Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Szövetségi háború


Minden, az Argum City-hez hasonló masszív többszemélyes játékban fontos a játékosok közti interakció, a közösség, és így a szövetség is. A szövetségeket lehet fejleszteni (épületek), van saját progresszív kihívása (térkapus szörnyek), különböző jutalmakat ad, és természetesen van lehetőség szövetségek közti vetélkedésre is.

Ez utóbbi a szövetségi háború, ahol két szövetség tagjai csatáznak egymással, alkalmazottjaikat bevetve. Első lépésben a polgármester vagy egy helyettese nevezhet a háborúba, ezután minden szövetségi tagnak lehetősége van arra, hogy csapatokat állítson össze az alkalmazottaiból, akár több csapatot is. a háborúk minden nap egy adott időpontban indulnak, így az összes nevező szövetségből sorsolja össze a gép az egymással küzdő párokat.


A harc során látni fogjuk a saját szövetségünk csapatait, és az ellenségét. Az ellenséges csapatokat támadhatjuk és legyőzhetjük, a győzelemért a csapatunk pontokat kap. Ha egy játékos elsődleges csapata elesett, akkor a helyére léphet a második csapata, de arra is lehetőség van, hogy meggyógyítsuk. Minden játékos a saját csapatát egyszer meg tudja gyógyítani, tehát nem kell attól félni, hogy már az előtt lecsapnak minket, mielőtt alkalmunk lett volna támadni. És a gyógyítás és csaták után is van valamennyi védettségi szakasz, tehát attól sem kell tartani, hogy rögtön utána újra megtámadnak. A saját, ingyenes egyszeri gyógyításon kívül lehet majd még szerezni spéci harctéri elsősegély csomagot, amivel akár egy másik csapaton is segíthetünk.

A csaták közt a sebződés megmarad, így lehetőség van arra, hogy több kicsit gyengébb csapat legyőzzön egy erősebbet, ha összehangolják a támadást. Persze ez felértkeli azokat az alkalmazottakat, akiknek gyógyító képességük van. A csatákra kör és időlimit is van, hogy ne ülhessen be valaki végtelenségig egy harcba. A csatákhoz nem kell mindkét félnek online lennie, a megtámadott csapattal a gép játszik. Egyébként időközben elkészült a harc képernyőnk designja, erről is mellékelünk most egy screenshotot! Mint láthatjátok, alul vannak az épp aktuális karakter harc ikonjai, felül pedig látszódik, hogy milyen sorrendben következnek a harcoló felek, és ki milyen képességet fog használni. A külön boxokat, amiben az életpontok voltak, elhagytuk, mert sokrésztvevős csatánál nem fértek ki, és az életpont csík amúgy is látszik a karakterek lába alatt.


A szövetségi háború időre megy, a második felében már nincs lehetőség gyógyításra. Az a győztes, aki a legtöbb pontot szerzi. Az induló pont a nevezett csapatok számától függ, tehát egy aktív, nagyobb szövetség előnyben van itt, persze egy erős kisebb szövetség azért kihívást jelent majd számukra. Egy játékosnak nincs végtelen támadási lehetősége, csak 3+3, ezért nem kell attól félni, hogy egy egyszemélyes szövetség ledarál egy nagy szövit. A háborúért jutalmat kap maga a szövetség, és a résztvevők is, a vesztesek is részesülnek egy kisebb kompenzációban.

A játék indulása után, hosszabb távon szeretnék majd további, szövetségek közti vetélkedésre lehetőséget adó fejlesztést is, pl. a szövetségek összemérhetik robotjaikat, vagy egyszerűen versenyezhetnek más, játékban végzett cselekményekkel. Szerencsére a játékban nagyon sok lehetőség van, ezért nem fog gondot okozni ilyenek kitalálása. De ebbe már majd szeretnénk titeket is bevonni!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
 
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
 
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
 
Köszi!

A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.

A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
 
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók
 
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...

Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok

vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem

vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem

vagy ilyesmi
 
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?

Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.

Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.

Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.

Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok.
 
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben
 
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet...
 
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff
 
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. június 26. 16:05:57
Utolsó frissítés: 2019. június 26. 16:40:13
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.