Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
nagyon szivesen! bevallom, engem is füt a lelkesedés, hogy ismét TF-et programozok.
 
Nem seggnyalásnak szánom, de egészen más a "játékfíling", ha az ember érzi, hogy foglalkoznak vele!

Köszi Miklós!
 
Nagyon szépen köszönjük!

Danair
 
És természetesen:

KÖSZÖNJÜK MIKLÓS!
 
hat, nem esett meg semmi.. De legalabb szurkolhatok ezentul h bejojjon a belso ido..
Az agyrém vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (6 támadástól 1494 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +299 ÉP.)
Véres nyál csordul ki az agyrém száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 13 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 123903 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 10855, sebződés: 5994, gyógyulás: 1220, összesen: -4774 ÉP}
 
Szuper szuper!
(chan allva tapsol)

Miklós! Az új ősteo., őstau. varik is várhatóak előbb - utóbb?

Chan
 
Sziasztok,
Ma patch volt, a következők történtek:

Egy régi forduló fagyási probléma, ami talán még Zsoltról maradt ránk, de Szilárd nem tudta kijavítani:
Ha az erőpajzs I-et, hadiszerencse I-et vagy II-t az avatári áldás előtt elmondtad, akkor mindkét varázslat fennmaradt rajtad. Sajnos, ilyenkor azonban
a karakter fordulója is végtelen ciklusba került, ezért forduló nem generálódott.
A hibát javítottam.

A KT képességfás programokat teljesen újraírtam. Ennek következményei:
- Ha kevesebb pontot tud valaki fejleszteni a képességbe, mint amennyit akart, akkor csak annyi TU-t ill. TVP-t vonunk le, amennyit tudott fejleszteni.
- A korábbi verzióban minimális hibavizsgálat volt. Beraktam, hogy a KT vezető csak akkor tud új képességet kezdeni, ha az előzőt már kifejlesztette
a KT, és letelt a 60 nap. A korábbi verzió nem vizsgálta, hogy egy képesség fejlesztésekor megvolt-e az előfeltétel, ezt is beraktam.
- A program bizonyos esetekben rosszul számolta a fejlesztési költséget, ez most már jó lesz.^
- A képesség kifejlesztésekor nem ment mindig ki az enciklopédia, ez is működik most már. Igazándiból, biztosra mentem: amikor a képesség elkészül, mindenki megkapja az encet (az is, aki esetleg nem épitette be a minimumot), és amikor valaki utólag beépíti a minimumot, akkor is megkapja.
- Az egy képességbe egy ember által fejlesztendő TU eléggé "definiálatlan" volt a korábbi programban, ezt egyértelműsítettem. Egy embernek egy KT képességbe 10+képesség szintje*20 TU-t kell fejlesztenie ahhoz, hogy használni tudja. Az aktuálisan fejlesztett képességbe fejleszthet ennél többet is.
Ha a jelenlegi képesség fejlesztésekor még van maradék TU még régről, azaz az aktuális képesség költségét feleztük, akkor az emberenkénti minimum is
feleződik. Ha valaki olyan képességbe fejleszti a minimumot, amit a KT korábban már kifejlesztett, akkor számára a kedvezmény nem érvényesül.
- Beraktam azt, hogyha valaki az aktuális képességet fejleszti, de még nem érte el a minimumot, akkor is fejleszthessen, ha a képességhez már 0 kell (ez azért fontos, mert ha van maradék, így csak a felét kell
fejlesztenie).
- Ezenkívül a karakterlapon a képességfás kiírást újraírtam, hogy minden fontos információt tartalmazzon.
Még egy apróság: Danair ötlete alapján az agyrém nevű szörny kapott egy tápos ritka kincset.

Közben fogom a vitatémát is itt a fórumról is, hogy szeretnétek, ha az EF TVP költsége csökkenne. Ezt átgondoljuk Zolival, számomra újszerű az ötlet, de elméletben lehetségesnek tartom.

A következő dolgok, amikkel foglalkozni fogok:
- A TFFree önálló program, amig Szilárd itt dolgozott, nem updatelte, ezt meg fogom csinálni, hogy kompatibilis legyen a jelenlegi verzióval (és pl. egy kezdő játékos ne 2-ket sebezzen a szörnyekbe, ugye ez a hiba is most derült ki).
- A KT képességfához tartozó képességeket is átnézem, illetve elkezdem megcsinálni az újakat.
- Zolitól van még egy javitási fejlesztési listán, kisebb-nagyobb dolgokkal, azokat is megcsinálom.
 
