Argum City béta teszt
Hamarosan küldjük ki a béta teszt meghívókat az Argum City-re. Első körben most azokat hívjuk meg, aki kértek emailt a heti Argum City hírről az oldal alján és aktívan nyomon követték a dolgok alakulását, ill. a bétában részt vesznek munkatársaink, és néhány családtag és régi veterán játékosunk is. A játék weboldala elérhető már most is:
https://www.argumcity.hu
A híreket, screenshotokat, trailert bárki megnézheti itt. A béta tesztelők az email megkapása után be tudnak jelentkezni az email címükkel (ha gmail-es volt, akkor akár googléval is), tudnak majd karaktert létrehozni és játszani.
A játékban előfordulhatnak még kisebb bugok, ha ilyet tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk! Akár emailben, akár a játék saját fórumján, de rendszeresen nézni fogjuk az ide tartozó topikot is. Az email címünket kiírom ide is:
argumcity{kukk}beholder{ponty}hu
Ha a játékkal kapcsolatban kérdésed van, szintén jöhetnek a fenti módokon, de akár kérdezhetsz a játékon belüli chaten is, simán lehet, hogy lesz, aki tud segíteni. És arról se feledkezzetek meg, hogy a legtöbb panelen van a jobb felső sarokban egy segítség gomb, ami leírja a tudnivalókat az adott funkcióról!
A játékon belül ún. markerek (forgó csillagocskák) jelölik azokat a dolgokat, ahol érdemes valamit csinálni, de persze szabadon fel lehet fedezni mindent. A játékot úgy alakítotttuk ki, hogy alapvetően ne legyenek kötelező elemek, te döntöd el, hogy a játék mely aspektusaival foglalkozol. Akinek a petek túlontúl cukik (mint pl. nekem) azok akár éheztethetik is őket, akinek túlkomplikált az alkalmazottak fejlesztése, az hagyja a fenébe, és építgesse inkább a robotot. A játékban nagyon sok mindent lehet csinálni akkor is, ha nem törekszel a maximumra!
A tableteken a PC-s layoutot használjuk egyelőre, emiatt pár minijáték, amihez érintőképernyős vezérlés kellene, nem fog működni, ill. az iPhone verzió sem készült még el. Az androidos verziót viszont elvileg a tesztelők már látni fogják a Playstore-ban és le tudják majd tölteni.
A játékot alapvetően PC-re, Mozilla és Chrome alá optimalizáltuk, itt lesz maximális a játékélmény. Természetesen futnia kell más böngészők alatt is. Telefonon is tudjátok böngészőből futtatni, ha esetleg nem gmailes email címmel jelentkeztetek.
A játék bizonyos funkciói egy socket nevű izét használnak, ha az esetleg kipurcan vagy nem megy, nem kell pánikolni, a játék legtöbb funkciója megy még, csak chatelni és csatázni nem tudsz, de azt mindenképp jelezd, ha nálad nem működik!
A játékosok induláskor kapnak valamennyi argumot, de aki a vásárlást le akarja tesztelni, arra is lesz lehetőség :) És természetesen az így vett argumot az éles játékban is jóváírjuk majd, a béta tesztért járó ajándékkal együtt. Arról sem feledkeztünk meg, hogy akik korábban kitöltötték a kvízt, azok kapnak majd +50 argumot, de ezt csak az éles játékban.
Mi nagyon izgulunk, először fogják külsősök látni a játékot, amibe közel 6 évnyi munkánk van. Nagyon reméljük, hogy a többségnek tetszeni fog (olyat úgysem lehet, hogy mindenkinek tetsszen).
Szóval, hajrá béta teszt :)
Ja igen, még egy dolog: ez a blog azért jött létre, hogy amíg a játék el nem indul, folyamatosan tájékoztassunk benneteket a fejlesztésről. Attól kezdve, hogy a játék éles lesz, a hírek, történések elsősorban ott fognak megjelenni. Itt is lesznek hírek, de már nem ilyen heti rendszerességgel, hanem csak épp, amikor valami olyan fontos dolog történik, amiről mindenkit szeretnénk tájékoztatni (azt is, aki nem játszik). Köszönöm az egy éven át tartó figyelmét mindenkinek, aki követett minket!
