Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Mi is az az Argum City? Hol van, és mikor?


Az Argum City egy párhuzamos világban játszódik, nagyjából a mi idősíkunkban. A mi világunkhoz képest egy jelentős eltérés van: az argum nevű anyag jelenléte. Az argum a Földön megtalálható anyagok egyikéhez sem hasonlít; megjelenését a Föld lakóinak egy idegen civilizációval való érintkezéséhez kötik. Az argum egy elképesztően összetett molekulaszerkezetű anyag, amely képes „emlékezni”, és energiát tárolni. Felhasználása hihetetlenül sokrétű, szuperszámítógépeket, robotagyakat, intelligens autókat, erőműveket építenek argum felhasználásával. De képes interakcióra az élő szövettel, így az orvostudomány, a gyógyítás számos területén használják, a génmanipuláció terén is óriási ugrások történtek a felhasználása óta. Az argum még a szabadidő eltöltésében is fontos szerepet játszik: az általa létrehozott biológia mutációknak köszönhetően a családokban anyuka és a gyerekek maguk tervezhetik meg szárnyas-bolyhos elbűvölő és intelligens házikedvenceiket, míg apu a garázsban argumvezérelt harci robotot építhet, és összeereszthet a barátai által épített fémszörnyetegekkel. Az argum értéke és ritkasága miatt egyszersmind univerzális fizetőeszköznek is számít.
Az argum nagy koncentrációban 30 évvel ezelőtt, a „Látogatás” során jött létre. Azon az éjszakán számos fényes, repülő objektumot figyeltek meg. A jelenséget földrengések és óriási elektromos viharok kísérték. Számos ember is eltűnt. Az idegenekkel senki sem tudott kapcsolatba lépni, a hadsereg egyetlen gépet sem tudott lelőni, és egy nappal később a látogatók ahogy jöttek, el is tűntek. Számos helyen nagy mennyiségű fém – föld alatti érc telérek, de épületek szerkezete, járművek alkatrészei is, sőt néhol hidak, gépek - alakult át részben vagy egészen e fura fémmé. Az argum, ez a vöröses fémszerű anyag néha szilárd halmazállapotú, néha - ugyanolyan hőmérsékleten - folyékonnyá válik, és új formát ölt. A magától alakot váltó anyag néha kétségkívül alkotó szándékkal módosított alakot: mintha a molekulákban rejtőző valamiféle vezérlő erő, energia döntése alapján változott volna át. Évtizedekbe telt a tudósoknak, mire az argum titkát legalább részben meg tudták fejteni, de ezen információk nagy része is titkosított, csak néhány ember számára hozzáférhető.
A világ egyik legnagyobb argum készlettel rendelkező városa, egy egykor névtelen amerikai kisváros mostanra hatalmas metropolisszá nőtt, és megkapta az Argum City nevet. A Látogatás után nemcsak, hogy nagyon sok fém változott át a városban argummá, de a város alatt húzódó hatalmas érckészletekből is argum lett. Nem véletlen, hogy Argum City ad otthont számosnak a világ leggazdagabb emberei közül - ugyanakkor számos bűncselekmény is köthető a modern kori aranyvároshoz, hiszen mindenki itt akar meggazdagodni. A játékosok egy-egy gazdag család sarjait alakítják, akik épp „kirepültek a családi fészekből” és megalapítják saját cégüket, elkezdik építeni saját otthonukat.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
 
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
 
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
 
Köszi!

A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.

A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
 
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók
 
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...

Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok

vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem

vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem

vagy ilyesmi
 
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?

Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.

Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.

Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.

Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok.
 
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben
 
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet...
 
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff
 
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2018. július 30. 14:08:29
Utolsó frissítés: 2018. augusztus 1. 09:17:01
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.