Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Kényelmi funkciók az Argum City-ben


A játékok evolúciója hihetetlenül gyors, minden újabb játéknál a tervezők figyelembe veszik azokat a tapasztalatokat, amelyeket leszűrtek nemcsak a saját játékaikból, hanem más cégekéből is. Az Argum City tervezésekor igyekeztünk mi is lépést tartani, megfelelni a jelenlegi játékos elvárásoknak. Míg 10 éve kb. annyi volt az elvárás, hogy legyen egy jó sztori meg szép grafika, azóta az intenzív versenynek és a gyors evolúciónak köszönhetően rengeteg új elvárás jelent meg.

Nyitott, végtelenségig játszható, folyamatosan új célokkal bővülő játék, a monoton cselekvések automatizálása, kényelmi funkciók, korrekt verseny, lehetőség a lemaradás behozására, megfelelően sok, szórakoztató játékelem, de azért ne vegyen el túl sok időt, stb...

A „monoton cselekvések automatizálására” egy olyan rendszert találtunk ki, hogyha elég sokszor elvégzel valamit, akkor utána megkapod a lehetőséget, hogy ne kelljen már „végignyomkodnod”, egyszerűen megteheted, hogy átveszed a jutalmat. Jó példák erre a minijátékok (bár a minijátékok amúgy sem számítanak „kötelező” elemnek a játékban). Ha van kedved, játszol velük, nő tőle a kedvenceid boldogsága, és mellesleg kapsz pár apró jutalmat, kedvenc játékokat, zent. A minijátékokat igyekeztünk úgy összerakni, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót: van drágakővadászat, memóriajáték, passziánsz, és ügyességi játékok, mint pl. ufóvadászat vagy az égő házból kiugráló kedvencek megmentése. A minijátékokkal való játékért fejlődik az adott játék szintje. Ha eléri ez a 10-et, akkor attól kezde, ha akarod, egyetlen kattintással „megnyerheted” a játékot, és megkapod az érte járó jutalmakat.

Ehhez hasonló mechanizmus van a kertek fokozását (kis bónusz a termésre) szolgáló vakondvadászatnál, és a bányában (bónusz az érckitermelésre) játszható ügyességi-logikai játéknál: ha bizonyos számú játékot lejátszottál már, akkor megjelenik az „automatikus fokozás” gomb, amivel megkapod a 36 órás bónuszt akkor is, ha a játékot nem játszod végig.

A játékban minden nap kapsz kalandpontokat, amikből küldetéseket teljesíthetsz. A kalandpontok gyors elköltésére szolgálnak az „ismételhető küldetések”: ezeket akár többször is megcsinálhatod, és lesz lehetőség arra is, hogy rögtön 3 kalandpontot költs, és háromszoros jutalmat kapj, így időt spórolva.

Másik, hasznos funkció a „kárpótlás”. A játékban lesz számos elem, ami nem „automatizálható” a fenti módon. pl. egy pvp arénában mindig szükség lesz a taktikázásra, ezt nem lehet egy gombnyomással helyettesíteni. Viszont előfordulhat, hogy egy adott napon erre nem jut időnk, vagy egyszerűen nem vagyunk otthon, nyaralunk stb. nem tudunk belépni a játékba. Ekkor kap szerepet a kárpótlás. Számon tartjuk, hogy mennyire vagy aktív játékos, és ennek arányában kárpótlás illet meg: ha nem tudsz valamivel foglalkozni, az érte járó jutalmat akkor is megkapod. pl. ha egy héten minden nap harcoltál az arénában, de vasárnap nem jut rá idő, attól még át tudod venni a jutalmat (vagy egy részét) a 7. napért akkor is, ha az adott cselekvést nem csináltad meg. Ha már hónapok óta játszol, akkor ha elmész 1-2 hétre nyaralni, akkor sem vesztesz semmit, időarányosan megkapod a jutalmat.

Az időbeosztásnál kiválaszthatod, hogy mit csináljon a karaktered a 8 óra munka, pihenés és szórakozás alatt. Ez mindig egy adott napra vonatkozik, de ha nem akarsz rajta másnap változtatni, elég egy gombnyomás a „Véglegesítés”-re, és nem kell előről végignyomkodni az egészet.

Természetesen az, hogy milyen további gyorsítási, kényelmi, „monotonitás-oldási” funkciókra lesz majd szükség, ezt elsősorban ti mondjátok meg, az aktív játéktapasztalat alapján. Tudjátok, hogy nyitottak vagyunk mindenre, és amit eddig csináltunk, az csak egy kezdeti „játszótér” amit majd ti fogtok igazán alakítani!

Jövő hétre, karácsonyi ajándékként megpróbálok még egy videót csinálni, amiben bepillantást engedünk majd az Argum City kulisszatitkaiba, és belekukkantunk az admin funkciókba és tervezői eszközökbe.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
 
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
 
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
 
Köszi!

A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.

A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
 
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók
 
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...

Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok

vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem

vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem

vagy ilyesmi
 
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?

Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.

Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.

Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.

Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok.
 
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben
 
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet...
 
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff
 
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2018. december 12. 13:37:51
Utolsó frissítés: 2018. december 12. 14:09:15
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.