Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Bleeeeeee
 
1. amikor kerdeztem, akkor meg nem tudtam, hogy speedz szabin van
2. nem pontos datumot szeretnek tudni, hanem kb. idopontot
3. szeva Jancsar speedz Janos :P
 
Speedz perpill szabin van, és biztos nem fog konkrét dátumra vonatkozó felelőtlen ígérgetésekbe bocsátkozni. Amint kész a fejlesztés, rögtön tuttira bekerül. Szerintem.
 
Dess: Ne turelmetlenkedj!
 
Kedves speedz!

Ujra megkerdeznem, hogy mikorra datalhato a TK programba kerulese?

Nem surgetlek, csak turelmesen (?) varakozom.
 
Ezt az 1-2%-ot nem tudom honnan veszed. Ugyanannyit fejlodik,ha nem talalsz ott szornyet. De amugy meg:
Sikertelen szk: 18%
1 Szörny: 30%
Ryuku vadaszinggel 2 szorny: 45%
Ez szurkeallomannyal ertendo persze.
Es ha fejleszteni akarja a szornyismeretet akkor pontosan,hogy a szornyfeszken levo szornyre adja ki a keresest..
Amugy amit irtal,igaz.
Illetve ha van olyan targya,varazslata ami segiti a kereset,hasznalja,vagy szerezzen be ha tud. Vadaszing nyugaton nagyon draga,de nyomkereso talizman mar megfizethetobb.
Ezek nelkul is kb. 10 fordulonkent no 2vel siman a szaki,szoval nem elkeseredni,menni fog az!
 
1-2% on sztem nem érdemes kombózni, de tény hogy rohadt jól fejlődik magától is, szal tényleg nem gond összeszedni 21 et, ha minden fordulódban rendesen használod.
 
1. Minden fordulóban legyen SZK parancsod!
2. Lehetőleg a szörnyismeret szakidnál jóval kisebb szintű szörnyeket keress, mert nagyobb eséllyel sikeres a parancs!
3. Szerintem is fészken táborozz, de ne a "fészkes" szörnyet keresd! Igaz, olyat biztosan találsz, de csak kb. 1-2%-kal fejlődik többet a szakid, mintha a másikat nem találod. Ráadásul indulhat úgy a forcsid, h sikeres - másik szörnyre kiadott - SZK után T parancs a fészekben lévőre!
:-D
 
Ja, ryuku vadaszing rlz!
2 susu
 
Ha raallsz a szornykeresesre, akkor no a szornyismeret magatol!
Nekem, ugy, hogy nem kerestem minden forduloban (83. fordulo) 11-es, es ez nem magas!

A lenyeg, hogy mindig SZK-zz a fordulo vegen.
A legjobb, ha szornyfeszken taborozol.
 
Miért szívás? 21-es szk semmi.
 
Ez szívás... de köszi...
 
Szerintem nézz utána a dolognak, mert ez már megvalósult. Csak el kell hozzá érni a 21. szörnyismeretet.
 
mivel ennek a fórumnak az az alcíme hogy fejlesztési ötletek, ezért úgy döntöttem, hogy itt teszem fel következő, épületesen nagy kérdésemet... hátha a fejlesztők is olvassák, és tesznek az ügy érdekében valamit... szóval nem lehetne valahogy megtenni hogy az SZK parancs három paraméteres lenne??? mondjuk megadhatna az ember három más tereptípuson élő szörnyfajtát, és akkor ha véletlenül nem jut elég tvp az utolsó mozgás parancsra, akkor nem pazarolódna el a szörnykeresés parancs...
 
Én voltam;)
 
Egyvalamit szeretnék egyszer megérni a tulélők földjén... azt hogy egyszer tényleg elverhessem a haramiákat akik bántották azt a szerencsétlen molnárt a malomban, mert szegény csak osztogatja a malomköveket, meg a sok kacatot, én meg csak igérgetek neki, de aztán sohasem találkozok egyel sem...

Kid...
 
Hát arra sajnos még várni kell.
 
Mikorra varhato kb. a jatekba kerulese?
Nyar?
 
Ne aggodj koma, jo ez igy. Egy jégmégus csak akkor sírjon ha táp kell neki, de akkor nagyon!

Ja nyugaton szeretném látni a jégmágus adventurer partyk kialakulását!

Szervezkedni! SZERVEZKEDNI!

Titusz vezir
 
szerintem jó dolog ez a csapatban kalandozós ötlet, csak akkor megfelelő kalandokat kellene kitalálni hozzájuk... valamint arról hogy a TF nagy területen játszódik arról meg csak annyit hogy a területeknek adhatnának kicsivel több egyéniséget... nem pedíg az hogy négy helytartói város és mind a négy teljesen ugyanaz...
 
Megnyugtattál,köszönöm :-))
 
Megnyugtathatlak, lesz más témájú küldetés is.
 
Csak hiszed hogy érted )
Arra gondoltam hogy,az ŐV.-n "csak a saját szobádban bolyongsz."(by Sz.K.)
viszont a tf.-egy q...va nagy terület van,amit ki kellene használni.
Mint említettem korábban sajnos nem voltam talin nem láttam a mintát,de szeretném ha csak abból állna hogy valamelyik mezőn ül egy nagybüdös szörny
oszt odakell menni pár fickónak hogy leyomja..
Attól hogy többféle harc technikát kell esetleg összehangolni ellene(kell erős varászsló,nagyot ütő,stb. kari)még nem fantáziadús....
 
A fantáziadús történetekkel kapcsolatban az ŐV-n az a baj, hogy a játékosok hajlamosak próbák sorára egyszerűsíteni a TK-kat. Így aztán a mellé/köré szőtt történet elsikkad. Ettől tartok egy kicsit. Amúgy meg majd meglátjuk... Abban szerintem egyetértünk, hogy egy kis szervezkedés határozottan jót tesz majd a TF-nek.
 
Értem én a "hörgés" okát

Na, akkor tereljük egy kicsit konstruktívabb mederbe vitát. Mit javasolsz mivel lenne fantáziadúsabb? Szerintem azzal az eredeti verzióban nincs gond. Elég összetettek, sok esetben különböző beállítottságú, összetételű csapatot igényelnek. Itt egy kicsit nehezebb a kérdés, mindenki lő/varázsol/üt, nem könnyű változatos TKt összehozni.

A csapat összetétele sem könnyíti meg a helyzetet. Míg az ŐV egy adott szinten közel egyenlő erősségű kalandozók vannak, a TF-en már a nyugati kalandozók között is óriási különbségek vannak. ( keletről nem is beszélve ) Szerintem a TK-knak lesz/lehet egy szintkorlátja, és olyan szintű kalandozókat kell összegyűjteni.

Azt se felejtsük el, hogy itt alapvetően 1:1 küzdelemre van felkészítve a progi. Nem kis meló lesz mondjuk 3:3-ra átírni. ( De ez már nem a mi gondunk )
 
Mi a bőgés, oroszlán? :-)))

Értjük ám, csak jó volt látni, mennyivel jobb a TF! ;-)

Alendaar
 
Miért nem lehet felfogni hogy, NEM az összefogást igénylő kalandok ellen hörgünk itt,hanem azért,
hogy FANTÁZIADÚSABB legyen a dolog mint az ÖV.-n,
mert itt a TF.-en ez jobban megoldható mint ott.
Eza fórum nem arról szól hogy jobb e a TF. mint az ÖV.

(amúgy sztem jobb.....)))
 
És megintcsak!

SM
 
Amikor indult a jatek (OV) en is elkezdtem es az egyik legjobb dolog ez a kozos kuldeteses dolog volt ezert nagyon orulok, hogy lesz TF-en is. Az OV annyira nem az en vilagom volt, hogy par honap utan abba is hagytam...

Szintén zenész :-)

Alendaar
 
Nincs is ezzel semmi baj. Mindossze annyi, hogy mi fanatikus TF-esek vagyunk akik nem nagyon favorizaljak a OV-t. Amikor indult a jatek (OV) en is elkezdtem es az egyik legjobb dolog ez a kozos kuldeteses dolog volt ezert nagyon orulok, hogy lesz TF-en is. Az OV annyira nem az en vilagom volt, hogy par honap utan abba is hagytam...
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.