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
Mondjuk az egy hozzászólás 3 naponta, meg a 70 facebook like is sokat sejtet...
Gagyi mobilos játékokon is van 100.000 |
Ha ez is annyit késik, mint a TF Online az jó lesz? |
Támogatom! |
A HKK online sajnos a régi rendszer flashben készült, amit ma már nem támogatnak a böngészők, ezért újraindítani nem lehet, viszont erről volt már szó korábbi fórumokon is, van esély egy teljes újraírásra, van egy csapat, aki ezt szívesen vállalná. |
Azért mennyivel frankóbb lenn a hkk online-t folytatni, mint ezt! |
Kiégett argum "viszonylag" könnyen szerezhető, kapsz szintlépésnél, küldetésért, napi belépésért, ültethető kertben, stb. Kell hogy legyen belőle, hogy aki argumot vásárol be tudja váltani.
Ami csöpög, az a valódi argum, ez is szintén több helyről szerezhető, de jóval kevesebb, mint a kiégetettből.
Az aukciós ház szerintem január közepén került be a játékba. Itt mindenféle van, de nem a játékosok tesznek föl dolgokat, hanem egy lista pörög körbe, mint a VÚ-ban. Vannak egyszer megvehető relikviák, és ismétlődő apróságok (pl.: ebben a pillanatban pont van 100 szakértelempont). Spoiler nélkül nem tudok többet mondani, ha Miklós úgy gondolja, ír erről is egy bejegyzést.
A játékban (jelenleg ) nincs tárgy átadásra lehetőség, ilyen jellegű rabszolgázás szerintem nem lesz. Ugyanakkor nagyon sok interakció van, amihez "barátok" kellenek. Például ha egy barátod kertjében kiszárad egy növény te ingyen megöntözheted, nő a barátság szint. A tulajdonosnak kreditbe kerül ugyanez. Vagy megkérsz valakit, vagy fönntartasz egy "kertészt", vagy benyeled azt a pár kredit locsolási költséget.
Én az elmúlt 3,5 év tesztelés során gyakorlatilag szólóban játszottam, volt hogy éreztem a barátok hiányát (néhány küldetés erre épül), de nem létszükséglet. Ugyanakkor a játék tervezésekor az egyik fő szempont a "közösség kovácsoló" élmény kialakítása volt. |
Ezek a csopogo argumok ezek valodi argumok vagy kiegettek? Ha valodiak akkor a kiegetteket hogy lehet beszereni?
Az aukcioshazrol eddig nem volt szo (vagy csak nem figyeltem). Oda miket lehet felpakolni? Nem lesz ebbol rabszolgazas? |
Nagyon jó ötlet volt a szerepcsere Charlize Theron is elég menő volt az Atomszőkében |
Nagyon jó kérdés, annyira jó, hogy megér egy teljes blogbejegyzést! A következő anyag már kész van, de vagy a jövő hetiben vagy az azutániban részletesen írok erről is. Köszi a kérdést! |
Lehet mar kerdezte vki, nem olvastam at az osszes hsz-t, de megvan mar a lista, hogy milyen elonyokhoz lehet jutni valos penzbol? Fel tudnad sorolni, hogy mindenki jol eldontse magaban, h f2p vagy p2w? |
Csináltunk TF játékot is... Két játékot fejlesztettünk az elmúlt években, az egyik az Argum City, a másik a TF online volt. Az utóbbi sajnos azért nem készült el, mert a programozó feladta a dolgot, többévnyi fejlesztés után. Hidd el, én bánom a legjobban, irdatlan tömegű grafikát csináltattam hozzá, és a fejlesztésbe is rengeteg pénzt öltünk bele.
Az eredeti TF egyébként működik most is, folyamatosan fejlesztjük, ha megnézed, nemrégiben készült el hozzá egy olyan automatikus feldolgozó rendszer, amiben bármikor tudsz UL-t küldeni. De persze egy teljesen online verzió sokkal frankóbb lenne. |
miért nem TF vagy ÖV? hatalmas csalódás........elsők között játszottunk a TF-el.....évtizedek óta várunk egy TF játékot.....erre jön ez a vicc.......... |
A manapság megszokott módon tudsz a játékra regisztrálni facebook, google accounttal, és email címmel is. PC-n, és telefonon is be tudsz jelentkezni mindhárommal, tehát a játékot tetszőleges különböző eszközről fogod tudni használni, az adatok a központi szerveren lesznek tárolva. |
A böngészős és a telefonos account össze lesz hangolva? |
A béta, azt akkor szoktuk indítani, amikor szerintünk a játék kész és hibamentes. Az várhatóan 3 hétig fog tartani, és utána éles indulás. |
A 2-3 honap alatt a beta indulasat erted vagy az eleset? |
Ez nagyon szuper! |
Vannak csaták, ahol ez nehezebben megoldható (pl. arénában elkezdesz egy harcot, akkor nem lockolhatod be végtelenségig, hiszen a másik játékos változtathat a csapaton, támadhatja más is stb), van, ahol ennek nincs akadálya (pl. kaland csaták). Egyébként ilyenkor sem vesztesz vagy ilyesmi, egyszerűen csak az AI választ képességet helyetted, mint auto-attacknál. De az abszolút megoldható, hogy a türelmi idő sokkal hosszabb legyen ilyenkor is. |
Eleg osszetettnek tunnek a harci statok, nagyon sok befolyasolo tenyezo van, nalam ez igen nagy bonusz egy jateknal. Kivancsi leszek mit lehet kihozni belole.
Anno lattam a videoban, hogy a harcban kijelolheto tevekenysegekre idokeret van (szamolt vissza). Lesz lehetoseg, hogy ezt kivegyuk es vegtelen ido legyen minden korben? A munkaidoben jatekra vetemulok nagy problemaja lesz, ha nem tudjak pause-alni a jatekot |
Igen, ez szuper ötlet, mi is gondolkodunk ilyesmiben, pl. írtam, hogy a játékban gyűjthetsz HKK lapokat is, na lesz olyan, amit igaziból megcsinálunk, és ha a játékban megszerzed, akkor a valódit is megkapod |
Javasolnám reklámozás és rentabilitás céljából az árukapcsolást.
A mágia mestereinél találkoztam már olyasmivel, hha elérsz x szintig akkor lehetett kapni őskövet, ez meg azt az Ősök városában.
Egy ehhez hasonló dolog könnyen kipróbálásra ösztönözhet pl végzeturas, tfes játékosokat, de vmilyen formában még akár Hkks jutalmat is el tudok képzelni pl ingyen bontott pakli egy versenynevezéskor.
Aki pedig nem játszik mással az meg kaphatna argumos jutalmat vmi tevékenységért. pl-némileg hazagondolva- ha vásárol a régi Behos könyvekből akkor kap vmit, szakértelempontot, teljes kárpótlást kreditet lézerágyút.
Ezek igazából annyira nem drága dolgok a cégnek -csak át kell gondolni h érdemes legyen a játékosnak, de ne túl táp.- pl napi rutin ugyanannyit növel minden szinten, akkor lehet későbbi ajándékvásárlásnál is körbenéz az emberfia a könyvek közt |
Van egy elég okos algoritmus, ami a szörny életpontját számolja, aktív játékosokból, játékosok szintjéből, elfajzottat ölő játékosok adataiból és hasonlókból. Szerintünk ez elég jó számítás lesz, de legrosszabb esetben ezt lehet még finomhangolni, pl. ha túl lassan ölik meg, legközelebb kevesebb ÉP-je van. |
Hogyan tudod balanszolni a szorny erejet? Honnan tudod, hogy hany jatekos fog reszt venni? Magyarul te mint jatektervezo hogy tudod kivedeni, hogy ne 3 perc alatt daraljak le a jatekosok ugyanakkor ne is legyen az, hogy sosem fogy el?
