Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City árverések


A többszemélyes játékok egyik érdekes interakciója a játékok közti kereskedelem. A szinte teljesen pve alapú, előfizetéses játékoknál (mint pl. WoW, Túlélők Földje) ez egy nagyon izgalmas plusz szabadsági faktort ad a játékhoz - bár visszaélésre azért itt is van lehetőség, gondoljunk pl. a kínai gold farmerekre, akik közt volt olyan, aki akkora vagyonra tett szert ebből, hogy létrehozhatta az egyik legnagyobb játékkiadó platformot, de az is érdekes volt, amikor az Everquest 2 teljes gazdaságát véglegesen bedöntötte egy ilyen kereskedő egy exploitnak köszönhetően. Azonban egy free-to-play, versenyalapú játéknak, mint az Argum City, a szabad kereskedelem a ciános injekció megfelelője lenne. Csak idő kérdése, amíg megjelennek a teljesen automatikusan regisztráló, gépi irányítású karakterek, akik a semmiből termelik a végtelen értéket. Épp ezért free-to-play játékokban sajnos nem lehetséges a játékosok közti kereskedelem, és ez sajnos így lesz az Argum City-ben is :(


Helyettesíteni azonban lehet a dolgot egy olyan mechanizmussal, ahol az eladók nem játékosok, hanem a gép, de azért az árucikkekért továbbra is a többi játékossal versenyzel, ezért az árakat a piac határozza meg, ugyanúgy, mint egy szabad kereskedelmű játékkal. Ez a mechanizmus az árverés, amit már a Végzetúrban is sikerrel alkalmaztunk. A játéknak van egy saját aukciós háza, ahol játékban megszerezhető erőforrásokat, speciális relikviákat, tuningokat lehet megvenni - igazándiból szinte bármit, amire szükséged lehet. A tárgyakra aranydukáttal licitálhatsz, ha letelik az árverési idő, akkor a tárgyat a legmagasabb összeget ajánló viszi el. Folyamatosan több élő tétel is van, hogy mindenki megtalálja a neki megfelelőt.


A korrekt verseny érdekében az aranydukátokat korlátozott mennyiségben lehet szerezni, elkerülendő, hogy egyetlen játékos vásároljon meg minden tételt. Kaphatsz aranydukátot az elfajzott elleni csatában való részvételért, a napi első autóverseny győzelemért, a napi első minijáték sikerért, és naponta egyszer lehet kreditért is venni, emellett szerepelni fog néha a napi ajánlatban is. Az aukciós ház csak egy bizonyos szint után nyílik meg, de akkor még mindenkinek kevés dukátja lesz, ezért olcsóbban lehet majd a tárgyakat megvenni. Aztán ahogy egyre halmozódik a dukát, úgy mennek fel az árak, de ahogy telik az idő és egyre többen szerzik meg az adott tárgyat, az árak csökkennek - tehát a piac szabályozza, te döntöd el, mikor mit vásárolsz. Természetesen a kínálatot az igényeknek megfelelően változtatjuk.

A játékban lesz még egy rész, ahol ezt a momentumot használjuk. A szövetség térkapus ellenfél legyőzéséért a szövetség tagjai argumdukátokat kapnak, és a szörny által dobott kincsekért ezekkel licitálhatnak. Itt persze a licitben az „ellenfelünk” maximum néhány szövetségi társunk, velük akár meg is lehet állapodni, melyik tárgy kié lesz, ezért ez a rendszer csak egy opcionális eszköz arra, hogyha vita lenne a szövetségen belül, egy tárgy kit illet, akkor döntsön a licit. Épp ezért, az argumdukátot soha semmi másra nem lehet majd használni, csakis a szövetségi árverésre.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Az emailben, és a hírben is leírtam, hogy ios verzió nincs még... A játékot PC-re optimalizáltuk, de androidról is játszható. iosról egyelőre nem.
 
iOS app nincs?
Húzd a képernyöt felfelé?
Három másodpercenként??
 
