Argum City: Az elfajzott kedvenc
A korábbi blogbejegyzésben többször említettem már az elfajzott kedvencet, magukról a kedvencekről pedig ebben a cikkben volt szó.
Az argum különleges, idegen technológia, sok aspektusa nem ismert, mégis, a tudomány számos területén használják, néha nem törődve a következményekkel. A Beauty & Happiness Co. argummutált apró kedvenceket fejlesztett ki, amelyek nemcsak, hogy élnek, de az argum technológiának köszönhetően különlegesen értelmesek, és gyakran speciális képességekkel is rendelkeznek. Ennek ellenére, a sok tudatlan ügyfél néha ugyanúgy szabadul meg tőlük, mint más megunt háziállatoktól, kiviszik őket az erdőbe, vagy egyszerűen lehúzzák őket a wc-n. A legtöbb apróság ilyenkor persze elpusztul, de vannak köztük, akik túlélik. Sőt, néha előfordul az is, hogy a szervezetükben levő argum reakcióba lép a környezetükbe (pl. csatorna) került egyéb anyagokkal, és ennek borzalmas mutáció lehet a vége.
Egyre gyakrabban látni óriásira nőtt argummutáns kedvenceket, akik ház méretűre nőve, letarolják az erdőket, és néha a városokba is betévednek. A lassan reagáló hadsereg és a gyengén felszerelt rendőrség helyett gyakran a helyzetet a cégek magánosztagai, a jól képzett fegyveres alkalmazottak oldják meg. Az ilyen krízisek megoldására egyetlen játékos csapata nem elég, a szerveren levő összes játékos összefogása szükséges.
Az elfajzott kedvenccel naponta egyszer csatázhatsz, viszont naponta háromszor jelenik meg a városban, így kiválaszthatod, neked melyik időpont a legmegfelelőbb, nehogy lemaradj róla. Az elfajzott kedvenc érkezését jelezzük, ekkor 5 percen keresztül van a felkészülés, ezalatt van időd a szökőkútból visszavonni a katonáidat és ellenőrizni a felszerelésüket. Amikor a csata elkezdődik, embereid megkezdhetik a kétségbeesett harcot az óriásszörny ellen. Nagy az esélye, hogy a szörny hatalmas csapásaival rendet vág köztük, és vissza kell vonulniuk egy rövid pihenőre: közben a többi játékos csapata is támadhat. Mindenki ugyanazt a szörnyet sebzi, de a csata során mindig csak a saját csapatodat látod, a többiekkel csak a pihenőzónában találkozol. Ott láthatod a toplistát is, ahol folyamatosan jelezzük, kik okozták a legtöbb sebzést.
Ha az adott időn belül sikerül az elfajzottat legyőzni, az okozott sebzés arányában minden csapat jutalmat kap. Ez egy kooperatív esemény, együtt harcoltok, nem egymás ellen, de nyilván lehet versenyezni, ki okoz több sebzést, vagy ki képes tovább ellenállni az elfajzott ütéseinek. Az esemény a Végzetúrban népszerű epikus csatának a megfelelője, csak sokkal rövidebb (20 másodperces) várakozási idővel 2 támadás közt.
Amennyiben egy nap mind a három lehetőséget elmulasztottad, a jutalom egy részét bizonyos esetekben akkor is elkérheted, kárpótlás formájában.
A szövetségi város térkapujában egyébként nagyon hasonló rendszerben folyik a harc, csak ott nem a szerver összes játékosával, hanem a szövetségi társaiddal együtt kell, hogy legyőzzetek egy szörnyet, és emiatt jóval nagyobb időkeret is áll rendelkezésre.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. február 26. 11:17:24 | Utolsó frissítés: 2019. február 27. 10:18:05 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |