Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City árverések


A többszemélyes játékok egyik érdekes interakciója a játékok közti kereskedelem. A szinte teljesen pve alapú, előfizetéses játékoknál (mint pl. WoW, Túlélők Földje) ez egy nagyon izgalmas plusz szabadsági faktort ad a játékhoz - bár visszaélésre azért itt is van lehetőség, gondoljunk pl. a kínai gold farmerekre, akik közt volt olyan, aki akkora vagyonra tett szert ebből, hogy létrehozhatta az egyik legnagyobb játékkiadó platformot, de az is érdekes volt, amikor az Everquest 2 teljes gazdaságát véglegesen bedöntötte egy ilyen kereskedő egy exploitnak köszönhetően. Azonban egy free-to-play, versenyalapú játéknak, mint az Argum City, a szabad kereskedelem a ciános injekció megfelelője lenne. Csak idő kérdése, amíg megjelennek a teljesen automatikusan regisztráló, gépi irányítású karakterek, akik a semmiből termelik a végtelen értéket. Épp ezért free-to-play játékokban sajnos nem lehetséges a játékosok közti kereskedelem, és ez sajnos így lesz az Argum City-ben is :(


Helyettesíteni azonban lehet a dolgot egy olyan mechanizmussal, ahol az eladók nem játékosok, hanem a gép, de azért az árucikkekért továbbra is a többi játékossal versenyzel, ezért az árakat a piac határozza meg, ugyanúgy, mint egy szabad kereskedelmű játékkal. Ez a mechanizmus az árverés, amit már a Végzetúrban is sikerrel alkalmaztunk. A játéknak van egy saját aukciós háza, ahol játékban megszerezhető erőforrásokat, speciális relikviákat, tuningokat lehet megvenni - igazándiból szinte bármit, amire szükséged lehet. A tárgyakra aranydukáttal licitálhatsz, ha letelik az árverési idő, akkor a tárgyat a legmagasabb összeget ajánló viszi el. Folyamatosan több élő tétel is van, hogy mindenki megtalálja a neki megfelelőt.


A korrekt verseny érdekében az aranydukátokat korlátozott mennyiségben lehet szerezni, elkerülendő, hogy egyetlen játékos vásároljon meg minden tételt. Kaphatsz aranydukátot az elfajzott elleni csatában való részvételért, a napi első autóverseny győzelemért, a napi első minijáték sikerért, és naponta egyszer lehet kreditért is venni, emellett szerepelni fog néha a napi ajánlatban is. Az aukciós ház csak egy bizonyos szint után nyílik meg, de akkor még mindenkinek kevés dukátja lesz, ezért olcsóbban lehet majd a tárgyakat megvenni. Aztán ahogy egyre halmozódik a dukát, úgy mennek fel az árak, de ahogy telik az idő és egyre többen szerzik meg az adott tárgyat, az árak csökkennek - tehát a piac szabályozza, te döntöd el, mikor mit vásárolsz. Természetesen a kínálatot az igényeknek megfelelően változtatjuk.

A játékban lesz még egy rész, ahol ezt a momentumot használjuk. A szövetség térkapus ellenfél legyőzéséért a szövetség tagjai argumdukátokat kapnak, és a szörny által dobott kincsekért ezekkel licitálhatnak. Itt persze a licitben az „ellenfelünk” maximum néhány szövetségi társunk, velük akár meg is lehet állapodni, melyik tárgy kié lesz, ezért ez a rendszer csak egy opcionális eszköz arra, hogyha vita lenne a szövetségen belül, egy tárgy kit illet, akkor döntsön a licit. Épp ezért, az argumdukátot soha semmi másra nem lehet majd használni, csakis a szövetségi árverésre.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
 
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
 
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
 
Köszi!

A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.

A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
 
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók
 
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...

Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok

vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem

vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem

vagy ilyesmi
 
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?

Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.

Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.

Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.

Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok.
 
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben
 
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet...
 
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff
 
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. április 23. 11:59:12
Utolsó frissítés: 2019. május 14. 14:02:13
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.