Vissza a Főoldalra


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj
59. Beholder Találkozó 2023.11.25. - Beszámoló

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 


Argum City chipek


Az Argum City bánya funkciójával már foglalkoztunk ebben a cikkben érintőlegesen. Emlékeztetőül, a bányában a bagalit, magnolit és paralit nevű argumötvözeteket bányászhatjuk. A karakterünknek bánya képességeik vannak, amelyeket fejlesztve, egyre mélyebbre áshatunk, egyre nagyobb hatékonysággal, és egyre gyorsabban termelhetünk. Maga a bányászat egyébként szinte teljesen automatikus, minimális törődést igényel, ha kibányásztunk egy mezőt, akkor a bányászokat rá kell állítani egy másikra, meg időnként meg kell javítani a csákányt.

A kibányászott ötvözeteket chipek gyártására használhatjuk. A chipek elsődleges célja az volt, hogy a felszerelést a játékosok customizálhassák, legyen taktikázási lehetőség, ne mindenkinek ugyanazok a paraméterei legyenek egy adott szinten. A Végzetúrból a fókuszkristályokhoz hasonló a mechanizmus, csak itt folyamatosan az összes fajta chip fejleszthető, ezért a választás ténylegesen megvan.

Létezik chip, ami az e-támadást, a k-támadást, az e-védekezést, a k-védekezést, a kritikust, a kábítást stb. tuningolja. Kezdetben néhány érc felhasználásával minimális bónuszt adó 1. szintű chipeket készíthetünk, de idővel kikutathatjuk a magasabb szintűeket is. A chipek berakására vannak bizonyos korlátok: nem tudunk minden chipet mindenfajta felszerelésbe berakni, mert valószínűleg bizarr dolog sülhetne ki belőle, ha valaki mind a 8 féle tárgyába e-támadás chipet rakna. Ezenkívül nem rakhatsz az 1. szintű fegyverbe 9. szintű chipet (és így sajnos nincs lehetőség a zöldfülű félistenek létrehozására).

Az elkészített chipek utólag nem szedhetők szét, de felhasználhatók ugyanolyan típusú, magasabb szintű chip készítésekor. Pl. egy 8. szintű e-támadás chip elkészíthető 2 db 7. szintű e-támadás chipből, vagy 1 db 7. szintű e-támadás chipből és megfelelő mennyiségű ércből, de nem csinálhatsz a k-támadás chipből e-támadást.

A játékban egyszerre több alkalmazottad lehet, mindet külön felszerelheted, a felszerelést fejlesztheted, chippelheted. A tervezés során azt láttuk, óriási káosz lenne belőle, ha veszel mondjuk mind a 3 alkalmazottnak 1-1 géppisztolyt, és mindet másképp chipeled, fejleszted, és ugyanezt eljátszod az összes többi felszerelési tárgyra. Kompromisszum gyanánt megszabtuk, hogy ugyanabba a fegyverbe ugyanazt a chipet kell raknod. Tehát ha van 3 lángszóród, ha az egyikbe raksz egy 3. szintű e-támadás chipet, akkor a másik kettőbe is azt kell raknod. Viszont ha egy alkalmazottadnak más fegyvert adsz, azt természetesen konfigurálhatod másképp is.

Az eredeti tervezés során az alkalmazott felszerelések mellett a robot cuccokat is akartuk chipelni, de végül ez az ötlet elvetésre került. Sok problémát vetett fel, és az implementációt is megbonyolította volna. Azért az ötletet nem dobtuk véglegesen, a robot cuccok chippelése egy jövőbeli fejlesztési lehetőség.

Tihor Miklós

Kövess minket a Facebook-on!

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.

Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.

A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.

A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?

A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség?
 
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?


Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre

De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan!
 
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.

Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz
 
Köszi!

A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.

A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?

Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
 
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók
 
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...

Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok

vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem

vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem

vagy ilyesmi
 
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?

Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.

Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.

Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.

Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok.
 
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben
 
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet...
 
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff
 
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez.
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2019. május 21. 14:51:56
Utolsó frissítés: 2019. május 22. 09:36:00
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.