Argum City béta teszt
Öt és fél év fejlesztés, és hosszas tesztelés után úgy érezzük, hogy végre megmutathatjuk az Argum City játékot egy kicsit szélesebb közönségnek is. A játék még nem teljesen bugmentes, apró hibák, glitchek előfordulhatnak, de már benne van minden, amit az indulásra szerettünk volna, és teljes mértékben játszható.
1 hét múlva, szept. 25-én, szerdán fogjuk a béta tesztet elindítani. Mindazok, akik a blogot nyomon követték, és a cikkek alján levő gombbal feliratkoztak a hírlevélre, fognak meghívót kapni, ami azt jelenti, hogy szerdán, a béta indulás bejelentését követően be fognak tudni regisztrálni a játékra azzal az email címmel, amivel a hírlevélre is feliratkoztak. Erről természetesen mindenkinek küldünk majd egy külön emailt is a részletesebb tudnivalókkal.
Az alfa teszt több, mint egy hónapig tartott, ezalatt számtalan dolgot javítottunk. Tényleg csak szűk stábbal (munkatársak, néhány családtag, néhány külsős) teszteltünk, egyszerre egy normál sebességű, és egy háromszoros sebességű világon. Örömmel láttuk, hogy a játékban van bőven mit csinálni, és a tesztelők mind pozitívan nyilatkoztak róla. A gyors világ még egy kicsit túl tömény is volt, ezért úgy döntöttünk, hogy a béta már csak normál sebességű világ lesz, olyan, mint az éles játék is. (A háromszoros sebességű játékot azért nem vetettük el, elképzelhető, hogy a jövőben, a Végzetúrhoz hasonlóan lesz majd ilyen is, ahol limitált idő alatt, tripla sebességgel lehet karaktert felfejleszteni.)
A tesztelőktől annyit fogunk majd kérni - már azon kívül, hogy játsszanak :) - hogy írjanak meg számunkra minden hibát, amit tapasztalnak, illetve olyan dolgokat is, amit nem éreznek kényelmesnek, felhasználóbarátnak; vagy ha valahol nincs elég információ a helpben, és azt bővíteni kéne, vagy ha valahol játékegyensúlyi problémát, vagy exploit lehetőséget láttok, minden jöhet. Meg persze további fejlesztési javaslatokat is örömmel veszünk, de ezekkel már csak a játék indulása után tudunk majd foglalkozni. Azt fontos tudnotok, hogy a játékot elsősorban PC-re, böngészőből játszható játékként fejlesztettük, optimalizáltuk, Chrome és Mozilla alatt teszteltük. Emellett a játéknak van egy androidos verziója is, ezt akár androidos telefonon, böngészőből (pl. Chrome) indítva lehet játszani, de van egy saját app is, amit a tesztelők a google play store-ből le tudnak tölteni. Az app elvben mindent tud, amit a böngészős verzió. Ha hibát jeleztek, mindig jelezzétek majd azt is, milyen platformon, milyen böngészőből tapasztaltátok. Ha esetleg bárhol elakadtok, akkor az esetek 99%-ában egy frissítés (vagy F5), az appon belül az ablakok tetején levő frissítés gomb megoldja a problémát.
Akik játszanak, hozzáférést fognak kapni már a játék fórumához is, itt is meg lehet majd osztani esetleges észrevételeket, ill. magát a fórumot is lehet tesztelni. A béta tesztelők kapnak valamennyi argumot is induláskor, de aki akarja, kipróbálhatja majd a vásárlást is, és ezeket az argumokat természetesen majd az éles induláskor is megkapja. Maguk a tesztkarakterek viszont nem lesznek átvihetők az éles játékba, erre készüljön fel mindenki. Terveink szerint a béta teszt minimum 3, maximum 4 hétig fog tartani. Az éles játék pedig ezután fog indulni majd.
Mi már nagyon izgulunk, reméljük ti is :) Viszlát akkor jövő szerdán!
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. szeptember 18. 14:44:17 | Utolsó frissítés: 2019. szeptember 18. 15:19:51 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |