Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City béta teszt


Hamarosan küldjük ki a béta teszt meghívókat az Argum City-re. Első körben most azokat hívjuk meg, aki kértek emailt a heti Argum City hírről az oldal alján és aktívan nyomon követték a dolgok alakulását, ill. a bétában részt vesznek munkatársaink, és néhány családtag és régi veterán játékosunk is. A játék weboldala elérhető már most is:
https://www.argumcity.hu


A híreket, screenshotokat, trailert bárki megnézheti itt. A béta tesztelők az email megkapása után be tudnak jelentkezni az email címükkel (ha gmail-es volt, akkor akár googléval is), tudnak majd karaktert létrehozni és játszani.
A játékban előfordulhatnak még kisebb bugok, ha ilyet tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk! Akár emailben, akár a játék saját fórumján, de rendszeresen nézni fogjuk az ide tartozó topikot is. Az email címünket kiírom ide is:
argumcity{kukk}beholder{ponty}hu


Ha a játékkal kapcsolatban kérdésed van, szintén jöhetnek a fenti módokon, de akár kérdezhetsz a játékon belüli chaten is, simán lehet, hogy lesz, aki tud segíteni. És arról se feledkezzetek meg, hogy a legtöbb panelen van a jobb felső sarokban egy segítség gomb, ami leírja a tudnivalókat az adott funkcióról!
A játékon belül ún. markerek (forgó csillagocskák) jelölik azokat a dolgokat, ahol érdemes valamit csinálni, de persze szabadon fel lehet fedezni mindent. A játékot úgy alakítotttuk ki, hogy alapvetően ne legyenek kötelező elemek, te döntöd el, hogy a játék mely aspektusaival foglalkozol. Akinek a petek túlontúl cukik (mint pl. nekem) azok akár éheztethetik is őket, akinek túlkomplikált az alkalmazottak fejlesztése, az hagyja a fenébe, és építgesse inkább a robotot. A játékban nagyon sok mindent lehet csinálni akkor is, ha nem törekszel a maximumra!
A tableteken a PC-s layoutot használjuk egyelőre, emiatt pár minijáték, amihez érintőképernyős vezérlés kellene, nem fog működni, ill. az iPhone verzió sem készült még el. Az androidos verziót viszont elvileg a tesztelők már látni fogják a Playstore-ban és le tudják majd tölteni.
A játékot alapvetően PC-re, Mozilla és Chrome alá optimalizáltuk, itt lesz maximális a játékélmény. Természetesen futnia kell más böngészők alatt is. Telefonon is tudjátok böngészőből futtatni, ha esetleg nem gmailes email címmel jelentkeztetek.
A játék bizonyos funkciói egy socket nevű izét használnak, ha az esetleg kipurcan vagy nem megy, nem kell pánikolni, a játék legtöbb funkciója megy még, csak chatelni és csatázni nem tudsz, de azt mindenképp jelezd, ha nálad nem működik!
A játékosok induláskor kapnak valamennyi argumot, de aki a vásárlást le akarja tesztelni, arra is lesz lehetőség :) És természetesen az így vett argumot az éles játékban is jóváírjuk majd, a béta tesztért járó ajándékkal együtt. Arról sem feledkeztünk meg, hogy akik korábban kitöltötték a kvízt, azok kapnak majd +50 argumot, de ezt csak az éles játékban.
Mi nagyon izgulunk, először fogják külsősök látni a játékot, amibe közel 6 évnyi munkánk van. Nagyon reméljük, hogy a többségnek tetszeni fog (olyat úgysem lehet, hogy mindenkinek tetsszen).
Szóval, hajrá béta teszt :)


Ja igen, még egy dolog: ez a blog azért jött létre, hogy amíg a játék el nem indul, folyamatosan tájékoztassunk benneteket a fejlesztésről. Attól kezdve, hogy a játék éles lesz, a hírek, történések elsősorban ott fognak megjelenni. Itt is lesznek hírek, de már nem ilyen heti rendszerességgel, hanem csak épp, amikor valami olyan fontos dolog történik, amiről mindenkit szeretnénk tájékoztatni (azt is, aki nem játszik). Köszönöm az egy éven át tartó figyelmét mindenkinek, aki követett minket!

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
 
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
 
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
 
Köszi!

A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.

A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
 
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók
 
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...

Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok

vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem

vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem

vagy ilyesmi
 
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?

Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.

Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.

Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.

Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok.
 
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben
 
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet...
 
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff
 
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. szeptember 25. 14:25:05
Utolsó frissítés: 2019. szeptember 25. 15:36:45
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.