A lentiek Firefox-ban voltak. Chrome alatt próbálva egyből beléptetett és feldobta a szakma választást. Kiválasztottam a vendéglátóst, alul elkezdett pörögni a kis piros valami. Pörgött kb. 1 percig, F5 és már bent is vagyok.
 
Sajnos már a regisztrációnál elakadok. A Regisztráció gombra kattintva három lehetőség van, Google sign in, Facebook, egyéb email cím megadás. Ha a Google sign in-t választom vagy dob egy elég hosszú hibát egy külön böngésző ablakban vagy többszöri nyomkodás után feldobja a gmail account választó boxot ahol kiválasztottam a béta alatt használt gmail-es címet. One moment please, aztán ablak bezárul és nem történik semmi. Facebook regisztrációt választva az alábbi hiba jön fel: App not set up: This app is still in development mode, and you don't have access to it. Switch to a registered test user or ask an app admin for permissions. Ha csak simán regisztrálnám az email címemet, ott meg már kiírja, hogy ez az email cím már használatban van.

A fórumra egyelőre nem tudok írni, gondolom mert nem vagyok regisztrálva. Illetve az utolsó blog bejegyzésről sajnos megint nem jött email, a béta indításáról viszont igen.
 
Reg ablak nem értesített a sikeres regisztrációrol.. ezért rányomtam mégegyszer ekkor már szólt h ez a mail cím használatban van.
 
Nem tudok a forumba irni csak egy nagy ures feher kepernyot rak ki, ha valaszolok egy hozzaszolasra.
PC/Firefox
 
Nagyszerü, jött mail.
Regisztrálni nemtom milyen telóról lehet, iPhone-al nem sikerült a fenti problémákon kívül a tovább gomb képernyön kívül kerül megjelenítésre
 
A bétába azokat szeretnénk csak meghívni, akik nyomon követték a játék fejlesztését, és van már valami fogalmuk arról, mi is ez az egész. Ajánlási rendszer egyelőre még nincs, és úgy gondoltuk, rögtön a legelején még nincs is szükség rá, volt ezer fontosabb dolog, de rajta van egyébként a fejlesztendő dolgok listáján.
 
Lehet majd meghivni ismerosoket a betaba vagy szigoruan csak az vehet reszt, aki itt a blogon jelentkezett?

Egyebkent van a jatekban ajanlas bonusz? Ha igen, milyen formaban?
 
Korrigáltuk a dolgot, köszi, hogy jelezted!
 
Eddig minden blog bejegyzésről kaptam emailt, a most szerdairól valamiért nem. Remélem a jövő heti béta tesztes megjön majd.
 
Az alfa teszt már egy hónapja meg, a játéknak nagyon sok aspektusa van, és ez rengeteg javítást, finomítást, tökéletesítést igényel, sokkal többet, mint eredetileg gondoltuk! A jó hír viszont, hogy akik most játszanak, azoknak tetszik a játék, tolják ezerrel. Szóval még egy pici türelmet kérünk! A béta tesztet szeptemberre ígértük, reméljük, azt sikerül betartani, ha nem is a hónap elején.
 
Mi ebben a meglepő?
 
Még egy hét eltelt Béta nélkül.
 
Mar szeptember van, a beta meg sehol
 
Nagyon remelem, hogy lesz IOS-re, nem akarok uj telot venni.

Az iphone-omrol kuldve.
 
Egyelőre engedélyezés alatt van, nem volt vele különösebb probléma. IOS verzió lehet mégis lesz, many thx to Erynome
 
ios verzio nem lesz, csak andoroid?
 
Nem hinném, hogy attól, mert böngészős app, ne engedélyeznék, több ilyen is fut a telefonomon.
 
Igy "lassan" július közepén lehet tudni vmit?

tesztelésre jelentkezés, kezdés...
 
Igen, nagyjából így!
 
Akkor ha jol szamolok, 2 het alfa, 3 het bugfix, azaz beta az julius kozepe, az eles jatek meg kb szeptember?
 
Ez a topik egyébként az Argum Citynek és az azzal kapcsolatos kérdéseknek van fenntartva, az egyéb témába vágó kérdéseket légyszi a megfelelő topikba! Mivel látom, hogy a HKK és TF online még mindig sokakat foglalkoztat, ezzel kapcsolatban írtam a múlt heti cikket, aminek saját, külön topikja van.
 
Az eddigi játékaink többségére (Túlélők Földje, Ősök Városa, Végzetúr, HKK) nem az volt a jellemző, hogy fél év után érdeklődés hiányában megszűntek. A TF 27 éve, a HKK 24 éve, a VU 11 éve működik sikeresen. Az Ősök Városa több mint 20 évet ért meg, és a többi, profitot nem hozó játékaink is üzemelnek a mai napig, végig lehet őket játszani, a szervereket fenntartjuk. A KG az egyetlen játék, ami kikerült a szárnyaink alól, mert valaki megvásárolta.

Egy éve egyébként még nem is volt publikus, hogy fejlesztjük a játékot, ez a blog júliusban indult, de akkor is legkorábbi indulásra az év végét jelöltük meg. És nincs semmiféle határidő, csak és kizárólag az számít, hogy a játék jó legyen. Ha már beletettük 5 évet a játékba, nem fogjuk a kelleténél néhány hónappal hamarabb elindítani, csak azért, mert az első blogban azt írtam, hogy ha minden jól megy, év végére megleszünk.
 
Lassan egy éve "majdnem kész", sajnos ez nagyon ismerős a TFonline, HKKonline után.
Az meg a másik fele, hogy nem látom értelmét elkezdeni játszani valami MMO szerűséggel, ha fél év után szevasz lesz neki érdeklődés hiányában vagy mert a saját fenntartását se termeli ki...
 
Van azért abban valami, hogy talán túl korán kezdték el a bejelentést, lassan elkezd belefáradni az ember a várakozásba. Eleinte még én is nagy elánnal vártam a dolgot, de ma már egyre ritkábban nézek rá a fórumra.
 
Ja, én csak újraregeltem a TF online miatt, 10 év alatt elfelejtettem a jelszót.
 
Ez már a sokadik alkalom, hogy előkerül a „miért nincs online HKK” kérdés valamilyen formában, akár itt, akár máshol, függetlenül attól, hogy mennyire offtopic a felvetés, ezért megígérem, hogy hamarosan egy terjedelmesebb írásban körüljárjuk majd a témát!
 
Sokkal jobb lenne, meg logikusabb is, hogy olyan szekeret kell tolni ami megy. Olyat tolni ami talán megy talán nem. HKK-n van még mit kiaknázni pláne ha egy online verziót nézünk.
Applikációban kell gondolkozni nem webes mutyin.
 
Én is jobban örülnék, ha hemzsegnének a hozzászólások. De a helyzet az, hogy a játék még nem indult el, a játékkal nem játszott senki még, nyilván kevés dolgot lehet azon kívül kérdezni, hogy mikor indul el már végre A százeres "gagyi" (tőkeerős nemzetközi cégek által fejlesztett) mobiljátékok azért elég szép pénzt elköltenek a reklámra, természetesen mi is fogunk reklámozni, de csak az induláskor, erőnkhöz mérten.
Ennek a blognak az egyetlen célja, hogy azoknak, akik a honlapunkat látogatják, előzetes infókat adjon a játékról. És azért jönnek az emberek (bár sokan nem írnak semmit), de látod, te is nem sokkal ezelőtt regisztráltál be, és gondolom nem pusztán azért, hogy egy negatív megjegyzést tegyél.
Az indulásról / csúszásról stb, ahogy írtam többször, gyakorlatilag készen vagyunk, jelenleg még a hibákat javítgatjuk, a grafikát csiszoljuk, szóval semmiképpen sem kell attól tartani, hogy az lesz, mint a TFO-val.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. április 23. 11:59:12
Utolsó frissítés: 2019. május 14. 14:02:13
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.