Vagy pedig egy másik érték bevonásával kell összefüggésbe hozni a költségeket. Egy olyannal ami nem TVP és nem fordulószám függő. Lehetne akár egy teljesen új tárgy vagy építmény is hozzá amivel szabályozhatóvá válna és igazságossá teheti a rendszert egyénileg karakterekre lebontva mert a nagy általánosba bevive mindig lesz akinek nem fog tetszeni bár a 3. megoldás jónak tűnik. Csak olyan alternatíván kell gondolkozni ami nem alap erőforrásokat érint és mégis mindenkinek létező érték,tulajdonság stb és hozzá igazítható. A koordinátákra épülő nem jó hisz a "szigetvilágoknál" nincs lineáris fejlődés kelete fele és Sötétföldön sem nagyon. Az új építmény vagy tárgy (esetleg szakértelem!) mondjuk a karakter erejéhez mérten jelentene egyéni kihívást, hogy hogyan gazdálkodjon. pl ÖVben is volt hasonló a GE (galetki erő) ami általánosságba volt egy útmutató a karakter erejéről. Itt valami hasonló nem van vagy nem lenne értelme igy megcsinálni? Vagy pl.: a már meglévő képességek pont összegeinek függvényében változna a költség stb.. csak hangosan gondolkoztam ha baromságot mondtam bocsánat.
 
Végre egy indulatoktól mentes, logikus hsz. Szerintem a harmadik verzió megfelelő megoldás lenne, és - bár ez magánvélemény - sokan lennénk így vele. Jó lenne ha a Behó kiírna egy szavazást ebben a témakörben, mert itt nem az van mint a zyel korlátozásnál, hogy volt 5 ember, aki támogatta, meg 95, aki nem, hanem elég rendesen megoszlanak a vélemények, utána tisztább képet kapna a játékosok igényeiről (hozzátenném: nem akaratáról, és nem kötelezné őket semmire, de legalább tudnák mire alapozni a döntést).
 
Tudom, hogy népszerűtlen leszek a véleményemmel, de vállalom. (Amit most leírok, egyébként már több fórumon, többször leírtam már.)

Ha ezek a képességek ugyanezért a költségért, amit most egy KT-nak ki kell értük fizetni (nincs TU beszámítás, nincs semmilyen kedvezmény), bekerültek volna a RÉGI rendszerbe, és simán pontszám alapján választhatók lettek volna, akkor senki nem sokallta volna értük az árat.

Felhívom rá a figyelmet, hogy a 14., 15. és további képességek kifejlesztéséért ugyanúgy horror árat kellett /volna/ fizetni.

Két különbség van.
1. A régi képességek kifejlesztésénél aut. beszámítódott volna a befejlesztett TU a 20/30-as keretbe.
2. A KT-nak már meglévő csökkentő, módosító, konvertáló képessége (ha van, pl. fejlesztés gyümölcse) egyéb módon segítette volna a tagokat.

Tehát a költségekkel nincsen semmi baj. Csatlakozom Rizi-hez, abban, hogy ha további sírások-rívások következtében a költségek tovább csökkennek, nevetségessé válik az egész rendszer.

Abban viszont egyetértek Danair-ral, hogy az általam nevesített két okra visszavezetve a TVP költséget valahogy illene csökkenteni, hogy az harmonizáljon a RÉGI rendszerrel.

Erre három változatot ajánlok:
1. Fix TVP-ért cserébe bármennyi TU-t be lehessen egy parancsból tenni.

Ez csak látszólag nagy könnyebbség az alacsony fordulószámú karaktereknek, ugyanis nem mindegy, hogy mennyi az a fix. TVP. Ha 20-30 TVP-ről van szó, akkor nem túl sok segítség, hiszen egy-egy fordulóban nem lesz egy ekkora (60-10 fordulós) karakternek annyi TU-ja, hogy gazdaságos legyen üzemeltetnie. 5-10 TU berakásánál már érezhető könnyebbség, de egyáltalán nem tesz különbséget ez a módszer a 60 és a 600 fordulós karakter erőbefektetése közt, ami szerintem igazságtalan. Egy magas fordulószámú, magas maxTU-val bíró karakter, aki a pszi pontjaiból is tud TU-t konvertálni, röhögve betolja a szükséges TU-t, és a fejlesztés ismét átesik a röhej kategóriába.

