Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City: Az alkalmazottak


Az alkalmazottak, és az ezekhez kapcsolódó játékok minden kétség nélkül az Argum City legösszetettebb része. Az alkalmazottjaid a birtokod vendégházában laknak. Itt veheted fel és fejlesztheted, szerelheted fel őket, mielőtt a csatába indulnak.


Minden alkalmazottnak van harci és egyéb szakértelme, ezt már a felbérelésük előtt látod, így tudsz döntést hozni, ki lesz a legjobb tagja a csapatodnak. Az, hogy mennyire képzett könyvvizsgálók, hány nyelven beszélnek és ismerik-e az excel-t, a felvételkor nem derül ki, de igazándiból nincs is jelentősége. A hűségük fontos, de ha nem fogsz ki rögtön egy különösen hűséges embert, nem kell aggódni, a hűség később fejleszthető. Alkalmazottjaid a tapasztalati pontot a kalandokban és a szökőkútnál való meditálással tudnak szerezni. Ha egy alkalmazott szintet lép, elosztható tulajdonságpontokat kap, és lehetősége nyílik magasabb szintű felszerelések használatára. No igen, egész biztos lehetsz benne, hogy legtöbbjük már ég a vágytól, hogy a szimpla karabélyt kézi atomvetőre cserélje, az mégiscsak nagyobb biztonságérzetet ad :)

Fontos tulajdonság a hűség, ez hűségpontokkal fejleszthető, amit a kalandokért kapsz. A hűségtől függ, mennyi tulajdonságpontot kap szintenként, de ha később növeled meg, akkor sem kell aggódni, a korábbi szintekért is megkapja visszamenőleg a pontokat.


A fegyvereknek két alapvető típusa van: a kinetikus (pl. géppisztony) és az energiasebzésű (pl. lángszóró) fegyverek. Az ezzel kapcsolatos képességét, sebzését a karaktereknek a „k-támadás”, és „e-támadás” jelöli. Ezzel összhangban, bizonyos felszerelési tárgyak a „k-védekezést”, mások az „e-védekezést” növelik. Az alkalmazottaknak emellett más tulajdonságaik is vannak, pl. kritikus sebzés, kábítás okozás és kivédés stb. A felszerelési tárgyak külön customizálhatóak, egyedi chipeket ültethetsz beléjük, és speciális implantokkal tudod növelni a hatásfokukat. Alkalmazottjaidnak számos lehetőségük van a harcban való jártasság bizonyítására:

  • Kalandok: a kalandokban változatos ellenfelekkel kell szembenézni. NPC-k, szörnyek, robotok, idegenek, bármi jöhet szembe, mindenre fel kell készülni. A kalandoknak több típusa van, a story kalandok a játék fő történetét mesélik el, és az újabb fejezetek szintlépéskor nyílnak meg. Az ismételhető kalandok általában mellékszálak, és arra szolgálnak, hogy alkalmazottjaidat akkor is tudd fejleszteni, ha épp nincs story kalandod. Az esemény kalandok mindig az adott heti / havi speciális eseményhez kapcsolódnak. Végül vannak azok a kalandok, amelyeket játékosok hoztak létre.

  • PVP aréna: a robot arénához hasonlóan, más játékosok csapatát kell legyőzni ahhoz, hogy a heti ranglistában előbbre kerülj. Az ellenfél csapatát a gépi MI irányítja.

  • Kihívás aréna: Egyre erősebb, gép által irányított ellenfeleket kell legyőzni a csapatodnak, meddig tudsz eljutni? Az elért rangodtól függően naponta, hetente jutalmat kapsz!

  • Elfajzott kedvenc: Ahogy az előző blogbejegyzésben írtam, a csatornába kidobott kedvencek néha mutálódnak, óriásira nőnek. Naponta akár többször is előfordulhat, hogy egy ilyen óriási méretű elfajzott kedvenc támad a városra. Ezt is az alkalmazottaknak kell megállítani, de ilyenkor a szerver összes játékosa összedolgozik, együtt győzik le a monstrumot, és a jutalomból mindenki részesül az okozott sebzés arányában.

  • Térkapu: a kormány hatáskörén kívül dolgozó szövetségi városok néha kísérleteznek olyasmivel, amivel nem kéne. A más, idegen világokra, dimenziókra nyitott térkapukon néha durva dolgok jönnek keresztül. Még szerencse, hogy itt vannak erre is a hűséges alkalmazottak, hogy megfékezzék a veszélyt (és felbecsülhetetlen értékű idegen relikviákkal térjenek vissza).

  • Szövetségi háború: Ezek igazándiból vértelen csaták, igazi emberéletet nem követelnek, csak azt bizonyítják, melyik szövetségi város a jobb, kié lesz a trófea.


    Tihor Miklós

    Kövess minket a Facebook-on!

     | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
    Nézet:
    Elnézést, az év eleje kicsit nehezen indult, holnap jön a következő epizód, visszatérünk a régi kerékvágásba
     
    Amint lesz béta én már jelentkezem is!
     
    Miklós? Semmi új hír, semmi morzsa? már úgy hozzászoktam a heti cikkeknek, hogy már-már majdnem úgy vártam, mint régen a Szomszédokat
     
    Amikor már tudjuk a konkrét indulási időpontot, akkor értesítünk mindenkit, aki valaha beholderes játékkal játszott, amikor pedig elindultunk, menni fog a szokásos fizetett google / facebook kampány, úgyhogy én nagyon bízom benne, hogy játékosszámban nem lesz hiány! Legalábbis itt, Magyarországon, a külföldi verzió már keményebb dió lesz.
     
    Igen erdekes jatek kepe alakult ki az elmult honapok leirasai alapjan, viszont egy kis ketsegem tamadt azugyben, hogy lesz-e eleg jatekos. Gondolom sajat berkekben lesz majd reklamozva (vegzetur, TF, HKK), de a youtube video ketszaz egynehany megtekintese elegge azt mutatja, h kevesen olvasgatjak a blogot. Van terv a nagyobb koru nepszerusitesre vagy csak itt a honlapon lesz reklamozva?
     
    Köszi Titusz és Ery!

    Még pontos dátum nincsen, de szerintem max. 2 hónap és mehet a béta
     
    Varom mar a beta-tesztet, lehet mar latni hogy mikor indul?
     
    Nagyon jo kis jatek lesz az argum, hajra Miklos!
     
    A játékban nagyon sokféle dolgot lehet csinálni. Van, ami pontokból működik: pl. a kalandokat kalandpontokért csinálod, igen. De az arénáknál napi 10 támadásod van, minijátékból napi 4-et csinálhatsz. A cég, kert időre megy, tehát elinditod a gyártást/termelést, és amikor véget ér, akkor indíthatsz újat. És van, ahol egyszerűen csak attól függ, hogy tudod-e csinálni vagy sem, hogy van-e rá erőforrásod (pl. pénzed vagy energiád).
     
    Lehet, hogy errol mar volt szo, de a kerdesem az lenne, hogy pontokbol lehet lepni vagy mashogy fog mukodni?
     
    Igen, van a programnak van külön mobilra optimalizált verziója
     
    Mobil appot terveztek a jatekhoz kiadni vagy csak bongeszos lesz?
     
    Direktben nem lehet tárgyakat átadni egymásnak és elárverezni, sajnos a free-to-play játékok egyik hátránya, hogy ilyen esetben robotok segítségével korlátlan felhalmozásra, és így előnyre is tehetne szert aki tucatszám indít új accountokat. De azért igyekszünk minél több olyan lehetőséget berakni, ahol a játékosok egymást segíthetik.

    Azt, hogy ezután milyen játékunk lesz, még nem tudom, egyelőre ezt szeretnénk befejezni. De azért ebben is lesz elég sok sci-fi meg misztikum, hosszú távon azért majd kibomlik a történet, amiben a Föld csak egy parányi porszem
     
    Hát én sem vagyok sci-fi rajongó, de a Káosz Galaktika olyan játék volt, mellyel évekig eljátszottam volna, mert egy nagyon jól kigondolt és sok misztikummal fűszerezett játék volt! Nem terveztek majd valamikor valami hasonlót létrehozni?
     
    Lehetoseg van targyakat, alkalmazottakat adni/venni jatekosok kozott? Gondolok itt aukciora, bazarra vagy esetleg siman atadni targyakat?
     
    Persze egy video is jo lenne, latnank hogy nez ki a jatek eloben, de egy par napos/hetes jatek vegigvezetesen jobban latszodna, hogy hogyan is telik egy karakter elete, hogy fejlodik egyrol a kettore. Persze ha utobbit osszevagod egy hosszabb videoba az is tokeletes
     
    Ennél sokkal durvább dolgot is lehet, egy videót a konkrét játékmenetről. Ebben ugyan nagy gyakorlatom nincs, de egy rövid, ízelítő szintű videót valószínűleg össze fogok tudni hozni majd Ha béta infók lesznek azt azonnal kirakjuk ide.
     
    En szivesen latnek egy betekintest a jatek elejebe (Setet Patkany naploja alapjan), ahol par nap/het jatekat leirnad (keppekkel illusztralva), hogy mit es miert csinaltal.

    Beta indulas info van mar?
     
    Legfontosabb kérdés.
    bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.

    Abszolút

    Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.

    Ez egy elírás volt, köszi szépen, javítjuk!
     
    Az "arany csáklya" képe egy arany _csákányt_ ábrázol.
    Bár mivel az eszköz bányászat bónuszt ad, itt gyanítom az illusztrátor van közelebb a valósághoz és aki a nevet adta az írt hülyeséget.

    Üdv: Kyb
     
    Legfontosabb kérdés.
    bírni fogja a játék a 4Kt és a 60fps-t.
     
    Abszolút megértem, amit írsz, én is így vagyok vele. Világéletemben minden a fantasy körül forgott, fantasy karakterek, sárkányok, démonok, tűzgolyók... A mai napig ez a kedvenc témám, de a játékgyártók mára olyan szinten elcsépelték már... Van 100.000 játék amiben az elején választasz a mágus, a harcos meg a még valami közül, és jönnek a patkányok, aztán az orkok, a rövid kard, az ezüst kard meg a lángoló kard. Úgyhogy én a végén kipróbáltam már más játékokat is, és jók voltak, üdítő változatosságot jelentettek úgy is, hogy nem lehetett benne varázsolni Szoktunk társasjátékokat is játszani, és meglepő módon nem a varázslós/szörnyes a király, a legjobbakban egyszerű halászokat alakít a játékos, vagy állatokat tenyészt stb. Szóval egy játék nem feltétlenül a témaválasztástól lesz jó.
     
    én biztosan kifogom próbálni de vegyes érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban.
    Ami lehet annak tudható be hogy inkább fantazi kedvelő vagyok sokkal szívesebben derítek fel egy sötét kazamatát egy rozsdás kardal, mit lézerágyúval űrlényeket ölni.

    Tegnap melóban jutott eszemben hogy nem biztos hogy szerencsés lenne a mai politikai helyzetben elindítani a Túlélők földjét, túl sok ember vonna párhuzamot az Alanori csatorna és a Magyar határon lévő kerítés között, utána meg Borax alakjába is elkezdenének mindet belemagyarázni, hogy kiből akartok gúnyt űzni.
     
    Köszi a válaszokat!
     
    Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?

    Ahogy Endyr írja, pontos dátum még nincs, de ahogy a dolgok most állnak (elég jól) remélhetőleg el tudjuk indítani jövő év elején. De alapvetően akkor indulunk, ha mindennel kész vagyunk, nincsenek bugok és lement a béta teszt.

    Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?

    Az alkalmazottnak két speciális képessége van kezdetben, az egyik harci, a másik viszont nem harci, ezek lehetnek pont olyasmik, amiket írtál, és hasznosak a kalandokban, ill. bizonyos szakértelmeknél.
     
    A beta ev vegen, az eles meg varhatoan tavasszal.
     
    Lesznek az alkalmazottaknak nem harci képességei (pl. hekkelés, álcázás, gyógyítás), amire szükség lehet a kalandokban, vagy ezek kifejezetten csak a csatára menő kihívások?
     
    Lehet elsiklottam felette, de nagyjából mikor indul a játék?
     
    A játékban mindenből van egy kevés, azért, hogy szélesebb játékosközönséget vonzzanak. Lehet benne kedvenceket nevelni és kertészkedni is, ezekkel a játékelemekkel elsősorban a női játékosokat szeretnénk megcélozni

    De épp azért ennyire sokrétű a játék, hogy lehetőség szerint semmi se legyen kötelező, ha te nem akarsz, nem etetgetsz petet, hanem darálod a robotokat az arénában meg viszed a csapatot a küldetésekre. De lesz, akit pont az a része nem fogja meg a játéknak, és inkább a karakterét vagy a kedvencét öltöztetgeti.

    A célunk egyfajta "sandbox" létrehozása, egy világ, ahol eldöntheted, mivel foglalkozol.
     
    Én nem bánom a cukimuki lényeket, de ha a harc olyan lesz, mint a mágia mestereiben (és kicsit a képernyőképek erre hajaznak), azt túl egyszerűnek/monotonnak érezném. Azért szurkolok a projektnek, bármi lesz.
     
    Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

    Létrehozás: 2018. szeptember 26. 12:30:02
    Utolsó frissítés: 2018. október 16. 14:50:57
    Nyomtatási forma

    Az oldal új verziójának megtekintése


  • Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2024
    E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.