) és rögtön megtörténik az eredmény. Az ingyenes játékosok a mostani TFnél is lassabban fognak fejlődni, a fizetősök gyorsabban. Példa: az ingyenes játékosok 1 hét alatt regenerálnak 100 TVP-t, a fizetősök 2-3 nap alatt. A TVP-t tetszőlegesen költheted, és amikor egy fordulónyit felhasználtál, akkor le tudsz táborozni, és majd jöhet a következő forduló.

Ugyanaz lesz-e a játékrendszer?
A rendszer nagyjából ugyanaz lesz, kivülről hasonlóképp működik a játékrendszer, belülről azonban igyekszünk egyszerűbben, átláthatóbban megvalósítani.

Mi lesz a KT-kkal?
Az egyetlen kompromisszum, amire kénytelenek leszünk a konvertálás során az valószínűleg a KT képességek. A cirka 400 KT képesség önmagában több évnyi programozási munka volt, ha mindent autentikusan át akarnánk vinni, a játék sohasem készülne el. Egyenlőre azt tervezzük, hogy megcsinálunk annyi "konzerv" képességet, amennyit tudunk. Az új világon ebből az új KT-k fa-rendszerben választhatnak, az átkonvertált világon pedig a régi KTk adott fejlettségükhöz képest választhatnak (lehetőség szerint olyanokat, amelyek leginkább hasonlítanak a meglevő képességeikhez). Hosszú távon szeretnénk persze visszaadni a KT képességek egyediségének hangulatát, de ez még kidolgozás alatt van.

Mennyire lesz a játék időhöz kötött (VUs 15% és hasonlók)?
A TF alapvetően PVE játék, nem tervezzük "stresszesebbre" mint az offline verziót, és bármekkora lemaradás behozható lesz.

Mennyibe fog kerülni?
Az árazás még nem dőlt el, szeretnénk, ha az offline TFnél jelentősen olcsóbb tudna lenni egy-egy forduló ára.
 
A 1,5* tvp-regen ultradurva, ennyit nem szabad adnia, max. 1.2-szerest... Az is vadállat táp lenne hosszabb távon.
De jöhetne már a játék
 
Erre csak azt tudom mondani, hogy a VU-n sem sokan ismertik, legalábis, akikkel én beszéltem, azoknak nagyon új volt.
 
D. nek igaza van, sokmindenek mellett énis 5-6évre a drágaság miatt hagytam abba, de visszatértem fellelkesültem, és mikor a 30k-s befizetésem úgy elpárolgott mintha nemis lett volna, pedig a 5forduló feletti kedvezményt maximálisan kihasználtam.
A reklámról annyit hogy bár a tv-ben ujságban nem reklámozzák,de azért ismert a mai fiatalok között is, de csak legyintenek rá hogy ja az az ősöreg vagy az a pénzes-levelezős. Az online-al szerintem némi kampányba is lehetne fogni, pc-s ujságok stb..
-Az online azért látom még mindig nagyon jó lehetőségnek hogy elölröl lehet kezdeni, nincs az hogy 2-300 fordulóval levagy maragva nemis beszélve a bug-vadász/rabszolga tartók tápolásáról.
-A vip-es részel sem szabad túlzásba esni sem árban sem tápban. Szerintem max 1,5* tvp-regen és max +5% tp-t adjon. Tovább freen max 2 kari vip-en 5.
Azlenne a jó ha a vip heti/havi dijas lenne.
-Az egyetlen dolog ami megcsapta a szememet az a grafika, jójó... de azerintem ütősnek kellene lennie, nem a fordulóról van szó hanem a keretröl a karakterlap, a térkép ne egy egyszerű vonalak legyenek.
Továbbra is nagyon várom, a legkisebb hirmorzsát is!
 
Minden nap...
 
Azért ebben lehet a marketing hiánya is közrejátszik...
Igazából halottál az elmúlt 10 évben a TF-ről??
 
Ebben is van valami...
 
Szerintem pedig a TF (évek óta tartó) legnagyobb hibája még mindíg az ÁRA... Rengetegen hagyták abba csak a drágasága miatt. Manapság a TF már nem áll meg egy új játéknak. Lassú és rendkívül drága még egy karakterrel is ahhoz képest, hogy netes lett 90%-ban legalább.