2. módszer: az egy TU-ra eső TVP költséget csökkenteni, pl 2 TVP-re a 10-ről. Egy kis karakter esetén ez a 15 befejlesztett TU-nál (eredetileg 150 TVP, az első módszer szerint pedig alkalmanként 30 TVP) összesen 30 TVP-t jelentene, és mindegy, hogy egyszerre teszi-e be, vagy részletekben. Ez nagyon nagy segítség a kicsiknek, viszont kitolás a nagyokkal, akiknek az első módszer valamivel hasznosabbnak látszik, hiszen egyszerre letudhatnak egy későbbi képességbe szükséges 30-40 TU-t is. Ha ez a módszer lenne, valszeg a TU lefelé adogatása válna általánossá, és egyenletesebben oszlana meg a fejlesztés a tagok között. Persze mérlegelni kell, hogy a 2 TVP/TU költség mennyire teszi könnyűvé a fejlesztést. Még a 3, 4 vagy 5 TVP is nagyon-nagy segítség lenne.

3. módszer a hibrid megoldás.
Legyen egy fix induló költség, amit minden EF parancsnál ki kell fizetni, függetlenül a bepumpált TU mennyiségétől. (Ez lenne mondjuk 10 TVP), és emellett lenne 1 vagy 2 TVP minden egyes TU befejlesztése. Ezáltal a fejlesztés költsége nem válik komolytalanná (kezdeti TVP), és lesz különbség a mennyiségből fakadóan is. (10 TU az eredeti 100 TVP helyett 10+10/20=20 v. 30 TVP, az első verzió szerint 30, a második verzió szerint 20 TVP; 30 TU befejlesztése esetén az eredeti 300 TVP helyett 10+30 v. 60=40 v. 70, az első verzió szerint 30, a második verzió szerint 60 TVP.)

Szerintem.
 
20 forduló az a 30... És mindezt az mondja, hogy nem nagy szám ha bukod, akinek mindene megvan... Kissé pofátlannak tartom de elnézem neked, remélem nem sokan látják úgy mint TE...
 
Javaslom a fejlesztés monitorozását: ahol FELMERÜL a rabszolgázás GYANÚJA, ott azonnal és kőkeményen lecsapni: a kötelező fejadag a 10x-esére nő. Máris nincs értelme rabszolgákkal fejleszteni. Pont.
 
Most is mindenkire uazok a szabalyok vonatkoznak, Azzal egyetertek hogy alacsony fordulo szam melett nehezebb (sokkal) eloteremteni a TVP-t a fejlesztesre. De azzal nem, hogy akkora katasztrofa lenne ha nem kapna 30 fordulonkent +1TNO /+1KNO t se azzal hogy ne tudna szerezni TU-t fejlesztesre ha akarna. Uitt jegyeznem meg hogy a jatek eleje ki van balanszirozva es nem kell hozza semmi extra tap a kepessegfabol. Ha akarja a kiskarakter akkor akar 1 ev mulva is kifejlesztheti a kepesseget, akar 5 fordulo alatt 5 ot... Ha vki nem akar MXTU ra aldozni, (csunya: venni) akkor lassabban megy. De mindig uoda jutok ki, az o dontese mi az ami a prioritas. Felre ne ertsetek nagyon nem erint ez a tema, egy kör alatt beteszem a normat minden karimmal, ha akarom. De ne essunk tulzasba, amiert nem kell kuzdeni annak nem is lesz erteke...
 
A képességfa nincs egy éves, vonatkozzon mindenkire ugyanaz szerintem!
 
és miért kellenne hogy annak aki 1 évet játszott uazok a lehetőségei legyenek mint aki 16 ot? Ha elolvasod amit irtam, azt mondtam hogy középút kell s nem a favagó megoldás amit ti nyomtok.
 
Utállak is, mert csak a játék élét látod, ezért és az éljátékosok miatt ment el rossz irányba a TF, mert csak magatokat néztétek...