Mert hiaba van egy szerveren 10.000 jatekos, ha csak 2.000 vesz reszt a csataban. |
Ezt pontosabban akkor tudjuk megmondani, ha a saját belső alfa tesztünk lement már, de szerintem még 2-3 hónap. |
Miklós mi a várható kezdés nagyságrendileg?
Napok, hetek, hónapok? |
Természetesen, javítjuk, köszi a javaslatot! |
Semmi sem kötelező! Ha belépsz a játékba, játszol vele, akkor a szórakozás mellett a karaktered fejlődik, kapsz tápokat. Ha nem lépsz be, nem történik semmi - azt hiszem, ez minden játékra igaz -, majd belépsz másnap, vagy egy hét múlva, akkor fejlődsz, akkor kapod a tápokat... Az egyetlen dolog, amit ez a játék (sem) fog tudni megvalósítani, ha egy játékos úgy szeretne a legjobb, a legelső lenni mindenben, hogy ehhez nem kell játszania, elég néhány naponta bekukkantania.
Ez a játék nem egy verseny akar lenni, hanem csak egy puszta szórakozás. De természetesen vannak olyan aspektusai, ahol lehetőség van versenyzésre, mert van, aki ezt szereti. Ha te versenyezni szeretnél másokkal, akkor azt konkrétan 3 dolog alapján teheted meg a mai játékokban:
1. mennyire vagy okosabb náluk
2. mennyi pénzt költesz a játékra
3. mennyi időt töltesz a játékkal, mennyire ismered ki
Pusztán az 1.)-re építeni egy játékot öngyilkos vállalkozás, ez max. a sakkszövetség, hiszen a legokosabbakat kivéve senki sem játszana vele.
A 2.) szintén nem szándékunk, ilyen játék épp elég van már, mi azt szeretnénk, ha azért költenél inkább, mert élvezed a játékot.
Tehát marad a 3.)-as, aki hetente 1x akar csak belépni, az élvezze a játék nem-verseny aspektusait - vagy inkább, keressen másik játékot, amivel nem akarsz gyakran játszani, az a játék valószínűleg nem neked való.
Egyszer csináltunk egy játékot (Mágia Mesterei) ahol elég volt hetente egyszer belépni, és akkor egyben mindig el tudtad használni a felgyűlt cselekvéspontokat, de a dolog nem működött.
Egyébként van egy rendszerünk, a kompenzáció, ahol megkaphatod a dolgokat, amik kimaradtak, ha esetleg pár napig valami miatt kevesebbet tudsz játszani, de az időbeosztást, amivel ha nem akarsz vacakolni, csak egyetlen kattintást igényel, azt nem láttuk értelmét berakni ezek közé. |
Hat akkor itt az elso kotelezo lepes, ami munkava teszi a jatekot
Persze ez tulzas, de plul ezen el lehet gondolkodni, hogy valoban akarod-e azt, hogy ha vki nem tud minden nap belepni (nyaralas, utazas, munka, stb miatt), akkor lemaradjon ahhoz kepest aki minden nap ott ul a gep elott.
Esetleg egy puffer, ami par napot eltarol? |
Az időbeosztásnál kapott fejlődést csak az előző napra kapod meg, tehát ha egy nap egyáltalán be sem lépsz, akkor aznap az időbeosztásod blank volt. |
Ha egy hetig nem vagyok, akkor a kov. belepesnel egyszerre kapom meg a 7 napi jutalmat, vagy "kotelezo" lesz belepni naponta a jutalom begyujtesehez? | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. szeptember 25. 14:25:05 | Utolsó frissítés: 2019. szeptember 25. 15:36:45 | Nyomtatási forma |
|