Argum City: ellenfelek
Mint a legtöbb játék, úgy az Argum City is részben csatákról és győzelmekről szól, sokszor egyre erősebb ellenfelekkel szemben. Az ellenfeleink lehetnek emberek (rablók, maffiózók, kommandósok stb), állatok (patkány, denevér, pók - persze mindenből „óriás” kivitel), különböző robotok, zombik, idegenek, és persze szörnyek. Ezek javarésze átlagos, aránylag könnyen legyőzhető szörny (már ha a szintünk és felszerelésünk arányos), de vannak „elit” ellenfelek is, sokkal több életponttal és tűzerővel. Emellett van jónéhány hatalmas méretű „boss” is, mint pl. az elfajzott kedvenc, amely a városra támad, a bánya mélyén felébredő Balrog, vagy a szövetségi térkapuból előbukkanó különböző óriásszörnyek. Persze a legkeményebb ellenfeleink a játékosok lesznek :)
|
|
|
Az ellenfelek az alkalmazottainkhoz hasonló statisztikákkal rendelkeznek, életpont, e-támadás, e-védekezés, k-támadás, k-védekezés, és persze típustól függően van számos speciális képesség is. Az ellenfeleket igyekeztünk „életszerűen” modellezni, pl. egy robotnak sokkal inkább árt az energiafegyver, mint a kinetikus, míg mondjuk egy pokolkutya vagy tűzamazon az energiatámadásokkal szemben ellenállóbb. Bizonyos szörnyek ellenállóak a kábítással szemben, másoknak kiugróan magas a kritikus támadásuk. És az okosabbaknak saját harci képességeik is vannak. Az elfajzott és térkapus szörnyek életpontja olyan magas, hogy csak sok játékos közös összefogásával győzhetők le, és az sem a játék kezdetén lesz, hogy alkalmazottunk túl tudja élni egy ilyen óriásszörny egykörös támadását. Regenerálódó szörnyet (még) nem csináltunk, engem mindig bosszantani szoktak a gyógyuló szörnyek, persze hosszú távon minden lehetséges lesz majd :)
|
A szörnyekkel elsősorban a kalandok során fogtok találkozni. Az újabb és újabb kalandok a szintlépéssel nyílnak meg, tehát ha alkalmazottjaidat rendesen fejleszted, ezek nem fognak problémát okozni. Persze lesz azért néhány kaland, ami kifejezetten a harcra lesz kihegyezve, több egymás utáni csatával és változatos ellenfelekkel, itt azért lesz, amikor nem árt odafigyelni. Komolyabb kihívás a város szörnyarénája, ahol egyre erősödő ellenfelekkel kell megküzdeni. A robot arénához hasonlóan, a játékosok itt is érceket kapnak jutalmul, csak azokat az alkalmazott felszerelés fejlesztésére lehet majd használni.
|
|
|
Az igazi kihívást, amiért érdemes a harci statokat maximalizálni, a felszerelést chippelni, fejleszleteni a pvp csaták fogják jelenteni. Ilyenre a játék indulásakor két lehetőség lesz, az egyik a városi aréna, ahol a heti rangsorban való előrejutásért csatázhatsz hozzád hasonló pontszámú ellenfelekkel. A másik a szövetségi háború, erről részletesebben írni fogunk majd később.
|
|
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
Az emailben, és a hírben is leírtam, hogy ios verzió nincs még... A játékot PC-re optimalizáltuk, de androidról is játszható. iosról egyelőre nem. |
iOS app nincs?
Húzd a képernyöt felfelé?
Három másodpercenként?? |
A lentiek Firefox-ban voltak. Chrome alatt próbálva egyből beléptetett és feldobta a szakma választást. Kiválasztottam a vendéglátóst, alul elkezdett pörögni a kis piros valami. Pörgött kb. 1 percig, F5 és már bent is vagyok. |
Sajnos már a regisztrációnál elakadok. A Regisztráció gombra kattintva három lehetőség van, Google sign in, Facebook, egyéb email cím megadás. Ha a Google sign in-t választom vagy dob egy elég hosszú hibát egy külön böngésző ablakban vagy többszöri nyomkodás után feldobja a gmail account választó boxot ahol kiválasztottam a béta alatt használt gmail-es címet. One moment please, aztán ablak bezárul és nem történik semmi. Facebook regisztrációt választva az alábbi hiba jön fel: App not set up: This app is still in development mode, and you don't have access to it. Switch to a registered test user or ask an app admin for permissions. Ha csak simán regisztrálnám az email címemet, ott meg már kiírja, hogy ez az email cím már használatban van.
A fórumra egyelőre nem tudok írni, gondolom mert nem vagyok regisztrálva. Illetve az utolsó blog bejegyzésről sajnos megint nem jött email, a béta indításáról viszont igen. |
Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van. |
Nem tudok a forumba irni csak egy nagy ures feher kepernyot rak ki, ha valaszolok egy hozzaszolasra.
PC/Firefox |
Nagyszerü, jött mail.
Regisztrálni nemtom milyen telóról lehet, iPhone-al nem sikerült a fenti problémákon kívül a tovább gomb képernyön kívül kerül megjelenítésre |
A bétába azokat szeretnénk csak meghívni, akik nyomon követték a játék fejlesztését, és van már valami fogalmuk arról, mi is ez az egész. Ajánlási rendszer egyelőre még nincs, és úgy gondoltuk, rögtön a legelején még nincs is szükség rá, volt ezer fontosabb dolog, de rajta van egyébként a fejlesztendő dolgok listáján. |
Lehet majd meghivni ismerosoket a betaba vagy szigoruan csak az vehet reszt, aki itt a blogon jelentkezett?
Egyebkent van a jatekban ajanlas bonusz? Ha igen, milyen formaban? |
Korrigáltuk a dolgot, köszi, hogy jelezted! |
Eddig minden blog bejegyzésről kaptam emailt, a most szerdairól valamiért nem. Remélem a jövő heti béta tesztes megjön majd. |
Az alfa teszt már egy hónapja meg, a játéknak nagyon sok aspektusa van, és ez rengeteg javítást, finomítást, tökéletesítést igényel, sokkal többet, mint eredetileg gondoltuk! A jó hír viszont, hogy akik most játszanak, azoknak tetszik a játék, tolják ezerrel. Szóval még egy pici türelmet kérünk! A béta tesztet szeptemberre ígértük, reméljük, azt sikerül betartani, ha nem is a hónap elején. |
Még egy hét eltelt Béta nélkül. |
Mar szeptember van, a beta meg sehol |
Nagyon remelem, hogy lesz IOS-re, nem akarok uj telot venni.
Az iphone-omrol kuldve. |
Egyelőre engedélyezés alatt van, nem volt vele különösebb probléma. IOS verzió lehet mégis lesz, many thx to Erynome |
ios verzio nem lesz, csak andoroid? |
Nem hinném, hogy attól, mert böngészős app, ne engedélyeznék, több ilyen is fut a telefonomon. |
Igy "lassan" július közepén lehet tudni vmit?
tesztelésre jelentkezés, kezdés... |
Akkor ha jol szamolok, 2 het alfa, 3 het bugfix, azaz beta az julius kozepe, az eles jatek meg kb szeptember? |
Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van. |
Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.
Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk. |
Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki... |
Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra. |
Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót. |
Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát! |
Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin. |
Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. április 2. 14:00:53 | Utolsó frissítés: 2019. április 16. 11:23:00 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |