Argum City: Mi kell még az induláshoz?
Az Argum City már hajszál híján indulásra kész! Reményeink szerint 2 héten belül indítjuk a belső, alfa tesztelést, amiben a cég alkalmazottjai és néhány külsős munkatárs először nekiáll rendesen játszani a játékkal, háromszoros sebességgel. Egy ilyen teszt általában 2-3 hétig szokott tartani. Még elég sok bugra számítunk, de reményeink szerint ezeket már belátható időn belül ki fogjuk tudni javítani, és ha mindennel elégedettek vagyunk, indul a játék!
A mai cikkben végigszaladok még azon a néhány dolgon, ami hátra van, hogy ti is lássátok, milyen közel az indulás.
Először is, a játék zenéje időközben elkészült, és a játékba is beraktuk. A legtöbb modulnak, helyszínnek saját zenéje lesz, ezek külön-külön is kikapcsolhatók a beállításokból, ha valamelyik esetleg nem tetszik. Bár egy blogbejegyzésben tudnám valahogy ábrázolni vagy bemutatni, hogy mennyi munka volt vele, hogy az adott helyszínek stílusának megfelelő dallamot, hangulatot megkeressük és megkomponálják. A hangeffektekről végül egyelőre lemondtunk, de ha sok játékostól lesz igény rá, megvalósítható ez is - de az indulásig ez sajnos már nem fér bele.
Az utolsó nagyobb modul, amit még meg kellett csinálnunk, a szövetségi háború volt. Ez most már nagyjából megvan, csak azért nem tudom megmondani, mert ennék még nincs meg a grafikus designja, ha meglesz, akkor az aktuális blogbejegyzés arról fog szólni. A másik dolog, amivel azért még van munka, a játék mobil verziója. Nagyjából ez is megvan, finomhangolások vannak hátra, de úgy néz ki, dolgoznunk kell még azon, hogy a sok különböző telefon mindegyikén jól nézzen ki. Aztán jön a legnagyobb ugrás, feltöltjük a google playstore-ba, és várjuk a jóváhagyást. Sajnos, egy appból indított, de alapvetően böngészős játéknál van esély, hogy elutasítják. Ha erre nem találunk megoldást, app akkor is lesz, csak akkor azt a honlapunkról, külső forrásként kell letölteni, nem pedig a playstore-ból.
A játékban a legtöbb tartalom nagyon sok ideig, magas szintig elég, a kalandoknál kell még néhány ismételhető kalandot gyártanunk. Illetve a játék legösszetettebb része, az alkalmazott harc is még fine-tuningot igényel, az ellenfeleknek is szeretnénk egy saját MI-t csinálni. Írtam, hogy az avatárok grafikája volt az első, ami elkészült, és mostanra már kicsit idejétmúlt a grafika, a rajzolójuk, Ruzsinszki Zsolt bevállalta, hogy újrarajzolja őket, ha ez elkészül az indulásra ez is bekerül.
Emellett fordítjuk a játékot angolra, ez elég nagy munka, óriási mennyiségű szövegünk van. Az angol verziót nem fogjuk egyébként rögtön, a magyarral együtt elindítani, a magyaroknak lesz néhány hónap előnye, ezalatt lehet még az esetleges indulási problémákat orvosolni. Ha sikeres a nemzetközi verzió, később jöhetnek más nyelvek is.
Tőletek pedig annyit szeretnénk kérni, hogy terjesszétek az igét, ajánljátok a játékot, most már van játékmenet videónk, trailerünk, ezeket ér like-olni a youtube-on és megosztani :) Aki pedig feliratkozik a cikk alján „kérek emailt, ha blogbejegyzés kerül be” azok számíthatnak rá, hogy meghívót kapnak a béta tesztre!
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. május 28. 15:22:04 | Utolsó frissítés: 2019. május 28. 15:37:19 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |