Argum City chipek
Az Argum City bánya funkciójával már foglalkoztunk ebben a cikkben érintőlegesen. Emlékeztetőül, a bányában a bagalit, magnolit és paralit nevű argumötvözeteket bányászhatjuk. A karakterünknek bánya képességeik vannak, amelyeket fejlesztve, egyre mélyebbre áshatunk, egyre nagyobb hatékonysággal, és egyre gyorsabban termelhetünk. Maga a bányászat egyébként szinte teljesen automatikus, minimális törődést igényel, ha kibányásztunk egy mezőt, akkor a bányászokat rá kell állítani egy másikra, meg időnként meg kell javítani a csákányt.
A kibányászott ötvözeteket chipek gyártására használhatjuk. A chipek elsődleges célja az volt, hogy a felszerelést a játékosok customizálhassák, legyen taktikázási lehetőség, ne mindenkinek ugyanazok a paraméterei legyenek egy adott szinten. A Végzetúrból a fókuszkristályokhoz hasonló a mechanizmus, csak itt folyamatosan az összes fajta chip fejleszthető, ezért a választás ténylegesen megvan.
Létezik chip, ami az e-támadást, a k-támadást, az e-védekezést, a k-védekezést, a kritikust, a kábítást stb. tuningolja. Kezdetben néhány érc felhasználásával minimális bónuszt adó 1. szintű chipeket készíthetünk, de idővel kikutathatjuk a magasabb szintűeket is. A chipek berakására vannak bizonyos korlátok: nem tudunk minden chipet mindenfajta felszerelésbe berakni, mert valószínűleg bizarr dolog sülhetne ki belőle, ha valaki mind a 8 féle tárgyába e-támadás chipet rakna. Ezenkívül nem rakhatsz az 1. szintű fegyverbe 9. szintű chipet (és így sajnos nincs lehetőség a zöldfülű félistenek létrehozására).
Az elkészített chipek utólag nem szedhetők szét, de felhasználhatók ugyanolyan típusú, magasabb szintű chip készítésekor. Pl. egy 8. szintű e-támadás chip elkészíthető 2 db 7. szintű e-támadás chipből, vagy 1 db 7. szintű e-támadás chipből és megfelelő mennyiségű ércből, de nem csinálhatsz a k-támadás chipből e-támadást.
A játékban egyszerre több alkalmazottad lehet, mindet külön felszerelheted, a felszerelést fejlesztheted, chippelheted. A tervezés során azt láttuk, óriási káosz lenne belőle, ha veszel mondjuk mind a 3 alkalmazottnak 1-1 géppisztolyt, és mindet másképp chipeled, fejleszted, és ugyanezt eljátszod az összes többi felszerelési tárgyra. Kompromisszum gyanánt megszabtuk, hogy ugyanabba a fegyverbe ugyanazt a chipet kell raknod. Tehát ha van 3 lángszóród, ha az egyikbe raksz egy 3. szintű e-támadás chipet, akkor a másik kettőbe is azt kell raknod. Viszont ha egy alkalmazottadnak más fegyvert adsz, azt természetesen konfigurálhatod másképp is.
Az eredeti tervezés során az alkalmazott felszerelések mellett a robot cuccokat is akartuk chipelni, de végül ez az ötlet elvetésre került. Sok problémát vetett fel, és az implementációt is megbonyolította volna. Azért az ötletet nem dobtuk véglegesen, a robot cuccok chippelése egy jövőbeli fejlesztési lehetőség.
Tihor Miklós
Kövess minket a Facebook-on!
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2019. május 21. 14:51:56 | Utolsó frissítés: 2019. május 22. 09:36:00 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |