Argum City: Szövetségi városok
Mint minden jó játékban, itt is alapíthatnak a játékosok szövetségeket - ezek itt gyakorlatilag egész városok. A szövetség építhet saját bankot, városházát, sportpályát, agráriumot, egyetemet, múzeumot, templomot, sőt, még térkaput is.
Más játékokból megszokott módon a tagok krediteket adományoznak, ebből épülnek az épületek. Az adakozási kedvet fokozandó, az adományod után adománypontokat is kapsz, amiért hasznos holmikat vehetsz a városotok boltjában (amit persze előtte szintén meg kell építeni). A tagok kutatáspontokat és argumot is adakozhatnak, amivel az építkezést lehet gyorsítani.
A szövetségnek saját chatja és üzenőfala van, hogy könnyebb legyen a kommunikáció. A tagok az adomány összegétől függően egyre előkelőbb rangú polgárai lesznek a saját városuknak. A város polgárainak emellett szavazatuk is van, amivel a vitás kérdésekben dönthetnek. A szavazatok átadhatók, a legtöbb szavazattal bíró a polgármester, vagyis a szövetség vezetője.
A város természetesen elsősorban apró bónuszokról szól, amit a tagoknak nyújt az épületeken keresztül. Azonban itt is van lehetőség közös eseményekre. A térkapu a Végzetúr epikus megfelelője, itt azonban nem akartuk a játékosokat arra kötelezni, hogy egy rövid időn belül mind egyszerre belépjenek: a térkapus ellenfél legyőzéséhez egy teljes napon belül bárki szabadon hozzájárulhat, és attól sem kell félni, hogy a koránkelők legyőzik előtted a dögöt.
A tervek szerint lesz városok közti háború is, ilyenkor a játékosok csapatokat formálnak az alkalmazottjaikból, és a felkészülési időben beneveznek velük. Amikor a harc elkezdődik, lehet támadni az ellenséges csapatokat, de mindenkinek csak adott számú támadása van, nehogy megintcsak egy koránkelő szuperkarakter le tudjon győzni mindenkit.
A szövetségi épületek az állandó bónusz mellett apró minijátékokat is nyújtanak: a börzén tőzsdézhetsz, a múzeumot és a sportpályát látogatva jutalmakat szerezhetsz, és a rezidencián dolgozva argumot szerezhetsz.
Összességében, a szövetségi városok célja, hogy megteremtsék a játékos közösséget, és a barátok együtt tudjanak játszani, egymást segítve.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2018. október 3. 13:35:17 | Utolsó frissítés: 2018. október 3. 13:56:45 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |