Argum City: Az alkalmazottak
Az alkalmazottak, és az ezekhez kapcsolódó játékok minden kétség nélkül az Argum City legösszetettebb része. Az alkalmazottjaid a birtokod vendégházában laknak. Itt veheted fel és fejlesztheted, szerelheted fel őket, mielőtt a csatába indulnak.
Minden alkalmazottnak van harci és egyéb szakértelme, ezt már a felbérelésük előtt látod, így tudsz döntést hozni, ki lesz a legjobb tagja a csapatodnak. Az, hogy mennyire képzett könyvvizsgálók, hány nyelven beszélnek és ismerik-e az excel-t, a felvételkor nem derül ki, de igazándiból nincs is jelentősége. A hűségük fontos, de ha nem fogsz ki rögtön egy különösen hűséges embert, nem kell aggódni, a hűség később fejleszthető.
Alkalmazottjaid a tapasztalati pontot a kalandokban és a szökőkútnál való meditálással tudnak szerezni. Ha egy alkalmazott szintet lép, elosztható tulajdonságpontokat kap, és lehetősége nyílik magasabb szintű felszerelések használatára. No igen, egész biztos lehetsz benne, hogy legtöbbjük már ég a vágytól, hogy a szimpla karabélyt kézi atomvetőre cserélje, az mégiscsak nagyobb biztonságérzetet ad :)
Fontos tulajdonság a hűség, ez hűségpontokkal fejleszthető, amit a kalandokért kapsz. A hűségtől függ, mennyi tulajdonságpontot kap szintenként, de ha később növeled meg, akkor sem kell aggódni, a korábbi szintekért is megkapja visszamenőleg a pontokat.
A fegyvereknek két alapvető típusa van: a kinetikus (pl. géppisztony) és az energiasebzésű (pl. lángszóró) fegyverek. Az ezzel kapcsolatos képességét, sebzését a karaktereknek a „k-támadás”, és „e-támadás” jelöli. Ezzel összhangban, bizonyos felszerelési tárgyak a „k-védekezést”, mások az „e-védekezést” növelik. Az alkalmazottaknak emellett más tulajdonságaik is vannak, pl. kritikus sebzés, kábítás okozás és kivédés stb. A felszerelési tárgyak külön customizálhatóak, egyedi chipeket ültethetsz beléjük, és speciális implantokkal tudod növelni a hatásfokukat.
Alkalmazottjaidnak számos lehetőségük van a harcban való jártasság bizonyítására:
Kalandok: a kalandokban változatos ellenfelekkel kell szembenézni. NPC-k, szörnyek, robotok, idegenek, bármi jöhet szembe, mindenre fel kell készülni. A kalandoknak több típusa van, a story kalandok a játék fő történetét mesélik el, és az újabb fejezetek szintlépéskor nyílnak meg. Az ismételhető kalandok általában mellékszálak, és arra szolgálnak, hogy alkalmazottjaidat akkor is tudd fejleszteni, ha épp nincs story kalandod. Az esemény kalandok mindig az adott heti / havi speciális eseményhez kapcsolódnak. Végül vannak azok a kalandok, amelyeket játékosok hoztak létre.
PVP aréna: a robot arénához hasonlóan, más játékosok csapatát kell legyőzni ahhoz, hogy a heti ranglistában előbbre kerülj. Az ellenfél csapatát a gépi MI irányítja.
Kihívás aréna: Egyre erősebb, gép által irányított ellenfeleket kell legyőzni a csapatodnak, meddig tudsz eljutni? Az elért rangodtól függően naponta, hetente jutalmat kapsz!
Elfajzott kedvenc: Ahogy az előző blogbejegyzésben írtam, a csatornába kidobott kedvencek néha mutálódnak, óriásira nőnek. Naponta akár többször is előfordulhat, hogy egy ilyen óriási méretű elfajzott kedvenc támad a városra. Ezt is az alkalmazottaknak kell megállítani, de ilyenkor a szerver összes játékosa összedolgozik, együtt győzik le a monstrumot, és a jutalomból mindenki részesül az okozott sebzés arányában.
Térkapu: a kormány hatáskörén kívül dolgozó szövetségi városok néha kísérleteznek olyasmivel, amivel nem kéne. A más, idegen világokra, dimenziókra nyitott térkapukon néha durva dolgok jönnek keresztül. Még szerencse, hogy itt vannak erre is a hűséges alkalmazottak, hogy megfékezzék a veszélyt (és felbecsülhetetlen értékű idegen relikviákkal térjenek vissza).
Szövetségi háború: Ezek igazándiból vértelen csaták, igazi emberéletet nem követelnek, csak azt bizonyítják, melyik szövetségi város a jobb, kié lesz a trófea.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2018. szeptember 26. 12:30:02 | Utolsó frissítés: 2018. október 16. 14:50:57 | Nyomtatási forma |
Az oldal új verziójának megtekintése |