Argum City: Grafika
A játék legelső modulja, és így legelső elkészült grafikája is a karakter avatárok grafikája volt. Azóta sok idő eltelt, és még a grafikák rajzolója, Ruzsinszki Zsolt sem volt elégedett velük így visszanézve, ezért újrarajzolta az avatárok arcát. Az eredménnyel mi maximálisan elégedettek vagyunk, nagyon jó arcok lettek belőle! A fiúk már a játékban is bent vannak, onnan lőttem screenshotokat, a lányok pár napon belül bekerülnek.
Ugyanezen felbuzdulva, az alkalmazottak portréit is újrarajzoltatjuk egy másik grafikussal. Ezek is még a játéknak relatíve az elején készültek, összesen 60 portré, és ami akkor még úgy tűnt, megüti a szintet, most már nagyon kilóg a többi grafika közül. A végső elhatározás akkor érett meg bennünk, amikor a szövetségi háborút teszteltük, ahol nagyon sok portré jelenik meg egyszerre, és nem mutatott jól. Az újrarajzolt képekből még nem tudok mutatni, de majd az induláskor ti is látni fogjátok.
Közben elkészültünk a játék teljes angol nyelvű fordításával is. Az induláskor azt szerettük volna, hogyha szöveg nélküli, piktogramos játék lesz az egész, és nem kell a fordításokkal bajlódni, ehhez képest most több könyvnyi szöveg volt már. De a lényeg, hogy készen vagyunk ezzel is.
És a mai hírben a leglényegesebb: most már le merjük fixálni a dátumokat, augusztusban elindítjuk a béta tesztet, szeptemberben pedig az éles játékot! Ha esetleg még nem tetted meg, most érdemes az oldal alján levő értesítést kérek a játék indulásáról gombot megnyomni :)
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. július 2. 15:19:41 | Utolsó frissítés: 2019. július 3. 13:26:05 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |