Argum City: Szövetségi háború
Minden, az Argum City-hez hasonló masszív többszemélyes játékban fontos a játékosok közti interakció, a közösség, és így a szövetség is. A szövetségeket lehet fejleszteni (épületek), van saját progresszív kihívása (térkapus szörnyek), különböző jutalmakat ad, és természetesen van lehetőség szövetségek közti vetélkedésre is.
Ez utóbbi a szövetségi háború, ahol két szövetség tagjai csatáznak egymással, alkalmazottjaikat bevetve. Első lépésben a polgármester vagy egy helyettese nevezhet a háborúba, ezután minden szövetségi tagnak lehetősége van arra, hogy csapatokat állítson össze az alkalmazottaiból, akár több csapatot is. a háborúk minden nap egy adott időpontban indulnak, így az összes nevező szövetségből sorsolja össze a gép az egymással küzdő párokat.
A harc során látni fogjuk a saját szövetségünk csapatait, és az ellenségét. Az ellenséges csapatokat támadhatjuk és legyőzhetjük, a győzelemért a csapatunk pontokat kap. Ha egy játékos elsődleges csapata elesett, akkor a helyére léphet a második csapata, de arra is lehetőség van, hogy meggyógyítsuk. Minden játékos a saját csapatát egyszer meg tudja gyógyítani, tehát nem kell attól félni, hogy már az előtt lecsapnak minket, mielőtt alkalmunk lett volna támadni. És a gyógyítás és csaták után is van valamennyi védettségi szakasz, tehát attól sem kell tartani, hogy rögtön utána újra megtámadnak. A saját, ingyenes egyszeri gyógyításon kívül lehet majd még szerezni spéci harctéri elsősegély csomagot, amivel akár egy másik csapaton is segíthetünk.
A csaták közt a sebződés megmarad, így lehetőség van arra, hogy több kicsit gyengébb csapat legyőzzön egy erősebbet, ha összehangolják a támadást. Persze ez felértkeli azokat az alkalmazottakat, akiknek gyógyító képességük van. A csatákra kör és időlimit is van, hogy ne ülhessen be valaki végtelenségig egy harcba. A csatákhoz nem kell mindkét félnek online lennie, a megtámadott csapattal a gép játszik. Egyébként időközben elkészült a harc képernyőnk designja, erről is mellékelünk most egy screenshotot! Mint láthatjátok, alul vannak az épp aktuális karakter harc ikonjai, felül pedig látszódik, hogy milyen sorrendben következnek a harcoló felek, és ki milyen képességet fog használni. A külön boxokat, amiben az életpontok voltak, elhagytuk, mert sokrésztvevős csatánál nem fértek ki, és az életpont csík amúgy is látszik a karakterek lába alatt.
A szövetségi háború időre megy, a második felében már nincs lehetőség gyógyításra. Az a győztes, aki a legtöbb pontot szerzi. Az induló pont a nevezett csapatok számától függ, tehát egy aktív, nagyobb szövetség előnyben van itt, persze egy erős kisebb szövetség azért kihívást jelent majd számukra. Egy játékosnak nincs végtelen támadási lehetősége, csak 3+3, ezért nem kell attól félni, hogy egy egyszemélyes szövetség ledarál egy nagy szövit. A háborúért jutalmat kap maga a szövetség, és a résztvevők is, a vesztesek is részesülnek egy kisebb kompenzációban.
A játék indulása után, hosszabb távon szeretnék majd további, szövetségek közti vetélkedésre lehetőséget adó fejlesztést is, pl. a szövetségek összemérhetik robotjaikat, vagy egyszerűen versenyezhetnek más, játékban végzett cselekményekkel. Szerencsére a játékban nagyon sok lehetőség van, ezért nem fog gondot okozni ilyenek kitalálása. De ebbe már majd szeretnénk titeket is bevonni!
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
Az emailben, és a hírben is leírtam, hogy ios verzió nincs még... A játékot PC-re optimalizáltuk, de androidról is játszható. iosról egyelőre nem. |
iOS app nincs?