Jóhogy nem mindegy, ha valaki 800TVP-t költhet el, meg ha valaki 140-200-at... Ebből igenis borsos még az elő képesség kedvezményes 150TVP-je is, nemhogy azoknak ahol NINCS kedvezmény és rögtön 30TU 300TVP, erre mondom barátom NAGYON nem jól van ez így... Nagyon sok karakter van aki a TU-t sem szarja, mint TI, neki akkor is be kell nyomni ám a mnimumot JÓ REGGELT!

Ne csak a legnagyobbak TVP és erőforrás, TU készletét nézzük... Egy átlag Kt tag 14 vagy 21 MXTU-val rendelkezik, és nem 800 hanem gyakran 200-300TVP-vel rendelkezik, a játék közepén nem úgy van ám, hogy na most unatkozom, EF-elek 200TVP-ért...

Danair
 
jelentem rabszolgaval tolom be a TU-kat.. De ovatosan a koltseggel, ha konnyu lesz a fejlesztes megint elveszti az erteket es a 60 nap fog csak szamitani. Tudom nincs olyan hogy mindenkinek jo, de ne legyen setagalopp se. Lehet utalni de akkor is igy van
 
Csatlakozok az előttem szólóhoz, örülök, hogy újra a te kezedbe került a játék. És lenne egy kérdésem, kérésem ha már úgy is újra írod a képesséfát, nem lehetne a horror számba menő tvp költséggel vmit tenni? Mert a rabszolga nélkül lépőknek télleg durva. Esetleg működhetne rá a fejlesztés gyümölcse mindenkinek.
 
Nagyon durván nyomod Miklós!
Tényleg le a kalappal! Annak pedig külön örülök, hogy figyelsz a kommunikációra és tájékoztatsz minket arról, hogy hogyan állnak a dolgok.

Remélem, hogy tudsz elég erőt meríteni a "kemény mag" - ahogy Te is írtad ezt korábban - kitartásából és lelkesedéséből; illetve azt is remélem, hogy ez fordítva is igaz lesz és a játékosok is látják, hogy van apja a játéknak, van megoldóképlet a problémákra.

Én totál nem vagyok már szkeptikus és - bocsánatot kérek - örülök, hogy Szilárd helyett Te vetted kezedbe a dolgokat.

Hajrá!!!

István
(Chan és Lopez a de Francon klánból)
 
Egy kis helyzetjelentés: nagyjából átnéztem a komplett kt képességfás fejlesztést, és úgy döntöttem, hogy egyszerűbb, ha újra megírom az egészet, mert elég sok hiba van benne, és olyan megoldások, ami miatt nehézkes a fejlesztése. Viszont ezzel remélhetőleg az összes jelenlegi probléma megoldódik, remélem holnapra, csütörtökre elkészülök vele.
 
Kedves Matyi, légyszives olvasd el mit írtál, aztán csapj a homlokodra, mert nagyon nagy baromság.

Ez a képességfa nem ilyen, ha van kedvem fejlesztek, akkor is jó, ha nincs kedvem, ölembe pottyan a képesség, és nem fejlesztek semmit. A kedvezményekkel is az első képességbe kell 15TU 150TVP, másodikba 25TU 250TVP, harmadik 35TU 350TVP, elég borsos, nem beszélve arról, hogy addig, ameddig be nem fejleszted a KÖTELEZŐ minimum adagodat, addig hiába van meg a KT-dnak a képesség, neked nem lesz meg, csak ha beletolod a minimumot...

Aztán szépen lassan eljön az idő mikor 70TU, meg 700TVP lesz a képesség, ami egy kiskarinak nem viccelek, lehet 3-5 hónap is, még ha kap TU-t akkor is. EZ HORROR mennyiség egy kiskarinak, de egy nagykarinak se kismiska szerintem...

Minél többet gondolkozok ezen a dolgon annál nyilvánvalóbb lesz az, hogy ezt egyértelműen le kellene fixálni 10 TVP-ben TU-tól függetlenül, hiszen maga a képességFA amúgy is teljesen különálló dologként van kezelve, ezzel csak erősítenének ezen a "különállóságon"...

Danair voltam
 
Nem igazán értem, miért kéne a kis karaktereket jobban segíteni a TU/TVP fejlesztésben. Minden "nagy" karakter ugyanígy végigjárta a TVP-ínséges utat (ráadásul régen nem volt annyitáp+erőforrás, mint ami mostanában elérhető).
Nyilván egy KT-ban sem várható el, hogy a kiskarik uyanúgy kivegyék a részüket a fejlesztésből, mint a nagyok. Sajár erejükhöz mérten igen, de nem abszolút értékben.
A KT-k közti egyensúlyon persze azért lehet dolgozni, de az évek során átalakultak az erőviszonyok, így a KT képességek is újraértékelődtek...
 
Sziasztok,
Az Ősök Városának fejlesztésével elkészültem, így nekiálltam a TF-nek. Várhatóan holnap, szerda este lesz már egy patch. A KT képességfával kapcsolatos problémákkal kezdem, mint pl. nem mennek ki enciklopédiák, és természetesen nekiállunk feldolgozni az alábbi javaslatokat is. Illetve, pont ma volt egy gyöngyszem:

Ma, feb.24-én effektive nullázódott a KT képességfás adatbázis. Az adatbázist a tegnap esti mentésből visszaállítottuk. Aki feb.24-én fejlesztett képességet, kérjük írja meg Zolinak a tf kukac beholder pont hu címre, hogy melyik kt képességébe mennyit EF-elt, és ő jóváírja. Természetesen utánajártam, hogy
mi okozhatta ezt a hibát. A jelenségből arra következtettem, hogy valamilyen módon az a program futhatott le, ami annak idején a teljes képességfás adatbázist inicializálta. A forrás sajnos már nem volt meg, de végül sikerült azonosítanom a kódot, és gyökerestül kiirtottam, úgyhogy ilyen atrocitás többet nem lesz, a problémáért elnézést kérünk.
 
Maximálisan egyetértek,ha fix költségért lehetne fejleszteni a képességfát akkor nem reklamálna senki valszeg a fejlesztés gyümölcse ill. társai miatt, s egy csomó felesleges levelezést és rinyálást meglehetne spórolni.
 
Aztata' én sem nem értem-e, hogy aztatat' mé' nem teszi meg és akkor lezárhatna egy lehet értelmetlenségbe fulladó eszmefuttatást 1. Kedves JV: hallgass a játékosokra ők tudják mi a jó nekik. 2. ne hallgass rám 3. ha az első kettőt betartod a 3. pontra nincs szükség de szegd meg a negyedikkel. 4. hallgass a játékosokra.
 
TL csak arra celzott, hogy a JV reagalhatna valamit a kis eszmecserenkre...
 
A játékosok véleménye és írásai sokkal jobban érdekeltek mivel a játékvezetők sosem nyilatkoznak csak megteszik amit akarnak és a végeredményt közlik. Persze ez nem jó de ez van. A játékosok beszélgetése a megoldásokról sok más miatt is érdekel. Több tehetséges emberke is feltünt és nem csak nekem. Ezekből a játékosokból ma már játék készítők lettek és a maguk világát formálják és elég sikeresen. a JV pedig nem hagyhatja magát, hogy befolyásolják a játékosok de azért 50%-ban valóban hallgathatna rátok. Én nem vagyok profi játékos de azért mivel ti jobban átlátjátok a rendszert én igy tanulok tőletek. Szóval nem látok bajt abba, hogy elolvasom az írásaitok
 
Az a baj, hogy a mi eszmecserénket (ill. a többiekét) olvasod, és nem a játékvezető reakcióját:

a.) menjetek a francba, marad 10 tvp/TU
b.) igazatok lehet, átgondoljuk fix tvp alapra

Pedig remélhetőleg ő is olvassa ezeket...
 
Fly: tom', így már értem miért fontos a dolog amiről beszélgettetek. Úgyértem eddig is fontos volt csak nem tudtam azt amit te most igen: azaz 2 év még. Az valóban rengeteg idő. Csak vajon hogy lehet mindkettőt fejleszteni egyszerre? Na ez már másik topic téma ez igaz. A KT képességek rendbe tétele azonban fontos igy is úgy is, úgy hogy figyelmesen olvasom a további eszmecserétek. :-)
 
Nem tudjuk mit hoz a jövő. Az online TF lehet hogy nem fog működni, lehet hogy párhuzamosan fog futni az offline-nal (ahol a TVP-nek igenis jelentősége van). Továbbá Miklós kb. két év múlvára ígérte, hogy az online verzió fejlettségi szintben utóléri az offline-t. 2 év! Az min. 104 forduló és akkor nem számoltam a lemaradásokkal, EXTrákkal, 6 napos játékhéttel, stb. Sok ám az...
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.