Újrakezdők vannak, de valójában hiába hihetetlenül jó játék szinte nullára tehető az új játékosok száma...

Danair
 
sziaztok 1-kérdés eza tf-online nem ojan lesz mint a kalandok földje ha igen akor minek a tf-online szerintem a mostani tf a legjobb csak 1-hibája van hogy 7-napos játékhetek vannak.szerintem az 5-napos játékhét jobb lenne.
 
Én a téli tali elé saccolom az indulást!
A VU is akkor indult kb...
 
Nekem pl az egyik legfontosabb kerdesem,hogy az online jatekoknal (VUn is!) megszokott adott napi tevekenysegpont (TVP,CselekvesPont mindegy minek hivjuk), maximalizalva lesz-e?
Mert TFen,és OVn ugye utol lehetett erni magunkat,hiaba kezdtuk az elejen,de 1-2 ev kihagyas utan is nyugodtan lehetett folytatni,semmi hatrany nem ert minket (sot!).

Ez az ami engem is aggaszt egy kicsit. Ha 6 hétig nincs pénzem játszani, akkor behozható e a lemaradás, vagy az az időszak kimarad...
 
Meghatározott már valaki akár csak egy távoli időpontot is, amikorra tehető az indulás? Idén? Jövőre?
 
Azt mindenesetre jó tisztázni: Miklós mintha azt mondta volna, hogy a TF Online szinte egy az egyben átveszi a TF dolgait. Csak minimális változások lesznek, amik az online lépegetés miatt jönnek be. Így legyen.
 
Max a megszaporodó lopások miatt és a tápos gonosz karakterek miatt lehet aggódni akik a jókat próbálják majd levadászni...
 
Az időn kívül, amit a játékra kell fordítani, van még egy igen fontos tényező ami remélem nem lesz probléma a TF online-on! A VU-n szinte csak úgy játszhatsz, egészen pontosan vadászhatsz, ha 15% alá ütteted le magad előtte, és még mielőtt felgyógyulnál elköltöd a szerzett LE-t különben jó eséllyel elviszik tőled! Ezt a stresszt meg kellene szüntetni, ill. kihagyni a TF-online-on, de mivel ott inkább a szörnyek ellen harcolunk nem tartom megoldhatatlannak a dolgot!
 
Jól beszélsz, Wuherka! Én is ettől féltem nagyon a TF Online-t... Mert jó lenne, ha a Behonak dőlne belőle a pénz, de VU-s felépítéssel szerintem ez csak rövid távú előny lehet. Amint felismerik ezt a játékosok, el fognak tűnni.
Remélem, Miklós okosan fogja megoldani!
 
Most hagytam abba a VU-t,fellepegettem 1. vilagon 5. pozicióba szoval nagyjabol tudom mi folyik ott.
Nagyon remelem,hogy nem ugyanaz lesz a koncepcio az online TFen..
Nevezetesen ingyenesnek hiredetik,de ha igazan sikeres akarsz lenni,joval tobb penzbe kerül mint a TF volt,es hogy az igert par perces napi akciok is elegendoek a jo jatekhoz. Mondjuk minden relativ,biztos lesz olyan aki szereti ha sorban agyonverik,3x annyi időbe telik egy-egy kaland megoldasa,stb,stb..
Nekem pl az egyik legfontosabb kerdesem,hogy az online jatekoknal (VUn is!) megszokott adott napi tevekenysegpont (TVP,CselekvesPont mindegy minek hivjuk), maximalizalva lesz-e?
Mert TFen,és OVn ugye utol lehetett erni magunkat,hiaba kezdtuk az elejen,de 1-2 ev kihagyas utan is nyugodtan lehetett folytatni,semmi hatrany nem ert minket (sot!).
Ha ez nem megoldhato (es gyanitom nem lesz) akkor inkabb visszaterek a masfel ev ota a ryuku arenan allo 77.szintu karimhoz azzal a 150-200 fordulojahoz,minthogy elkezdjem az ejjel-nappal jatekot onlinen megint.
Az faraszto lenne mar es unalmas is.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.