Húzd a képernyöt felfelé?
Három másodpercenként?? |
A lentiek Firefox-ban voltak. Chrome alatt próbálva egyből beléptetett és feldobta a szakma választást. Kiválasztottam a vendéglátóst, alul elkezdett pörögni a kis piros valami. Pörgött kb. 1 percig, F5 és már bent is vagyok. |
Sajnos már a regisztrációnál elakadok. A Regisztráció gombra kattintva három lehetőség van, Google sign in, Facebook, egyéb email cím megadás. Ha a Google sign in-t választom vagy dob egy elég hosszú hibát egy külön böngésző ablakban vagy többszöri nyomkodás után feldobja a gmail account választó boxot ahol kiválasztottam a béta alatt használt gmail-es címet. One moment please, aztán ablak bezárul és nem történik semmi. Facebook regisztrációt választva az alábbi hiba jön fel: App not set up: This app is still in development mode, and you don't have access to it. Switch to a registered test user or ask an app admin for permissions. Ha csak simán regisztrálnám az email címemet, ott meg már kiírja, hogy ez az email cím már használatban van.
A fórumra egyelőre nem tudok írni, gondolom mert nem vagyok regisztrálva. Illetve az utolsó blog bejegyzésről sajnos megint nem jött email, a béta indításáról viszont igen. |
Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van. |
Nem tudok a forumba irni csak egy nagy ures feher kepernyot rak ki, ha valaszolok egy hozzaszolasra.
PC/Firefox |
Nagyszerü, jött mail.
Regisztrálni nemtom milyen telóról lehet, iPhone-al nem sikerült a fenti problémákon kívül a tovább gomb képernyön kívül kerül megjelenítésre |
A bétába azokat szeretnénk csak meghívni, akik nyomon követték a játék fejlesztését, és van már valami fogalmuk arról, mi is ez az egész. Ajánlási rendszer egyelőre még nincs, és úgy gondoltuk, rögtön a legelején még nincs is szükség rá, volt ezer fontosabb dolog, de rajta van egyébként a fejlesztendő dolgok listáján. |
Lehet majd meghivni ismerosoket a betaba vagy szigoruan csak az vehet reszt, aki itt a blogon jelentkezett?
Egyebkent van a jatekban ajanlas bonusz? Ha igen, milyen formaban? |
Korrigáltuk a dolgot, köszi, hogy jelezted! |
Eddig minden blog bejegyzésről kaptam emailt, a most szerdairól valamiért nem. Remélem a jövő heti béta tesztes megjön majd. |
Az alfa teszt már egy hónapja meg, a játéknak nagyon sok aspektusa van, és ez rengeteg javítást, finomítást, tökéletesítést igényel, sokkal többet, mint eredetileg gondoltuk! A jó hír viszont, hogy akik most játszanak, azoknak tetszik a játék, tolják ezerrel. Szóval még egy pici türelmet kérünk! A béta tesztet szeptemberre ígértük, reméljük, azt sikerül betartani, ha nem is a hónap elején. |
Még egy hét eltelt Béta nélkül. |
Mar szeptember van, a beta meg sehol |
Nagyon remelem, hogy lesz IOS-re, nem akarok uj telot venni.
Az iphone-omrol kuldve. |
Egyelőre engedélyezés alatt van, nem volt vele különösebb probléma. IOS verzió lehet mégis lesz, many thx to Erynome |
ios verzio nem lesz, csak andoroid? |
Nem hinném, hogy attól, mert böngészős app, ne engedélyeznék, több ilyen is fut a telefonomon. |
Igy "lassan" július közepén lehet tudni vmit?
tesztelésre jelentkezés, kezdés... |
Akkor ha jol szamolok, 2 het alfa, 3 het bugfix, azaz beta az julius kozepe, az eles jatek meg kb szeptember? |
Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van. |
Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.
Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk. |
Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki... |
Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra. |
Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót. |
Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát! |
Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin. |
Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. június 26. 16:05:57 | Utolsó frissítés: 2019. június 26. 16:40:13 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |