Argum City a Regamexen
Ápr. 5-én rendezték meg a REGAMEX retró videójáték kiállítást, ahová mi is meghívást kaptunk. Elsősorban készülő új játékunkat, az Argum City-t akartuk bemutatni. Az egyszerűség kedvéért most még nem a teljes játékkal lehetett játszani, hanem a minijátékokkal, közte az autóversennyel és a boulderdash játékkal is. Egy hatalmas Argum City-s posztert is vittünk, na meg az elmaradhatatlan vásári kellékeinket, a dobókockákat és a HKK-t :)
Örömmel láttuk, hogy sok az érdeklődő, a játékot nagyon sokan kipróbálták, és abszolút pozitív volt a visszajelzés. Kicsit féltünk, hogy ezek a játékok „túl egyszerűek” lesznek, de nem volt panasz rájuk, mindenki boldogult velük. A slágerek egyértelműen az autóverseny és a boulderdash voltak. Az utóbbival kapcsolatban azt is megállapítottuk, hogy a játék kicsit nehézre sikeredett. 3 könnyű, 3 közepes és 3 nehéz pályát terveztem hozzá, ezek közül a 3 könnyűvel lehetett játszani, de azok közül mindig véletlenszerű volt, amit kaptál. Volt egy srác, aki nagyon kitartó volt, 1 teljes órán át próbálta végigvinni, de sikertelenül sajnos. A nap hőse Kata volt, ő nemcsak egy, hanem két pályát is teljesíteni tudott, ez aznap senki másnak nem sikerült (amikor odaültem a gép elé, még nekem se :)) Úgyhogy utána hétfőn, amikor bejöttem, az első dolog, amit csináltam, 3 „nagyon könnyű” pálya volt, a játék majd ezekkel kezdődik, aztán aki szereti a kihívásokat, próbálgathatja a többi pályát is.
A játékokat figyelve, több további hasznos tapasztalatot is leszűrtünk egyébként. Az a pillanat, amikor először játszik valaki a játékoddal, és megnézed, pótolhatatlan. Látod, mi az, ami nem kézenfekvő, nem egyértelmű, mi az, amit meg kell változtatni, milyen benyomást tesz a játékot, túl könnyű-e vagy túl nehéz-e. Számos közeli ismerősöm és családtagom van, aki ugyan érdeklődött a játék iránt, de még nem mutattam meg neki, a béta előtt szeretném megnézni, hogyan játszanak emberek a játékkal, milyen problémákba ütköznek, amik nekünk a sok év fejlesztés és tesztelés alatt már fel sem tűntek.
A kiállításon készült, itt is látható profi fotókért hálás köszönetünk Polcz Péternek! A következő alkalom, amikor élőben megnézhetitek az Argum City-t a jún. 22-i Beholder találkozó lesz, a Kondor Béla Műv. központban, már most írjátok bele előre a naptárba (már ha addig nem indul el a játék béta verziója, azért erre is van reális esély).
Végezetül, egy apró fejlesztés: mivel az elmúlt közel egy évben már nagyon sok blogbejegyzés jelent meg, és egyre nehezebb eligazodni a cikkek közt, csináltunk egy tartalomjegyzéket, témák szerint. A bal oldali menüben keressétek!
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. április 16. 12:47:55 | Utolsó frissítés: 2019. április 17. 10:20:26 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |