Argum City: Szövetségi háború
Minden, az Argum City-hez hasonló masszív többszemélyes játékban fontos a játékosok közti interakció, a közösség, és így a szövetség is. A szövetségeket lehet fejleszteni (épületek), van saját progresszív kihívása (térkapus szörnyek), különböző jutalmakat ad, és természetesen van lehetőség szövetségek közti vetélkedésre is.
Ez utóbbi a szövetségi háború, ahol két szövetség tagjai csatáznak egymással, alkalmazottjaikat bevetve. Első lépésben a polgármester vagy egy helyettese nevezhet a háborúba, ezután minden szövetségi tagnak lehetősége van arra, hogy csapatokat állítson össze az alkalmazottaiból, akár több csapatot is. a háborúk minden nap egy adott időpontban indulnak, így az összes nevező szövetségből sorsolja össze a gép az egymással küzdő párokat.
A harc során látni fogjuk a saját szövetségünk csapatait, és az ellenségét. Az ellenséges csapatokat támadhatjuk és legyőzhetjük, a győzelemért a csapatunk pontokat kap. Ha egy játékos elsődleges csapata elesett, akkor a helyére léphet a második csapata, de arra is lehetőség van, hogy meggyógyítsuk. Minden játékos a saját csapatát egyszer meg tudja gyógyítani, tehát nem kell attól félni, hogy már az előtt lecsapnak minket, mielőtt alkalmunk lett volna támadni. És a gyógyítás és csaták után is van valamennyi védettségi szakasz, tehát attól sem kell tartani, hogy rögtön utána újra megtámadnak. A saját, ingyenes egyszeri gyógyításon kívül lehet majd még szerezni spéci harctéri elsősegély csomagot, amivel akár egy másik csapaton is segíthetünk.
A csaták közt a sebződés megmarad, így lehetőség van arra, hogy több kicsit gyengébb csapat legyőzzön egy erősebbet, ha összehangolják a támadást. Persze ez felértkeli azokat az alkalmazottakat, akiknek gyógyító képességük van. A csatákra kör és időlimit is van, hogy ne ülhessen be valaki végtelenségig egy harcba. A csatákhoz nem kell mindkét félnek online lennie, a megtámadott csapattal a gép játszik. Egyébként időközben elkészült a harc képernyőnk designja, erről is mellékelünk most egy screenshotot! Mint láthatjátok, alul vannak az épp aktuális karakter harc ikonjai, felül pedig látszódik, hogy milyen sorrendben következnek a harcoló felek, és ki milyen képességet fog használni. A külön boxokat, amiben az életpontok voltak, elhagytuk, mert sokrésztvevős csatánál nem fértek ki, és az életpont csík amúgy is látszik a karakterek lába alatt.
A szövetségi háború időre megy, a második felében már nincs lehetőség gyógyításra. Az a győztes, aki a legtöbb pontot szerzi. Az induló pont a nevezett csapatok számától függ, tehát egy aktív, nagyobb szövetség előnyben van itt, persze egy erős kisebb szövetség azért kihívást jelent majd számukra. Egy játékosnak nincs végtelen támadási lehetősége, csak 3+3, ezért nem kell attól félni, hogy egy egyszemélyes szövetség ledarál egy nagy szövit. A háborúért jutalmat kap maga a szövetség, és a résztvevők is, a vesztesek is részesülnek egy kisebb kompenzációban.
A játék indulása után, hosszabb távon szeretnék majd további, szövetségek közti vetélkedésre lehetőséget adó fejlesztést is, pl. a szövetségek összemérhetik robotjaikat, vagy egyszerűen versenyezhetnek más, játékban végzett cselekményekkel. Szerencsére a játékban nagyon sok lehetőség van, ezért nem fog gondot okozni ilyenek kitalálása. De ebbe már majd szeretnénk titeket is bevonni!
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. június 26. 16:05:57 | Utolsó frissítés: 2019. június 26. 16:40:13 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |